Form of Work
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(4)
only on-site
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(4)
Author
Barrow Colin
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Flis Iwona
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Lanz Karen
(1)
Makiewicz Małgorzata
(1)
Michalski Grzegorz
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Prędkiewicz Katarzyna
(1)
Rusiński Michał
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Blog
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Kadry
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Portale internetowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Rynek
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-88667-54-8
1. Krok do przodu, dwa kroki do tyłu, 2. Nowocześniejszy marketing, 3. Zarządzanie - sztuka zapomniana, 4. Realne pieniądze dla wirtualnych firm, 5. Opuścić okręt!
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
ISBN: 978-83-283-6627-5
CZĘŚĆ I. POLITYKA REDAKCYJNA TWOJEJ FIRMY; Rozdział 1. Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach: Mój klient, czyli kto?; Zacznij od zdefiniowania celów; Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców; Komunikaty adekwatne do odbiorców; Jak poznawać się z odbiorcą?; Media własne; Google Analytics; Monitoring internetu; Kampanie CPC; Remarketing; Jak zbudować personę z twarzą?. Rozdział 2. Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż?: Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk; Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż; ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing; Biznes pełen treści; CZĘŚĆ II. BUDOWA SERWISU BRANDEDCONTENTOWEGO - PIERWSZE KROKI: Rozdział 3. Typ domeny internetowej ma znaczenie; Serwis w domenie firmowej; Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy; Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu?; Rozdział 4. O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien: Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu; Wybór silnika dla Twojego serwisu; Rozdział 5. Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna?: Wygląd serwisu - pierwsze wrażenie ma znaczenie; Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne?; Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji; Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości; Rozdział 6. Mobile first, mobile only...; Rozdział 7. Bezpieczeństwo Twojego serwisu: Zabezpieczenie WordPressa; Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych; Konta użytkowników i uprawnienia; CZĘŚĆ III. STRUKTURA TREŚCI W SERWISIE BRANDEDCONTENTOWYM: Rozdział 8. Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing; Rozdział 9. Jak budować serwis w zgodzie z SEO?; Adresy URL; Linki; Polityka treści; Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym; Poprawność kodu Twojego serwisu; Mikroformaty; Zdobywanie linków; Rozdział 10. Struktura artykułu: Umiejscowienie tytułu artykułu; Grafika główna - co się klika?; Podpisy pod ilustracjami; Szerokość kolumny; Interlinia i wielkość fontów; Śródtytuły; Stopka autora pod artykułem; Rozdział 11. Zbuduj mosty między swoimi treściami: Crosslinkowanie treści; Doładowywanie artykułów; Rozdział 12. Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego: Numer telefonu vs adres e-mail; Ogranicz liczbę pól w formularzu; Pop-up - denerwuje czy konwertuje?; Exit pop-up; MailWall; Chatbot; Rozdział 13. Co na to prawo?: Polityka prywatności; Obowiązek informacyjny; Zgody marketingowe; Treść biznesu; Podziękowania; Polecam lekturę serwisów, które wzbogacą Twoją wiedzę o marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 252)
ISBN: 83-89446-13-8
1. Jakość w zarządzaniu firma; 2. Fenomen norm dot. systemów zarządzania; 3. Korzyści z systemu zarządzania jakością; 4. Zarządzanie jakością a małe firmy; 5. Rodzina norm ISO 9000; 6. Wymagania normy ISO 9001; 7. Zakres systemu zarządzania jakością i możliwe wyłączenia wymagań; 8. Metodyka wdrażania systemu zarządzania jakością; 9. Wskaźniki skuteczności dla elementów systemu jakości; Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 978-83-7483-885-6
R.1 Jak szacować przyszłe wolne przepływy pieniężne?; R.2 Jak określić koszty i strukturę kapitału finansującego przedsiębiorstwo?; R.3 Jak ocenić przedsięwzięcia przedsiębiorstwa?; R.4 Jak uwzględnić ryzyko?; R.5 Wybór formy organizacyjno-prawnej; R.6 Zakładamy firme krok po kroku; R.7 Podatki w firmie; R.8 Obowiązki przedsiębiorstwa wobec ZUS; R.9 Zatrudniamy pracowników; R.10 Dobór oprogramowania; R.11 Moja firma w Unii Europejskiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Własna firma : przewodnik po świecie biznesu / Iwona Flis, Małgorzata Makiewicz. - Warszawa, Bielsko-Biała : ParkEdukacja, 2008. - 304 s. : fot. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7446-669-1
Cz.I Zanim rozpoczniesz działalność gospodarczą, Cz.II Prowadzenie działalności gospodarczej, Cz.III Twoje rozliczenia, Cz.IV Twoja firma w Unii Europejskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-11558-0
Przedmowa; Wprowadzenie; Rekrutacja; Ustalenie warunków pracy i adaptacja pracowników; Wynagradzanie personelu; Zarządzanie personelem; Stosunki pracy; Rozstanie przedsiębiorstwa z pracownikiem; Prowadzenie dokumentacji; Przewodnik po prawie pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again