Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(5)
Autor
Borkowska Stanisława
(1)
Haffer Joanna
(1)
Mućko Przemysław
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Sokół Aneta
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Przedsiębiorstwo
(3)
Innowacje
(2)
Organizacja
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Instytucje nonprofit
(1)
Kadry
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 83-7246-875-3
1. Akcesja Polski w struktury Unii Europejskiej a działalność marketingowa polskich przedsiębiorstw, 2.D ziałalność marketingowa w obszarze agrobiznesu, 3. Działalność marketingowa w obszarze jakości dóbr żywnościowych, 4. Działalność marketingowa w obszarze organizacji non-profit, 5. Działalność marketingowa w obszarze organizacji politycznych, 6. Działalność marketingowa w obszarze przedsiębiorstw produkcyjnych, 7. Działalność marketingowa w obszarze firm ubezpieczeniowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Innowacyjność organizacji / red. nauk. Andrzej Pomykalski. - Łódź : Wyższa Szkoła Kupiecka, 2009. - 197, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-89808-31-5
1. Innowacyjność organizacji; 2. Innowacyjność w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami; 3. Zarządzanie innowacjami w globalizacji; 4. Wzrost innowacyjności gospodarki europejskiej warunkiem przeciwdziałania marginalizacji Europy na globalnym rynku; 5. Problemy zarządzania w społeczeństwie nowoczesnym; 6. Wpływ wiedzy i kultury na innowacje w przedsiębiorstwach usługowych; 7. Kreatywność, twórczość i innowacyjność a przyszłość przedsiębiorstw; 8. Innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem- wykorzystanie metody Kazein; 9. Czy region łódzki jest innowacyjny czy tylko jego metropolia; 10. Innowacje w e-commerce; 11. Zarządzanie innowacjami w sieci produktowej; 12. Rola komunikacji w kreowaniu rozwoju organizacji; 13. Innowacje i przedsiębiorczość jako determinanty kształtowania nowoczesnej architektury; 14. Klastry nowy sposób na konkurencyjność; 15. Innowacyjne Lokalizacje Hipermarketów w Polce; 16. Strategiczne zarządzanie personelem jako instrument kształtowania innowacyjności w przedsiębiorstwie; 17. Rynkowe uwarunkowania innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7556-366-5
1. Rozpoczęcie działalności gospodarczej; 2. Formy prawne prowadzonej działalności gospodarczej; 3. Paneuropejskie formy przedsiębiorstw; 4. Procedura zakładania firmy; 5. Ograniczenia prowadzenia działalności gospodarczej; 6. Stan i kierunki rozwoju wybranych elektronicznych ułatwień zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce; 7. Formy opodatkowania małej firmy w Polsce; 8. Ewidencje podatkowe polskich małych przedsiębiorstw; 9. Zatrudnienie pracowników- prawne formy zatrudnienia; 10. Rozliczenia z zakładem ubezpieczeń społecznych; 11. Wybrane formy finansowania działalności gospodarczej; 12. Biznesplan- jak go przygotować; 13. Procedura zakładania działalności gospodarczej w wybranych krajach europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. HR)
ISBN: 978-83-255-1598-0
1. Innowacyjność wyzwaniem dla organizacji gospodarczych w GOW; 2. ZZL dźwignią innowacyjności przedsiębiorstw; 3. Czy to działa w praktyce?; 4. System pozyskiwania pracowników jako narzędzie budowania innowacyjności; 5. Rola szkoleń i rozwoju w budowaniu innowacyjności pracowników i przedsiębiorstwa; 6. Motywowanie do innowacyjności; 7. Rola komunikacji i informacji w promowaniu innowacyjności; 8. Partycypacyjne zarządzanie zasobami ludzkimi a innowacyjność; 9. Wnioski i rekomendacje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Doktoraty Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu)
ISBN: 978-83-7285-503-9
1. Projekty w działalności przedsiębiorstw; 2. Charakterystyka koncepcji zarządzania w ujęciu tradycyjnym; 3. Czynniki powodzenia projektów; 4. Metodyka badań empirycznych w przedsiębiorstwach; 5. Skuteczność zarządzania projektami w świetle badań empirycznych; 6. Inicjatywy przedsiębiorstw na rzecz doskonałości projektowej- studia przypadków; 7. Model skutecznego zarządzania projektami i rekomendacje dla kierowników projektów- zamiast zakończenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej