Form of Work
Książki
(56)
Czasopisma
(11)
Status
only on-site
(57)
available
(47)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(48)
Czytelnia
(58)
Author
Grabiec Olimpia (1975- )
(10)
Bakonyi Jadwiga
(6)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(6)
Huczek Marian
(5)
Janasz Władysław
(5)
Penc Józef
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Dzieńdziora Joanna
(4)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(4)
Bogdanienko Jerzy
(3)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Podgórska-Rykała Joanna
(3)
Porvazník Ján
(3)
Sulich Adam
(3)
Widera Wiktor
(3)
Wolniak Radosław
(3)
Wróbel Magdalena
(3)
Borkowski Stanisław
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Czajka Kamil
(2)
Detyna Beata
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Hejduk Irena K
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(2)
Klimek Jan
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Kondak Anna
(2)
Korombel Anna
(2)
Kowalska Sylwia
(2)
Kupich Andrzej
(2)
Kwieciński Leszek
(2)
Ljudvigová Ivana
(2)
Madyda Aneta
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Myjak Teresa
(2)
Regulski Lech
(2)
Sitek Marcin
(2)
Skórska Anna
(2)
Sosnowska Alicja
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wierzbicka Ewa
(2)
Wierzbicki Zbigniew R
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Adamczewski Piotr
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Baran Michał
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bidnenko Nataliya
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bober Magdalena
(1)
Bobińska Krystyna
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Brazilij Natalija
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Budzik Ryszard
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Butor-Keler Agnieszka
(1)
Błaszczyk Mateusz
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chorób Roman
(1)
Chovancová Miloslava
(1)
Chovaniec Pavel
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Cichy Diana
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Czuba-Kulisińska Beata
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Demidenko Svitlana
(1)
Dendera-Gruszka Małgorzata
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Drucker Peter F
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Duraj Jan
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
Falecki Janusz
(1)
Filipowicz Paweł
(1)
Year
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(4)
Country
Poland
(67)
Language
Polish
(67)
Subject
Przedsiębiorstwo
(50)
Innowacje
(47)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(22)
Zarządzanie
(12)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Kadry
(7)
Organizacja
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Bibliotekarstwo
(4)
Globalizacja
(4)
Klastry (ekon.)
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Marketing
(4)
Menedżerowie
(4)
Parki technologiczne
(4)
Polska
(4)
Ekologia
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Internet
(3)
Motywacja
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Przemysł
(3)
Rynek pracy
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Banki
(2)
Blogi
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Górnictwo
(2)
Inkubatory przedsiębiorczości
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Inwestycje
(2)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(2)
Mentoring
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nieruchomości
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Second Life
(2)
Siła robocza
(2)
Targi i wystawy
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Współpraca gospodarcza
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie talentami
(2)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Alokacja
(1)
Audyt zewnetrzny
(1)
Awans zawodowy
(1)
BPMS (informat.)
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpzieczeństwo informacyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Budżety terenowe
(1)
Decyzje
(1)
Doradcy personalni
(1)
Ekorozwój
(1)
Energetyka
(1)
Etyka społeczna
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Gry komputerowe
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informcja turystyczna
(1)
Innowacje - organizacja
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Intuicja
(1)
Kapitał własny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Logistyka
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Meblarstwo
(1)
Medycyna
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
2001-
(1)
Subject: place
Katowice
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(11)
Czasopismo ekonomiczne
(8)
Domain
Zarządzanie i marketing
(11)
67 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-231-2177-0
1. Metodyka badania aktywnosći innowacyjnej przedsiębiorstw, 2. Potencjał innowacyjny Pomorza i Kujaw oraz charakterystki badanych przedsiębiorstw, 3. Potencjał innowacyjny przedsiębiorstw, 4. Działalność innowacyjna przedsiębiorstw, 5. Proinnowacyjna działalność przedsiębiorstw, 6. Proinnowacyjna współpraca przedsiębiorstw, 7. Finansowanie działalnośći innowacyjnej przedsiębiorstw, 8. Rezultaty warsztatów przedstawicieli przedsiębiorstw regionu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7520-024-9
1. Aktywność innowacyjna organizacji- zarys problematyki; 2. Firma innowacyjna- przykład mazowieckiej wytwórni wódek i drożdży "Polmos" w Józefowie; 3. Główne aspekty działalności innowacyjnej firmy AVON Polska; 4. Wdrażanie innowacji w małej firmie; 5. Ścieżka wdrażania innowacji w elektronice; 6. Zastosowanie innowacyjnych rozwiązań w logistyce; 7. Innowacje w firmie Goodyear Tires Polska; 8. Dostosowanie innowacyjnych produktów do potrzeb klientów; 9. Wdrażanie systemu informatycznego do firmy Telepizza Poland; 10. Działalność innowacyjna firmy branży rolno-spożywczej; 11. Bank- firmą innowacyjną; 12. Kreowanie innowacyjnych rozwiązań w usługach spedycji lotniczej; 13. Innowacja w formach reklamy- balon na ogrzane powietrze; 14. Innowacje w Centrum Obsługi Klienta w PKP; 15. Projekt budowy wagonu pomiarowego dla kolejowej jednostki badawczo-rozwojowej; 16. Wdrażanie systemu jakości w Policji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-208-1658-0
I. Teoretyczne aspekty innowacji i procesu innowacyjnego: 1.1. Istota innowacji i przegląd definicji. 1.2. Rodzaje i źródła innowacji. 1.3. Pojęcie i etapy procesu innowacyjnego. II. Problematyka, identyfikacja oraz klasyfikacja uwarunkowań procesów innowacyjnych oraz aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach.: 2.1. Identyfikacja uwarunkowań procesów innowacyjnych oraz aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach. 2.2. Klasyfikacja czynników determinujących procesy innowacyjne oraz aktywność badawczo-rozwojową w przedsiębiorstwach. 2.3. Wybrane czynniki innowacyjności przedsiębiorstw. III. Działalność badawczo-rozwojowa w przedsiębiorstwach: 3.1. Nakłady na działalność badawczo-rozwojową w Polsce i w Unii Europejskiej (wybrane wskaźniki). 3.2. Strategie wzrostu nakładów na działalność badawczo-rozwojową. 3.3. Modele procesu innowacyjnego i dyfuzji innowacji. IV. Polityka państwa jako determinanta stymulowania działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwach: 4.1. Polityka innowacyjna a polityka: naukowa, naukowo-techniczna i przemysłowa. 4.2. Ocena wpływu polityki innowacyjnej państwa na procesy innowacyjne w przedsiębiorstwach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7441-859-1
Narodowy system innowacji w Polsce wobec wyzwań integracyjnych; Twórcza destrukcja w warunkach globalizacji a innowacje przedsiębiorstw; Innowacyjność organizacji - instota, pomiar i powiązanie z efektywnością; Społeczny kontekst innowacyjności - wybrane aspekty; Ryzyko w przedsięwzięciach innowacyjnych; Determinanty wzrostu poziomu innowacyjności w Polsce na tle innych państw europejskich; Innowacyjność sektorowa przemysłu w Unii Europejskiej; Przyczyny zróżnicowania efektyów działalności innowacyjnej działów krajowego przemysłu; Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce w 2000 i 2004 rokku; Szanse i zagrożenia rozwoju innowacji w gospodarce Polski; Wybrane aspekty aktywności innowacyjnej małych i średnich przedsiębiorstw sektora high-tech. Część II: Innowacje - ujęcie regionalne. Przedsiębiorczość jako czynnik stymulacji aktywności innowacyjnej małych przedsiębiorstw - ujęcie regionalne; Wsparcie na rzecz internacjonalizacji i innowacyjności MSP oferowane przez samorząd terytorialny w wybranych krajach; Technologia i przestrzeń a problem innowacyjności przemysło w regionach polskich; Innowacyjność przedsiębiorstw regionu południowego; Innowacyjność MSP a możliwość tworzenia nowych miejsc pracy; Innowacje w przedsiębiorstwach województwa warmińsko-mazurskiego - doświadczenia i plany; Ukryte źródła innowacyjności mikroprzedsiębiorstw; Wsparcie innowacyjności regionu przez samorządy terytorialne w województwie kujawsko-pomorskim; Przedsiębiorczość samorządów w tworzeniu i realizacji celów strategicznych gminy na przykładzie Koźminka Wielkopolskiego; Stymulowanie innowacji przedsiębiorstw na przykładzie Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni; Innowacyjność przedsiębiorstw gospodarki morskiej w regionie zachodniopomorskm - stan obecny i perspektywy rozwoju.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Studia Ekonomiczne : Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ISSN 2083-8611 ; 110)
ISBN: 978-83-7875-012-3
Motywowanie polskich pracowników a założenia marketingu personalnego; Kapitał ludzki w koncepcji zarządzania 2.0; Kapitał ludzki jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Rola i znaczenie wykształcenia w procesach innowacyjnych; Walidacja kompetencji jako element holistycznego podejścia do programu long life learning; Efektywność gospodarowania czynnikiem pracy ludzkiej w towarowych gospodarstwach rolnych; Zasoby pracy w rolnictwie oraz ich wydajność; Finansjeryzacja gospodarki a problem bezrobocia; Podmioty nowej ekonomii społecznej w przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu z tytułu bezrobocia; Problemy aktywizacji zawodowej osób starszych; Równowaga między praca a życiem osobistym pracowników jako istotny czynnik wpływający na kapitał ludzki; Internet i nowoczesne technologie w kształtowaniu nowych trendów na rynku pracy; Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa w kontekście stałych indywidualnych cech osobowości pracowników; zatrudnialność – definicje, ewolucja koncepcji i ramy do analiz; Kapitał ludzki jako dźwignia innowacyjności i rozwój firm w fazie startowej; e-usługi na rynku pracy; Zjawisko lobbingu w organizacjach; Wpływ gospodarowania zasobami ludzkimi na rentowność przedsiębiorstwa na przykładzie wybranej cukrowni; Sposoby oceny pracowników niepełnosprawnych w świetle badań własnych; Analiza aktywności zawodowej osób niepełnosprawnych w warunkach chronionych i niechronionych; Wartość oczekiwania jako metoda pomiaru efektywności kształcenia w odniesieniu do rynku pracy; Dyskryminacja kobiet na rynku pracy – rzeczywistość czy mit?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
Globalna konkurencja / Artur Nowak-Far. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 286 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 83-01-13155-1
Definicja, rodzaje i metodologia innowacji; Środowisko międzynarodowe a źródła innowacji; Strategiczny aspekt innowacji międzynarodowych; Główne bodźce i ograniczenia w zakresie innowacji międzynarodowych; Strategiczna zmiana i rozwój organizacyjny a innowacje międzynarodowe; Kontrola innowacji w skali międzynarodowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61991-20-5
1. Change as an objective in marketing communication management. Persuasive strategies in audiovisual social advertising; 2. Cooperation of small enterprises with their environment; 3. Modernity and quality of public services; 4. Environmental labels and declarations as an expression of the improvement of environmental quality management in the example of textile industry; 5. The concept of sponsorship in brand management; 6. Formation the financial fluency of chosen enterprises; 7. Pro-quality information on chosen mills' websites in Silesian Voivodeship; 8. Academic entrepreneurship in the network model of innovation - conditions in the Silesian Voivodeship; 9, Range of innovative changes carried out in small and medium sized enterprises; 10. Determinants of implementing controlling it systems
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
ISBN: 83-85428-47-X
Przedsiębiorstwo w burzliwym otoczeniu; Wymagania rynku i zmiany w marketingu; Nasilanie się konkurencji w sektorze, Troska o wizerunek własny, Zmiany i innowacje w działalności przedsiębiorstwa, Przekształcanie struktury organizacji i systemu pracy; Innowacje, ich rodzaje i klasyfikacja, Źródła innowacji i proces innowacyjny, Zmiany radykalne i strategiczne, Reorganizacja procesów działania, Restrukturyzacja i reorientacja firmy; Reakcje na zmiany w organizacji; Strategia i taktyka wprowadzania zmian.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-429-1
R.1 Przedsiębiorczość w świetle uwarunkowań działalności gospodarczej, R.2 Dyfuzja jako determinanta działalności innowacyjnej przedsiębiorstw, R.3 Źródła i sposoby finansowania innowacji w przedsiębiorstwie, R.4 Doświadczenia w budowaniu regionalnych strategii innowacyjnych w krajach Unii Europejskiej, R.5 Innowacyjność polskich przedsiębiorstw przemysłowych, R.6 Innowacyjność przedsiębiorstw przemysłowych regionu zachodniopomorskiego w latach 1997-2002, R.7 Identyfikacja przedsiębiorstw wysokiej technologii w województwie zachodniopomorskim, R8. Przebieg procesów dyfuzji innowacji produktowych i technologicznych w polskich bankach komercyjnych w latach 2000-2002. Studium przypadków.
przedsiębiorstw wysokiej technologii w województwie zachodniopomorskim, R.8 Przebieg procesów dyfuzji inno wacji produktowych i technologicznych w polskich bankach komercyjnych w latach 2000-2002.Studium przypadku
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-978-8
1. Innowacje w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw . 2. Innowacyjność i przredsiębiorczość w kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa jako systemu społecznego. 3. Metody i formy pozyskiwania kapitału na finansowanie działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwie. 4. Proces zarządzania ryzykiem innowacyjnym. 5. Metodologia badań innowacyjności krajów i działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Unii Europejskiej. 6. Sfera B+R w działalności przedsiębiorstw. 7. Uwarunkowania aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach. 8. Ewolucja polityki innowacyjnej w Unii Europejskiej. 9. Technologia i procesy jej transferu w działalności przedsiębiorstw. 10. Wybrane determinanty aktywności badawczo-rozwojowej w przemyśle w regionie zachodniopomorskim. 11. Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw przemysłowych w regionie Pomorza Zachodniego w latach 1997-2007. 12. Uwarunkowania działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przemysłowych w regionie Dolnego Śląska w latach 2004-2006 - modelowanie probitowe. 13. Innowacje w działalności podmiotów sektora bankowego. 14. Analiza poziomu działalności innowacyjnej sektora przedsiębiorstw Unii Europejskiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-910641-6-6
1. Formułowanie strategii rozwoju we współczesnym przemyśle; 2. Innowacje, badania i rozwój w przemyśle; 3. Formułowanie strategii innowacji; 4. Postęp techniczny w przemyśle; 5. Decyzje inwestycyjne;
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7441-785-3
Wstęp, 1. Podstawy działalności innowacyjnej przedsiębiorstw, 1.1. Przedsiębiorstwo innowacyjne.Rola MŚP, 1.2. Strategie przedsiębiorstw innowacyjnych-ujęcie modelowe, 1.3. Istota strategii internacjonalizacji, 1.3.1. Strategia internacjonalizacji oparta na macierzy, H.1. Ansoffa, 1.4. Bariery związane z internacjonalizacją małych firm, 2. Innowacyjne MŚP w polityce polskiej i unijnej, 2.1. Polityka wobec innowacyjnych MŚP w Polsce.Rodzaje i zanczenie pomocy publicznej, 2.2. Stan sektora MŚP w Polsce, 2.3. Polityka Unii Europejskiej wobec innowacyjnych MŚP, 2.3.1. Wspólnotowa kategoryzacja MŚP, 2.3.2. Geneza polityki UE wobec innowacyjnych MŚP, 2.3.3. Współczesne uwarunkowania polityki wobec innowacyjnych MŚP, 2.4. Stan sektora europejskich MŚP w zakresie działalności innowacyjnej oraz w perspektywie funkcjonowania Jednolitego Runku Europejskiego, 2.4.1. Główne założenia Strategii Lizbońskiej oraz oceny ich realizacji, 2.4.2. Polityka wobec innowacyjnych MŚP w kontekście przyszlości Jednolitego Rynku Europejskiego, 3. Innowacyjne MŚP z terenu województwa dolnośląskiego w aspekcie internacjonalizacji ich działalności, 3.1. Informacje o projekcie INNOVINT, 3.2. Sytuacja innowacyjnych MŚP z województwa dolnośląskiego, 3.3. Charakterystyka działalności małych firm innowacyjnych z 2005 roku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Innowacyjność organizacji / red. nauk. Andrzej Pomykalski. - Łódź : Wyższa Szkoła Kupiecka, 2009. - 197, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-89808-31-5
1. Innowacyjność organizacji; 2. Innowacyjność w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami; 3. Zarządzanie innowacjami w globalizacji; 4. Wzrost innowacyjności gospodarki europejskiej warunkiem przeciwdziałania marginalizacji Europy na globalnym rynku; 5. Problemy zarządzania w społeczeństwie nowoczesnym; 6. Wpływ wiedzy i kultury na innowacje w przedsiębiorstwach usługowych; 7. Kreatywność, twórczość i innowacyjność a przyszłość przedsiębiorstw; 8. Innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem- wykorzystanie metody Kazein; 9. Czy region łódzki jest innowacyjny czy tylko jego metropolia; 10. Innowacje w e-commerce; 11. Zarządzanie innowacjami w sieci produktowej; 12. Rola komunikacji w kreowaniu rozwoju organizacji; 13. Innowacje i przedsiębiorczość jako determinanty kształtowania nowoczesnej architektury; 14. Klastry nowy sposób na konkurencyjność; 15. Innowacyjne Lokalizacje Hipermarketów w Polce; 16. Strategiczne zarządzanie personelem jako instrument kształtowania innowacyjności w przedsiębiorstwie; 17. Rynkowe uwarunkowania innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7378-231-0
Innowacyjność jako jeden z kluczowych elementów polityki Unii Europejskiej. Innowacyjność a kapitał społeczny. Teoria kosztów transakcyjnych a powstanie i rozprzestrzenianie się innowacji w gospodarce. Innowacyjność a wartość przedsiębiorstwa. Innowacje Technologiczne a optymalizacja wartości dla akcjonariuszy - przejście do e - mierników wartości. Zarządzanie procesami innowacyjnymi w organizacji. Innowacyjne zarządzanie ludźmi w organizacji poprzez wykorzystanie outsourcingu personalnego. Praca tymczasowa jako innowacja w zakresie zatrudnienia. Reflected Best Self - innowacyjne narzędzia w procesie zarządzania rozwoje pracowników. Dobre praktyki w spółkach publicznych jako przykład innowacji w nadzorze korporacyjnym. Innowacje w regionie. Polskie fabryki pomysłów: nowoczesne propozycje wartości. Innowacyjność struktur organizacyjnych Telekomunikacji Polskiej. Innowacje w procesie restrukturyzacji polskiej Służby Celnej. Innowacyjność edukacji ekonomicznej jako element procesu przekazywania wiedzy, kształtowania umiejętności i rozwoju osobowości młodzieży w Zespole Szkół w Wojkowicach. Product placement jako innowacja we współczesnych kanałach komunikacji marketingowej. Współczesne międzynarodowe negocjacje handlowe w aspekcie tradycyjnych i innowacyjnych zachowań przedstawicieli dwóch skrajnych modeli kultur narodowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-18838-2
Wprowadzenie. 1. Menedżer w tradycyjnej i współczesnej organizacji: 1.1. Menedżer - rozumienie pojęcia; 1.2. Menedżer w teorii zarządzania i ekonomii; 1.3. Menedżer a przywódca; 1.4. Rola, funkcje i zadania menedżera we współczesnym przedsiębiorstwie; 1.5. Styl kierowania i jego rola w kształtowaniu zachowań innowacyjnych w organizacji. 2. Kompetencje menedżerskie jako przedmiot badań: 2.1. Pojęcie kompetencji i ich znaczenie w pracy menedżera; 2.2. Struktura i cechy kompetencji menedżerskich; 2.3. Klasyfikacje kompetencji menedżerskich; 2.4. Kompetencje indywidualne a organizacyjne. 3. Teoretyczne ujęcie innowacyjności oraz determinanty innowacyjności organizacji: 3.1. Innowacyjność przedsiębiorstw - podstawowe kwestie terminologiczne; 3.2. Uwarunkowania rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw; 3.3. Rola kreatywności i twórczości pracowników w procesie innowacyjnym; 3.4. Zachowania menedżerskie jako czynnik innowacyjności; 3.5. Organizacyjne uwarunkowania innowacyjności przedsiębiorstwa. 4. Kompetencje menedżerskie i ich wpływ na innowacyjność przedsiębiorstwa w świetle badań empirycznych 4.1. Metodyka podjętych badań; 4.2. Doświadczenia wybranych przedsiębiorstw związane z wprowadzaniem innowacji; 4.3. Wiedza, umiejętności, cechy i postawy menedżerów w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa; 4.3.1. Wiedza jako składnik kompetencji menedżerskich sprzyjający wprowadzaniu innowacji; 4.3.2. Umiejętności menedżerskie a innowacyjność organizacji; 4.3.3. Cechy osobowości i postawy sprzyjające wprowadzaniu innowacji w przedsiębiorstwie; 4.4. Organizacyjny kontekst wpływu kompetencji menedżerskich na innowacyjność przedsiębiorstwa; 4.4.1. Strategia a poziom innowacyjności; 4.4.2. Struktura a poziom innowacyjności; 4.4.3. Kultura organizacyjna a poziom innowacyjności; 4.4.4. Procesy operacyjne a innowacyjność; 4.4.5. Wielkość przedsiębiorstwa a poziom jego innowacyjności; 4.5. Modelowe ujęcie kompetencji menedżerskich stymulujących innowacyjność przedsiębiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-18022-5
1. Modele biznesu z perspektywy ogólnej teorii systemów; 2. Przewaga konkurencyjna a modele biznesu; 3. Ekonomiczne uwarunkowania modeli biznesu w Internecie; 4. Podejścia do analizy modeli biznesu; 5. Model biznesu firm mediowych w Polsce. Perspektywa sprzężeń; 6. Model biznesu serwisu aukcyjnego i grupy Allegro; 7. Innowacje popytowe w modelu biznesu na przykładzie banku pomysłów BZ WBK; 8. Media społecznościowe w modelach biznesu startupów internetowych na rynku mody; 9. Konflikt społeczny w procesie kierowania wartości przedsiębiorstwa - analiza modelu biznesu serwisu internetowego Salon24.pl.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-66165-08-3
Zawiera: The holistic management model in global environment; Prosumpcja jako proces optymalizowania konsumpcji i trend implikujący gospodarkę współdzieloną; The development of personnel potential of the enterprise as a social and economic process; Różnorodność pokoleniowa pracowników wobec zmian w przedsiębiorstwie; Organizational and human resource strategy in Slovak and Hungarian companies; Inner motivation, autonomy, human relations and ethics as basic elements of current leadership in organizations; Droga od tożsamości do wizerunku; Rada nadzorcza a rozwój innowacyjności korporacji; Ochrona konsumentów w sektorze bankowym jako przejaw społecznej odpowiedzialności biznesu; Skarbnik korporacyjny - jak skutecznie zarządzać działem finansowym; Zarządzanie jakością - ujęcie retrospektywne; Informacja rynkowa wpływająca na zarządzanie łańcuchami dostaw; Zarządzanie bezpieczeństwem zwierząt w procesie transportu drogą powietrzną; Stan i perspektywy słowackich przedsiębiorstw w opinii biznesu. Raport z badań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7205-237-9
Sieciowe organizacje wirtualne w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Konfigurowanie łańcuchów dostaw na bazie internetowych giełd - wyzwaniem dla MŚP. Implementacja procesów biznesowych na platformie BPEL-WEB Services. Opisywanie procesów biznesowych z wykorzystaniem przypadków użycia. Strategiczna karta wyników jako instrument zarządzania strategicznego. Optymalizacja w planowaniu produkcji. Od systemu ERP do systemu zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie. Komputerowo wspomagany controlling w średnim przedsiębiorstwie produkcyjnym z wykorzystaniem systemu proALPHA. Faktury elektroniczne w łańcuchach dostaw i płatności w małych i średnich przedsiębiorstwach. Biznesowe aspekty funkcjonowania technologii elektronicznej wymiany danych XML/EDI. Rozwiązania Business Inteligence - naturalne dopełnienie systemów informatycznych przedsiębiorstwa. Eksploracja danych - wybrane metody i zastosowania w analizie danych o klientach. Technologie mobilne i bezprzewodowe dla małych i średnich przedsiębiorstw. Przegląd wybranych metod reklamy w Internecie - propozycja prezentacji ogłoszeń osadzonych w kontekście znaczeniowym i geograficznym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again