Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(21)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(21)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Wędzki Dariusz
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Busławski Adam
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Dziwota Janusz
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Ellis John
(1)
Gołębiowski Grzegorz
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Helfert Erich A
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Karmańska Anna
(1)
Kowalak Robert
(1)
Kowalczyk Jacek
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Kusak Aleksander
(1)
Leszczyński Zdzisław
(1)
Michalak Jan
(1)
Munce Howard
(1)
Niewiadoma Maria
(1)
Nowak Zbigniew
(1)
Olzacka Barbara
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Podgórski Zygmunt
(1)
Romanowski Robert
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Siemińska Ewa
(1)
Skowronek Czesław
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Sobiech Jan
(1)
Tłaczała Agnieszka
(1)
Walczak Marian
(1)
Williams David
(1)
Wroński Paweł
(1)
Zaleska Małgorzata
(1)
Ławicka Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Przedsiębiorstwo
(26)
Finanse
(7)
Badania marketingowe
(6)
Rachunkowość
(6)
Marketing
(5)
Koszty
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Turystyka
(3)
Usługi turystyczne
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Badania rynku
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Upadłość
(2)
Akcjonariusze
(1)
Controlling
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał własny przedsiębiorstwa
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Koszty -- rachunkowość -- ćwiczenia i zadania
(1)
Księgowość
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo -- finanse -- badanie -- ćwiczenia i zadania
(1)
Rachunkowość -- ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Ryzyko inwestycyjne
(1)
Ryzyko upadłości
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Sprawozdawczość
(1)
Spółki publiczne
(1)
Szkolnictwo publiczne
(1)
Transmisja danych
(1)
Uczelnie ekonomiczne
(1)
Usługi
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Współpraca naukowo-techniczna
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Zarządzanie i marketing
(9)
Podróże i turystyka
(2)
Nauka i badania
(1)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie, 2. Metody analizy ekonomicznej, 3. Badanie i diagnoza sytuacji majątkowej przedsiębiorstwa, 4. Analiza sytuacji kapitałowej, 5. Analiza produkcji - wilkość, struktura i sprzedaż, 6. Analiza i ocena poziomu kosztów, 7. Ekonomiczna efektywność procesów logistycznych, 8. Analiza i ocena efektywności wykorzystania zasobów ludzkich, 9. Wskaźniki w ocenie działalności przedsiębiorstwa, 10. Analiza gospodarki pieniężnej, 11. Analiza rentowności na podstawie rachunku zysków, 12. Zastosowanie ekonomicznej analizy decyzyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Metody analizy ekonomicznej, 2. Analiza produkcji i sprzedaży, 3. Analiza wykorzystania aktywów trwałych, 4. Analiza wykorzystania aktywów obrotowych, 5. Analiza wy korzystania czynnika pracy, 6. Analiza kosztów działalności przedsiębiorstwa, 7. Analiza wyników finansowych przedsiębiorstwa, 8. Analiza wskaźnikowa sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, 9. Wybrane zagadnienia analizy decyzyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sprawozdania finansowe, 2. Analiza wstępna, 3. Metody jakościowe i ilościowo-jakościowe, 4. Analiza wskaźnikowa, 5. Modele wielowskaźnikowe, 6. Analiza rachunku przepływów pieniężnych, 7. Analiza kapitału obrotowego, 8. Wykorzystanie mierników kreacji wartości przedsiębiorstwa w analizie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Rachunkowości)
1. Potrzeby informacyjne zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem, 2. Znaczenie analizy finansowej w systemie informacyjnym zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem, 3. Sprawozdawczość finansowa jako źródło analizy finansowej przedsiębiorstwa, 4. Wycena aktywów i pasywów oraz ustaleanie wyniku finanoswego w ustawie o rachunkowości, 5. Wycena aktywów i zobowiązań według międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej, 6. Tradycyjne metody analizy finansowej, 7. Nowoczesne metody analizy dokonań przedsiębiorstwa, 8. Analiza efektywności ekonomicznej gospodarowania, 9. Analiz efektywności inwestycji, 10. Analiza decyzyjna w procesie zarządzania ryzykiem inwestycyjnym, 11. Ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa, 12. Metody przewidywania upadłości przedsiębiorstw, 13. Analiza finansowa w procesie budżetowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przesłanki i istota analizy wskaźnikowej sprawozdania finansowego: Przedsiębiorstwo a potrzeby informacyjne jego interesariuszy. Czynniki kształtujące sytuację finansową przedsiębiorstwa. Sprawozdanie finansowe i podobne źródła informacji o sytuacji finansowej przedsiębiorstwa: Informacja a sprawozdanie finansowe. Ogólna charakterystyka sprawozdania finansowego. Analiza wskaźnikowa jako narzędzie oceny sytuacji finansowej: Istota analizy wskaźnikowej i jej miejsce w systemie analiz. Klasyfikacja metod analizy wskaźnikowej i jej etapy. 2. Charakterystyka sprawozdania finansowego i podobnych źródeł informacji: Bilans. Bilans jednostkowy: Bilans skonsolidowany. Bilans jednostkowy i skonsolidowany według MSR/MSSF. Rachunek zysków i strat: Jednostkowy rachunek zysków i strat. Skonsolidowany rachunek zysków i strat. Jednostkowy i skonsolidowany rachunek zysków i start według MSR/MSSF. Zestawienie zmian w kapitale własnym. Rachunek przepływów pieniężnych: Ogólna charakterystyka rachunku przepływów pieniężnych. Jednostkowy rachunek przepływów pieniężnych. Skonsolidowany rachunek przepływów pieniężnych oraz jednostkowy i skonsolidowany rachunek przepływów pieniężnych według MSR/MSSF. Inne sprawozdania sporządzone przez przedsiębiorstwo oraz plan kont jako pozostałe źródła informacji. 3. Przegląd wskaźników finansowych i ich systemów: Istota i narzędzia analizy wskaźnikowej: Istota, procedury i zasady analizy wskaźnikowej. Metody i problemy analizy wstępnej. Metody i problemy analizy rozwiniętej. Ocena ogólnych uwarunkowań sytuacji finansowej przedsiębiorstwa. Charakterystyka wskaźników i systemów wskaźników płynności finansowej. Wstępna analiza płynności finansowej. Rozwinięta analiza płynności finansowej. Systemy wskaźników płynności finansowej. Wskaźniki i systemy wskaźników wypłacalności długoterminowej: Wstępna analiza wypłacalności długoterminowej. Rozwinięta analiza wypłacalności długoterminowej. Systemy wskaźników wypłacalności długoterminowej. Wskaźniki i systemy wskaźników sprawności zarządzania: Wstępna analiza sprawności zarządzania. Rozwinięta analiza sprawności zarządzania. Systemy wskaźników sprawności zarządzania. Wskaźniki i systemy wskaźników rentowności: Wstępna analiza rentowności. Rozwinięta analiza rentowności. Systemy wskaźników rentowności. 4. Zasady oceny wskaźników finansowych: Przesłanki oceny wskaźników finansowych i jej procedura. Sposoby porównania wskaźników finansowych: Charakterystyka bez porównań wskaźników finansowych. Metody tworzenia oceny syntetycznej: Formułowanie skali oceny. Graficzne metody oceny syntetycznej. Ilościowe metody oceny syntetycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Metodyczne problemy zarządzania przedsiębiorstwem z perspektywy finansowej: 1. Finansowe narzędzia w procesie zarządzania, 2. System informacji wykorzystywany w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Cz.II Controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem: 1. Istota i funkcje controllingu w przedsiębiorstwie, 2. Narzędzia controllingu strategicznego, 3. Narzędzia controllingu operacyjnego, Cz.III Analiza ekonomiczna w procesie zarządzania: 1. Ocena przedsiębiorstwa przez pryzmat sprawozdawczości, 2. Klasyczna analiza wskaźnikowa, 3. Rozszerozna analiza wskaźnikowa, 4. Analiza efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa na poziomie strategicznym i operacyjnym, Cz.IV Monitoring finansowy przedsiębiorstwa: 1. Kryzys finansowy przedsiębiorstwa, 2. Monitoring zagrozenia finansowego przedsiębiorstwa, 3. Monitoring płynności finansowej przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wartość poznawcza bilansu oraz rachunku zysków i strat, 2. Ogólna ocena sytuacji majątkowej i kapitałowej oraz wyniku finansowego, 3. Wykorzystanie wskaźników finansowych w ocenie firmy, 4. Zastosowanie rachunku przepływów pieniężnych w ocenie płynności finansowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Kształtowanie struktury kapitału jako przedmiot decyzji finansowych: Struktura i koszt kapitału; Teorie struktury kapitału; Czynniki kształtujące strukturę kapitału polskich przedsiębiorstw w świetle badań empirycznych; Rola planowania finansowego w podejmowa niu decyzji finansowych. R.2 Zdolność do emisji akcji i obligacji a strategia finansowania: Mechanizm pozyskiwania kapitału przez spółki na drodze emisji akcji; Ocena zdolności spółki do emisji akcji; Związek pomiędzy zdolnością do emisji akcji a strategią finansowania; Obligacje jako źródło finansowania przedsiębiorstwa. R.3 Strategia kredytu kupieckiego przedsiębiorstwa w Polsce: Wykorzystywanie i udzielanie kredytu kupieckie go przez przedsiębiorstwo; Znaczenie kredytu kupieckie go w finansowaniu przedsiębiorstwa; Znaczenie kredytu kupieckiego w kształtowaniu polityki sprzedaży przedsiębiorstwa; Związek między wykorzystywanym i udzielanym przez przedsiębiorstwo kredytem kupieckim. R.4 Warunki i możliwości korzystania ze źródeł krótko terminowego finansowania przez przedsiębiorstwa w Polsce: Stosunkowe znaczenie źródeł krótkoterminowego finansowania przedsiębiorstw w Polsce w latach 1995-97; Badanie czynników determinujących strukturę i wielkość źródeł krótkoterminowego finansowania; Badanie czynników decydujących o zdolności przedsiębiorstwa do pozyskiwania kredytu kupieckiego i krótkoterminowego kredy tu bankowego; Faktoring w gospodarce finansowej przedsiębiorstwa; Znaczenie źródeł krótkoterminowego finansowania przedsiębiorstw w Polsce. R.5 Prawne i ekonomiczne środki ochrony środowiska: Uciążliwości przedsiębiorstw dla środowiska naturalne go; Systematyka środków ochrony środowiska; Inwestycje ekorozwojowe a strategia przedsiębiorstwa; Źródła finansowania inwestycji ekorozwojowych w Polsce. R.6 Opodatkowanie w strategii kapitałowej przedsiębiorstwa: Zmiany opodatkowania obrotu w okresie przemian ustroju polityczno-gospodarczego; Wpływ opodatkowania dochodu przedsiębiorstwa na jego rozwój i strukturę kapitału; Planowanie podatkowe jako element strategii koncernów międzynarodowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Mechanizmy wzrostu wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw:1. Uwarunkowania i czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku globalnym; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle Strategii Lizbońskiej; 3. Wartość dla akcjonariuszy a wartość dla interesariuszy. Ewolucja orientacji spółek publicznych w świetle badań empirycznych; 4. Kapitał menedżerski oferowany przez fundusze venture capital/private equity jako źródło wzrostu wartości spółek portfelowych; 5. Wykorzystanie Valute at Risk w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa; 6. Rola kapitału intelektualnego w kształtowaniu kompetencji przedsiębiorstwa; 7. Tworzenie wartości w sieciach przedsiębiorstw; 8. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez fuzje i przejęcia. Cz. II Instrumenty finansowe i prawne zwiększania wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw: 9. Fundusze poręczeń kredytowych a bankowe finansowanie przedsiębiorstw; 10. Opodatkowanie należności licencyjnych za korzystanie z własności przemysłowej podatkami dochodowymi; 11. Opodatkowanie dochodów osób fizycznych z depozytów bankowych jako jeden z elementów tworzenia jednolitego rynku usług finansowych w ramach Strategii Lizbońskiej; 12. Międzynarodowe Standardy Rachunkowości - nowa koncepcja postrzegania wartości przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy; 13. Zarządzanie kosztami w prowadzeniu działalności gospodarczej warunkiem wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw; 14. Ekonomiczna wartość dodana - szansa na wzrost konkurencyjności europejskich przedsiębiorstw? Cz. III Rozwój przedsiębiorczości w małych i średnich przedsiębiorstwach: 15. Ewolucja przedsiębiorczości a małe i średnie przedsiębiorstwa; 16. Determinanty przedsiębiorczości gospodarstw domowych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319, [1] s. : rys., tabl. ; 24 cm.
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przesłanki wdrażania koncepcji marketingu opartego na wiedzy w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego; Relacyjne przesłanki tworzenia megaproduktu terytorialnego; Metody badań marketingowych dotyczących interesariuszy w marketingu terytorialnym; Możliwości wykorzystania Internetu w promocji jednostek terytorialnych; Instytucje regionalnego systemu innowacji a marketing terytorialny; Orkiestracja innowacyjnych sieci przedsiębiorstw; Rozwiązania teleinformatyczne służące do komunikacji i współpracy wielko¸ polskich podmiotów ekonomii społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Koncepcja marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych, 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce, 5. Produkt na rynku usług turystycznych, 6. Cena usług turystycznych, 7. Dystrybucja usług turystycznych, 8. Promocja usług turystycznych, 9. Personel turystyczny, 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych, 11. Strategie rynkowe w turystyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 202, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kryzys w rozwoju przedsiębiorstwa. 2. Systemy wczesnego ostrzegania w przedsiębiorstwach. Źródła danych finansowych do badania przedsiębiorstw. 4. Wady i zalety stosowania punktowej oceny przedsiębiorstwa. 5. Czym jest zdolność klasyfikacyjna modelu Z-score. 6. Modele opracowane w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk pod kierunkiem E. Mączyńskiej. 7. Adaptacja funkcji O. Jacobsa ZM do polskich arunków. 8. Model "poznański" ZHCP - M. Hamrol, B. Czajka, M. Piechocki. 9. Modele dyskryminacyjne ZBP1, ZBP2, ZBP3 i ZBP4 - B. Prusaka. 10. Model dyskryminacyjny ZDW - D. Wierzby. 11. Modele dyskryminacyjne ZA1, ZA2, ZAL, E. I. Altmana. 12. Modele ZGG1, ZGG2, ZGG3 - G. Gebhardta. 13. Modele ZAS1 oraz ZAS2 - D. Appenzeller i K. Szarzec. 14. Modele ZSS, ZSSM1, ZSSM2, ZSSM3 - P. Stepniaka i T. Strąka. 15. Modele ZDW=A, ZDW-B, ZDW-C, ZDW-D, ZDW-E - D. Wędzkiego. 16. ZDH1, ZDH2, ZDH3, ZDH4, ZDH5 - D. Hadasik. 17. Model ZH - A. Hołdy. 18. Model ZGLVS - G. L. V. Springate'a. 19. Modele ZGS1, ZGS2, ZGS3, ZGS4, ZGS5-GPW - J. Gajdki i D. Stosa. 20. Modele ZKB1(p=1 rok), ZKB2(p=2 lata), ZKB3(p=3 lata), ZKB4(p=4 lata), - K. Beermanna. 21. Model punktowej oceny i funkcja dyskryminacyjna ZW5 - G. Weinricha. 22. Model ZPS - M. Pogodzińskiej i S. Sojaka. 23. Modl ZL - J. Legaulta. 24. Analiza wskaźnikowa działalności przedsiębiorstwa. 25. Wzorce Wielowymiarowych Systemów Wczesnego Ostrzegania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Pojęcie, determinanty oraz użytkownicy wyników badania kondycji finansowej przedsiębiorstwa. R.2 Źródła informacji finansowej. R.3 Systematyka metod pomiaru i oceny sytuacji finansowej przedsiębiorstwa. R.4 Wybrane metody pomiaru i oceny symptomów zagrożenia kontynuacji działalności przedsiębiorstwa. R.5 Przykłady implementacji wybranych metod pomiaru i oceny kondycji finansowej przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw, 2. Rola rachunku kosztów w nowym otoczeniu gospodarczym, 3. Rachunek kosztów oparty na procesach podstawą informacyjną decyzji w przedsiębiorstwie, 4. Uwarunkowania stosowanych rachunków kosztów w badanych przedsiębiorstwach, 5. Możliwości wprowadzenia nowoczesnych metod rachunku kosztów w badanych przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Rachunkowość podstawowym źródłem informacji w analizie ekonomiczno-finansowej; R.2 Sprawozdania finansowe przedsiębiorstwa; R.3 Wstępna analiza sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa; R.4 Ocena kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa na podstawie analizy wskaźnikowej; R.5 Kreacja wartości w przedsiębiorstwie; R.6 Analiza rachunku przepływów: funduszy przedsiębiorstwa; R.7 Systemy wczesnego ostrzegania w identyfikacji ryzyka upadłości przedsiębiorstwa; R.8 Ocena przedsiębiorstwa w oparciu o czynniki niemierzalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej