Form of Work
Książki
(3)
Czasopisma
(1)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Author
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Becht Adam
(1)
Detyna Beata
(1)
Francik Kamila
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Lent Bogdan
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Penc Józef
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Porvazník Ján
(1)
Pudło Mariusz
(1)
Pędziwiatr Ewelina
(1)
Shypulina Yuliia
(1)
Stolarska Agnieszka
(1)
Sulich Adam
(1)
Trojanowski Tomasz
(1)
Waters Donald
(1)
Widera Wiktor
(1)
Ćwik Bogdan
(1)
Żukowska Joanna
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Przedsiębiorstwo
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
BPMS (informat.)
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpzieczeństwo informacyjne
(1)
Informatyka
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Menedżerowie
(1)
Oceny pracowników
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Popyt
(1)
Projekty
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Płaca minimalna
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Równowaga ekonomiczna
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Telekomunikacja -- automatyzacja
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zdolności
(1)
Zdolność produkcyjna
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Subject: time
2001-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Katowice
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
4 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-85428-72-0
Wprowadzenie; Proces zarządzania i jego podstawowe funkcje; Zadania, wymagania i kierunki zmian w zarządzaniu; Myślenie strategiczne w działaniu; Zarządzanie strategiczne i jego komponenty; Budowa strategii i planu strategicznego; Badanie otoczenia i wartościowanie potencjału przedsiębiorstwa; Metody diagnozowania otoczenia; Koncepcja i praktyka marketingu; Marketing strategiczny i strategie marketingu; Tworzenie i wprowadzenie innowacji; Promowanie nowego produktu; Działania promocyjne firmy; Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie operacyjne : towary i usługi / Donald Waters ; przekł. Adam Becht. - Wyd. 1 - 4 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 618 s. : tab., rys. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-01-15396-0
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania operacyjnego: Definicja operacji; Czym jest zarządzanie operacyjne?; Strategia operacyjna; Ujęcie menedżerskie - Typowy dzień. Cz. II Planowanie produktu: Planowanie produktu; Zarządzanie jakością; Prognozowanie popytu; Projektowanie procesów; Ujęcie menedżerskie - Silnik TAY, RollsRoyce. Cz. III Decyzje dotyczące procesu: Rozmieszczenie urządzeń; Zarządzanie zdolnością produkcyjną; Kontrola jakości; Ujęcie menedżerskie - Derwent Doors. Cz. IV Planowanie zasobów: Planowanie zagregowane; Planowanie zapotrzebowania materiałowego; Just-in-time Planowanie krótkoterminowe; Projektowanie oraz mierni ki pracy; Zarządzanie projektami; Ujęcie menedżerskie - Witham Park. Cz. V Gospodarka materiałowa: Zarządzanie łańcuchem dostaw; System magazynowania niezależnego od zapotrzebowania; Lokalizacja zakładu; Ujęcie menedżerskie - Williams Polishes Ltd. Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-546-8
1. Zarządzanie Osiągnięciem Celu, 2. Zarządzanie Organizacją, 3. Zarządzanie procesem Inwestycji, 4. Kontrola postępu, 5. Zarządzanie jakością, 6. Zarządzanie Rozwiązywaniem Problemów, 7. Zarządzanie Rozwiązaniami ryzyka, 8. Zarządzanie Procesem Zmian, 9. Zarządzanie integracją, 10. Zarządzanie Zasobem Wiadomości, 11. Zarządzanie Procesem Dokumentacji, 12. Ocena wyników
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 2/2018)
Zawiera: Scientific examination and valuation of holistic managerial competence; Innovation culture as the basis for innovative environment of the enterprise; Innowacyjne produkty i usługi w polskiej bankowości; Financial risk in the contemporary environment of enterprises; Wdrożenie koncepcji „szczupłego” zarządzania w szkole wyższej; „Rodzinny znaczy godny zaufania” - przedsiębiorstwa rodzinne w opinii polskich konsumentów; Talent jako element potencjału organizacji XXI wieku; Istota kapitału relacyjnego - ujęcie empiryczne oraz dalsze kierunki badań; Big data jako narzędzie zarządzania procesem budowania społeczeństwa idealnego; Wynagrodzenie i zatrudnienie w mikroprzedsiębiorstwach; Integralne oceny równowagi makroekonomicznej na przykładzie polskiej gospodarki; Analiza założeń teorii uwarunkowań sytuacyjnych w kontekście zarządzania projektem europejskim; Change or continuation? Long-term city management on the example of local development strategy of Katowice; Zastosowanie chmury obliczeniowej dla potrzeb systemów BPMS; Chosen aspects of it resources security in sme sector enterprises - results of the research; Koncepcja modelu zagrożenia w systemach ostrzegających organizację; Recenzja książki: D. Martin, J. Schouten, Sustainable Marketing.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again