Form of Work
Książki
(71)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(61)
available
(37)
unavailable
(3)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(40)
Czytelnia
(62)
Author
Edelmann Robert J
(2)
Gardawski Juliusz
(2)
Gilejko Leszek
(2)
Kobyłko Grzegorz
(2)
Konecki Krzysztof
(2)
Kot Sylwia
(2)
Rybak Mirosława
(2)
Siewierski Jacenty
(2)
Towalski Rafał
(2)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(2)
Alberoni Francesco
(1)
Allaire Yvan
(1)
Anusz Jan
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerowicz Ewa
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bjerke Bjorn
(1)
Bokajło Wiesław
(1)
Borkowska Stanisława
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bławat Franiciszek
(1)
Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog" im. Andrzeja Bączkowskiego
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Chovancová Miloslava
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Filipiak Teodor
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Frieske Kazimierz
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Glinka Beata
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Góralski Wojciech
(1)
Henriques Adrian
(1)
Huczek Marian
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Janusz Anna
(1)
Juchnowicz Marta
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaczmarczuk Kryspian
(1)
Kaczyński Grzegorz J
(1)
Kieżun Witold
(1)
Klimowicz Monika
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Korpus Joanna
(1)
Kostera Monika
(1)
Kostka Mestwin Stanisław
(1)
Kozek Wiesław
(1)
Kozek Wiesława
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Książkiewicz Izabela
(1)
Kulpińska Jolanta
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Matsushita Konosuke
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Milian Lech
(1)
Misiak Władysław
(1)
Męcina Jacek (1968- )
(1)
Niedzieński Błażej
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Ostrowska Dorota
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Parvazník Ján
(1)
Pawlak Roman
(1)
Pawłowska Beata
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Penc Józef
(1)
Pierzchała Ewa
(1)
Pochopień Jolanta
(1)
Pocztowski Aleksy
(1)
Primus Arkadiusz
(1)
Prusak Feliks
(1)
Przybyszewski Roman
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Płużański Tadeusz
(1)
Richardson Julie
(1)
Rybicki Jacek
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Różański Jerzy
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Siemiński Marek
(1)
Sikora Jan
(1)
Skotnicka-Illasiewicz Elżbieta
(1)
Smolarek Małgorzata
(1)
Sołoma Andrzej
(1)
Spytkowska Magdalena
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Strużycki Marian
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(51)
1990 - 1999
(6)
Country
Poland
(72)
Language
Polish
(72)
Subject
Przedsiębiorstwo
(51)
Zarządzanie
(18)
Organizacja
(11)
Menedżerowie
(10)
Stosunki interpersonalne
(8)
Ekorozwój
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Etyka biznesu
(6)
Kadry
(6)
Praca
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Gospodarka
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(4)
Prześladowanie w miejscu pracy
(4)
Przywództwo
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konflikt
(3)
Motywacja pracy
(3)
Polska
(3)
Rynek
(3)
Rynek pracy
(3)
Socjologia
(3)
Świadomość ekologiczna
(3)
Decyzje
(2)
Integracja europejska
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Oceny pracowników
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Organizacje
(2)
Pluralizm społeczny
(2)
Postawy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Społeczeństwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Absolutyzm
(1)
Autoprezentacja
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Czas pracy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dialog społeczny
(1)
Ekonomia
(1)
Etnopsychologia
(1)
Gesty
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grupy społeczne
(1)
Górnictwo
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Hutnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informatyka
(1)
Internet
(1)
Jakość
(1)
Kadry -- polityka
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Kościół a Państwo
(1)
Kultura
(1)
Leasing
(1)
Leśnictwo
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Matsushita, Konosuke (1894-1989)
(1)
Migracje
(1)
Mimika
(1)
Młodzież
(1)
Naród
(1)
Nauka
(1)
Nierówności społeczne -- Polska
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność społeczna*
(1)
Partnerstwo lokalne
(1)
Patologia społeczna
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Polityka kulturalna
(1)
Pracodawcy
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo -- kultura -- zagadnienia
(1)
Przedsiębiorstwo -- zatrudnienie -- organizacja
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo społeczne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przemysł
(1)
Subject: time
2001-0
(4)
1989-
(1)
Subject: place
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
93 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61-752-48-6
Zawiera: 1. Dialog społeczny na poziomie zakładu pracy - zakres, warunki i efektywność reprezentacji interesów: Relacje pracodawca - przedstawicielstwo pracowników w świetle obowiązujących przepisów; Poglądy na gospodarkę i politykę społeczną państwa a dialog społeczny; Stosunki pracy a integracja z UE w ocenie pracowników i aktorów dialogu społecznego na poziomie zakładu pracy; Opinie aktorów dialogu na poziomie zakładu pracy o roli Komisji Trójstronnej ds. Społeczno-Gospodarczych i oczekiwaniach wobec niej; Kondycja i warunki dialogu społecznego na poziomie zakładu pracy w opinii jego aktorów; Postawy wobec dialogu oraz zasady dialogu społecznego w zakładzie pracy; Pracodawcy, związki zawodowe i rady pracowników a reprezentacja interesów pracowniczych; Ocena działalności związków zawodowych na terenie zakładu pracy. 2. Dialog społeczny na poziomie zakładu pracy ocena funkcjonowania poszczególnych obszarów w stosunkach pracy: Przestrzeganie prawa pracy w opinii respondentów; Układy zbiorowe pracy; Spory zbiorowe i ich rozwiązywanie w zakładzie pracy; Wynagrodzenia jako najważniejszy obszar reprezentacji interesów w stosunkach pracy; Informowanie pracowników i partycypacja załogi w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Kryzys międzynarodowy w Polsce a dialog społeczny w stosunkach pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 331 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7225-122-3
1. Doskonalenie zarządzania - charakterystyka procesów zmian a świadomość menedżerska, 2. Restrukturyzacja polskich przedsiębiorstw a zachowania kadry kierowniczej, 3. Uwarunkowani i bariery procesu zarządzania strategicznego w polskich przedsiębiorstwach w kontekście zmian świadomości menedżerskiej, 4. System informacyjny w przedsiębiorstwie, 5. Ewolucja w zarządzaniu marketingowym jako doskonalenia procesów zarządczych, 6.Wykorzystanie kontrolingu w polskich przedsiębiorstwach, 7. Doskonalenie zarządzania operacyjnego w przedsiębiorstwie - próba syntezy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7525-312-2
1. Kultura i procesy społeczne: Internalizacja wzorów kulturowych w procesie socjalizacji w organizacji; Proces wytwarzania McPracownika. Przemoc w reprodukcji wzorów zachowań organizacyjnych; Kultura menedżerów i specjalistów; Ideologia menedżerska i kultura organizacyjna; Wokulski czy Dyzma? Przedsiębiorcy w polskiej literaturze współczesnej - szkic do badań portretu; Siła i przemoc w działaniach menedżerów współczesnych organizacji. Socjotechnika współczesnej korporacji: Doba ma tylko 24, czyli: neutralizacje są konieczne. Temporalne dylematy menedżerów; Kontrola pracowników we współczesnych korporacjach; Monitorowanie pracowników - dążenie do wydajności i efektywności a podmiotowość pracownika; Rola organizacji w kształtowaniu swoich zasobów ludzkich rzeczywistość Polskiego rynku pracy w obliczu zmian w ostatnich latach; Rekrutacja i adaptacja pracownicza - modele, etyka i rzeczywistość. 3. Studia przypadków w perspektywie socjologicznej: Grupa społeczna kierowców zawodowych; Badania jakościowe w przedsiębiorstwach na temat wydłużania życia zawodowego; Transformacja wiedzy jako szansa rozwoju organizacji;
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Ekologiczna, Społeczna Odpowiedzialność Biznesu; 2. Wykaz wybranych dobrych praktyk w obszarze odpowiedzialności ekologicznej firm i gmin biorących udział w konkursach "Firma bliska środowisku" oraz "Gmina bliska środowisku" w edycjach 2006, 2007 i 2008; 3. Informacje dodatkowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 504 (5 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 504 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-60432-30-3
Cz.I. Działalność samorządów terytorialnych terytorialnych rozwój przedsiębiorczości w skali lokalnej; 1. Znaczenie przedsiębiorczości w rozwoju regionalnym i lokalnym; 2. Rola otoczenia instytucjonalnego w rozwoju agroturystyki jako czynnika przemian lokalnych w wybranych gminach województwa małopolskiego; 3. Relacje pomiędzy przedsiębiorstwami przedsiębiorstwami władzami gmin dawnego województwa częstochowskiego w zakresie rozwoju infrastruktury technicznej w latach 1995-2005; 4. Rozwój samorządów lokalnych przez pryzmat koncepcji New Public Menagament; 5. Samorząd terytorialny a lokalny rozwój gospodarczy na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw handlowych; 6. Zmiany przepisów prawa podatkowego a prawa podatnika na przykładzie rozprawy w postępowaniu podatkowym; 7. Specjalne strefy ekonomiczne a rozwój lokalny; 8. Rola "AGROPHARMU" w rozwoju społeczno-gospodarczym; Cz. II. Finansowe formy wspierania podmiotów gospodarczych gospodarczych rozwój lokalny; 1. Wpływ środków publicznych UE na rozwój gminy Białystok; 2. Bank jako przedmiot bezpośredniego oddziaływania na rozwój przedsiębiorstw; 3. Krajowy rejestr długów a sprawność ekonomiczna przedsiębiorstw w Polsce; 4. Euroregiony i ich role we wspieraniu przedsiębiorczości lokalnej; Cz. III. Kapitał ludzki a rozwój lokalny; 1. Wybrane aspekty edukacji GIS pracowników służb państwowych państwowych samorządowych w kontekście wspomagania rozwoju w skali lokalnej; 2. Akademicka edukacja ekonomiczna jako czynnik rozwoju społeczno-gospodarczego w skali lokalnej; 3. Związki wykształcenia z cechami socjo-ekonomicznymi ludności wiejskiej w Wielkopolsce; 4. Zarządzanie wiedzą jako nowe wyzwanie przed jednostkami samorządu terytorialnego; 5. System zarządzania wiedzą jako czynnik rozwoju społeczno-gospodarczego; 6. Społeczno-ekonomiczne aspekty funkcjonowania kapitału społecznego; 7. Procesy wzrostu produktywności pracy w firmie na przykładzie branży budowlanej; 8. Diagnozowanie ubóstwa ekonomicznego na przykładzie województwa pomorskiego; Cz. IV. Komunikacja marketingowa a działalność przedsiębiorstw w skali lokalnej; 1. Efektywność systemu komunikacji marketingowej a działalność przedsiębiorstw w skali lokalnej; 2. Wpływ konkurencji na efektywność działań promocyjnych przedsiębiorstwa; Cz. V. Ekologia a rozwój lokalny; 1. Rozwój zrównoważony jako koncepcja rozwoju lokalnego; 2. Ekologiczny system gospodarowania w rolnictwie; 3. Problemy rozwoju biznesu w warunkach nowych wyzwań ekologicznych ekologicznych tradycje kulturowe w produkcie turystycznym; 3. Zrównoważony rozwój rolnictwa i obszarów wiejskich a rozwój gospodarczy w skali lokalnej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa / Mirosława Rybak. - Wyd. 1 - 5 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., [2020]. - 244 s. : tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-01-16661-8
1. Społeczna odpowiedzialność korporacji : aspekt historyczny i teoretyczny, 2. Podstawowe modele społecznej odpowiedzialności, 3. Odpowiedzialne zarządzanie korporacją: ujęcie wąskie i szerokie, 4. Władanie przedsiębiorstwem: odpowiedzialność wobec akcjonariuszy a odpowiedzialność wobec interesariuszy, 5. Zarządzanie interesariuszami w systemie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, 6. Etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 7. Instytucjonalizacja etyki w zarządzaniu, 8. Prawa człowieka jako podstawa odpowiedzialności wobec pracownika, 9. Model kierowania ludźmi w kierunku społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, 10. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa za środowisko naturalne
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01
Book
In basket
ISBN: 83-01-14314-2
1. Społeczna odpowiedzialność korporacji : aspekt historyczny i teoretyczny, 2. Podstawowe modele społecznej odpowiedzialności, 3. Odpowiedzialne zarządzanie korporacją: ujęcie wąskie i szerokie, 4. Władanie przedsiębiorstwem: odpowiedzialność wobec akcjonariuszy a odpowiedzialność wobec interesariuszy, 5. Zarządzanie interesariuszami w systemie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, 6. Etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 7. Instytucjonalizacja etyki w zarządzaniu, 8. Prawa człowieka jako podstawa odpowiedzialności wobec pracownika, 9. Model kierowania ludźmi w kierunku społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, 10. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa za środowisko naturalne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-313-6
1. Nowe warunki działania biznesu , 2. Programowanie przyszłości biznesu , 3. Pracownicy jako kapitał organizacji , 4. Strategiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi , 5. Zachowania ludzi w organizacji , 6. Nowe zasady współdziałania ludzi w organizacji , 7. Wprowadzanie zmian i doskonalenie kultury organizacji , 8. Nowe zasady prowadzenia biznesu , 9. Nowe zadania i kryteria oceny menedżerów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 540)
I: Informacja i technologie informacyjne. Od przetwarzania danych do przetwarzania wiedzy. Kilka rozważań o informacji i kapitale informacyjnym. Kryzysy informacyjne w gospodarce opartej na wiedzy. Transformacje gospodarek - od sektora informacyjnego do gospodarki opartej na wiedzy. Miejsce, ranga i etyka zawodu informatyka w społeczeństwie informacyjnym. Przykłady doświadczeń unijnych w budowaniu społeczeństwa informacyjnego. Edukacja jako czynnik konkurencyjności podmiotów gospodarczych. II: Problemy i metody zarządzania informacją. Ewolucja spojrzenia na strategię informatyczną. Informacyjne problemy oceny systemów informatycznych. Kryzys przedsiębiorstwa a katastrofa systemu informatycznego i informacyjnego. Wybrane metody klasyfikacji wiedzy (kapitału intelektualnego) w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Operacjonalizacja modelu zależności między orientacją na wiedzę i wynikami działalności przedsiębiorstwa. Wsparcie informacyjne procesu zarządzania produktem i portfelem produktów w świetle badań. Wdrażanie hurtowni danych w organizacjach zorientowanych na strategię. Bariery wdrożeniowe systemu zintegrowanego klasy ERP i ich postrzeganie przez użytkowników. Entropia w algorytmach opartych na ewolucji populacji. III: Narzędzia teleinformatyczne i ich zastosowanie. Przemiany na rynku technologii mobilnych w latach 2002-2005. Atrakcyjność inwestycji kapitałowych spółek sektora teleinformatycznego. Narzędzia komunikacji i-społeczności. Zasoby informacyjne Internetu. "Piśmienność informatyczna" osób rozpoczynających studia. Rola informacji o prowadzeniu działalności gospodarczej wśród studentów. Biblioteka XXI wieku. Wirtualizacja jako metoda poprawy konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Pozycjonowanie jako metoda aktywnej promocji przedsiębiorstw. Wybrane cechy handlu elektronicznego na tle handlu konwencjonalnego. Internet w strategiach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (na przykładzie przedsiębiorstw z regionów Warmii i Mazur oraz Mazowsza). Koncepcja pierwszego prototypu Wirtualnego Branżowego Systemu Wspomagania Decyzji. Zastosowanie systemów chatter-bot do wspomagania zarządzania. System wspomagania procesów informacyjno-komunikacyjnych w Internecie na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Oprorgamowanie Free/Libre/Open Source Software (FLOSS) jako alternatywna strategia informatyzacji. Modelowanie inflacji w Polsce na bazie informacji od roku 2000.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7299-544-5
1. Bank sługą, partnerem czy panem? 2. Właściciele mikro- i małych przedsiębiorstw o źródłach uzyskiwania informacji dotyczących usług i produktów bankowych. 3. Informacja bankowa i jej wpływ na klientów. 4. Korzystanie przez przedsiębiorców z usług i produktów bankowych - dylematy i uwarunkowania. 5. Poziom zadowolenia respondentów z usług banku w zakresie prowadzenia rachunku bankowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-919886-9-4
1. Stres zawodowy - grunt do rozwoju mobbingu, 2. Sposoby komunikacji interpersonalnej a typy zachowań, 3. Kontrolowanie emocji podczas rozmowy, 4. Zachowanie wobec czynnego lub biernego ataku ze strony przełożonego, 5. Na czym polega zjawisko mobbingu?, 6. Jakie koszty ponosi organizacja, 7. Wprowadzenie w prawną problematykę mobbingu, 8. Rozwiązania szczegółowe - mobbing, naruszenie dóbr osobistych, dyskryminacja ze strony podmiotu zatrudniającego, 9. Mobbing ze strony współpracowników, 10. Postępowanie przed sądem pracy, 11. Mobbing w prawie karnym oraz w prawie wykroczeń
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Człowiek w Firmie)
ISBN: 83-88840-32-0
R.1 Zarządzanie zasobami pracy i konkurencyjność firmy R.2 Metody doskonalenia jakości personelu. R.3 Kultura organizacji i kapitał intelektualny. R.4 Kompetencje a jakość zarządzania zasobami ludzkimi. R.5 Motywowanie pracowników w inteligentnej organizacji. R.6 Wynagradzanie wspierające konkurencyjność firmy. R.7 Prognostyczno- zapobiegawcze kierowanie zatrudnieniem. R.8 Jutro zarządzania przez jakość.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 164)
ISBN: 83-7252-246-4
1.Strategi interncajonalizacji przedsiębiorstw, 2.Joint venture jako sposób wejścia na rynki zagraniczne, 3.Determinanty i kierunki rozwoju joint venture w Polsce, 4.Przesłanki wyboru joint venture jako formy wejścia przedsiębiorstw zagranciznych na rynek polski, 5.Strategie marketingowe spółek joint venture na rynku polskim
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-356-6
1. Interpretacje kapitału społecznego i ich możliwości w zakresie jego operacjonalizacji: 1. Amerykańskie korzenie kapitału społecznego; 2. Kapitał społeczny. Zagadnienia metodologiczne; 3. Endogenne i egzogenne czynniki determinujące kształtowanie kapitału społecznego; 4. Znaczenie "religii obywatelskiej" w tworzeniu kapitału społecznego; 5. Procedura prawna jako czynnik budowy kapitału społecznego - prawo i więź społeczna w koncepcji J. Habermasa; 6. Kapitał społeczny a dobra publiczne; 7. Wpływ kapitału społecznego na procesy gospodarcze i społeczne; 8. Filozofia zarządzania kapitałem społeczno-gospodarczym społeczeństwa sieci; 9. Kapitał społeczny a klastry przedsiębiorczości na przykładzie Indonezji; II. Propozycje tworzenia kapitału społecznego przez instytucje na poziomie krajowym i lokalnym: Partnerstwo lokalne jako struktura służąca budowaniu i wzmacnianiu kapitału społecznego; Spółdzielnie socjalne- forma integracji społecznej i aktywizacji na poziomie lokalnym; 12. Rola Kościoła i religii w procesie tworzenia kapitału społecznego w Polsce- perspektywa teorii sekularyzacji; 13. Możliwości i bariery rozwoju kapitału społecznego na obszarach wiejskich w Polsce; 14. Uwarunkowania procesu wzmacniania kapitału społecznego; 15. Koncepcja kapitału negatywnego i próba jej użycia do analizy relacji jednostka- społeczeństwo- Państwo w III RP; 16. Zmiana negatywnego kapitału społecznego w pozytywny jako cel psychologii społeczności (community psychology).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7174-690-3
Przedsiębiorstwo jako system. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa. Rola i zadania kierownika w przedsiębiorstwie. Zarządzanie a kierowanie; Kierownik w przedsiębiorstwie; Rozpiętość kierowania; Władza i autorytet kierownika; Przywództwo; Style kierowania; Delegowania władzy; Zarządzanie przez cele. Praca własna kierownika. Uwarunkowania pracy kierownika; Mankamenty pracy kierownika, Organizacja pracy własnej kierownika; Usprawnienie pracy kierownika. Zmiany w przedsiębiorstwie. Uwarunkowania zmian; Przeprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie. Podejmowanie decyzji kierowniczych. Planowanie a decydowanie; Uwarunkowania procesu decyzyjnego; Analiza procesu podejmowania decyzji; Formułowanie problemu; Opracowanie wariantów; Przewidywanie skutków wprowadzania wariantów; Ocena wariantów i podjęcie decyzji; Forma przekazywania decyzji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Kompendium wiedzy o turystyce / red. Grzegorz Gołembski. - Warszawa, Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 433,[3] s. : 36 ryc., 23 tabele ; 21 cm.
ISBN: 83-01-13617-0
Wstęp; Alfabetyczny wykaz haseł; Cz. I Turystyka jako zjawisko społeczno-gospodarcze: Turystka, turysta, ruch turystyczny; Czynniki wpływające na popyt turystyczny; Psychologia rynku turystycznego; Cechy popytu turystycznego i podaży turystycznej; Produkt turystyczny; Przestrzeń turystyczna i osadnictwo turystyczne; Organizacja sfery obsługi ruchu turystycznego. Cz. II Związki turystyki z sektorem publicznym: Wprowadzenie; Rozmiary turystyki w Polsce i na świecie; Metody pomiaru ruchu turystycznego i obrotów turystycznych; Metody obliczenia wpływu turystyki na dochód narodowy i bilans płatniczy; Pozytywne i negatywne przykłady rozwoju turystyki; Stymulowanie procesów gospodarczych w turystyce; Turystyka a zadania organów państwowych, budżet państwa i fundusze parabudżetowe; Turystyka a zadania i budżety samorządu terytorialnego (gminnego, powiatowego i wojewódzkiego). Cz. III Przedsiębiorstwo na rynku turystycznym: Wprowadzenie; Formy organizacyjne prowadzenia działaności gospodarczej w turystyce; Analiza finansowa i zarządzanie finansami przedsiębiorstw turystycznych. Cz. IV Zintegrowane zarządzanie jakością w turystyce: Wprowadzenie; Wyodrębnianie regionów turystycznych; Sposoby zapewnienia akceptacji ludności miejscowej dla rozwoju turystyki; Walory kulturowe jako element tworzący jakość produktu turystycznego; Jakość środowiska naturalnego a jakość turystyki; Pojęcie i cel zintegrowanego zarządzania jakością w regionach; Metody zintegrowanego zarządzania jakością w regionach; Prawo i ubezpieczenia jako warunek jakości usług turystycznych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87957-79-8
Przyczyny i konsekwencje konfliktów interpersonalnych; Konfliktowy szef; Trudności w relacjach ze współpracownikami; Trudności w relacjach na płaszczyźnie zawodowej; Nękanie w miejscu pracy; Kiedy konflikty się utrzymują.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Przyczyny i konsekwencje konfliktów interpersonalnych; Konfliktowy szef; Trudności w relacjach ze współpracownikami; Trudności w relacjach na płaszczyźnie zawodowej; Nękanie w miejscu pracy; Kiedy konflikty się utrzymują.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-299-3
1. Internet we współczesnym świecie; 2. Konsument w wirtualnej przestrzeni; 3. E-usługi publicznej (e-administracja; e-zdrowie; e-edukacja); 4. E-usugi a zagospodarowanie czasu wolnego (e-handel; e-turystyka; e-kultura); 5. E-usługi związane z finansami gospodarstw domowych (e-bankowość i e-ubezpieczenia); 6. Ochrona i edukacja e-konsumentów
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89437-23-6
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again