Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(40)
Forma i typ
Książki
(37)
Czasopisma
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(23)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(33)
Autor
Janasz Władysław
(5)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Cieślik Jerzy
(2)
Czajka Kamil
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Hejduk Irena K
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kondak Anna
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Adamczewski Piotr
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bober Magdalena
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dudek Marek
(1)
Duraj Jan
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Falecki Janusz
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górzyński Michał
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Haffer Rafał
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Jarosz Klaudia
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kelley Tom
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Korombel Anna
(1)
Kotlorz Dorota
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kozioł Katarzyna
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kwieciński Leszek
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lis Maciej
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marciniec Berenika M
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Małkus Tomasz
(1)
Moszkowicz Krystyna
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Nehring Anna
(1)
Nowak-Far Artur (1967- )
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Olszewski Leon
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Papiernik-Wojdera Marzena
(1)
Patten Dave
(1)
Pelle Dorota
(1)
Petrov Alexander
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Popławski Wojciech
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sankowska Anna
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Sroka Jacek
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stefanowski Jerzy
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Strużycki Marian
(1)
Sudolska Agata
(1)
Sulich Adam
(1)
Suszyński Cezary
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Słowik Anna
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Widera Wiktor
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wierzbicka Ewa
(1)
Wojtaszek Marta
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Woodward Richard
(1)
Wójtowicz Krzysztof
(1)
Zastempowski Maciej
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(40)
Temat
Innowacje
(32)
Przedsiębiorstwo
(29)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(15)
Organizacja
(5)
Zarządzanie
(5)
Kadry
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Internet
(3)
Polska
(3)
Blogi
(2)
Franchising
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Inwestycje
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Marketing
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Parki technologiczne
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Przemysł
(2)
Rynek pracy
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Alokacja
(1)
Awans zawodowy
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Ekologia
(1)
Ekorozwój
(1)
Energetyka
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Górnictwo
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Kariera
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Logistyka
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Meblarstwo
(1)
Medycyna
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje
(1)
Niemcy
(1)
Odpady
(1)
Osobowość
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Pieniądz
(1)
Postęp techniczny
(1)
Private equity
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Public relations
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regionalizm
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rosja
(1)
Rozój regionalny
(1)
Rynek
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Second Life
(1)
Siła robocza
(1)
Siły wytwórcze
(1)
Sportowcy
(1)
Swobodny przepływ osób
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologia
(1)
Towary
(1)
Tworzywa sztuczne
(1)
Ubezpieczenia ekologiczne
(1)
Unia Europejska
(1)
Venture capital
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Czasopismo naukowe
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Metodyka badania aktywnosći innowacyjnej przedsiębiorstw, 2. Potencjał innowacyjny Pomorza i Kujaw oraz charakterystki badanych przedsiębiorstw, 3. Potencjał innowacyjny przedsiębiorstw, 4. Działalność innowacyjna przedsiębiorstw, 5. Proinnowacyjna działalność przedsiębiorstw, 6. Proinnowacyjna współpraca przedsiębiorstw, 7. Finansowanie działalnośći innowacyjnej przedsiębiorstw, 8. Rezultaty warsztatów przedstawicieli przedsiębiorstw regionu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Aktywność innowacyjna organizacji- zarys problematyki; 2. Firma innowacyjna- przykład mazowieckiej wytwórni wódek i drożdży "Polmos" w Józefowie; 3. Główne aspekty działalności innowacyjnej firmy AVON Polska; 4. Wdrażanie innowacji w małej firmie; 5. Ścieżka wdrażania innowacji w elektronice; 6. Zastosowanie innowacyjnych rozwiązań w logistyce; 7. Innowacje w firmie Goodyear Tires Polska; 8. Dostosowanie innowacyjnych produktów do potrzeb klientów; 9. Wdrażanie systemu informatycznego do firmy Telepizza Poland; 10. Działalność innowacyjna firmy branży rolno-spożywczej; 11. Bank- firmą innowacyjną; 12. Kreowanie innowacyjnych rozwiązań w usługach spedycji lotniczej; 13. Innowacja w formach reklamy- balon na ogrzane powietrze; 14. Innowacje w Centrum Obsługi Klienta w PKP; 15. Projekt budowy wagonu pomiarowego dla kolejowej jednostki badawczo-rozwojowej; 16. Wdrażanie systemu jakości w Policji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Teoretyczne aspekty innowacji i procesu innowacyjnego: 1.1. Istota innowacji i przegląd definicji. 1.2. Rodzaje i źródła innowacji. 1.3. Pojęcie i etapy procesu innowacyjnego. II. Problematyka, identyfikacja oraz klasyfikacja uwarunkowań procesów innowacyjnych oraz aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach.: 2.1. Identyfikacja uwarunkowań procesów innowacyjnych oraz aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach. 2.2. Klasyfikacja czynników determinujących procesy innowacyjne oraz aktywność badawczo-rozwojową w przedsiębiorstwach. 2.3. Wybrane czynniki innowacyjności przedsiębiorstw. III. Działalność badawczo-rozwojowa w przedsiębiorstwach: 3.1. Nakłady na działalność badawczo-rozwojową w Polsce i w Unii Europejskiej (wybrane wskaźniki). 3.2. Strategie wzrostu nakładów na działalność badawczo-rozwojową. 3.3. Modele procesu innowacyjnego i dyfuzji innowacji. IV. Polityka państwa jako determinanta stymulowania działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwach: 4.1. Polityka innowacyjna a polityka: naukowa, naukowo-techniczna i przemysłowa. 4.2. Ocena wpływu polityki innowacyjnej państwa na procesy innowacyjne w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne : Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ISSN 2083-8611 ; 110)
Motywowanie polskich pracowników a założenia marketingu personalnego; Kapitał ludzki w koncepcji zarządzania 2.0; Kapitał ludzki jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Rola i znaczenie wykształcenia w procesach innowacyjnych; Walidacja kompetencji jako element holistycznego podejścia do programu long life learning; Efektywność gospodarowania czynnikiem pracy ludzkiej w towarowych gospodarstwach rolnych; Zasoby pracy w rolnictwie oraz ich wydajność; Finansjeryzacja gospodarki a problem bezrobocia; Podmioty nowej ekonomii społecznej w przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu z tytułu bezrobocia; Problemy aktywizacji zawodowej osób starszych; Równowaga między praca a życiem osobistym pracowników jako istotny czynnik wpływający na kapitał ludzki; Internet i nowoczesne technologie w kształtowaniu nowych trendów na rynku pracy; Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa w kontekście stałych indywidualnych cech osobowości pracowników; zatrudnialność – definicje, ewolucja koncepcji i ramy do analiz; Kapitał ludzki jako dźwignia innowacyjności i rozwój firm w fazie startowej; e-usługi na rynku pracy; Zjawisko lobbingu w organizacjach; Wpływ gospodarowania zasobami ludzkimi na rentowność przedsiębiorstwa na przykładzie wybranej cukrowni; Sposoby oceny pracowników niepełnosprawnych w świetle badań własnych; Analiza aktywności zawodowej osób niepełnosprawnych w warunkach chronionych i niechronionych; Wartość oczekiwania jako metoda pomiaru efektywności kształcenia w odniesieniu do rynku pracy; Dyskryminacja kobiet na rynku pracy – rzeczywistość czy mit?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Globalna konkurencja / Artur Nowak-Far. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 286 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Definicja, rodzaje i metodologia innowacji; Środowisko międzynarodowe a źródła innowacji; Strategiczny aspekt innowacji międzynarodowych; Główne bodźce i ograniczenia w zakresie innowacji międzynarodowych; Strategiczna zmiana i rozwój organizacyjny a innowacje międzynarodowe; Kontrola innowacji w skali międzynarodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Change as an objective in marketing communication management. Persuasive strategies in audiovisual social advertising; 2. Cooperation of small enterprises with their environment; 3. Modernity and quality of public services; 4. Environmental labels and declarations as an expression of the improvement of environmental quality management in the example of textile industry; 5. The concept of sponsorship in brand management; 6. Formation the financial fluency of chosen enterprises; 7. Pro-quality information on chosen mills' websites in Silesian Voivodeship; 8. Academic entrepreneurship in the network model of innovation - conditions in the Silesian Voivodeship; 9, Range of innovative changes carried out in small and medium sized enterprises; 10. Determinants of implementing controlling it systems
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorczość w świetle uwarunkowań działalności gospodarczej, R.2 Dyfuzja jako determinanta działalności innowacyjnej przedsiębiorstw, R.3 Źródła i sposoby finansowania innowacji w przedsiębiorstwie, R.4 Doświadczenia w budowaniu regionalnych strategii innowacyjnych w krajach Unii Europejskiej, R.5 Innowacyjność polskich przedsiębiorstw przemysłowych, R.6 Innowacyjność przedsiębiorstw przemysłowych regionu zachodniopomorskiego w latach 1997-2002, R.7 Identyfikacja przedsiębiorstw wysokiej technologii w województwie zachodniopomorskim, R8. Przebieg procesów dyfuzji innowacji produktowych i technologicznych w polskich bankach komercyjnych w latach 2000-2002. Studium przypadków.
przedsiębiorstw wysokiej technologii w województwie zachodniopomorskim, R.8 Przebieg procesów dyfuzji inno wacji produktowych i technologicznych w polskich bankach komercyjnych w latach 2000-2002.Studium przypadku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Innowacje w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw . 2. Innowacyjność i przredsiębiorczość w kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa jako systemu społecznego. 3. Metody i formy pozyskiwania kapitału na finansowanie działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwie. 4. Proces zarządzania ryzykiem innowacyjnym. 5. Metodologia badań innowacyjności krajów i działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Unii Europejskiej. 6. Sfera B+R w działalności przedsiębiorstw. 7. Uwarunkowania aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach. 8. Ewolucja polityki innowacyjnej w Unii Europejskiej. 9. Technologia i procesy jej transferu w działalności przedsiębiorstw. 10. Wybrane determinanty aktywności badawczo-rozwojowej w przemyśle w regionie zachodniopomorskim. 11. Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw przemysłowych w regionie Pomorza Zachodniego w latach 1997-2007. 12. Uwarunkowania działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przemysłowych w regionie Dolnego Śląska w latach 2004-2006 - modelowanie probitowe. 13. Innowacje w działalności podmiotów sektora bankowego. 14. Analiza poziomu działalności innowacyjnej sektora przedsiębiorstw Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Formułowanie strategii rozwoju we współczesnym przemyśle; 2. Innowacje, badania i rozwój w przemyśle; 3. Formułowanie strategii innowacji; 4. Postęp techniczny w przemyśle; 5. Decyzje inwestycyjne;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Podstawy działalności innowacyjnej przedsiębiorstw, 1.1. Przedsiębiorstwo innowacyjne.Rola MŚP, 1.2. Strategie przedsiębiorstw innowacyjnych-ujęcie modelowe, 1.3. Istota strategii internacjonalizacji, 1.3.1. Strategia internacjonalizacji oparta na macierzy, H.1. Ansoffa, 1.4. Bariery związane z internacjonalizacją małych firm, 2. Innowacyjne MŚP w polityce polskiej i unijnej, 2.1. Polityka wobec innowacyjnych MŚP w Polsce.Rodzaje i zanczenie pomocy publicznej, 2.2. Stan sektora MŚP w Polsce, 2.3. Polityka Unii Europejskiej wobec innowacyjnych MŚP, 2.3.1. Wspólnotowa kategoryzacja MŚP, 2.3.2. Geneza polityki UE wobec innowacyjnych MŚP, 2.3.3. Współczesne uwarunkowania polityki wobec innowacyjnych MŚP, 2.4. Stan sektora europejskich MŚP w zakresie działalności innowacyjnej oraz w perspektywie funkcjonowania Jednolitego Runku Europejskiego, 2.4.1. Główne założenia Strategii Lizbońskiej oraz oceny ich realizacji, 2.4.2. Polityka wobec innowacyjnych MŚP w kontekście przyszlości Jednolitego Rynku Europejskiego, 3. Innowacyjne MŚP z terenu województwa dolnośląskiego w aspekcie internacjonalizacji ich działalności, 3.1. Informacje o projekcie INNOVINT, 3.2. Sytuacja innowacyjnych MŚP z województwa dolnośląskiego, 3.3. Charakterystyka działalności małych firm innowacyjnych z 2005 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Innowacyjność organizacji; 2. Innowacyjność w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami; 3. Zarządzanie innowacjami w globalizacji; 4. Wzrost innowacyjności gospodarki europejskiej warunkiem przeciwdziałania marginalizacji Europy na globalnym rynku; 5. Problemy zarządzania w społeczeństwie nowoczesnym; 6. Wpływ wiedzy i kultury na innowacje w przedsiębiorstwach usługowych; 7. Kreatywność, twórczość i innowacyjność a przyszłość przedsiębiorstw; 8. Innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem- wykorzystanie metody Kazein; 9. Czy region łódzki jest innowacyjny czy tylko jego metropolia; 10. Innowacje w e-commerce; 11. Zarządzanie innowacjami w sieci produktowej; 12. Rola komunikacji w kreowaniu rozwoju organizacji; 13. Innowacje i przedsiębiorczość jako determinanty kształtowania nowoczesnej architektury; 14. Klastry nowy sposób na konkurencyjność; 15. Innowacyjne Lokalizacje Hipermarketów w Polce; 16. Strategiczne zarządzanie personelem jako instrument kształtowania innowacyjności w przedsiębiorstwie; 17. Rynkowe uwarunkowania innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjność jako jeden z kluczowych elementów polityki Unii Europejskiej. Innowacyjność a kapitał społeczny. Teoria kosztów transakcyjnych a powstanie i rozprzestrzenianie się innowacji w gospodarce. Innowacyjność a wartość przedsiębiorstwa. Innowacje Technologiczne a optymalizacja wartości dla akcjonariuszy - przejście do e - mierników wartości. Zarządzanie procesami innowacyjnymi w organizacji. Innowacyjne zarządzanie ludźmi w organizacji poprzez wykorzystanie outsourcingu personalnego. Praca tymczasowa jako innowacja w zakresie zatrudnienia. Reflected Best Self - innowacyjne narzędzia w procesie zarządzania rozwoje pracowników. Dobre praktyki w spółkach publicznych jako przykład innowacji w nadzorze korporacyjnym. Innowacje w regionie. Polskie fabryki pomysłów: nowoczesne propozycje wartości. Innowacyjność struktur organizacyjnych Telekomunikacji Polskiej. Innowacje w procesie restrukturyzacji polskiej Służby Celnej. Innowacyjność edukacji ekonomicznej jako element procesu przekazywania wiedzy, kształtowania umiejętności i rozwoju osobowości młodzieży w Zespole Szkół w Wojkowicach. Product placement jako innowacja we współczesnych kanałach komunikacji marketingowej. Współczesne międzynarodowe negocjacje handlowe w aspekcie tradycyjnych i innowacyjnych zachowań przedstawicieli dwóch skrajnych modeli kultur narodowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Uwagi ogólne na temat konkurencyjności technologicznej i innowacyjnej polskich MŚP, 3. Przegląd potrzeb technologicznych polskiego sektora MŚP w branżach: tworzyw sztucznych, produkcji mebli oraz aparatury medycznej, 4. Programy wspierające podniesienie poziomu technologicznego polskich MŚP
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sieciowe organizacje wirtualne w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Konfigurowanie łańcuchów dostaw na bazie internetowych giełd - wyzwaniem dla MŚP. Implementacja procesów biznesowych na platformie BPEL-WEB Services. Opisywanie procesów biznesowych z wykorzystaniem przypadków użycia. Strategiczna karta wyników jako instrument zarządzania strategicznego. Optymalizacja w planowaniu produkcji. Od systemu ERP do systemu zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie. Komputerowo wspomagany controlling w średnim przedsiębiorstwie produkcyjnym z wykorzystaniem systemu proALPHA. Faktury elektroniczne w łańcuchach dostaw i płatności w małych i średnich przedsiębiorstwach. Biznesowe aspekty funkcjonowania technologii elektronicznej wymiany danych XML/EDI. Rozwiązania Business Inteligence - naturalne dopełnienie systemów informatycznych przedsiębiorstwa. Eksploracja danych - wybrane metody i zastosowania w analizie danych o klientach. Technologie mobilne i bezprzewodowe dla małych i średnich przedsiębiorstw. Przegląd wybranych metod reklamy w Internecie - propozycja prezentacji ogłoszeń osadzonych w kontekście znaczeniowym i geograficznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ekonomiczne znaczenie parków technologicznych. 2. Doświadczenia Polski. 3. Empiryczna analiza wpływu parków technologicznych na rozwój i innowacyjność przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2689)
1.Makroekonomiczne aspekty procesów globalizacji i regionalizacji, 2.Współpraca regionalna, 3.Prawne i ekonomiczne aspekty stosunków polsko-niemieckich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego własny biznes?, 2. Cechy i umiejętności liderów nowych przedsięwzięć, 3. Od pomysłu do uruchomienia biznesu, 4. Źródła finansowania, 5. Wybór formy prawnej dla nowego przedsięwzięcia, 6. System finansowo-księgowy, 7. Zespół założycielski kadry, kultura organizacyjna firmy na starcie, 8. Jak zaistnieć na rynku, 9. Franchising, 10. Przedsiębiorczość międzynarodowa, 11. Wykorzystanie potencjału Internetu, 12. Specyfika nowych przedsięwzięć technologicznych, 13. Uruchomienie firmy - i co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego własny biznes?, 2. Cechy i umiejętności liderów nowych przedsięwzięć, 3. Od pomysłu do uruchomienia biznesu, 4. Źródła finansowania, 5. Wybór formy prawnej dla nowego przedsięwzięcia, 6. System finansowo-księgowy, 7. Zespół założycielski, kadry, kultura organizacyjna firmy na starcie, 8. Jak zaistnieć na rynku, 9. Franchising, 10. Przedsiębiorczość międzynarodowa, 11. Wykorzystanie potencjału Internetu, 12. Specyfika nowych przedsięwzięć technologicznych, 13. Uruchomienie firmy - i co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość i innowacyjność / Jan Duraj, Marzena Papiernik-Wojdera. - Warszawa : Difin, 2010. - 133, [3] s. : rys.; tab. ; 23 cm.
1. Przedsiębiorczość: Pojęcie przedsiębiorcy' Pojęcie i perspektywy analityczne przedsiębiorczości; Cechy przedsiębiorców i rodzaje przedsiębiorczości; Motywy i uwarunkowania działań przedsiębiorczych; 2. Innowacyjność: Pojęcie innowacji; Źródła, absorpcja i dyfuzja innowacji; Strategie zarządzania innowacyjnego; Klastry i parki technologiczne jako podmioty i narzędzia strategii innowacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kreowanie systemów zarządzanie wiedzą podstawową dla osiągania przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw. R.2 Globalizacja a konkurencyjność przedsiębiorstw przyszłości: Myślenie strategiczne w organizacji XXI wieku; Przedsiębiorstwo między rozwojem lokalnym a globalizacją. Studium przypadku; Organizacja przyszłości oparta o globalnych liderów i globalną kulturę; Szanse i bariery globalizacji krajowych firm; Przedsiębiorczość organizacyjna w strategicznej mozaice czasu; Aspekty humanizacji pracy w przedsiębiorstwie przyszłości. R.3 E-Economy a przedsiębiorstwo przyszłości: Przedsiębiorstwo przyszłości w warunkach nowej ekonomii; Eeconomy jako tło dla "przedsiębiorstwa przyszłości"; Proces rozwiązywania problemów w świetle doświadczeń przedsiębiorstw; Technologia e-szkoleń w zarządzaniu wiedzą. R.4 Modelowanie i projektowanie przedsiębiorstwa przyszłości: Organizacja ucząca się - model uczenia się konkurentów; Hierarchia w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa przyszłości; Projektowanie i wdraża nie zmian innowacyjnych w przemyśle w warunkach zaawansowanych technologii; Funkcjonowanie przedsiębiorstwa przyszłości w otoczeniu konkurencyjnym - doświadczenia meksykańskie; Koncepcja wywiadu gospodarczego w przedsiębiorstwie przyszłości. Kulturowe i organizacyjne uwarunkowania jej realizacji. R.5 Budowanie przewagi konkurencyjnej - zarządzanie wartością firmy: Zarządzanie wartością klienta; Ochro na znaku towarowego w przedsiębiorstwie; Zarządzanie poprzez wartości a proces wdrażania Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej