Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(65)
Forma i typ
Książki
(65)
Dostępność
tylko na miejscu
(54)
dostępne
(42)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(54)
Autor
Strużycki Marian
(3)
Cieślik Jerzy
(2)
Duraj Jan
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Kostera Monika
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Sadowski Józef
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Stankiewicz Marek Jacek
(2)
Sudoł Stanisław
(2)
Szołtysek Katarzyna
(2)
Ładoński Wiesław
(2)
Białasiewicz Maria
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bielawa Anna
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chuchla Zdzisław
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Dwiliński Lech
(1)
Fereniec Jan
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Frąś Józef
(1)
Galata Stanisław
(1)
Godziszewski Bohdan
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kapusta Franciszek
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kłak Marcin
(1)
Larkin Judy
(1)
Lichtarski Jan
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marek Stanisław
(1)
Marks Stephen G
(1)
Matejun Marek
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mellor Robert B
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Paliwoda-Matiolańska Adriana
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Pawlak Marek
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Rajzer Mirosław
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Regester Michael
(1)
Roberts John
(1)
Samuelson William F
(1)
Sobińska Małgorzata
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Stradomski Maciej
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Zygała Ryszard
(1)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(54)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(65)
Język
polski
(65)
Temat
Przedsiębiorstwo
(54)
Zarządzanie
(31)
Organizacja
(10)
Zarządzanie wiedzą
(10)
Kadry
(8)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Jakość
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Innowacje
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Decyzje
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Informatyka
(3)
Internet
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja pracy
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Franchising
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Motywacja
(2)
Ocena pracowników
(2)
Outsourcing
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Towar
(2)
Transport
(2)
Turystyka
(2)
Usługi
(2)
Wiedza
(2)
Benchmarking
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Controlling
(1)
Dług
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość produktu
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody kreskowe
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Obrót towarowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Opakowania
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkcja
(1)
Produkt*
(1)
Projektowanie
(1)
Projekty
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przywództwo
(1)
Płaca
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Statki
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Transport morski
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
65 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Wiedza w przedsiębiorstwie sieciowym: 1. Ontologiczno-epistemologiczne podstawy diagnozowania i projektowania przedsiębiorstw sieciowych, 2. Drgająca gospodarka, 3. Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwach sieciowych, 4. Dryfowanie przedsiębiorstw ku gospodarce sieciowej, 5. Kreowanie wartości w układach sieciowych, 6. Marketing sieciowy, 7. Pracownicy i agenci wiedzy, 8. Zarządzanie wiedzą w organizacjach non-profit. Cz.II Metody wizualizacji, kompozycji i dyfuzji wiedzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do problematyki podejmowania decyzji gospodarczych; Cz.I Decyzje przedsiębiorstwa; Podejmowanie optymalnych decyzji na podstawie analizy marginalnej; Analiza popytu i optymalna polityka cenowa; Ocena popytu; prognozowanie; produkcja; Analiza kosztów; Podejmowanie decyzji w warunkach niepewności; Konkurencja na różnych rynkach; Wartość informacji. Cz.II Konkurencja na różnych rynkach: Konkurencja doskonała; Monopol; Opigopol; Teoria gier a strategia konkurencji Regulacja, dobra publiczne oraz analiza kosztów i korzyści; Cz.III Zastosowania reguł i narzędzi decyzyjnych: Asymetria informacji a struktura organizacji; Negocjacje; Aukcje i przetargi; Programowanie liniowe; Planowanie i ocena przedsięwzięć inwestycyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. E-biznes i zarządzanie przedsiębiorstwami nowej gospodarki, 2. Egzogeniczne uwarunkowania recepcji zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego, 3. Endogeniczne czynniki warunkujące implementację e-biznesu, 4. Luka e-technologiczna i luka e-organizacyjna w Polsce, 5. Model recepcji zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego (EBRM), 6. Strategia elastycznej adaptacji e-biznesowej przedsiębiorstwa i jej wdrażanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo jako system. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa. Rola i zadania kierownika w przedsiębiorstwie. Zarządzanie a kierowanie; Kierownik w przedsiębiorstwie; Rozpiętość kierowania; Władza i autorytet kierownika; Przywództwo; Style kierowania; Delegowania władzy; Zarządzanie przez cele. Praca własna kierownika. Uwarunkowania pracy kierownika; Mankamenty pracy kierownika, Organizacja pracy własnej kierownika; Usprawnienie pracy kierownika. Zmiany w przedsiębiorstwie. Uwarunkowania zmian; Przeprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie. Podejmowanie decyzji kierowniczych. Planowanie a decydowanie; Uwarunkowania procesu decyzyjnego; Analiza procesu podejmowania decyzji; Formułowanie problemu; Opracowanie wariantów; Przewidywanie skutków wprowadzania wariantów; Ocena wariantów i podjęcie decyzji; Forma przekazywania decyzji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota zarządzania małą firmą, 2. Tworzenie firmy, 3. Cele działania firmy, 4. Wpływ otoczenia na funkcjonowanie firmy, 5. Działalność kadrowa, 6. Administrowanie majątkiem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Planowanie przyszłości małej firmy, 2. Organizowanie pracy w firmie, 3. Zatrudnianie, 4. Kierowanie podległym personelem, 5. Działalność motywacyjna, 6. Kontrola i działania korekcyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Warszawa : Difin, 2007. - 326 s. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2009. - 325, [3] s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywacja w pracy : determinanty ekonomiczno-organizacyjne / Leszek Kozioł. - Warszawa; Kraków : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 320,[1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Motywacja pracy jako przedmiot badań zachowań organizacyjnych; Koncepcje systemu motywowania w przedsiębiorstwie; Płace jako instrument oddziaływania motywacyjnego; Metody i techniki kształtowania wynagrodzeń; Kontrakty menedżerskie jako narzędzie motywowania kierownictwa i specjalistów; Organizacyjne instrumenty pobudzania motywacji; Motywacyjne aspekty organizacji czasu pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Zarządzanie / red. nauk. Maria Strykowska)
1. Strategia i organizacja; 2. Podstawowe koncepcje modelu organizacyjnego; 3. Charakter i cel istnienia firmy; 4. Motywacja w nowoczesnej firmie; 5. Model organizacyjny na rzecz wydajności; 6. Model organizacyjny na rzecz wzrostu i innowacyjności; 7. Tworzenie nowoczesnej firmy: zarządzanie i przywództwo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Reengineering; 2. Benchmarking; 3. Outsourcing; 4. Lean Management; 5. Time based management.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Geneza i istota społecznej odpowiedzialności biznesu: Zmiany we współczesnym świecie jako przesłanki zainteresowania społeczną odpowiedzialnością biznesu; Rozwój refleksji aksjologicznej i etycznej nad działalnością gospodarczą w społeczeństwie; Odpowiedzialność społeczna a cele przedsiębiorstwa; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa- ewolucja pojęcia; Teoria interesariuszy i model społeczny przedsiębiorstwa; Od społecznej odpowiedzialności biznesu do modeli społecznego działania; Definicja społecznej odpowiedzialności biznesu z perspektywy teorii interesariuszy; System społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 2. Instrumenty zarządcze w polityce społecznej odpowiedzialności biznesu: Model zarządzania społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa; Rola instytucji publicznych w promowaniu społecznym; Nadzór korporacyjnym jako mechanizm regulujący społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstw; Korzyści z bycia społecznie odpowiedzialnym przedsiębiorstwem: czy SOP może być źródłem przewagi konkurencyjnej?; Rozwój przedsiębiorstwa jako proces tworzenia wartości dla interwesariuszy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie, 1. Geneza współczesnych rozwiązań w organizacji, 2. Determinanty organizacji procesowej, 3. Doskonalenie procesów w działaniu organizacji, 4. Projektowanie organizacji procesowej, 5. Społeczno-kulturowe przesłanki zmiany w kierunku organizacji procesowej, Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa / Jan Duraj. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 519,[1] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
R.1 Istota przedsiębiorstwa i charakter jego działalności; R.2 Cele i funkcje zarządzania działalnością gospodarczą przedsiębiorstwa; R.3 Formy prawno-organizacyjne i współdziałanie gospodarcze przedsiębiorstw; R.4 Podstawy ekonomiki finansów przedsiębiorstwa; R.5 Ekonomika kosztów przedsiębiorstwa; R.6 Ekonomika działalności marketingowej przedsiębiorstwa; R.7 Ekonomika gospodarowania zasobami pracy; R.8 Ekonomika produkcji w przedsiębiorstwie; R.9 Ekonomika majątku obrotowego przedsiębiorstwa; R.10 Ekonomika środków trwa łych, remontów, inwestycji oraz leasingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa / Jan Duraj. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 510 s. : rys., tab., wzory ; 21 cm.
R.1 Istota przedsiębiorstwa i charakter jego działalności; R.2 Cele i funkcje zarządzania działalnością gospodarczą przedsiębiorstwa; R.3 Formy prawno-organizacyjne i współdziałanie gospodarcze przedsiębiorstw; R.4 Podstawy ekonomiki finansów przedsiębiorstwa; R.5 Ekonomika kosztów przedsiębiorstwa; R.6 Ekonomika działalności marketingowej przedsiębiorstwa; R.7 Ekonomika gospodarowania zasobami pracy; R.8 Ekonomika produkcji w przedsiębiorstwie; R.9 Ekonomika majątku obrotowego przedsiębiorstwa; R.10 Ekonomika środków trwa łych, remontów, inwestycji oraz leasingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy funkcjonowania organizacji, 2. Formy i przekształćenia przedsiębiorstw, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa, 4. Zasoby i ich znaczenie w działalności przedsiębiorstwa, 5. Gospodarowanie zasobami materialnymi, 6. Gospodarowanie kapitałem ludzkim, 7. Gospodarowanie zasobami niematerialnymi, 8. Zasoby partnerskie i klienckie przedsiębiorstwa, 9. Procesy innowacyjne w przedsiębiorstwie, 10. Współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwem, 11. Finansowy wymiar rezultatów przedsiębiorstwa, 12. Głowne uwarunkowania funkcjowania i rozwoju przedsiębiorstw przyszłości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy nauki o przedsiębiorstwie / pod red. Jan Lichtarski. - Wyd.4 zm. i rozsz. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 2001. - 416 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Przedmiot i ewolucja nauki o przedsiębiorstwie; Istota i cele przedsiębiorstwa; Formy prawno-organizacyjne przedsiębiorstw i ich przekształcenia; Potencjał i działalność gospodarcza przedsiębiorstwa; Organizacja i zarządzanie w przedsiębiorstwie; podejście dynamiczne do zarządzania przedsiębiorstwem; Przedsiębiorstwo a rynek; Współpraca przedsiębiorstwa z innymi podmiotami gospodarczymi; przedsiębiorstwo a państwo, samorząd terytorialny i organizacje społeczne; Globalizacja przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i podstawy funkcjonowania przedsiębiorstw, 2. Otoczenie przedsiębiorstwa, 3. Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem, 4. Prawno-organizacyjne formy przedsiębiorstw, 5. Planowanie w przedsiębiorstwie, 6. Organizowania jako funkcja zarządzania, 7. Motywowanie w przedsiębiorstwie, 8. Kontrolowanie i controling, 9. Koncepcje i metody zarządzania przedsiębiorstwem, 10. Finanse w zarządzaniu przedsiębiorstwem i ocena działalności gospodarczej, 11. Kultura przedsiębiorstwa, 12. Przedsiębiorstwo przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zakres nauki o zarządzaniu, 2. Rozwój nauki o zarządzaniu, 3. Planowanie jako funkcja zarządzania, 4. Organizowanie, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji, 5. Organizacja jako struktura, 6. Problem wzrostu gospodarczego, 7. Układ władzy w organizacji, 8. Motywowanie pracowników jako funkcja zarządzania, 10. Zarządzanie zasobami, 11. Zarządzanie produkcją, 12. Zarządzanie jakością, 13. Kontrola w procesie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej