Form of Work
Książki
(384)
E-booki
(4)
IBUK Libra
(4)
Status
only on-site
(338)
available
(241)
unknown
(14)
unavailable
(9)
Branch
Wypożyczalnia
(253)
Czytelnia
(349)
Author
Chodyński Andrzej
(12)
Grabiec Olimpia (1975- )
(8)
Huczek Marian
(8)
Smolarek Małgorzata
(8)
Strużycki Marian
(8)
Borkowski Stanisław
(7)
Penc Józef
(7)
Bakonyi Jadwiga
(5)
Grudzewski Wiesław M
(5)
Jeziorski Leopold
(5)
Perechuda Kazimierz
(5)
Vollmuth Hilmar J
(5)
Duraj Jan
(4)
Jabłoński Marek Marian
(4)
Kostera Monika
(4)
Malara Zbigniew
(4)
Pierścionek Zdzisław
(4)
Rudolf Stanisław
(4)
Sawicki Jarosław
(4)
Woźniak-Sobczak Barbara
(4)
Bitkowska Agnieszka
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Cyfert Szymon
(3)
Czekaj Jan
(3)
Dresler Zbigniew
(3)
Dzieńdziora Joanna
(3)
Grajewski Piotr
(3)
Hejduk Irena K
(3)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(3)
Jabłoński Adam Stefan
(3)
Juraszek Marian
(3)
Jędralska Krystyna
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Kadysz Piotr
(3)
Lichtarski Jan
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Marks Stephen G
(3)
Pocztowski Aleksy
(3)
Rapacki Ryszard
(3)
Rychter Arkadiusz
(3)
Samuelson William F
(3)
Szabłowski Józef
(3)
Trocki Michał
(3)
Antoszkiewicz Jan D
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bednarski Lech
(2)
Berliński Lechosław
(2)
Białasiewicz Maria
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Bogdanienko Jerzy
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Czajka Kamil
(2)
Dudzik-Lewicka Irena
(2)
Duliniec Elżbieta
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Glinka Beata
(2)
Gralak Henryk
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Grudzewski Wiesław
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Howaniec Honorata
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Janasz Władysław
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Juchnowicz Marta
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(2)
Kamińska Barbara
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Klimek Jan
(2)
Kondak Anna
(2)
Kordel Piotr
(2)
Korombel Anna
(2)
Kotlicki Rafał
(2)
Krawiec Frank
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Lipka Anna
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Marek Stanisław
(2)
Matejun Marek
(2)
Merski Janusz
(2)
Nowacki Robert
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pawlak Marek
(2)
Pełka Bogusław
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Pochopień Jolanta
(2)
Podgórska-Rykała Joanna
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Rosak Joanna
(2)
Rostkowski Tomasz
(2)
Sadowski Józef
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(65)
2000 - 2009
(275)
1990 - 1999
(47)
Country
Poland
(388)
Language
Polish
(388)
Subject
Przedsiębiorstwo
(312)
Zarządzanie
(143)
Organizacja
(74)
Zarządzanie strategiczne
(51)
Kadry
(45)
Zarządzanie wiedzą
(45)
Innowacje
(34)
Zarządzanie jakością
(32)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(28)
Organizacja ucząca się
(27)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(27)
Menedżerowie
(24)
Informacja dla zarządzania
(19)
Decyzje
(18)
Controlling
(16)
Gospodarka oparta na wiedzy
(14)
Kultura organizacyjna
(14)
Systemy informatyczne zarządzania
(14)
Internet
(13)
Zarządzanie projektami
(13)
Globalizacja
(12)
Motywacja pracy
(12)
Gospodarka
(11)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(11)
Logistyka
(10)
Przedsiębiorczość (postawa)
(10)
Marketing
(9)
Produkcja
(9)
Systemy informatyczne
(9)
Informatyka
(8)
Logistyka gospodarcza
(8)
Praca
(8)
Szkolnictwo wyższe
(8)
Usługi
(8)
Jakość
(7)
Komunikacja społeczna
(7)
Konkurencja
(7)
Outsourcing
(7)
Przywództwo
(7)
Turystyka
(7)
Zarządzanie kryzysowe
(7)
Handel elektroniczny
(6)
Inwestycje
(6)
Jakość produktu
(6)
Oceny pracowników
(6)
Przedsiebiorstwo
(6)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(6)
Benchmarking
(5)
Informacja
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Konflikt
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Negocjacje
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Rynek pracy
(5)
Systemy informacyjne
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Efektywność ekonomiczna
(4)
Klastry (ekon.)
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Kultura
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Mentoring
(4)
Motywacja
(4)
Prześladowanie w miejscu pracy
(4)
Public relations
(4)
Płaca
(4)
Rynek
(4)
Rynek kapitałowy
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Analiza strategiczna
(3)
Audyt wewnętrzny
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Franchising
(3)
Holdingi
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Kariera
(3)
Nieruchomości
(3)
Normy ISO 9000
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacje
(3)
Polska
(3)
Poradnictwo
(3)
Praca zespołowa
(3)
Projektowanie
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(3)
Przemysł
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Sieć komputerowa
(3)
Siła robocza
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Towar
(3)
Transport
(3)
Subject: time
2001-0
(3)
Subject: place
Cypr
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma
(3)
402 results Filter
No cover
Book
In basket
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-632-9
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-7230-042-9
Stany Ja, czyli jak lepiej poznać siebie; Transakcje, czyli sztuka komunikowania się z innymi; Sposób, w jaki akceptujemy innych i siebie, czyli o znakach rozpoznania; Wartości jakie przypisujemy sobie i innym, czyli pozycje życiowe; Strukturalizacja czasu, czyli sztuka spędzania czasu z innymi; Gry psychologiczne, czyli dramat w sześciu aktach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87493-17-1
R.I Proces strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, R.II Ewolucyjne aspekty analiz sektorowych, R.III Wybrane metody i techniki analizy strategicznej w sektorze, R.IV Diagnoza stanu rozwoju sektora
3.Charakterystyka wybranych modeli procesu zarządza nia strategicznego, 4.Analiza strategiczna w procesie zarządzania strategicznego. R.II Ewoulcyjne aspekty analiz sektorowych : 1.Pojęcie
i ewolucja cyklu życia sektora, 2.Czynniki charaktery zujące fazy cyklu życia sektora, 3.Podstawowe zależnoś ci w ewolucji sektora, 4.Strategiczne zachowania firm w czasie ewolucji sektora, 5.Struktura sektora konkure ncyjnego. R.III Wybrane metody i techniki analizy strategicznej w sektorze : 1.Metoda pięciu sił Potera, 2.Analiza grup strategicznych, 3.Wywiad gospodarczy, 4.Prognozow anie rozwoju rynkowego, 5.Punktowa ocena atrakcyjności
sektora, 6.Krzywa doświadczeń. R.IV Diadnoza stanu rozwoju sektora : 1.Metodyka diagn ozowania faz rozwojowych sektora, 2.Metoda list kontro lnych w diagnozowaniu faz rozwoju sektora, 3.Identyfi kacja faz rozwoju sektora, 4.Możliwości wnioskowania diagnostycznego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-86891-25-4
Zawiera: Zarządzanie organizacją i praca menedżera; Elementy struktury organizacyjnej; Strategia organiza- cji i zarządzanie strategiczne; Kultura organizacji i jej rola w zarządzaniu; Motywowanie; Przywództwo; Komunikowanie się w organizacji; Zarządzanie potencja- łem społecznym organizacji; Grupy pracownicze i ich dynamika; Zarządzanie konfliktami; Kontrolowanie zaso- bów i procesów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (3 egz.)
Book
In basket
ARIS w modelowaniu procesów biznesu / Renata Gabryelczyk. - Warszawa : Difin, 2006. - 175 s. : rys. ; 23 cm.
(Studia Informatyki Gospodarczej)
ISBN: 83-7251-683-9
1.Organizacja zorientowana na procesy biznesu, 2.ARIS - podstawy metodyczne, 3.Podstawowe pojęcia i pierwsze kroki w systemie ARIS, 4.Metody modelowania w ramach perspektyw ARIS, 5.Przykłady modelowania procesów za pomocą ARIS - zadania i rozwiązania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 83-89355-52-3
1. Rola, zadania i organizacja działu personalnego, 2. Obsługa pracowników i administracja kadrowa, 3. Regulaminy jako podstawa zarządzania pracą w przedsiębiorstwie, 4. Podstawowe procedury kadrowe, 5. Dział personalny a organizacja pracy, 6. Współpraca działu personalnego z zarządem przedsiębiorstwa, 7. Współpraca działu personalnego z kierownikami liniowymi, 8. Racjonalizacja działu personalnego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7188-742-6
1. Audit znormalizowanych systemów zarządzania, 2. Audyt kultury organizacyjnej, 3. Audyt personalny w przedsiębiorstwie, 4. Audyt finansowy - rewizja sprawozdań finansowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Audyt wewnętrzny systemu jakości / Tomasz Błeszyński. - Warszawa : WEKA, 2001. - 76 s. : tab., rys. ; 21 cm.
ISBN: 83-87287-52-0
Przedmowa; 1. Audyt systemu jako narzędzie zarządzania 2. Organizacja systemów audytów wewnętrznych; 3. Przebieg audytu; 4. Audytowanie - technika; 5. Specyfika audytowania poszczególnych elementów systemu zarządzania jakością.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12795-3
Wstęp; Badania marketingowe-funkcje w przedsiębiorstwie, proces badawczy, źródła danych: Pojęcie i funkcje badań marketingowych, Menedżerwie i badacze,Jakie powinno być badanie marketingowe; Badania na potrzeby planowania strategii marketingowej: Analiza pozycji rynkowej przedsiębiorstwa lub jego jednostek strategi- cznych, Badania dotyczące segmentacji rynku; Badania dotyczące wybranych działań marketingowych (na przykładzie kształtowania nowego produktu i działań reklamowych) Badania związane z kształtowaniem nowych pro- duktów, Badania z zakresu reklamy; System informacji marketingowych: Co to jest system informacji marketin- gowych, Funkcje i struktura systemu informacji marke- tingowych; Organizacja badań marketingowych: Kto pro- wadzi badania marketingowe?, organizacja komórek badań marketingowych w przedsiębiorstwie, Zlecanie badań marketingowych wykonawcom zewnętrznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem / Elżbieta Duliniec. - Wyd.2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 190 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12795-3
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88597-84-1
Internet; Zarys problematyki; Internet jako technologia i jako sieć wartości; Internet jako czynnik zmieniający warunki konkurencji; Elementy, relacje między nimi i ich dynamika oraz ocena modeli biznesowych; Elementy modelu biznesowego; Dynamika modeli biznesowych oraz ich ocena; Wycena i finansowanie nowych przedsięwzięć internetowych; Rola konkurencyjnego i makroekonomicznego otoczenia firmy; Otoczenie konkurencyjne i makroekonomiczne; Pojęcia, modele i narzędzia: zastosowanie w praktyce; Menedżer a Internet; Przykładowa analiza modelu biznesu internetowego; Studia przypadków; Broadcast; Webvan; Netscape communications i przeglądarka; Red hat software; Hotmail; Ebay; Microsoft; Sun Microsystems; Diamond Multimedia; Merrill Lynch.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-810-0
Wstęp. 1. Charaketrystyka koncepcji business process reengineering (BPR): 1.1.Istota i znaczenie BPR. 1.2. Charakterystyka zmian w przedsiębiorstwie podczas stosowania reengineeringu. 1.3. Związek BPR z nowoczesnymi metodami zarządzania: clientingiem, outsourcingiem, benchmarkingiem, organizacją opartą na wiedzy, total quality management, lean management. 2.Metodyki reengineeringu: 2.1. Metodyka projektowania i wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwie według M.Hammera i J.Champy`ego. 2.2. Metodyka projektowania i wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwie według R.L. Manganellego i M.M. Kleina. 2.3. Metodyka projektowania i wdrażania BPR w przedsiębiorstwie według N.Obolensky`ego. 2.4. Metodyka stopniowego usprawniania procesów i zarządzania nimi według Rummlera-Brachego. 2.5. Podobieństwa i różnice w podejściu metodycznym do koncepcji reengineeringu. 3. Narzędzia stosowane podczas wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwach: 3. Narzędzia stosowane podczas wdrażania reengeeringu w przedsiębiorstwach: 3.1. Technologia informatyczna jako podstawowe narzędzie wspomagające reengineering. 3.2. "Czysta kartka" M. Hammera jako narzędzie służące poszukiwaniu nowatorskich rozwiązań organizacyjnych. 3.3. Mapa relacji jako narzędzie identyfikujące relacje między podmiotami procesu zmian. 3.4. Mapa procesu jako główne narzędzie reengineeringu. 3.5. Tabela miar i standardów jako narzędzie parametryzacji i standaryzacji procesu. 3.6. Narzędzia planowania i harmonogramowania. 4. Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem BPR: 4.1. Strategia przedsiębiorstwa jako czynnik kształtujący przewagę konkurencyjną. 4.2. Identyfikacja pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa a reengineeringu. 4.3. Identyfikacja głównych czynników wpływających na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa wdrażającego reengineering. 5. Przykłady i skutki implementacji BPR w przedsiębiorstwach: 5.1. Przykłady literaturowe przedsiębiorstw, które wzmocniły swoją pozycję konkurencyjną dzięki zastosowaniu reengineeringu. 5.2. Charakterystyka eksperymentu badawczego w przedsiębiorstwie XYZ SA. 5.3. Charakterystyka i wyniki badań ankietowych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, które zastosowały koncepcję reengineeringu. 5.4. Podsumowaniu badań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku ISSN 1899-9867 ; Tom 3/2009)
ISBN: 978-83-61712-12-1
1. Cele współczesnych przedsiębiorstw: Cele i uwarunkowania strategiczne dealerów samochodów osobowych w województwie pomorskim; Paradygmat celu zagregowanego w funkcjonowaniu przedsiębiorstw; Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem przez cele; 2. Uwarunkowania organizacyjne funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw: Aspekty ontologiczne odpowiedzialności kierowniczej; Controlling w odniesieniu do systemu produkcyjnego; Ewolucja modelu biznesu na przykładzie Zoho.com; Restrukturyzacja przedsiębiorstw połowowych; Rola długofalowego planowania w nieprzewidywalnej współczesnej gospodarce; Strategia "Rzeczpospolitej"- w sprzecznościach misji, celów i otoczenia marketingowego; Struktura firm wiedzy; Teorie motywacji i postaw; Wielowariantowe strategie rozwoju- przykład fabryki mebli FORTE SA; Wykorzystanie pozycjonowania w procesie budowy strategii konkurencyjności firm; Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie- alians jako sposób na przetrwanie i rozwój; Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach jako kryterium przetrwania w warunkach globalnych; 3. Uwarunkowania rynkowe funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw: Analiza porównawcza efektywności powszechnych towarzystw emerytalnych na przykładach firm z grup kapitałowych PZU i AIG; Klastry morskie jako czynnik konkurencyjności polskiej gospodarki morskiej; Nowe kanały dystrybucji kart kredytowych jako innowacje marketingowe współczesnych przedsiębiorstw handlowych; Oddziaływanie inwestycji publicznych na inwestycje przedsiębiorstw prywatnych w Polsce w latach 1995-2007; Rynkowe uwarunkowania lokalizacji centrum logistycznego w Gdańsku; Udział instytucji rządowej w działaniach na rzecz rozwoju regionu innowacyjnego na przykładzie Wschodniej Anglii; Zmiany w gospodarce jako przesłanki tworzenia organizacji sieciowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-472-5
I. Istota centrów kosztów i centrów zysku; II. Wyodrębnienie centrów kosztów i centrów zysku w przedsiębiorstwie; III. Zarządzanie centrami odpowiedzialności; IV. Planowanie i kontrola realizacji zadań centrów kosztów i centrów zysku; V. Motywowanie w centrum odpowiedzialności; VI. Wdrażanie centrów kosztów i centrów zysku w przedsiębiorstwie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61732-41-9
1. Podejmowanie nowych wyzwań; 2. Świat wszedł w nową epokę gospodarczą; 3. Obecnie błędne podejście zarządzającego do turbulencji staje się niebezpieczne; 4. Modele działania w chaosie; 5. Opracowanie systemów zarządzania zachowujących prężność; 6. Projektowanie systemu marketingowego umożliwiającego zachowanie prężności; 7. Prosperity w erze turbulencji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Controlling : instrumenty od A do Z / Hilmar J. Vollmuth ; przekł. Lucjan Sasenko. - Wyd.2. - Warszawa : PLACET, 2000. - 313,[7] s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-10-0
Analiza metodą ABC; Analiza wielkości zamówień; Optymalizacja wielkości zamówień; Analiza break-even; Rachunek kosztów bezpośrednich; Analiza "wąskich gardeł"; metody rachunku inwestycyjnego; Krótkookresowy rachunek wyników; Optymalizacja wielkości partii; Prowizja od zysku (prowizja od marży pokrycia); Koła jakości, Analiza rabatów; Analiza obszarów sprzedaży; Analiza wartości; Analiza XYZ; Analizy i narzędzia strategiczne; Produkować czy kupować? Krzywa doświadczeń; Analiza konkurencji; Logistyka; Analizy portfelowe; Analiza możliwości; Krzywa cyklu życia produktu; Analiza mocnych i słabych stron; Luka strategiczna; Technika scenariuszy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Controlling : instrumenty od A do Z / Hilmar J. Vollmuth ; przekł. Lucjan Sasenko. - Wyd.2. - Warszawa : PLACET, 1997. - 313,[4] s. : wykr., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-10-0
Analiza metodą ABC; Analiza wielkości zamówień; Optymalizacja wielkości zamówień; Analiza break-even; Rachunek kosztów bezpośrednich; Analiza "wąskich gardeł"; metody rachunku inwestycyjnego; Krótkookresowy rachunek wyników; Optymalizacja wielkości partii; Prowizja od zysku (prowizja od marży pokrycia); Koła jakości, Analiza rabatów; Analiza obszarów sprzedaży; Analiza wartości; Analiza XYZ; Analizy i narzędzia strategiczne; Produkować czy kupować? Krzywa doświadczeń; Analiza konkurencji; Logistyka; Analizy portfelowe; Analiza możliwości; Krzywa cyklu życia produktu; Analiza mocnych i słabych stron; Luka strategiczna; Technika scenariuszy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Controlling : planowanie, kontrola, kierowanie / Hilmar J. Vollmuth ; tłum. Piotr Kadysz. - Wyd.3 rozsz. - Warszawa : PLACET, 2000. - 262,[2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-17-8
Controlling jako instrument zarządzania; Składniki systemu controllingu; Warunki wstępne dla funkcjonowania controllingu; Stopniowy rozwój krótkookresowego rachunku wyników; Jak możemy oceniać wyniki; Wprowadzenie nowoczesnego systemu zarządzania; Budowa systemu wskaźników liczbowych; Techniki prezentacji; Programy komputerowe do rachunku kosztów i wyników oraz controllingu; Wdrażanie controllingu; Dalszy rozwój controllingu; Postęp w controllingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Controlling : planowanie, kontrola, kierowanie / Hilmar J. Vollmuth ; tłum. Piotr Kadysz. - Wyd.4. - Warszawa : PLACET, 2007. - 262,[2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-17-8
Controlling jako instrument zarządzania; Składniki systemu controllingu; Warunki wstępne dla funkcjonowania controllingu; Stopniowy rozwój krótkookresowego rachunku wyników; Jak możemy oceniać wyniki; Wprowadzenie nowoczesnego systemu zarządzania; Budowa systemu wskaźników liczbowych; Techniki prezentacji; Programy komputerowe do rachunku kosztów i wyników oraz controllingu; Wdrażanie controllingu; Dalszy rozwój controllingu; Postęp w controllingu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again