Form of Work
Czasopisma
(1)
Książki
(1)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Author
Adamiec Sabina
(1)
Bera Milena
(1)
Burceva Tetyana
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cyz Katarzyna Emilia
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Donets Oksana
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gawron Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grmanová Eva
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Haviernikova Katarína
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Horodyńska Małgorzata
(1)
Huczek Marian
(1)
Ivanová Eva
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Janulek Piotr
(1)
Kataev Dmitrij
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Koišová Eva
(1)
Kopel Anna
(1)
Kordoš Marcel
(1)
Korenkiewicz Aleksandra
(1)
Kozak Marcin
(1)
Kulisz Victoria
(1)
Kędzierska-Szczepaniak Angelika
(1)
Kłóska Iwona
(1)
Lewicki Arkadiusz
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marcineková Katarína
(1)
Masárová Jana
(1)
Mroczek Teresa
(1)
Pepchuk Sergei
(1)
Piskrzyńska Katarzyna
(1)
Prokopenko Tetyana
(1)
Rosa Kacper
(1)
Smolarek Małgorzata
(1)
Stajniak Maciej
(1)
Stankiewicz-Mróz Anna
(1)
Sujová Andrea
(1)
Suska Justyna
(1)
Szeliga Małgorzata
(1)
Szopik-Depczyńska Katarzyna
(1)
Widera Wiktor
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Zioło Katarzyna
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Świeszczak Katarzyna
(1)
Świeszczak Marika
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Bibliotekarstwo
(1)
Gospodarka
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Opieka społeczna
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Zarządzanie
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
2 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-89275-73-8
1. Przedsiębiorczość społeczna, 2. Przenoszenie doświadczeń przedsiębiorstw na rozwój miast i gmin, 3. Wyższe uczelnie jako siła napędowa rozowju miasta kreatywnego. Wyzwania dla zarządzania miastami u progu XXI wieku, 4. Doswiadczenia niemieckie w zakresie zarządzania organizacjami non-profit, 5. wybrane czynniki strategii sukcesu organizacji non-profit, 6. Kultura organizacyjna a efektywnosć w organizacjach niezorientowanych na zysk, 7. Ocena zarządzania jakością w administracji samorządowej, 8. Kapitał społeczny a zachowania przedsiębiorcze w bibliotekach
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVII Zeszyt 4/2016)
Problem finansowania innowacyjnych projektów. Działalność przedsiębiorstw sektora transportowego w Polsce wschodnie; Wybrane aspekty doboru pracowników na wolne stanowiska pracy w instytucjach integracji i pomocy społecznej; Wpływ motywowania pracowników na efektywność pracy w przedsiębiorstwie; Wykorzystanie coachingu dla poprawy kwalifikacji młodych inżynierów i poprawy wizerunku firmy; Wpływ wytwarzania zapasów bezpieczeństwa na zasoby ludzkie w firmach produkcyjnych; Model flexicurity a społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR); Przedsiębiorcze zarządzanie samorządem terytorialnym; Badanie czynników wzrostu przedsiębiorczości z wykorzystaniem sieci Bayesa i globalnych danych; Internet a sukces finansowy przedsiębiorstwa wirtualnego; Stereotypy odnoszące się do warunków dla biznesu w Ameryce Łacińskiej - wyniki badań własnych wśród polskiego i czeskiego społeczeństwa; The issues risk management in the case of cluster cooperation; Kaizen written in Katakana. The creation of quality-focused Culture of contemporary Organizations; Potencjał rozwoju działalności gospodarczej przez podmiot ekonomii społecznej na przykładzie regionu częstochowskiego; Funkcjonowanie organizacji pozarządowych a motywacje ich uczestników; Aspekty formalnoprawne realizacji projektów finansowych ze środków UE; Innowacyjność we współczesnej gospodarce Polski a niewykorzystany potencjał współpracy nauki z biznesem; Otwarte innowacje a projektowanie modeli biznesu; Psychospołeczne uwarunkowania zaangażowania konsumentów w grywalizację; Product’s elements and the satisfaction of the customer’s needs in the hospitality sector; Budowanie trwałej lojalności klienta w branzy e-commerce - przegląd literatury; Wpływ visual merchandisingu na decyzje zakupowe klientów; Insurance market of the Visegrad Group countries in the context of regional economies; Development of insurance market in Slovak Republic and Czech Republic; Project management in class organizational and technological systems; The Assignment of Starting Points within Management of Change; Optimal use of resources, as a constituent of ecologically-economic enterprise development.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again