Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Domachowski Waldemar
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Reklama
(1)
Reklama społeczna
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek i społeczeństwo / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; red. Elżbieta Piechorowska ; Tom 21)
1. Psychologiczne problemy społecznej reklamy, 2. "Marketing wartości społecznych" jako metafora społecznej perswazji na przykładzie akcji prośrodowiskowych, 3. Czy możliwy jest "marketing wartości społecznych", 4. Rola mediów, jako rynku przedstawiania cech gości, w przyciąganiu turystów, 5. Znaczenie doboru wartości w tworzeniu skutecznego przekazu reklamowego, 6. Moda jako instrument rozpowszechniania wartości?, 7. "Tytus Andronkus". Teatr, film czy widowisko z wartości?, 8. Przedsiębiorczość jako realizacja pożądanych wartości społecznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej