Form of Work
Książki
(27)
Status
only on-site
(24)
available
(21)
Branch
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(24)
Author
Duraj Jan
(2)
Pers Jolanta
(2)
Tyran Michael R
(2)
Wypych Mirosław
(2)
Bartosiewicz Bohdan
(1)
Bławat Franciszek
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cwynar Wiktor
(1)
Dahmen Andreas
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Drajska Edyta
(1)
Figura Piotr
(1)
Gabrusewicz Wiktor
(1)
Gawrycka Małgorzata
(1)
Gostomski Eugeniusz
(1)
Gołębiowski Grzegorz
(1)
Hamrol Mirosław
(1)
Jacobi Philipp
(1)
Kamela-Sowińska Aldona
(1)
Korol Tomasz
(1)
Kłodziński Ryszard
(1)
Leszczyński Zdzisław
(1)
Marciniak Zenon
(1)
Micherda Bronisław
(1)
Mills Roger W
(1)
Pawelska Aleksandra
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Pniewski Krzysztof
(1)
Prusak Błażej
(1)
Rudasz Zbigniew
(1)
Sawicki Kazimierz
(1)
Siemińska Ewa
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Stachowiak Zenon
(1)
Suszyński Cezary
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Ujwary-Gil Anna
(1)
Ăilkina Anna Nikolaevna
(1)
Świetlik Włodzimierz
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(27)
Language
Polish
(27)
Subject
Przedsiębiorstwo
(26)
Analiza wartości
(10)
Wartość ekonomiczna
(7)
Koszty
(5)
Analiza SWOT
(2)
Finanse
(2)
Matematyka finansowa
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Rachunkowość
(2)
Analiza ekonomiczna
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Banki
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Majątek trwały
(1)
Podatek
(1)
Praca
(1)
Ryzyko
(1)
Sprawozdania
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Środki trwałe
(1)
27 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-60197-05-9
1. Istota analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, 2. Metody analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, 3. Analiza gospodarki materiałowej, 4. Analiza procesu wytwórczego, 5. Analiza gospodarowania środkami trwałymi, 6. Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, 7. Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, 8. Analiza kosztów własnych, 9. Analiza sprawozdań finansowych, 10. Czynniki wpływające na wartość firmy, 11. Postęp techniczno-organizacyjny i jego efektywność, 12. Analiza otoczenia przedsiębiorstwa
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-089-X
Podstawowe problemy metodyczne wykorzystywania analiz; Metody badawcze w analizie ekonomiczno-finansowej; Analiza sprawozdań finansowych; Analiza przepływów środków pieniężnych; Analiza wskaźnikowa wstępna i szybka metoda oceny firmy; Analiza zasobów trwałych w przedsiębiorstwie; Analiza zasobów obrotowych firmy; Analiza zasobów kapitałowych firmy; Analiza wybranych procesów gospodarki materiałowej; Ocena projektów inwestycyjnych; Wybór źródeł finansowania zakupów inwestycyjnych; Analiza przychodów i kosztów funkcjonowania firmy; Analiza wyników finansowych firmy Analiza wartości rynkowej firmy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-837556-981-0
Zawiera: R. 1 Analiza źródeł finansowania działalności gospodarczej przedsiębiorstwa: Rodzaje źródeł finansowania w przedsiębiorstwie; Metody oceny struktury źródeł finansowania. R. 2 Wycena wartości przedsiębiorstwa na podstawie wskaźników rynku kapitałowego: Pojęcie i rodzaje wartości przedsiębiorstwa; Rodzaje i charakterystyka wskaźników rynku kapitałowego; Wycena wartości przedsiębiorstwa metodą mnożnikową. R. 3 Statystyczne metody syntetycznej oceny działalności przedsiębiorstwa: Klasyfikacja metod prognozowania sytuacji finansowej firm; Ocena skuteczności modeli oceny sytuacji finansowej firmy; Krótka charakterystyka wybranych modeli statystycznych syntetycznej oceny sytuacji finansowej firm. R. 4 Ocena opłacalności projektów inwestycji rzeczowych: Wprowadzenie; Metody proste; Metody złożone; Społeczny rachunek efektywności inwestycji; Wybrane metody oceny ryzyka w projektach inwestycyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7417-017-4
Cz.I Studium przypadku - "Kord": Prezentacja przedsiębiorstwa; Analiza przychodów, wyniku finansowego i rentowności przedsiębiorstwa; Analiza kosztów; Analiza sytuacji majątkowej i finansowej oraz pokrycia finansowego majątku; Analiza gospodarowania kapitałem obrotowym netto; Analiza płynności oraz siły finansowej przedsiębiorstwa; Analiza progu rentowności i wspomagania operacyjnego; Analiza symptomów zagrożenia przedsiębiorstwa upadłością; Analiza tworzenia wartości w przedsiębiorstwie; Analiza pozycji przedsiębiorstwa na rynku kapitałowym. Cz.II Studium przypadku - "Farmacja" (do rozwiązania): Prezentacja przedsiębiorstwa; problemy analityczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
Analiza kosztów firmy / Kazimierz Sawicki. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 193,[1] s. : tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-208-1304-2
Istota, zadania i zakres analizy kosztów; Metody analizy kosztów; Organizacja i technika badań analitycznych; Koszty firmy jako przedmiot badań analitycznych; Analiza kosztów w układzie rodzajowym; Analiza kosztów w układzie podmiotowym, kalkulacyjnym i kosztów jednostkowych; Wybrane problemy stosowania analizy kosztów firmy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 83-7387-078-4
R.I Rola analizy strategicznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem i procedura jej przeprowadzania: Pojęcie i cele analizy strategicznej; Procedura przeprowadzania analizy strategicznej. R.II Analiza otoczenia przedsiębiorstwa: Zakres analizy otoczenia; Podstawowe sposoby zbierania informacji; Ch-ka i rodzaje otoczenia; Analiza czynników otoczenia ogólnego; Scenariusz otoczenia; Analiza interesariuszy Profil szans i zagrożeń; Analiza sektora działania firmy; Metoda benchmarkingu i analiza kluczowych czynników sukcesu w benchmarkingu. R.III Analiza potencjału przedsiębiorstwa: Analiza zasobów; Analiza łańcucha wartości; Cykl życia produktu (strategicznej jednostki biznesu); Metody portfelowe. R.IV Analiza SWOT: Założenia i rodzaje analizy SWOT; Przykład przeprowadzania strategicznej analizy TWOS/ SWOT; Prezentacja zaleceń strategicznych wynikających z analizy SWOT i analiz szczegółowych. R.V Strategia jako element zarządzania strategicznego: Istota i cechy zarządzania strategicznego; Pojęcie i istota strategii w zarządzaniu; Orientacja rynkowa w strategicznym zarządzaniu firmą; Strategia a misja i wizja przedsiębiorstwa. R.6 Pozyskiwanie informacji dla potrzeb budowy strategii: Znaczenie informacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem; System informacyjny przedsiębiorstwa. R.7 Formułowanie strategii przedsiębiorstwa: Procedura budowy strategii; Metody wspomagające wybór wariantu strategii. R.8 Przegląd podstawowych strategii rynkowych: Strategie konkurowania; Strategie współpracy; Strategie przetrwania i wycofywania się; Ocena klasyfikacji strategii z punktu widzenia praktyki zarządzania. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-793-7
1. Zakres i znaczenie analizy wartości przedsiębiorstwa. 2. Analiza determinant tworzenia wartości przedsiębiorstwa. 3. Klasyczne mierniki oceny wartości przedsiębiorstwa. 4. Ekonomiczno-rynkowy pomiar wartości przedsiębiorstwa. 5. Gotówkowy pomiar wartości przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87885-27-4
R.1 Wprowadzenie. R.2 Rynek usług bankowych dla przedsiębiorców: Podstawowe dane o rynku usług bankowych dla przedsiębiorców; Kluczowe czynniki marketingowe w bankowej obsłudze przedsiębiorstw; Fundamentalne trendy. R.3 Zarządzanie finansami przedsiębiorstw: Uwagi wstępne; Podstawy zarządzania finansami przedsiębiorstw; Decyzje inwestycyjne; Decyzje w sprawie finansowania. R.4 Bankowa obsługa przedsiębiorstw ukierunkowana na przyszłość: Kredyty bankowe dla przedsiębiorstw; Proces podejmowania decyzji kredytowych; Wycena wartości przedsiębiorstwa; Alternatywne instrumenty finansowania. Finansowanie specjalne i doradztwo na rzecz firm; Operacje pośredniczące. R.5 Marketing w usługach bankowych dla przedsiębiorstw Zadania i rola marketingu w zakresie bankowości korporacyjnej; Marketingowe metody zarządzania obszarami strategicznymi w zakresie bankowości korporacyjnej. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7426-177-3
Cz. I Określenie wartości - dynamika wartości przedsiębiorstwa dla udziałowców: 1. Wstęp do analizy wartości strategicznej, 2. Obliczanie wartości strategicznej z wolnych przepływów gotówkowych, 3. Okres planowania i przewaga konkurencyjna. Cz. II Kluczowe kwestie związane z wyceną: 4. Alternatywne mierniki wartości strategicznej, 5. Wartość rezydualna, 6. Koszt kapitału. Cz. III Zastosowania: 7. Wycena na rynkach wschodzących oraz wyceny transgraniczne, 8. Fuzje, przejęcia i wspólne przedsięwzięcia,9. Wycena nowych emisji akcji oraz aktywów niematerialnych, 10. Zarządzanie wartością strategiczną
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89423-66-9
1. Wiedza ekonomiczna o przedsiębiorstwie, 2. Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarczy, 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstw w różnych obszarach działalności gospodarczej, 4. Organizacja i zarządzanie procesem produkcyjnym, 5. Planowanie działalności przedsiębiorstwa. Tworzenie i ocena biznesplanu, 6. Rozwój przedsiębiorstwa. Ocena projektu i zadania inwestycyjnego, 7. Zatrudnianie i wydajność pracy oraz wynagrodzenia, 8. Przedsiębiorstwa krajowego obrotu towarowego, 9. Przedsiębiorstwa zagranicznego obrotu towarowego, 10. Analiza czynników kształtujących wynik finansowy przedsiębiorstwa, 11. Marketing i strategie marketingowe w przedsiębiorstwie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-924305-3-7
Wprowadzenie, I. Ogólne problemy finansów przedsiębiorstwa, II. Wybrane instrumenty zarządzania finansami w przedsiębiorstwie, III. Finansowanie przedsiębiorstwa, IV. Sprawozdania finansowe jako źródło informacji o przedsiębiorstwie i podstawa podejmowania decyzji, V. Ocena sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa, Vi. Wykorzystanie dźwigni w zarządzaniu przedsiębiorstwem, VII. Zarządzanie kapitałem obrotowym, VIII. Opodatkowanie przedsiębiorstw, IX. Ocena finansowa przedsięwzięć, inwestycyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-86840-86-2
Zawiera: Wprowadzenie; Ogólne problemy finansów przedsiębiorstwa; Wybrane instrumenty zarządzania finansami w przedsiębiorstwie; Finansowanie przedsiębiorstwa; Sprawozdania finansowe jako źródło informacji o przedsiębiorstwie i podstawa podejmowania decyzji; Ocena sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa; Ocena zdolności kredytowej i pozycji rynkowej przedsiębiorstwa; Wykorzystanie dźwigni w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Zarządzanie kapitałem obrotowym; Opodatkowanie przedsiębiorstw; Ocena finansowa przedsięwzięć rozwojowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
ISBN: 83-88840-46-0
1. Pojęcie i uwarunkowania kondycji finansowej przedsiębiorstwa, 2. Sytuacja finansowa małej firmy, 3. Źródła informacji finansowej, 4. Metody pomiaru i oceny sytuacji finansowej, 5. Metody pomiaru i oceny zagrożeń
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
Kapitał intelektualny a wartość rynkowa przedsiębiorstwa / Anna Ujwary-Gil. - Warszawa : C.H.Beck, 2009. - 202, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie / C.H.Beck)
ISBN: 978-83-255-0860-9
1. Teoretyczne podstawy kapitału intelektualnego w świetle literatury przedmiotu; 2. Pomiar i analiza efektywności kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; 3. Wycena kapitału intelektualnego a wartość rynkowa przedsiębiorstw; 4. Ocena efektywności wykorzystania kapitału intelektualnego a wartość rynkowa przedsiębiorstw; 5. Ocena możliwości wykorzystania metody KCE i VAIC w przedsiębiorstwach
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Marketing)
ISBN: 978-83-01-16067-8
1. Migracja klientów a migracja wartości przedsiębiorstwa: szanse zagrożenia; 2. Wpływ zmian stylu życia konsumentów na migrację kapitału; 3. Panika jako przyczyna migracji klientów w kryzysie finansowym; 4. Relacje z klientami z wykorzystaniem Internetu w świetle migracji wartości; 5. Migracja kapitału na rynku B2C jako skutek dezagregacji funkcji handlowych; 6. Migracja kapitału za zarządzanie marką; 7. Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa: koncepcje teoretyczne i rozwiązania praktyczne korporacji naftowych; 8. Wpływ reputacji na wartość przedsiębiorstwa i migrację kapitału
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy analizy finansowej / Wiktor Gabrusewicz. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 280 s. : tab., rys., wzory ; 24 cm.
ISBN: 83-208-1561-4
Wprowadzenie; 1. Istota i rola analizy finansowej w przedsiębiorstwie; 2. Metody analizy finansowej; 3. Analiza sytuacji majątkowej przedsiębiorstwa; 4. Analiza sytuacji kapitałowej; 5. Analiza sprzedaży; 6. Analiza kosztów; 7. Analiza zysku; 8. Analiza rentowności; 9. Analiza płynności finansowej; 10. Analiza sprawności działania przedsiębiorstwa; 11. Analiza zadłużenia przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1712-6
Cz.I Przedsiębiorstwo w perspektywie współczesnych wyzwań rozwojowych: 1. Przedsiębiorstwo jako przedmiot poznania, 2. Przedsiębiorstwo w rozwiniętej gospodarce rynkowej. Natura współczesnych zmian i główne wyzwania cywilizacyjne, 3. Sprawność i efektywność przedsiębiorstwa. Wyzwania na poziomie struktur i procesów, 4. Wyzwania na szczeblu przedsiębiorstwa - imperatyw kształtowania wartości. Cz.II Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem. Perspektywa procesu kształtowania wartości: 5. Kształtowanie wartości dla akcjonariuszy na podstawie koncepcji Value Based Management, 6. Analiza i ocena zarządzania wartości w spółkach notowanych an Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, 7. Analiza due diligence a kształtowanie wartosci przedsiębiorstw w transakcjach konsolidacyjnych, 8. Customer Relationship Management (CRM) jako koncepcja kształtowania wartości w układzie klient-przedsiębiorstwo, 9. Wartość dla klienta i wartości związku. Praktyczne aspekty CRM, 10. Zasoby niematerialne przedsiębiorstwa w procesie kształtowania wartości, 11. Zarządzanie strategiczne zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa - podatwy koncepcji, 12. Możliwości i ograniczenia zarządzania strategicznego zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa. Studium przypadku Banku Peko SA
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Upravlenie finansami. Financovyj analiz predpriâtiâ : učebnik / A.N. Ăilkina. - Izdanie ispravlennoe. - Moskva: INÛRA-M, 2017. - 331, [5] s. : rys., tab. ; 22 cm.
(Vysšee obrazowanie - bakalavriat)
ISBN: 978-5-16-005446-9
Zawiera: Раздел I. ФИНАНСОВЫЙ АНАЛИЗ КАК НАУКА: Глава 1. Сущность, назначение и функции финансового анализа; Глава 2. Методы финансового анализа. Раздел II. ОБЪЕКТЫ ФИНАНСОВОГО АНАЛИЗА: Глава 3. Критериальные объекты финансового анализа; Глава 4. Базовые объекты финансового анализа. Раздел III. МЕТОДОЛОГИЯ ФИНАНСОВОГО АНАЛИЗА ПРЕДПРИЯТИЯ: Глава 5. Методология графического способа анализа финансового состояния предприятия; Глава 6. Методология табличного способа финансового анализа предприятия; Глава 7. Методология коэффициентного способа финансового анализа предприятия; Глава 8. Методология синтетической оценки финансового состояния предприятия. Раздел IV. ФИНАНСОВЫЙ АНАЛИЗ, ПОРЯДОК ПРОВЕДЕНИЯ: Глава 9. Проведение финансового анализа предприятия графическим способом; Глава 10. Проведение финансового анализа предприятия табличным способом. Глава 11 Проведение финансового анализа предприятия коэффициентным способом; Глава 12. Проведение синтетической оценки и определение направлений совершенствования финансового состояния предприятия. РАЗДЕЛ V. ФИНАНСОВЫЙ АНАЛИЗ КАК ИНСТРУМЕНТ УПРАВЛЕНИЯ ФИНАНСАМИ: Глава 13. Финансовое планирование; Глава 14. Финансовая стратегия предприятия; Глава 15. Оптимизация объектов финансового анализа на предприятии.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7561-002-4
1. Budowanie wartości i społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 2. Kreowanie wartości jako cel nadrzędny; 3. Pomiar tworzonej wartości w systemie zarządzania wartością; 4. Formułowanie i komunikacja strategii wzrostu wartości; 5. Zarządzanie realizacją strategii wartości; 6. Motywowanie menedżerów do realizacji wzrostu wartości; 7. Mierniki tworzenia wartości a wymagania regulacyjne na przykładzie branży ubezpieczeniowej; 8. Zarządzanie wartością spółki w kontekście teorii chaosu; 9. Budowa kapitału klienta; 10.Ocena projektów inwestycyjnych podnoszących wartość spółki; 11. Wpływ funduszy venture capital na kreowanie wartości spółki; 12. Wykupy menedżerskie i lewarowane jako narzędzie tworzenia wartości spółki; 13. Wpływ zarządzania IT na budowę wartości przedsiębiorstwa; 14. Wpływ fuzji i przejęć na wartość spółki; 15. Systemy Business Intelligence we wspomaganiu decyzji zarządczych; 16. Zwrot gotówki do właściciel: polityka dywidendy i wykupu własnych akcji; 17. Otwartość informacyjna spółki jako źródło wzrostu jej wartości; 18. Globalna strategia budowania i zarządzania wartością - Gazprom; 19. Organizowanie globalnej informacjo - przykład Google; 20. Wdrażanie programu VBM w PKN ORLEN SA w okresie 2002-2004; 21. Strategia budowania wartości - Boryszew SA; 22. Strategia budowania wartości Grupy TVN SA; 23. Całkowita stopa zwrotu (TSR) spółek notowanych na GPW w Warszawie w latach 2002-2006
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89416-98-0
W poszukiwaniu źródeł wartości przedsiębiorstwa, Własność-praca-jakość a wartość firmy, Marketingowe funkcje treści etycznych w gospodarce rynkowej-istotne źródło wartości przedsiębiorstwa, Zmiany form własności w największych przedsiębiorstwach w Polsce, Lokalizacja jako czynnik generujący wartość przedsiębiorstwa, Kapitał klientów jako składowa wartości banku, Czynniki tworzące wartość w spółkach skarbu państwa w latach 2002-2004, reakcja rynku kapitalowego na ogłoszenie zamiaru emisji obligacji zamiennych na akcje-nadzwyczajne stopy zwrotu w latach 2001-2004, Tendencje w rozwoju polskiego rynku kontroli przedsiębiorstw, Inwestorzy zagraniczni w procesach przejęć i fuzji polskich spółek giełdowych, Wpływ procesów konsolidacyjnych w polskim sektorze bankowym na wartość banków w świetle fuzji Pekao S.A. i BPH, Aktywa niematerialne w procesach fuzji i przejęć, Kształtowanie wartości w fazach cyklu życia, Próba empirycznej oceny funkcji kapitału zakładowego przedsiębiorstwa, wartość przedsiębiorstwa w praktyce menedżerskiej,
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again