Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(13)
Autor
Miklaszewski Stanisław (1947-2011)
(2)
Szczęsny Wiesław
(2)
Turyna Jan
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Bidnenko Nataliya
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Budzik Ryszard
(1)
Butor-Keler Agnieszka
(1)
Dendera-Gruszka Małgorzata
(1)
Garmider Larysa
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Gorynia Marian
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Głuchowski Jan (1940- )
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Kocot Damian
(1)
Korczak Anna
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Kupich Andrzej
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Lis Stanisław
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Ljudvigová Ivana
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Matuszak Marek
(1)
Myjak Teresa
(1)
Mączyńska Elżbieta
(1)
Noga Adam
(1)
Ogrodnik Tomasz
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Patyk Jacek
(1)
Piłka Marta
(1)
Porvazník Ján
(1)
Sadowski Zdzisław
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Sewera Wit (1940-2012)
(1)
Skorková Zuzana
(1)
Skowronek Czesław
(1)
Sojak Sławomir (1952- )
(1)
Stefaniuk Katarzyna
(1)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Vaškovič Ladislav
(1)
Wach Krzysztof (1976- )
(1)
Wawrzyniak Bogdan
(1)
Weresa Marzenna A
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Witkowski Janusz
(1)
Wnorowski Henryk
(1)
Wojtynek Lilianna
(1)
Wziątek-Kubiak Anna
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Żur Marek Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Przedsiębiorstwo
(8)
Globalizacja
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Finanse
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Rachunkowość
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Działalność gospodarcza
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Handel
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Kadry
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Lis, Stanisław (1940- )
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Prawo krajowe a prawo Unii Europejskiej
(1)
Produkcja
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Słowacja
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa (1991)
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Współdziałanie
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
1989-2000
(4)
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Słowacja
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(9)
Praca zbiorowa
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Zarządzanie i marketing
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej w Unii Europejskiej, 2.Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw, 3.Warunki uruchamiania działalności gospodarczej w wybranych krajach Unii Europejskiej, 4.Współpraca handlowa wewnątrz Unii Europejskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Rating komunalny w Polsce w kontekście wyzwań globalizacji i integracji europejskiej; Bank supervision and corruption in borrowing; Napływa bezpośrednich inwestycji zagranicznych jako czynnik rozwoju ekonomicznego Chińskiej Republiki Ludowej; Wpływ globalizacji na rozwój teorii i praktyki rachunkowości; Assets of Estonian central bank after starting using Euro; Kredytowe instrumeny pochodne - rewolucja na międzynarodowym runku finansowym; Rola finansów publicznych w poprawie konkurencyjności gospodarki polskiej w warunkach globalizacji; Próba oceny kompatybilności polskiego systemu podatkowego z prawem Wspólnoty Europejskiej Problemy finansowania państwowego nadawcy na Litwie - perspektywa podatku abonamentowego; Szczególna dokumentacja podatkowa w zakresie dokonywania transakcji międzynarodowych; Inwestycje na rynku akcji w krajach muzułmańskich; The Maastricht inflation criterion; Savings of Lithuanian population: gender approach; Napływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych a procesy rozwoju gospodarczego Irlandii; Diversification benefits optimal portfolio; Optymalizacja opodatkowania dochodów z giełdy z wykorzystaniem spółki zarejestrowanej w innej jurysdykcji podatkowej; Some problems of financial control over counteraction criminal incomes legalization; Bank Światowy i jego rola w finansowaniu stabilnego i zrównoważonego rozwoju krajów członkowskich; II. Fundusze private equity w Polsce - ocena funkcjonowania i bariery rozwoju; Narzędzia rachunkowości w planowaniu finansowym; Produkty strukturyzowane - innowacyjne instrumenty inwestycyjne i spekulacyjne na rynku finansowym; Znaczenie emisji obligacji skarbowych dla finansowania potrzeb pożyczkowych państwa; Transakcje zakupów lewarowych na polskim rynku private equity/ venture capital; Ujawnienie wybranych informacji w " dodatkowych informacjach i objaśnieniach "; Próg rentowności a koszty finansowe; Wykorzystanie statystycznych wskaźników do badania wpływu podatku od wartości dodanej na płynność finansową przedsiębiorstw; Finansowe aspekty różnic między licencjami wolnego oprogramowania i open source; Rezerwy i aktywa z tytułu odroczonego podatku dochodowego; Nowoczesne technologie informacyjne w rachunkowości przedsiębiorstw; Charakterystyka rynku ubezpieczeń finansowych w Polsce; Controller w przedsiębiorstwie; Metody płatności a bezpieczeństwo transakcji w handlu internetowym; Opodatkowanie wspólników łączących się spółek kapitałowych podatkiem dochodowym; Funkcjonowanie rynku indywidualnych kont emerytalnych w Polsce w latach 2004-2006; Wirtualna kontrola podatkowa - e-audyt u makroprzedsiębiorcy; Inzynieria finansowa - metoda obniżania kosztów produktu w fazie jego planowania; Dokumentacja cen transferowych; sprawozdawczość finansowa jako źródło informacji o upadłości przedsiębiorstwa; Zmiany na rynku usług faktoringowych; Sprawozdawczość finansowa grup kapitałowych; Źródła finansowania ubezpieczeń społecznych rolników w Polsce; Wykorzystanie zabezpieczeń przy tworzeniu rezerw na ryzyko związane z działalnością banków; Procesy przemian w sektorze bankowym a standardy kwalifikacyjne w bankowości polskiej; The Russian state a subject of financial law; Processual norms of the tax law of he Russian Federation in condition of globalization
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Finansowe, organizacyjne i prawne uwarunkowania rozwoju organizacji gospodarczych: Wpływ finansowania funduszy typu venture capital na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; Organizacyjne i prawne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstwa przemysłowego (na przykładzie Stomil Olsztyn S.A.); Wpływ polskiego prawa bilansowego na rachunek kosztów; Modele nowoczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw - dobór wskaźników (wyniki badań); Dostępność kapitału jako ważna determinanta rozwoju organizacji gospodarczych; Złoty wobec kryzysów walutowych w okresie transformacji i integracji europejskiej - ujęcie jakościowe; Przekształcenia w gospodarce komunalnej a finansowanie przedsiębiorstw świadczących usługi komunalne na przy kładzie branży wodociągi i kanalizacja; Polityka stabilizacyjna i otwieranie polskiej gospodarki; Reguły dopuszczalności pomocy publicznej dla przedsiębiorców w prawie polskim w przeddzień akcesji Polski do Unii Europejskiej; Venture capital jako źródło finansowania ryzykownych przedsięwzięć rozwojowych; Ocena modyfikacji ryzyka zintegrowanych układów gospodarki światowej Ceny transferowe; Podatki a pomoc publiczna; Znaczenie ubezpieczeń w działalności podmiotów gospodarczych; Instytucjonalne uwarunkowania sytuacji finansowej przedsiębiorstw; Polityka fiskalna a Unia Gospodarcza i Walutowa; Venture capital jako forma wspierania przedsiębiorstw. Cz.II System informacyjny rachunkowości a międzynarodowe źródła jej harmonizacji: Analiza kosztowa i pozakosztowa wariantów informatyzacji na przykładzie firmy usługowej; Integracja podsystemów rachunkowości na przykładzie amortyzacji naturalnej; Rezerwy w normach prawnych rachunkowości; Powiązanie polityki bilansowej z oceną przedsiębiorstwa; Relacje pomiędzy polityką bilansową a systemem informacyjnym rachunkowości; Środki trwałe w prawie bilansowym i w prawie podatkowym - wybrane zagadnienia; Rachunek odpowiedzialności jako instrument zarządzania organizacjami gospodarczymi; Informacyjna rola skonsolidowanych sprawozdań finansowych w Polsce i na świecie; Wpływ globalizacji na integrację systemów rachunkowości; Założenia koncepcyjne rachunkowości w świetle międzynarodowych źródeł jej standaryzacji; Bariery stojące na drodze raportowa niu kapitału intelektualnego. Cz.III Zarządzanie finansami organizacji gospodarczych Przegląd instrumentów zarządzania finansami i rachunkowości zarządczej stosowanych w zarządzaniu obszarem innowacyjnej działalności inwestycyjnej; Zarządzanie ryzykiem walutowym w przedsiębiorstwie - wybrane problemy; Źródła i parametry określające pozycję konkurencyjna firmy w branży; Budżet marketingowy - części składowe i determinanty; Układy wskaźników wiążące płynność finansową i rentowność; Zmienność zapotrzebowania na kapitał obrotowy w ciągu roku a polityka finansowa przedsiębiorstwa; Analiza możliwości oceny kosztów finansowych przedsiębiorstw w warunkach polskich; Rada nadzorcza: fikcja czy konieczność?; Amortyzacja jako finansowy stymulator rozwoju przedsiębiorstw; CRM - narzędzie wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem; Wycena bankrutujących przedsiębiorstw; Analizy ekonomiczne w ochronie zdrowia; Współczesne standardy utrzymania obiektów i urządzeń; Wartość rynkowa jako miernik wartości fundamentalnej przedsiębiorstw; Ednowment jako forma finansowania działalności organizacji non profit; Polityka dywidend w kreowaniu wartości spółek kapitałowych w Polsce; Stopa dyskontowa na rynku uniwersalnym; Ocena efektywności strategii inwestycyjnych OFE działających w Polsce; Koszty niskiej jakości - Six Sigma drogą do zwiększania efektywności finansowej organizacji; Kryteria wyboru źródeł finansowania działalności rozwojowej - teoria i praktyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Jakość informacji finansowej w teorii i praktyce a rozwiązania na gruncie standardów międzynarodowych, Problem porównalności sprawozdań finansowych w kontekście założeń koncepcyjnych międzynarodowych źródeł standaryzacji rachunkowości, Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej jako narzędzie celowego kreowania informacji gospodarczej, Porównanie i analiza uslug bankowości elektronicznej dla klientów indywidualnych, Teoretyczne i praktyczne aspekty jakości zysku, Odroczony podatek dochodowy w świetle jakościowych cech sprawozdania finansowego, Rachunkowość globalna a teoria rachunkowości, Sprawozdawczość finansowa jako źródło informacji o wiarygodności małych przedsiębiorstw, Wpływ zastosowania regulacji MSR/MSSF na ocenę sytuacji majątkowo-finansowej podmiotów z sektora MŚP, Jakość informacji a standard zawodu księgowego, Kontrakty długoterminowe-rozliczanie oraz ujęcie w ksiegach rachunkowych i sprawozdaniu finansowym wg rozwiązań krajowych i międzynarodowych, Aktywa niematerialne a jakość innowacyjna sprawozdawczości finansowej przedsiębiorstw, Sprawozdawcze aspekty wyceny ekspozycji kredytowych banku w świetle stosowania MSR/MSSF, Cechy jakościowe informacji księgowej i ich realizacja w systemach informatycznych na przykładzie IFS Finanse, Narzędzia technologii informacyjnej wspierające stosowanie MSR/MSSF, Zastosowanie MSR/MSSF w polskich firmach-różna jakość otrzymywanych sprawozdań finansowych, Ujawnienie polityki rachunkowości w sprawozdaniach finansowych sprządzanych zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej, Zdarzenia po dniu bilansowym i ich prezentacja w sprawozdaniach finansowycj spółek giełdowych notowanych na GPW w Warszawie.Przykłady ujawnianych informacji, od podejścia transakcyjnego do ekonomicznego.Ewolucja pomiaru wyniku finansowego w Międzynardowych Standardach Sprawozdawczości Finansowej, II.prawne i finansowe dylermaty standaryzacji rachunkowości, Wpływ harmonizacji zasad rachunkowości w Unii Europejskiej na rozwój rewizji finansowej w Polsce-ujęcie retrospektywne i prospektywne, Problemy wyceny w walucie obcej wedlug MSR 21 a polskie prawo bilansowe, Grupa kapitalowa jako podmiot prawa bilansowego,podatkowego i handlowego-wybrane aspekty, Wybrane problemy stosowania Międzynarodowego Standardu Rachunkowości 29 w praktyce, Specyfika sprawozdawczości finansowej zakładów ubezpieczeń społecznych w świetle obowiązującego prawa, Wycena i prezentacja obligacji według krajowych i międzynarodowych standardów rachunkowości, Wpływ parametrów połączenia na obraz jednostki po połączeniu, Rachunkowośc rolna w Polsce na tle MSR 41 "Rolnictwo", Wpływ Nowej Umowy Kapitalowej na wymogi kapitalowe banków w Polsce, zasady w regulacjach ustawy o rachunkowości i w MSR/MSSF, Wymogi sprawozdawcze małych i średnich przedsiębiorstw a uwarunkowania uzyskania środków ze źródeł bankowych i pozabankowych, Rezerwy i zobowiązania warunkowe-regulacje krajowe i międzynarodowe, III. Wybrane aspekty zarządzania finansami organizacji gospodarczych, Odpowiedzialność za rachunkowość w świetle ustawy o rachunkowości i kodeksu spółek handlowych, Elastyczne formy zatrudnienia i ich wpływ na kondycję finansową przedsiębiorstw, Wydatki marketingowe oraz metody ich rozliczania w czasie, Analiza wskaźnikowa w ocenie działalności konglomeratów finansowych, Znaczenie strategii zarządzania kapitalem obrotowym w przedsiębiorstwie, Analiza ryzyka operacyjnego i finansowego na podstawie sprawozdań, Przewidywanie bankructwa przedsiębiorstwa, Wybrane regulacje prawne w kontekście globalizacji gospodarki a zarządzanie finansami organizacji gospodarczych, Analiza due diligence w ocenie aktywów niematerialnych w pracesach fuzji i przejęć, Dokumentacja podatkowa i porozumienia cenowe w transakcjach między podmiotami powiązanymi, Fundusze unijne jako preferencyjne źródło finansowania rozwoju i działalności małych i srednich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Globalizacja i procesy internacjonalizacji w marketingu międzynarodowym : Niektóre aspekty marketingowe światowego kryzysu gospodarczego ; Ścieżki internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw- podejście ewolucyjne ; Problemy zarządzania marketingowego w przestrzeni międzykulturowej ; Paradygmat produktywności jako wymiar globalnej kultury ekonomicznej a dylemat wyboru działań marketingowych ; Kształtowanie przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw w warunkach globalizacji i internacjonalizacji ; Determinanty wyznaczające globalny zasięg działalności innowacyjnej przedsiębiorstw; Strategia lizbońska wobec uwarunkowań rozwojowych i konkurencyjnych sektora MSP ; Proces internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw zaawansowanych technologii; Bariery internacjonalizacji MSP przez e-handel - próba ujęcia modelowego; Unijna polityka wsparcia sektora MSP elementem uwarunkowań międzynarodowej aktywności przedsiębiorstw ; Problemy i perspektywy rozwoju marketingu międzynarodowego przedsiębiorstw Ukrainy w kontekście eurointegracji ; Marketing międzynarodowy w procesie dydaktycznym - uwagi w świetle wyników badań studentów kierunku zarządzania ; Dydaktyka marketingu międzynarodowego- refleksje nad opiniami studentów ; 2. Strategiczne uwarunkowania i wyzwania wobec przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych: Ograniczenia koncepcji standaryzacji działalności przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym ; Motywy ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne ; Ekspansja korporacji międzynarodowych na rynki zagraniczne- wyniki badań ; Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw działających na rynku międzynarodowym ; Kierunki, formy i efekty ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw; Polscy eksporterzy . Analiza komparatywna rankingów "Rzeczypospolitej" i "Polityki" ; Społeczna odpowiedzialność w misjach eksporterów; Warianty organizacji działalności marketingowej na rynkach międzynarodowych ; Przesłanki wyboru strategii wejścia na rynki zagraniczne przedsiębiorstw usługowych ; Marketingowe wyzwania wejścia przedsiębiorstw ukraińskich na rynek Europy - analiza sytuacyjna; Potrzeby informacyjne przedsiębiorstw polskich w odniesieniu do rynków europejskich- w świetle wyników badań ; Formy pomocy preferowane przez przedsiębiorstwa zainteresowane budowaniem relacji z podmiotami otoczenia na rynkach krajów europejskich ; Tworzenie relacji z podmiotami rynku jako konsekwencja koncepcji zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw- analiza komparatywna rynku polskiego , ukraińskiego i chorwackiego ; Wzrost znaczenia relacji z konsumentem jako kierunek rozwoju koncepcji marketingu międzynarodowego ; Wykorzystanie relacji sieciowych w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw zaawansowanych technologii ; Ryzyko w marketingu partnerskim na rynku międzynarodowym ; Narzędzia budowy relacji polskich przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia na rynkach europejskich ; 3. Instrumentarium działań rynkowych przedsiębiorstw w marketingu międzynarodowym i międzykulturowym : Uwarunkowania kulturowe międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw; Kształtowanie marketingowej strategii produktów multisektorowych w środowisku międzykulturowym ; Marketing międzynarodowy żywności ekologicznej- współczesna idea i przyszłe problemy ; Uwarunkowania realizacji strategii oferowania produktów regionalnych w Unii Europejskiej ; Komunikowanie marki w warunkach internacjonalizacji ; Kulturowe uwarunkowania strategii marki i lojalności wobec marki - wybrane zagadnienia ; Determinanty stosowania strategii marki lokalnej przez firmy francuskie w Polsce; Design opakowań- diagnoza i kierunki zmian w ujęciu międzynarodowym ; Strategie dystrybucji na europejskim rynku farmaceutycznym ; 4. Konsument wobec wyzwań marketingu międzynarodowego: Wpływ procesu globalizacji na zachowania konsumentów ; Problemy konwergencji konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce i w krajach Unii Europejskich ; Mieszane modele czynnikowe w ,międzynarodowej segmentacji psychograficznej - nowe podejście do segmentacji rynku ; Tożsamość kulturowa jako uwarunkowanie zachowań konsumentów w warunkach globalizacji ; Różnice kulturowe a zachowania rynkowe konsumentów ; Wpływ kraju pochodzenia na akceptację produktów przez konsumentów ; Polski konsument wobec wyzwań współczesnego rynku na przykładzie rynku żywności ; Postawy studentów wobec reklamy szokującej ; 5. Sektorowe zróżnicowanie marketingu międzynarodowego : Analiza teorii internacjonalizacji sieci handlowych ; Uwarunkowania międzynarodowej aktywności przedsiębiorstw handlowych ; Strategie internacjonalizacji dużych sieci handlowych na polskim rynku . Nowe wyzwania dla marketingu międzynarodowego ; Internacjonalizacja jako czynnik podnoszenia innowacyjności wielkopowierzchniowych placówek handlu detalicznego działającego w Polsce ; Internacjonalizacja usług biznesowych i jej implikacje dla marketingu ; Wpływ internacjonalizacji na działania marketingowe jednostek ochrony zdrowia w Polsce ; Specyfika zachowań konsumentów na rynku turystycznym i jej implikacje dla marketingu międzynarodowego ; Tanie linie lotnicze a rozwój turystyki międzynarodowej ; Wyzwania marketingowe w oferowaniu dóbr kultury na rynkach zagranicznych ; Internacjonalizacja sportu i jej wpływ na działania marketingowe klubów sportowych ; Internacjonalizacja jako determinanta rozwoju organizacji radiowych ; Individual Marketing on the Ukrainian Mobile Services Market ; Foreign TNCs in Russian Oil and Gas Industry ; Kooperacja międzynarodowa a konkurencyjność polskich przedsiębiorstw przemysłu elektromaszynowego ; Współpraca w zakresie marketingu jako czynnik zwiększania międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw . Przykład polskiego przemysłu elektromaszynowego ; Wybrane działania marketingowe wyłącznego dystrybutora globalnej marki JCB na rynku polskim ; Kształtowanie długoterminowych relacji w sferze obsługi posprzedażowej ; Marketing międzynarodowy w działalności samorządowego regionu - współpraca zagraniczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Markowe produkty turystyczne / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Szczecin [i in.] : Uniwersytet Szczeciński, 2004. - 410 s. : il., rys. ; 25 cm.
Cz. I. Polityka turystyczna jako warunek tworzenia markowych produktów turystycznych. Cz. II. Strategie kształtowania markowych produktów turystycznych. Cz. III. Markowe produkty turystyczne jako element konkurencji na rynku Unii Europejskiej. Cz. IV. Regionalne uwarunkowania rozwoju markowych produktów turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: The holistic management model in global environment; Prosumpcja jako proces optymalizowania konsumpcji i trend implikujący gospodarkę współdzieloną; The development of personnel potential of the enterprise as a social and economic process; Różnorodność pokoleniowa pracowników wobec zmian w przedsiębiorstwie; Organizational and human resource strategy in Slovak and Hungarian companies; Inner motivation, autonomy, human relations and ethics as basic elements of current leadership in organizations; Droga od tożsamości do wizerunku; Rada nadzorcza a rozwój innowacyjności korporacji; Ochrona konsumentów w sektorze bankowym jako przejaw społecznej odpowiedzialności biznesu; Skarbnik korporacyjny - jak skutecznie zarządzać działem finansowym; Zarządzanie jakością - ujęcie retrospektywne; Informacja rynkowa wpływająca na zarządzanie łańcuchami dostaw; Zarządzanie bezpieczeństwem zwierząt w procesie transportu drogą powietrzną; Stan i perspektywy słowackich przedsiębiorstw w opinii biznesu. Raport z badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty / Instytyt Studiów Strategicznych ; Z. 50)
Wstęp; Globalizacja i integracja rynków finansowych a ewolucja systemów regulacyjnych; Kierunki ewolucji pol skiego systemu finansowego a integracja europejska; Rynek kapitałowy w Polsce wobec procesów integracyj nych w Unii Europejskiej - wybrane zagadnienia; Strefa Euro po trzech latach - próba oceny i wnioski dla Pol ski; Kryteria fiskalne członkostwa w Unii Gospodarczo- Walutowej a stan finansów publicznych w Polsce; Proces wprowadzenia Euro do obiegu - wnioski dla Polski; Pol skie członkostwo w strefie Euro a konkurencyjność; Obecny i przyszły wpływ Euro na polskie przedsiębiors twa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(VII Kongres Ekonomistów Polskich ; Tom IV)
Słowo wstępne; Wstęp; Zarządzanie wiedzą warunkiem konkurencyjności firmy; Przedsiębiorczość a polityka makroekonomiczna; Przedsiębiorczość XXI wieku (Intelektualizacja przedsiębiorczości, intelektualizacja przedsiębiorstw); Szanse rozwojowe przedsiębiorstw; Nadzór korporacyjny w Polsce w kontekście światowych doświadczeń i wyzwań globalizacji; Efektywność polskich przedsiębiorstw i jej pomiar; Konkurencyjność gospodarki polskiej. Stan i perspektywy; Międzynarodowa konkurencyjność polskich przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych; Sposób kształtowania przewag konkurencyjnych; Systemy wynagradzania w motywowaniu menedżerów; Konkurencyjność polskiego sektora usług; Inwestowanie w kapitał ludzki a rozwój gospodarki; Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw; Pracownicy jako wartość firmy; Przyczyny rozwoju i upadku polskich przedsiębiorstw przemysłowych w okresie transformacji gospodarczej lat 1990-2000; Nowoczesne metody i techniki zarządzania w praktyce polskich przedsiębiorstw; Czynniki i bariery innowacyjności gospodarki. Wnioski dla Polski; Znaczenie marki produktu w kształtowaniu lojalności nabywców względem firmy; Strategiczne zachowania marketingowe przedsiębiorstw a mikroekonomiczny mechanizm rozwoju; Sytuacja ekonomiczna przedsiębiorstw, a ich możliwości rozwojowe; Wybrane elementy konkurencyjności przedsiębiorstw przemysłu spirytusowego; Przedsiębiorstwa i przedsiębiorczość w polskiej gospodarce; Jaka polityka proeksportowa dla Polski?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarzadzania i Bankowości w Krakowie ; Nr 45)
Edukacja w XXI wieku; Polityka regionalna w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Austriacki Konsulat Generalny w Krakowie. Zarządzanie w gospodarce opartej na wiedzy: Komunikacyjna redukcja ryzyka w społeczeństwie informacyjnym; Koncepcja rozwoju kapitału intelektualnego organizacji; Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w warunkach globalizacji; Esej o twórczym zarządzaniu; Menedżer w gospodarce opartej na wiedzy; Przywództwo w erze informacji; Telewizja regionalna w społeczeństwie wiedzy. Nowoczesne narzędzia zarządzania: Edukacja ekologiczna i świadomość społeczna. Wybrane aspekty ekologii społecznej; Sygnały w systemach wczesnego ostrzegania; Usługi telefoniczne w bankowości elektronicznej; Kreowanie tożsamości marki; Outsourcing informatyczny jako narzędzie konkurencji we współczesnej gospodarce; Public relations jako forma komunikacji; Wykorzystanie potencjału Internetu w reklamie; Partnerstwo w relacjach dostawca - odbiorca na rynkach business-to-business; Wizerunek jako składowa współczesnego biznesu; Komentarz do uregulowań instytucji zamówień publicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia metodologiczne kreowania strategii rozwoju produkcji. Problemy zarządzania strategicznego; Proces tworzenia i elementy składowe strategii produkcji; Strategie produkcji przedsiębiorstw w otoczeniu międzynarodowym; Aksjologiczne podstawy procesu innowacji; Metoda wielokryterialnej analizy decyzyjnej problemu. 2. Rola wiedzy w kształtowaniu strategii produkcji. Kierunki rozwoju wiedzy w dobie globalizacji; Kapitał ludzki a perspektywy gospodarki opartej o wiedzę na przykładzie Białegostoku; Rola wiedzy w kształtowaniu innowacyjnej strategii produkcji; Rola współpracy w tworzeniu innowacji w gospodarce opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach wysokiej techniki; Dyferencyjność organizacji uczących się w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Rola edukacji w gospodarce opartej na wiedzy. 3. Społeczne, ekonomiczne i techniczne uwarunkowania strategii rozwoju produkcji. Cechy charakterystycznej strategii przedsiębiorstw w warunkach kształtowania się nowej ekonomii (na przykładzie UE, Białorusi i Rosji); Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnych; Nauczanie współpracy i zarządzania konfliktem w programach studiów wyższych uczelni; Konkurencyjne priorytety białoruskiej gospodarki w kontekście rozwoju i efektywnego wykorzystania zasobów naturalnych i kapitału ludzkiego; Podstawowe założenia kulturowe w zarządzaniu produkcją; Strategie finansowania inwestycji zagranicznych; Ochrona kapitału intelektualnego jako konieczny warunek innowacyjnego rozwoju gospodarki narodowej. 4. Doświadczenia zagraniczne w zakresie kształtowania produkcji i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw. Znaczenie zwiększania wydajności w warunkach globalnej konkurencji; Czynniki konkurencyjności niemieckich przedsiębiorstw na rynkach globalnych; Polityka kształtowania produkcji i handlu na przykładzie gospodarki argentyńskiej przed i po kryzysie; Relacje pomiędzy innowacjami w organizacji, satysfakcja z pracy oraz podnoszeniem kwalifikacji na przykładzie Eti Mining Corporation Bandirma Boron and Acid (Boracite) Factory; Rola rynku w rozwoju systemu edukacji Białorusi w okresie transformacji; Konkurencyjność przygranicznych regionów (W oparciu o badania empiryczne przeprowadzone w Polsce, Litwie, Łotwie i na Białorusi); Strategiczne problemy zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie w gospodarce narodowej Białorusi; Aktywna polityka na rynku pracy w systemie innowacyjnych priorytetów realizacji narodowej strategii ustawicznego rozwoju republiki Białoruś; Międzynarodowe alianse strategiczne jako instrument rozwoju innowacyjnego. 5. Strategie produktowe i kształtowania struktury asortymentowej. Opinie respondentów o koncepcji produktów ekologicznych w regionie Polski północno-wschodniej; Postęp produktowy jako czynnik kształtowania strategii produkcji; Strategia innowacji produktu na rynku międzynarodowym; Venture capital jako forma finansowania innowacji produktowych; Zarządzanie wartością firmy (VBM) podstawą kształtowania strategii asortymentu produkcji w przedsiębiorstwie uczącym się; Kształtowanie asortymentu a pozycjonowanie firmy na rynku. 6. Strategie procesowe. Strategia i ekonomika technologii jako podstawa postępowego państwa; Wzrost efektywności procesu produkcyjnego jako warunek funkcjonowania przedsiębiorstwa (na przykładzie metodyki pracy grupy roboczej w Biazet S.A.); "Centra doskonałości" jako alternatywa dla tradycyjnego zarządzania produkcją; Taśma produkcyjna nowej gospodarki - modele zarządzania procesami biznesowymi; Outsourcing produkcji jako źródło przewagi; Wizualizacja jako narzędzie w zarządzaniu procesem produkcyjnym. 7. Strategie kształtowania jakości produkcji, powiększania zdolności produkcyjnych i logistyki. Strategie zdolności produkcyjnych. Studium przypadku; Podstawy sformułowania polityki zarządzania zapasami materiałów na bazie modelu probabilistycznego; Problematyka zarządzania jakością w procesach wytwórczych; Standard SA8000 a strategia produkcji przedsiębiorstwa; Podnoszenie jakości produktów przy wykorzystaniu macierzy cech produktu i jej wybranych modyfikacji; Logistyczne strategie produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Klincz mikro- i makroekonomii, 2. Sektor publiczny w gospodarce światowej, 3. Gospodarka wobec wyzwań globalizacji, 4. Globalizacja konkurencji a kapitał i suwerenna polityka makroekonomiczna, 5. Europa w procesach globalizacji gospodarczej - szanse i zagrożenia, 6. Globalizacja - konsekwencje dla rozwoju gospodarczego Polski, 7. Spór o model rowozju gospodarczego Polski w progu XXI wieku, 8. Przyczynek do dyskusji o trudnych problemach prognozowania zjawisk ekonomicznych, 9. Transformacja gospodarcza w arunkach integracji z Unią Europejską, 10. Polska wobec integracji europejskiej i globalizacji współczesnej gospodarki światowej, 11. makroekonomiczne konsekwencje napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych do Polski w latach 1990-2000. Analiza statystyczna, 12. Makroekonomiczne aspekty funkcjonowania rynku pracy w Polsce okresu transformacji ustrojowej, 13. Usługowa opcja rozwoju gospodarczego, 14. Możliwości usprawnienia funkcjonowania państwa w dobie rewolucji teleinformatycznej, 15. Wyzwania dla Polski XXI wieku a gotowość modernizacyjna społeczeństwa. Wybrane problemy, 16. Rynek pracy w Polsce w trakcie akcesji do Unii Europejskiej, 17. Nierówności dochodowe na tle transformacji polskiej gospodarki, 18. Aktywne formy intenacjonalizacji przedsiębiorstw, 19. Przemiany strukturalne polskiego przemysłu w okresie tranformacji, 20. Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw transportu samochopdowego wobec wyzwań integracyjnych, 21. Odpisy amortyzacyjne jako instrument ekonomiczny ochrony środowiska w świetle zasad pomocy państwa przedsiębiorstwom w Unii Europejskiej, 22. Polski przemysł spirytusowy w okresie transormacji, 23. Transfomacja systemowa a pozycja rolnictwa w gospodarce, 24. Negocjajce rolne Polski z Unią europejską - próba oceny wyników, 25. Realizacja funkcji celu procesów gospodarowania w wybranych krajach Unii Europejskiej i w Polsce, 26. Integracja polskiego sektora rolno- żywnościowego ze strukturami Unii Europejskiej, 27. O regułach polityki monetarnej w warunkach długookresowej równowagi typu Domara-Solowa, 28. Prawo jednej ceny jako podstawa porównań międzynarodowych i konsolidacji sprawozdań finansowych, 29. Polityka fiskalna Polski a członkostwo w Unii Gospodarczo-Walutowej, 30. Rozwój polskiego rynku usług bankowych w świetle koncepcji jednolitego rynku finansowego Unii Europejskiej, 31. Stany Zjednoczonewe współczesnej gospodarce światowej - źródła dominacji, 32. Przyczyny oraz przebieg japońskiego kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej