Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(6)
Autor
Mućko Przemysław
(3)
Sokół Aneta
(3)
Flis Iwona
(1)
Gabrysz Romuald
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Kłosiewicz Urszula
(1)
Makiewicz Małgorzata
(1)
Michalski Grzegorz
(1)
Nowacki Robert
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Prędkiewicz Katarzyna
(1)
Strużycki Marian
(1)
Słomińska Bożena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Podatek
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(2)
MArketing
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7556-366-5
1. Rozpoczęcie działalności gospodarczej; 2. Formy prawne prowadzonej działalności gospodarczej; 3. Paneuropejskie formy przedsiębiorstw; 4. Procedura zakładania firmy; 5. Ograniczenia prowadzenia działalności gospodarczej; 6. Stan i kierunki rozwoju wybranych elektronicznych ułatwień zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce; 7. Formy opodatkowania małej firmy w Polsce; 8. Ewidencje podatkowe polskich małych przedsiębiorstw; 9. Zatrudnienie pracowników- prawne formy zatrudnienia; 10. Rozliczenia z zakładem ubezpieczeń społecznych; 11. Wybrane formy finansowania działalności gospodarczej; 12. Biznesplan- jak go przygotować; 13. Procedura zakładania działalności gospodarczej w wybranych krajach europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-60089-85-9
1. Rozpoczęcie działalności gospodarczej, 2. Formy prawne prowadzonej działalności gospodarczej, 3. Procedura zakładania firmy, 4. Formy opodatkowania małej firmy, 5. Ewidencje niezbędne do rozliczeń z fiskusem, 6. Zatrudnienie pracowników - prawne formy zatrudnienia, 7. Rozliczenia z zakładem ubezpieczeń społecznych, 8. Wybrane formy finansowania działalności gospodarczej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7556-261-3
1. Rozpoczęcie działalności gospodarczej, 2. Formy prawne prowadzonej działalności gospodarczej, 3. Procedura zakładania firmy, 4. Formy opodatkowania małej firmy, 5. Ewidencje niezbędne do rozliczeń z fiskusem, 6. Zatrudnienie pracowników - prawne formy zatrudnienia, 7. Rozliczenia z zakładem ubezpieczeń społecznych, 8. Wybrane formy finansowania działalności gospodarczej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium small businessu / Romuald Gabrysz. - Gliwice : Helion, 2007. - 563 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-7361-643-8
1. Wprowadzenie w problematykę książki i kilka uwag praktycznych. 2. Działalność gospodarcza - przedsiębiorca i firma w polskim prawie. 3. Indywidualnie i w spółce - procedury wstępne i obowiązki informacyjne. 4. Przedsiębiorca i podatki. 5. Zrozumieć VAT.6. Ubezpieczenia społeczne - konieczność i obowiązek. 7. Przedsiębiorca jako pracodawca. 8. Przedsiębiorca - podatnik, płatnik, ubezpieczony. 9. Samochód w firmie. 10. Płynność finansowa. 11. Planowanie, marketing i reklama. 12. Trochę porad praktycznych. 13. Preferencje, ułatwienia, źródła finansowania. 14. Likwidacja działalności. 15. Dodatkowe informacje przydatne przedsiębiorcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 252)
ISBN: 83-89446-13-8
1. Jakość w zarządzaniu firma; 2. Fenomen norm dot. systemów zarządzania; 3. Korzyści z systemu zarządzania jakością; 4. Zarządzanie jakością a małe firmy; 5. Rodzina norm ISO 9000; 6. Wymagania normy ISO 9001; 7. Zakres systemu zarządzania jakością i możliwe wyłączenia wymagań; 8. Metodyka wdrażania systemu zarządzania jakością; 9. Wskaźniki skuteczności dla elementów systemu jakości; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 978-83-7483-885-6
R.1 Jak szacować przyszłe wolne przepływy pieniężne?; R.2 Jak określić koszty i strukturę kapitału finansującego przedsiębiorstwo?; R.3 Jak ocenić przedsięwzięcia przedsiębiorstwa?; R.4 Jak uwzględnić ryzyko?; R.5 Wybór formy organizacyjno-prawnej; R.6 Zakładamy firme krok po kroku; R.7 Podatki w firmie; R.8 Obowiązki przedsiębiorstwa wobec ZUS; R.9 Zatrudniamy pracowników; R.10 Dobór oprogramowania; R.11 Moja firma w Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Własna firma : przewodnik po świecie biznesu / Iwona Flis, Małgorzata Makiewicz. - Warszawa, Bielsko-Biała : ParkEdukacja, 2008. - 304 s. : fot. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7446-669-1
Cz.I Zanim rozpoczniesz działalność gospodarczą, Cz.II Prowadzenie działalności gospodarczej, Cz.III Twoje rozliczenia, Cz.IV Twoja firma w Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-87173-72-X
Zasady działania marketingowego małych i średnich przedsiębiorstw; Podstawy formułowania strategii marketingowej; Informacje jako narzędzie marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem; Decyzje w zakresie produktu i ceny; Wybór strategii dystrybucji; Promocja w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej