Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(15)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(19)
Autor
Duraj Jan
(3)
Jaki Andrzej (1964- )
(2)
Machała Robert
(2)
Antonowicz Alicja
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Bućko Józef
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Dahmen Andreas (1962- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudycz Tadeusz
(1)
Filipowicz Janina
(1)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jacobi Philipp
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarek Patryk
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Krysiak Zbigniew
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Leśniewski Michał A
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Margoński Marek
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Nita Bartłomiej
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Orechwa-Maliszewska Elżbieta
(1)
Paszkowski Jerzy
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Rudasz Zbigniew
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Siempińska Joanna
(1)
Siudak Marek
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Ulrich Dave
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Woźniak-Sobczak Barbara
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Wąsik Teresa Lidia
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Śliwa Jan (1928- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Przedsiębiorstwo
(18)
Wartość ekonomiczna
(9)
Zarządzanie
(7)
Wycena przedsiębiorstwa
(6)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(3)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(3)
Banki
(2)
Finanse
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Inwestycje
(2)
Kadry
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Motywacja pracy
(2)
Pieniądz
(2)
Przedsiebiorstwo
(2)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Analiza finansowa
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Czas
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Globalizacja
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Innowacje
(1)
Jakość życia
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marka*
(1)
Menedżerowie
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo -- ekonomika -- podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwo -- wycena
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Ryzyko kredytowe
(1)
Ryzyko upadłości
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sektor publiczny
(1)
Siła robocza -- zagadnienia -- Polska
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Studenci
(1)
System wczesnego ostrzegania
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Usługi finansowe
(1)
Wartość dodana
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Wycena nieruchomości
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zaufanie
(1)
Środki obrotowe -- rachunkowość
(1)
Środki trwałe -- ekonomika
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Zarządzanie i marketing
(5)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie. R.2 Rynek usług bankowych dla przedsiębiorców: Podstawowe dane o rynku usług bankowych dla przedsiębiorców; Kluczowe czynniki marketingowe w bankowej obsłudze przedsiębiorstw; Fundamentalne trendy. R.3 Zarządzanie finansami przedsiębiorstw: Uwagi wstępne; Podstawy zarządzania finansami przedsiębiorstw; Decyzje inwestycyjne; Decyzje w sprawie finansowania. R.4 Bankowa obsługa przedsiębiorstw ukierunkowana na przyszłość: Kredyty bankowe dla przedsiębiorstw; Proces podejmowania decyzji kredytowych; Wycena wartości przedsiębiorstwa; Alternatywne instrumenty finansowania. Finansowanie specjalne i doradztwo na rzecz firm; Operacje pośredniczące. R.5 Marketing w usługach bankowych dla przedsiębiorstw Zadania i rola marketingu w zakresie bankowości korporacyjnej; Marketingowe metody zarządzania obszarami strategicznymi w zakresie bankowości korporacyjnej. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Majątek przedsiębiorstwa i źródła jego finansowania, 2.Wycena wartości przedsiębiorstwa i jego skłądników majątkowych, 3.Gospodarka środkami trwałymi przedsiębiorstwa, 4.Ekonomika majatku obrotowego przedsiębiorstwa, 5.Kapitał ludzki w przedsiębiorstwie, 6.System motywacji pracowników
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Akademia Ekonomiczna im.Oskara Langego we Wrocławiu ; 912)
Maksymalizacja wartości jako nadrzędny cel funkcjonowania przedsiębiorstwa; Przepływy pieniężne jako podstawowy składnik wartości przedsiębiorstwa; Koszt kapitału; Mierniki efektywności wykorzystywane w koncepcji VBM; Rola kapitału intelektualnego w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
Książka
W koszyku
PRZEDSŁOWIE – od autorów; WSTĘP – społeczne konsekwencje upadłości przedsiębiorstw jako przesłanka sine qua non szerokiego rozwoju instytucji restrukturyzacji przedsiębiorstw; ROZDZIAŁ I. NIEUCHRONNOŚĆ SYTUACJI KRYZYSOWYCH W CYKLU ŻYCIA ORGANIZACJI W TEORII NAUK EKONOMICZNYCH 1.1. Zmieniający się paradygmat zarządzania antykryzysowego – w kierunku organizacji zorientowanej na „millenialsów” 1.2. Znaczenie zasobów niematerialnych w rozwoju organizacji przyszłości – zarządzanie antykryzysowe 1.3. Różnorodność pokoleniowa pracowników XXI wieku – destruktor versus generator wartości dla organizacji 1.4. Sharing Economy i post-COVID-19-owe tendencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi 1.5. Zarządzanie antykryzysowe przyszłości – w zgodzie z ideą work–life balance 1.6. Zarządzanie kryzysowe w organizacji w kontekście legislacyjnym ROZDZIAŁ II. SKALA ZJAWISKA UPADŁOŚCI I RESTRUKTURYZACJI PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE 2.1. Procesy upadłościowe i restrukturyzacyjne przedsiębiorstw w gospodarce polskiej – makroekonomiczna analiza zjawiska w latach 2016–2019 2.2. Metodyka badań ilościowych – proces przygotowania danych o upadłościach i restrukturyzacjach podmiotów gospodarki narodowej 2.3. Skala upadłości i restrukturyzacji przedsiębiorstw 2.4. Analiza rozkładu upadłości i restrukturyzacji przedsiębiorstw z lat 2016–2019 w podziale administracyjnym Polski 2.5. Sektorowa analiza upadłości i restrukturyzacji przedsiębiorstw w latach 2016–2019 ROZDZIAŁ III. ANALIZA EKONOMICZNO-FINANSOWA PRZEDSIĘBIORSTW W RESTRUKTURYZACJI 3.1. Analiza płynności finansowej – zdolności jednostki do wywiązywania się ze zobowiązań bieżących 3.2. Analiza wspomagania finansowego – ocena stopnia zadłużenia i zdolności jego obsługi 3.3. Analiza sprawności działania – ocena składowych cyklu konwersji gotówki 3.4. Analiza rentowności jednostki – efektywności funkcjonowania ROZDZIAŁ IV. WCZESNE OSTRZEGANIE PRZED ZAGROŻENIEM UTRATY ZDOLNOŚCI DO KONTYNUACJI DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW 4.1. Prospektywna analiza finansowa we wczesnym ostrzeganiu przed sądową restrukturyzacją zadłużenia i niewypłacalnością przedsiębiorstw 4.2. Sprawozdawczość finansowa – źródła informacji zarządczej w procesie określania wiarygodności finansowej kooperantów na rynku 4.3. Istota oceny płynności finansowej w procesie oceny zagrożenia utratą zdolności do ciągłości funkcjonowania przedsiębiorstw 4.4. Poziom i zdolność obsługi zadłużenia przedsiębiorstw upadających i zmienności ich struktury finansowania ROZDZIAŁ V. PRAKTYCZNY WYMIAR PLANU RESTRUKTURYZACYJNEGO – STUDIA PRZYPADKÓW 5.1. Analiza przyczyn i konsekwencje pogarszającej się sytuacji przedsiębiorstw przed restrukturyzacją 5.2. Plan restrukturyzacyjny jako narzędzie planowania strategicznego 5.3. Plan restrukturyzacyjny jako zarządcze narzędzie restrukturyzacji 5.4. Skuteczna restrukturyzacja – studia przypadków ROZDZIAŁ VI. KONCEPCJE I MODELE WYCENY WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW W RESTRUKTURYZACJI 6.1. Modele wyceny przedsiębiorstwa (ujęcie statyczne, ujęcie dynamiczne, ujęcie hybrydowe) 6.2. Wycena przedsiębiorstw zagrożonych upadłością lub będących w restrukturyzacji – ujęcie autorskie 6.3. Błędy popełniane w sztuce wyceny i sposoby ich eliminacji 6.4. Komponent jakościowy i storytelling w wycenie podmiotu – przypadek przedsiębiorstwa w restrukturyzacji; PODSUMOWANIE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Identyfikacja Łańcucha działań tworzących wartość przedsiębiorstwa, 2. Determinanty modelu dynamiki wartości przedsiębiorstwa, 3. Cenność czasu w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa, 4. Wartość przedsiębiorstwa a jego otoczenie, 5. Finansowanie i opcje realne w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, 6. Możliwości oceny efektywności tworzenia wartości przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota zarządzania wartością przedsiębiorstwa. 2. Metody wyceny przedsiębiorstwa. 3. Finansowe mierniki kreowania wartości przedsiębiorstwa. 4. Analiza progu rentowności w warunkach zarządzania wartością przedsiębiorstwa. 5. Opcje realne w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa. 6. Fuzje i przejęcia a wartość przedsiębiorstwa. 7. Kształtowanie programów motywacyjnych ukierunkowanych na wzrost wartości przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wartość przedsiębiorstwa, jej pomiar i wykorzystanie w sprawnym zarządzaniu organizacją: Definicja i metody pomiaru wartości przedsiębiorstwa; Zastosowanie pomiaru wartości przedsiębiorstwa; 2. Zarządzanie ryzykiem, wartość a wysokość kapitałów: Bazylejski Komitet Nadzoru Bankowego i inne regulacje dotyczące systemu zarządzania ryzykiem; Analiza liczenia adekwatności kapitałowej i systemów zarządzania ryzykiem w Banku BPH SA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ryzyko kredytowe - istota, nośniki i cele pomiaru. 2. Pomiar i modelowanie ryzyka kredytowego. 3. Pomiar ryzyka kredytowego oparty na rozkładzie wartości przedsiębiorstwa. 4. Analiza ryzyka w modelu opcyjnym w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Wartość zarządzania zasobami ludzkimi, 2. Zewnętrzne warunki biznesowe, 3. Zewnętrzni interesariusze: inwestorzy i klienci, 4. Wewnętrzni interesariusze: menedżerowie liniowi i prawnicy, 5. Działania HR, które tworzą wartość. Strumienie pracowników i zarządzanie efektywnością, 6. Działania HR, które tworzą wartość. Strumienie informacji i pracy, 7. Tworzenie strategii HR, 8. Organizacja działu HR, 9. Role specjalistów HR, 10. Kluczowe kompetencje specjalistów HR, 11. Rozwój specjalistów HR, 12. Implikacje dla działu HR
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przejęcie menedżerskie a system wartości, 2. Reorientacja strategiczna narzędziem wzrostu wartości przedsiębiorstwa - doświadczenia praktyczne, 3. Wzorce przedsiębiorczości a odniesienia do stereotypów prywatnych przedsiębiorców, 4. Niektóre implikacje zarządzania wartością przedsiębiorstwa, 5. Wartość dla klienta jako podstawa tworzenia wartości przedsiębiorstwa, 6. Społeczna wartość przedsiębiorstwa komunalnego, 7. Koszt kapitału a wartość przedsiębiorstwa, 8. Trudności finansowe a wartość przedsiębiorstwa, 9. Nadzór właścicielski a polityka dywidend na przykładzie polskich spółek giełdowych, 10. Konsolidacja a wartość rynkowa banku, 11. Analiza polityki dywidend w spółkach publicznych z branży bankowej w latach 1994-2000, 12. Progrmy Ramowe jako czynnik stymulujący kapitał intelektualny wpływający na zwiększenie wartości przedsiębiorstwa, 13. Wycena spółki internetowej eBay, 14. Wycena przedsiębiorstw z opcjami wzrostu, 15. Zastosowanie systemów komputerowych w wycenie przedsiębiorstw na przykładzie programu komputerowego "Wycena przedsiębiorstwa Metodami Dochodowymi", 16. Znaczenie charakteru aktywów i pasywów w wycenie przedsiębiorstw metodą skorygowanych aktywów netto (NET Assets Value Method), 17. Model rachunkowości w Niemczech a wartość przedsiębiorstwa, 18. Wybrane aspekty bilansowego ujęcia aktywów i pasywów, 19. Wokół wartości kapitału własnego przedsiębiorstwa, 20. Inwestowanie w należności dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa, 21. Płynność finansowa a wartość rynkowa przedsiębiorstwa, 22. Zarządzanie rentownością zainwestowanych kapitałów dla wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstwa, 23. Wartość przedsiębiorstwa budowlanego w aspekcie decyzji wytworzyć lub kupić
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orientacja jakościowa a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa, 2. Wartość firmy w kontekście zmian kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa, 3. O szacowaniu wartości udziałów mniejszościowych i udziałów kontrolnych, 4. Pomiar wartości dodanej dla akcjonariuszy - SVA, 5. Sterowanie wartością spółki giełdowej za pomocą prognozy zysku, 6. Wybrane aspekty szacowania wartości prawa użytkowania wieczystego gruntów, 7. Cele działania handlowych spółek osobowych w systemie wartości ich działania, 8. Wykorzystanie Balanced Scorecard w wycenie przedsiębiorstwa, 9. Wpływ emisji akcji na wycenę rynkową spółek giełdowych, 10. Gotówkowa stopa zwrotu z inwestycji (CFROI), 11. Trudności zastosowania metod opcyjnych w wycenie przedsiębiorstw, 12. Ryzyko a koszt kapitału w opcyjny, modelu wyceny firmy, 13. Krytyka niektórych mieszanych metod wyceny przedsiębiorstwa, 14. Ogólne zasady szacowania kosztu kapitału w przedsiębiorstwie, 15. Ryzyko i rezerwy przedsiębiorstwa, 16. Wpływ kosztów logistycznych na wartość rynkową przedsiębiorstwa, 17. Wycena należności dla potrzeb szacowania wartości przedsiębiorstwa, 18. Podstawy wszczęcia postępowania upadłościowego i postępowania naprawczego na tle nowej regulacji prawa upadłościowego i naprawczego, 19. Z badań nad wypłacalnością i rentownością jako wyznacznikami kryzysu finansowego przedsiębiorstwa, 20. Władza w przedsiębiorstwach o koncentracji organizacyjnej, 21. O nadzorze właścicielskim w układach wieloinstalacyjnych, 22. Banki na rynku kontroli przedsiębiorstw, 23. Wyzwania strategiczne a system komunikacji w przedsiębiorstwie, 24. Próba empirycznej weryfikacji modelu strategii samofinansowania przedsiębiorstwa, 25. Zrównoważony rozwój w zarządzaniu przedsiębiorstwem - możliwości kształtowania wartości przedsiębiorstw, 26. Sprawność działania pionu sprzedaży jako element kształtujący wartość przedsiębiorstwa, 27. O wartości współpracy,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czynniki kształtujące wartość przedsiębiorstwa, 2. Środowiskowy wymiar wartości przedsiębiorstwa, 3. Metodologiczny wymiar kształtowania wartości przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Nowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa: 1. Kilka refleksji na temat nowych źródeł wzrostu wartości przedsiębiorstwa; 2. Przedsiębiorstwa a integracja i globalizacja; 3. Droga złotego do Euro; 4. Klient kapitałem przedsiębiorstwa II. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa: 1. Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstwa metodą podnoszenia jego wartości; 2. Nowoczesna rachunkowość zarządcza jako źródło informacji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa 3. Modelowanie i kreowanie wzrostu wartości firmy 4. Niematerialne źródła wartości przedsiębiorstwa 5. Wartość dla klientów generatorem wartości przedsiębiorstwa III. Organizacyjne źródła wartości przedsiębiorstwa 1. Systemy zarządzania wiedzą warunkiem wzrostu wartości firmy 2. Wpływ jakości nadzoru korporacyjnego na wartość spółki 3. Procesowe zarządzanie przedsiębiorstwem 4. Konkurowanie czasem w świetle innych koncepcji zarządzania 5. Zarządzanie wiedzą o kliencie źródłem wartości przedsiębiorstwa IV. Pomiar wybranych wartości przedsiębiorstwa: 1 Kreacja wartości przedsiębiorstwa i metody pomiaru 2. Klasyfikacja metod oceny opłacalności przedsięwzięcia inwestycyjnego 3. Metody pomiaru wartości marki 4. Wartość portfela klientów - aspekt teoretyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Źródła i pomiar wartości firmy: 1. Maksymalizacja wartości a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, 2. Kapitał intelektualny jako źródło przewagi konkurencyjnej współczesnej firmy, 3. Budowa wartości firmy na podstawie zrównoważonej karty wyników, 4. Mierniki kreowanej wartości spółki kapitałowej. Cz. II Wycena wartości firmy: 5. Nowoczesne metody wyceny przedsiębiorstw, 6. Opcje rzeczowe-nowe spojrzenie na wycenę, 7. Wycena spółek nowej gospodarki, 8. Wycena wartości niematerialnych i prawnych. Cz. III Budowanie wartości firmy: 9. Budowanie wartości spółki przez fundusze venture capital i private eqiuty, 10. Fuzje i przejęcia a wartość przedsiębiorstwa, 11. Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie banku, 12. Menedżerskie programy motywacyjne, 13. Relacje inwestorskie i raportowanie wartości, 14. Kształtowanie kultury nowoczesnej korporacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa, 2. Czynniki ekonomiczne tworzące wartość przedsiębiorstwa, 3. Charakterystyka podstawowych finansowych czynników tworzenia i oceny wartości przedsiębiorstwa, 4. Pomiar efektywności zarządzania wartością przedsiębiorstwa, 5. Zakres i metody wyceny wartości przedsiębiorstwa, 6. Dochodowe metody wyceny wartości przedsiębiorstwa, 7. Wycena przedsiębiorstw na podstawie porównań rynkowych, 8. Teoria opcji realnych w wycenie wartości przedsiębiorstwa, 9. Szczególne przypadki wykorzystania modeli wyceny wartosci przedsiębiorstwa, 10. Formułowanie strategii zarządzania wartością przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wycena przedsiębiorstwa : pomiar i ocena wartości / Andrzej Jaki. - Wyd. 2 uaktual. i rozsz. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 152 s. ; 24 cm.
R.1 Przedsiębiorstwo jako obiekt wyceny: Restrukturyzacja procesów gospodarczych w wycena przedsiębiorstw w Polsce; Kapitał jako źródło wartości przedsiębiorstwa; Wartość jako kategoria ekonomiczna a przedsiębiorstwo; Wartość w strukturze celów przedsiębiorstwa; Zakresy wyceny przedsiębiorstwa i determinanty jego wartości. R.2 Uwarunkowania i elementy składowe wyceny przedsiębiorstwa: Pomiar wartości jako podstawa wyceny przedsiębiorstwa; Przesłanki i funkcje wyceny przedsiębiorstwa; Formalnoprawne uregulowania wyceny przedsiębiorstwa; Procedura wyceny przedsiębiorstwa; Uwarunkowania uwzględniania zmiany wartości kapitału w czasie w wycenie przedsiębiorstwa R.3 Metody wyceny przedsiębiorstw: systematyka metod wyceny przedsiębiorstw, metody majątkowe w procesie wyceny przedsiębiorstwa, dochodowa wycena przedsiębiorstwa - przedsiębiorstwo jako forma inwestycji, wartość reputacji w mieszanych metodach wyceny przedsiębiorstwa, syntetyczne ujęcie metod wyceny - rachunek pomiaru i oceny wartości przedsiębiorstwa, ewolucja zakresu wykorzystania i znaczenia wyceny przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorstwo jako obiekt wyceny: Restrukturyzacja procesów gospodarczych w wycena przedsiębiorstw w Polsce; Kapitał jako źródło wartości przedsiębiorstwa; Wartość jako kategoria ekonomiczna a przedsiębiorstwo; Wartość w strukturze celów przedsiębiorstwa; Zakresy wyceny przedsiębiorstwa i determinanty jego wartości. R.2 Uwarunkowania i elementy składowe wyceny przedsiębiorstwa: Pomiar wartości jako podstawa wyceny przedsiębiorstwa; Przesłanki i funkcje wyceny przedsiębiorstwa; Formalnoprawne uregulowania wyceny przedsiębiorstwa; Procedura wyceny przedsiębiorstwa; Uwarunkowania uwzględniania zmiany wartości kapitału w czasie w wycenie przedsiębiorstwa R.3 Metody wyceny przedsiębiorstw: systematyka metod wyceny przedsiębiorstw, metody majątkowe w procesie wyceny przedsiębiorstwa, dochodowa wycena przedsiębiorstwa - przedsiębiorstwo jako forma inwestycji, wartość reputacji w mieszanych metodach wyceny przedsiębiorstwa, syntetyczne ujęcie metod wyceny - rachunek pomiaru i oceny wartości przedsiębiorstwa, ewolucja zakresu wykorzystania i znaczenia wyceny przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami i wycena firmy / Robert Machała. - Wyd. 2 uzupeł. - Wrocław : Oficyna Wydaw. UNIMEX, 2011. - 746 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do zarządzania finansami firmy; 2. Podstawy rachunkowości; 3. Analiza i ocena projektów inwestycyjnych; 4. Źródła finansowania; 5. Długoterminowe decyzje finansowe; 6. Planowanie i modelowanie finansowe; 7. Bieżące decyzje finansowe; 8. Analiza wskaźnikowa; 9. Wycena przedsiębiorstwa; 10. Fuzje i przejęcia- wpływ na wartość firm; 11. Opcje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zarządzania finansami firmy, 2. Podstawy rachunkowości, 3. Analiza i ocena projektów inwestycyjnych, 4. Źródła finansowania, 5. Długoterminowe decyzje finansowe, 6. Planowanie i modelowanie finanswoe, 7. Bieżące decyzje finansowe, 8. Analiza wskaźnikowa, 9. Wycena przedsiębiorstwa, 10. Fuzje i przejęcia - wpływ na wartość firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Istota finansów przedsiębiorstwa: Rynek i jego funkcje; Finanse przedsiębiorstwa w systemie finansowym państwa; Pojęcie gospodarki finansowej przedsięb. R.2 Retrospektywna ocena stanu gospodarki finansowej przesięb.: Podstawowe metody i narządzia badania kondycji finansowej przedsięb.; Wyodrębnienie czynników sumarycznych wpływających na odchylenia zysku od przyjętej podstawy; Ocena struktury i dynamiki wyniku finansowego; Ocena struktury i dynamiki bilansów majątkowych; Kluczowe wskaźniki oceny gospodarki finansowej; Rachunek płynności finansowej; Ocena kierunków alokacji dochodów; Wybrane obszary pogłębionej analizy finansowej; Dźwignia operacyjna i finansowa; Przepływ gotówki, R.3 Pieniądz jako narzędzie pomiaru efektywności proce sów gospodarczych: Koszt pieniądza i jego wartość jako funkcja czasu; Wartość pieniądza w czasie. R.4 Wycena papierów wartościowych i koszty pozyskiwania kapitałów: Metody wyceny akcji; Wycena obligacji; Koszt pozyskania kapitału; Polityka dywidend jako podstawa kształtowania ceny akcji. R.5 Metody wyceny przedsiębiorstwa. R.6 Zarządzanie kapitałem obrotowym: Pojecie kapitału obrotowego; Finansowanie środków obrotowych; Optymalizacja składników majątku obrotowego. R.7 Metody obliczania efektywności przedsięwzięć rozwojowych: Uwagi wstępne; Studium rzeczowe projektu inwestycyjnego; Ocena efektywności ekonomicznej; Przykład obliczenia efektywności ekonomicznej; Efektywność na kładów na modernizację; Venture capitał. R.8 Biznes plan jako narzędzie zarządzania przedsięb. R.9 Franchising - bezinwestycyjny spsób rozwoju firmy: Historia powstania i rozwoju franchisingu; Istota franchisingu; Klasyfikacja franchisingu; Prawne uwarunkowa nia franchisingu. R.10 Leasing - bezinwestycyjna forma rozwoju firmy: Istota i rodzaje leasingu; Geneza leasingu. R.11 Factoring: Istita; Podmioty występujące w facto ringu; Zakres przedmiotowy factoringu; Umowa factoringu; Klasyfikacja factoringu; Umowa factoringu- jej struktura. R.12 Forfaiting: Wstęp; Typy (rodzaje) forfatingu; Ryzyko w działalności forfatingowej; Rodzaje ryzyka; podmioty uczestniczące w obrocie forfatingowym; Umowa forfatingu. R.13 Przedsiębiorstwo na rynku kapitałowym: Istota rynku kapitałowego; Uczestnicy rynku kapitałowego; Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.; Zasady obrotu giełdowego; Tryb przeprowadzania transakcji i mechanizm ustalania cen; Przebieg transakcji giełdowej; Notowania w systemie kursu jednolitego; Notowania w systemie ciągłym; Transakcje pakietowe; Indeksy giełdowe i metody wyceny wartości akcji; Warunki wprowadzania papierów wartościowych do publicznego obrotu; Warunki i tryb dopuszczenia papierów wartościowych do obrotu giełdowego; Wymogi regulaminu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. w stosunku do emitenta; Obowiązek informacyjny emitenta po wprowadzeniu akcji do obrotu publicznego; Kluczowe mierniki oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej spółki; Pozagiełdowy wtórny pub liczny obrót papierami wartościowymi; Obligacje. R.14 Rozliczenia wekslowe: Rodzaje weksli; Pojęcia stosowane w obrocie wekslowym; Wystawianie weksla; Zastosowanie weksla w rozliczeniach finansowych; Przenoszenie weksla przez indos na osoby trzecie. R.15 Rozliczenia czekowe: Istota czeku; Ważniejsze różnice między wekslem a czekiem; Indosowanie czeków. R.16 Opodatkowanie przedsiębiorstw: Funkcje podatków; Podstawowe pojęcia; Podatek od towarów i usług -VAT; Podatek dochodowy od osób prawnych; Karta podatkowa; Ryczałt ewidencjonowany; Podatkowa księga przychodów i rozchodów - opodatkowanie na zasadach ogólnych; Poda tek dochodowy od osób fizycznych; Podatki lokalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej