Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Author
Afuah Allan
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Huczek Marian
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(1)
Regulski Lech
(1)
Skórska Anna
(1)
Trynda Katarzyna
(1)
Tucci Christopher L
(1)
Year
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Przedsiębiorstwo
(2)
Bibliotekarstwo
(1)
Etyka społeczna
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Przemysł
(1)
Ruchy i organizacje ekologiczne
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Strony WWW
(1)
Targi i wystawy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
3 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88597-84-1
Internet; Zarys problematyki; Internet jako technologia i jako sieć wartości; Internet jako czynnik zmieniający warunki konkurencji; Elementy, relacje między nimi i ich dynamika oraz ocena modeli biznesowych; Elementy modelu biznesowego; Dynamika modeli biznesowych oraz ich ocena; Wycena i finansowanie nowych przedsięwzięć internetowych; Rola konkurencyjnego i makroekonomicznego otoczenia firmy; Otoczenie konkurencyjne i makroekonomiczne; Pojęcia, modele i narzędzia: zastosowanie w praktyce; Menedżer a Internet; Przykładowa analiza modelu biznesu internetowego; Studia przypadków; Broadcast; Webvan; Netscape communications i przeglądarka; Red hat software; Hotmail; Ebay; Microsoft; Sun Microsystems; Diamond Multimedia; Merrill Lynch.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas : dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing ; Zeszyt 1/2006)
1. Wzrost konkurencyjności regionów w Projekcie Narodowej Strategii Rozwoju regionalnego na lata 2007-2013, 2. Rozwój Kapitału ludzkiego i jego wykorzystanie na przykładzie województwa śląskiego, 3. Rola samorządu terytorialnego w rozwoju innowacyjności lokalnej, 4. Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju regionu, 5. Budowanie kompetencji organizacji uczącej się i zarządzającej wiedzą, 6.Bariery innowacyjności polskich przedsiębiorstw, 7. Ceny transferowe a strategie przedsiębiorstw transportowych, 8. Restrukturyzacja przemysłu hutniczego w Polsce, 9. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - narzędziem kształtowania reputacji firmy, 10. Współczesne, innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, 11. Strony www jako narzędzie marketingu, 12. Targi jako skuteczna forma promocji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Authority data
Przedsiębiorstwo - a strony WWW (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again