Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(216)
Forma i typ
Książki
(216)
Publikacje naukowe
(51)
Publikacje fachowe
(45)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(162)
tylko na miejscu
(154)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(166)
Czytelnia
(156)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(8)
Romanowska Maria (1947- )
(8)
Penc Józef (1939-2017)
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Mruk Henryk (1948- )
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Garbarski Lechosław
(4)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Bieniok Henryk (1940- )
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Banaszyk Piotr
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Czekaj Jan (1950- )
(2)
Dresler Zbigniew (1943- )
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(2)
Gralak Henryk
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sierpińska Maria (1950- )
(2)
Sitkiewicz Franciszek
(2)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Adamska Agata
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bednarczyk Ewa
(1)
Bednarski Lech (1929-2006)
(1)
Beech Nic
(1)
Bellini Lucia
(1)
Bernacki Marek
(1)
Białasiewicz Maria (1952- )
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Bojarski Roman
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Buk Halina (1947- )
(1)
Burton Celia
(1)
Carboni Joel
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Davis Edward W. (1941- )
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Domański Tomasz
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Duncan William
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dynus Magdalena
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Tomasz
(1)
Evans Christina
(1)
Ficoń Krzysztof (1947- )
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Gonzalez Mónica
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(136)
1990 - 1999
(45)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(213)
Rosja
(2)
Czechy
(1)
Język
polski
(214)
rosyjski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(155)
Marketing
(55)
Zarządzanie
(37)
Zarządzanie strategiczne
(29)
Organizacja
(18)
Finanse przedsiębiorstwa
(17)
Analiza strategiczna
(15)
Marketing strategiczny
(15)
Planowanie strategiczne
(15)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(14)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(13)
Kadry
(13)
Badania marketingowe
(12)
Zarządzanie finansami
(12)
Otoczenie firmy
(10)
Turystyka
(10)
Konkurencja
(9)
Public relations
(9)
Usługi
(9)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(9)
Logistyka gospodarcza
(8)
Promocja handlowa
(8)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
Decyzje
(7)
Konkurencyjność
(7)
Przedsiębiorstwo usługowe
(7)
Segmentacja rynku
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Zarządzanie projektami
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Analiza SWOT
(6)
Controlling
(6)
Innowacje
(6)
Komunikacja marketingowa
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Marketing międzynarodowy
(6)
Usługi turystyczne
(6)
Badania rynku
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Strategia marketingowa
(5)
Teoria organizacji
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Środki obrotowe
(5)
Analiza finansowa
(4)
Informacja gospodarcza
(4)
Kreowanie wizerunku
(4)
Produkt turystyczny
(4)
Promocja
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Przedsiębiorstwo handlowe
(4)
Rachunkowość
(4)
Reklama
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Teoria dystrybucji
(4)
Zatrudnienie
(4)
Analiza funkcjonalna
(3)
Bilans księgowy
(3)
Ceny
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Globalizacja
(3)
Handel
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Internet
(3)
Kapitał
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing partnerski
(3)
Metody badawcze
(3)
Motywacja pracy
(3)
Obsługa klienta
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Planowanie
(3)
Praca
(3)
Projektowanie
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Rynek finansowy
(3)
Sponsoring
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Sprawozdawczość finansowa
(3)
Strategia organizacyjna
(3)
Usługi logistyczne
(3)
Wycena przedsiębiorstwa
(3)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(3)
Audyt personalny
(2)
Banki
(2)
Biznesplan
(2)
Branża TSL
(2)
Decyzje finansowe
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Ekologia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Holdingi
(2)
Informacja
(2)
Jakość usług
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-2000
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(166)
Praca zbiorowa
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(163)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(104)
Transport i logistyka
(5)
Podróże i turystyka
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Psychologia
(1)
216 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarys analizy finansowej. 2. Analiza procesu podejmowania decyzji finansowych w przedsiębiorstwie. 3. Analiza sprawozdań finansowych. 4. Analiza wskaźnikowa kondycji finansowej firmy. 5. Wykorzystanie dźwigni w planowaniu zysku i ocenie ryzyka. 6. Model zrównoważonego wzrostu. 7. Prognozowanie. 8. Strategia finansowa i strategia finansowania. 9. Struktura kapitału w teorii finansów i praktyce zarządzania przedsiębiorstwem. 10. Wartość pieniądza w czasie. 11. Metody oceny inwestycji rzeczowych. 12. Inwestycje finansowe przedsiębiorstwa. 13. Modele stosowane w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. 14. Analiza kosztu kapitału. 15. Wycena przedsiębiorstw. 16. Fuzje i przejęcia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Istota i przedmiot analizy finansowej przedsiębiorstwa; Metody a.f.; Źródła a.f. w przedsiębiorstwie i prezentacja wyników; Syntetyczna analiza wyniku finansowego przeds.; Analiza ogólna bilansu oraz rachunku zysków i strat; Analiza wskaźnikowa danych bilansu oraz rachunku zysków i strat; Analiza rentowności w wielkościach bezwzględnych i względnych; Analiza przychodów ze sprzedaży i kosztów ich uzyskania; Analiza wartości do danej; Analiza przepływów finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurencyjnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Zarządzanie organizacją i praca menedżera; Elementy struktury organizacyjnej; Strategia organizacji i zarządzanie strategiczne; Kultura organizacji i jej rola w zarządzaniu; Motywowanie; Przywództwo; Komunikowanie się w organizacji; Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji; Grupy pracownicze i ich dynamika; Zarządzanie konfliktami; Kontrolowanie zasobów i procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Rola, zadania i organizacja działu personalnego, 2. Obsługa pracowników i administracja kadrowa, 3. Regulaminy jako podstawa zarządzania pracą w przedsiębiorstwie, 4. Podstawowe procedury kadrowe, 5. Dział personalny a organizacja pracy, 6. Współpraca działu personalnego z zarządem przedsiębiorstwa, 7. Współpraca działu personalnego z kierownikami liniowymi, 8. Racjonalizacja działu personalnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: O autorze. Wstęp. Rozdział 1. Audyt funkcji personalnej a controlling funkcji personalnej: Kontrola i audyt w systemie HR współczesnej organizacji; Funkcja kontrolna działu personalnego; Zdefiniowanie pojęć: "controlling personalny", "audyt personalny", "audyt funkcji personalnej"; Audyt funkcji personalnej a controlling personalny; Audyt funkcji personalnej a audyt personalny - porównanie zakresu; Czy można połączyć te przedsięwzięcia?; Cele audytu funkcji personalnej; Cele controllingu personalnego. Rozdział 2. Rola, zadania i organizacja działu personalnego: Definicja pracy kadrowej; Znaczenie i zadania działu personalnego; Znaczenie audytu funkcji personalnej; Sens istnienia działu kadr; Podstawowe funkcje zarządzania zasobami ludzkimi; Podział pracy w strukturze HR i jej wielkość; Przykładowe schematy organizacji pracy kadrowej; Wymagania wobec działów personalnych - najnowsze tendencje. Rozdział 3. Audyt stanowiskowy w kadrach: Wymagania prawne związane z obszarem prac; Wymagania prawne związane z zawodem; Klasyfikacja zawodów i specjalności - odniesienie do działu kadr; Stanowiska w kadrach - specyfika pracy; Kierownik działu osobowego (kadr); Specjalista ds. kadr (administracji personalnej) - kluczowe wymagania zawodu; Szczegółowy profil stanowiska specjalisty ds. kadr; Profile pozostałych standardowych stanowisk; Podnoszenie kwalifikacji kadrowców - elementy i zasady; Rekrutacja na stanowiska w kadrach - specyfika i pytania w rozmowach kwalifikacyjnych; Narzędzia pracy kadrowca - systemy informatyczne, programy. Rozdział 4. Obsługa pracowników i administracja kadrowa: Audyt "twardy" czy "miękki"?; Podstawowe zadania administracji kadrowej; Audyt administracji kadrowej; System informacji kadrowej; Marketing wewnętrzny w pracy kadr. Rozdział 5. Regulaminy jako podstawa zarządzania pracą w przedsiębiorstwie: Dział personalny a wewnętrzny porządek prawny przedsiębiorstwa; Procedura przygotowywania podstawowych regulacji. Rozdział 6. Podstawowe procedury kadrowe: Audyt procedur kadrowych; Przykład procedury rekrutacji i selekcji; Przykład procedury adaptacji zawodowej; Przykład procedury szkolenia i rozwoju; Przykład procedury oceniania; Wytyczne dotyczące procedur. Rozdział 7. Dział personalny a organizacja pracy: Analiza funkcji realizowanych przez struktury organizacyjne; Analiza zadań realizowanych przez zespoły; Podział i formułowanie zadań dla pracowników; Analiza funkcji i zadań jako podstawa planu zatrudnienia. Rozdział 8. Współpraca działu personalnego z zarządem przedsiębiorstwa: Rola menedżera personalnego; Cele zarządzających; Najważniejsze obszary decyzyjne zarządu; Zakres informacji dla zarządów; Otoczenie rynkowe i benchmarking. Rozdział 9. Współpraca działu personalnego z kierownikami liniowymi: Kierownicy liniowi a funkcja personalna; Kierownicy liniowi a obszar administracji kadrowej; Kierownicy liniowi a planowanie zatrudnienia i dobór pracowników; Kierownicy liniowi a adaptacja i rozwój zawodowy; Kierownicy liniowi a motywacja płacowa i pozapłacowa; Kierownicy liniowi a zarządzanie efektywnością pracy; Kierownicy liniowi a usprawnianie systemu komunikowania się; Podstawowe formy współpracy kierowników liniowych z działem kadr. Rozdział 10. Racjonalizacja działu personalnego: Restrukturyzacja działów kadr; Zmiany wymagań i standardów; Zmiany w procesie pracy służb kadrowych; Outsourcing poszczególnych obszarów pracy kadrowej; Racjonalizacja procesów; Nowe formy działania - model HRBP. Rozdział 11. Korzyści z audytu funkcji personalnej: Audyt jako element strategii personalnej; Korzyści dla działu personalnego i dla menedżera; Korzyści dla zarządu; Korzyści dla kadry kierowniczej; Jak i kiedy przygotowywać audyt funkcji personalnej?; Kwestionariusz dla kadry kierowniczej do celów audytu funkcji personalnej; Wykorzystanie wniosków z audytu funkcji personalnej; Wybrane merytoryczne elementy audytu funkcji personalnej. Przykład przedsiębiorstwa X; Znaczenie audytu dla przedsiębiorstwa. Rozdział 12. Wdrożenie controllingu funkcji personalnej: Przygotowanie wdrożenia systemu controllingu; Harmonogram i zasady wdrożenia systemu controllingu HR w firmie; Użyteczne zastosowanie wskaźników w HR; Miejsce controllingu HR w firmie - wady i zalety różnych rozwiązań; Analiza ryzyka kadrowego firmy - cele i zasady postępowania; Procedura analizy ryzyka kadrowego; Przykład dokumentu podsumowującego - formularza do kompleksowej oceny HR. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Postawy klientów - dlaczego ammy się o nie troszczyć?, 2. Zadawanie odpowiednich pytań, 3. Jak robią to wielcy - badania prowadzone przez duze przedsiębiorstwa, 4. Od czego zacząć?, 5. Ile kosztują badania?, 6. Zatrudnienie specjalistów ds. badań, 7. Ile badań należy przeprowadzić, 8. Scenariusz badania, 9. Wywiad grupowy, 10. Burza mózgów i inne techniki formułowania nowych idei, 11. Badania nakietowwe, 12. Jak przygotować kwestionariusze, 13. Dobór próby do badań, 14. Metody prowadzenia badania, 15. Tabulacja danych, 16. Metody statystyczne, 17. Opowiedzieć historię - analiza wyników badania, 18. Przełożyć wyniki na działanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1004)
1. Badania marketingowe - diagnoza i kierunki rozwoju, 2. Źródła i formy wykorzystania informacji rynkowej, 3. Model wykorzystania bdań marketingowych, 4. Nowe technologie w badaniach marketingowych, 5. Skuteczność i efektywność działań marketingowych - metody pomiaru
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Badania marketingowe - funkcje w przedsiębiorstwie, proces badawczy, źródła danych: Pojęcie i funkcje badań marketingowych, Menedżerwie i badacze, Jakie powinno być badanie marketingowe; Badania na potrzeby planowania strategii marketingowej: Analiza pozycji rynkowej przedsiębiorstwa lub jego jednostek strategicznych, Badania dotyczące segmentacji rynku; Badania dotyczące wybranych działań marketingowych (na przykładzie kształtowania nowego produktu i działań reklamowych) Badania związane z kształtowaniem nowych produktów, Badania z zakresu reklamy; System informacji marketingowych: Co to jest system informacji marketingowych, Funkcje i struktura systemu informacji marketingowych; Organizacja badań marketingowych: Kto prowadzi badania marketingowe?, organizacja komórek badań marketingowych w przedsiębiorstwie, Zlecanie badań marketingowych wykonawcom zewnętrznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 190 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Podstawowe pojęcia, 2. Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie, 3. Cele i opis przedsięwzięcia, 4. Opis produktu, 5. Analiza rynku, 6. Marketing, 7. Zarządzanie, 8. Analiza szans i zagrożeń, 9. Analiza finansowa, 10. Plan wykonawczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Na co komu potrzebny biznes plan, czyli kto to jest przedsiębiorca i czego może oczekiwać. 2. Definicja i funkcja biznes planu oraz podstawowe pojęcia związane z jego konstruowaniem. 3. Analiza otoczenia na potrzeby biznes planu. 4. Analiza ryzyka na potrzeby biznes planu. Konstruowanie scenariuszy wydarzeń. 5. Określanie wartości firmy i poszczególnych jej składników na podstawie biznes planu. 6. Biznes plan jako instrument decyzji menedżerskich. 7. Horeca Machines sp. z o.o - pełna analiza przypadku planowania biznesowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Struktura biznesplanu, 2. Analiza rynku, sektora i przedsiębiorstwa, 3. Analiza i badanie rynku, 4. Plan marketingowy, 5. Zasoby ludzkie w biznesplanie, 6. Analiza ekonomiczno-finansowa, 7. Ocena biznesplanu przez banki, 8. Uwarunkowania współfinansowania projektu inwestycyjnego gminy ze środków Unii Europejskiej w latach 2007-2013, 9. Ocena zdolności kredytowej gminy przez bank
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej