Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(41)
Forma i typ
Książki
(41)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(22)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(33)
Autor
Jędrejek Grzegorz
(4)
Chakowski Maciej
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Kędziora Karolina
(2)
Lankamer Agata
(2)
Lipka Anna
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Śmiszek Krzysztof
(2)
Banasik Przemysław
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bechowska-Gebhardt Agata
(1)
Ciborski Piotr
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Dorre-Nowak Dominika
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Karney Janina E
(1)
Kotlorz Dorota
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Kratz Hans-Jürgen
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Litzke Sven Max
(1)
Maciejewski Jan
(1)
Majewska Ewa
(1)
Marszałek Stanisław
(1)
Minga Urszula
(1)
Najda Magdalena
(1)
Podgórski Ryszard Adam
(1)
Potocka Patrycja
(1)
Potocka-Szmoń Patrycja
(1)
Prokosz Małgorzata
(1)
Romer Maria Teresa
(1)
Rudkowska Grażyna
(1)
Schuh Horst
(1)
Stalewski Tadeusz
(1)
Stelmach Waldemar
(1)
Strutyńska Elżbieta
(1)
Szewczyk Helena
(1)
Warylewski Jarosław (1959-2020)
(1)
Wichrowska Janikowska Elżbieta
(1)
Wojdak-Piątkowska Magdalena
(1)
Wołosik Anna
(1)
Wrona Leszek
(1)
Węgłowska-Rzepa Krystyna
(1)
Ćwiertniak Bolesław Maciej (1952- )
(1)
Żuławski Juliusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Temat
Prześladowanie w miejscu pracy
(41)
Patologia społeczna
(9)
Prawo pracy
(7)
Stosunki interpersonalne
(6)
Przedsiębiorstwo
(5)
Przemoc
(4)
Zarządzanie
(4)
Zawód
(4)
Dyskryminacja
(3)
Kadry
(3)
Molestowanie seksualne
(3)
Nauczyciele
(3)
Praca
(3)
Stres
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Cyberprzemoc
(2)
Czas pracy
(2)
Godność ludzka
(2)
Internet
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konflikt
(2)
Motywacja pracy
(2)
Mowa nienawiści
(2)
Odpowiedzialność cywilna
(2)
Organizacja
(2)
Pracodawcy
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Rynek pracy
(2)
Siła robocza
(2)
Uczniowie
(2)
Wrogość
(2)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Alkoholizm
(1)
Bezrobocie
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko ulicy
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Grupy społeczne
(1)
HIV
(1)
Informacja
(1)
Inspekcja pracy
(1)
Kibice
(1)
Kobieta
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Koniunktura
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Macierzyństwo
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Menedżerowie
(1)
Narkomania
(1)
Naród
(1)
Nałóg
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Ocena pracowników
(1)
Państwo
(1)
Państwowa Inspekcja Pracy
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna -- metody
(1)
Policja
(1)
Polska
(1)
Praca czasowa
(1)
Pracoholizm
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo do informacji
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przestępstwa i wykroczenia przeciw prawom pracownika
(1)
Przestępstwo przeciw wolności seksualnej i obyczajności
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy - Europa - od 2005 r.
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia kliniczna
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Płaca
(1)
Quesnay, Francois (1694-1774)
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rodzina
(1)
Rozwiązanie umowy o pracę
(1)
Rynek
(1)
Samorząd
(1)
Samorząd miejski
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sens życia
(1)
Siły wytwórcze
(1)
Socjologia
(1)
Spory zbiorowe
(1)
Społeczeństwo
(1)
Stres zawodowy
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo
(1)
Sądownictwo pracy
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
41 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ciemne strony kierowania / Waldemar Stelmach. - Warszawa : PLACET, 2005. - 214 s. : wykr. ; 23 cm.
1. Szkic do portretu zbiorowego polskich kierowników, 2. Etyka kierowania, 3. Wybrane obrazy i rezultaty złego zarządzania, 4. Jasne strony kierowania i zarządzania, 5. Demotywacja, 6. Awers i rewers - problemy płci w procesie pracy, 7. Mobbing, 8. Stres jako efekt ciemnych stron kierowania i mobbingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.Istota (cyber)dyskredytacji: 1.1.Dyskredytacja a krytyka i krytykanctwo; 1.2.Psychologiczne uwarunkowania dyskredytacji pracowników; 1.3.(Cyber)dyskredytacja pracowników przez klientów na tle wybranych dysfunkcji w środowisku pracy. 2.Pozapsychologiczne uwarunkowania (cyber)dyskredytacji pracowników: 2.1.Wykorzystywanie dyskredytacji w warunkach konkurowania; 2.2.Dyskredytacja w przepisach prawnych; 2.3.Kulturowe uwarunkowania dyskredytacji; 2.4.Organizacyjne i techniczno-technologiczne uwarunkowania dyskredytacji; 2.5.Środowisko zawodowe/branżowe a dyskredytacja; 2.6.Powiązania pomiędzy uwarunkowaniami dyskredytacji. 3.Formy cyberdyskredytacji pracowników (na przykładzie nauczycieli akademickich): 3.1.Dezawuowanie tożsamości i autentyczności; 3.2.Podważanie osobistej pozycji i dorobku; 3.3. Podważanie kwalifikacji i predyspozycji; 3.4. Dyskontowanie lub sugerowanie niekorzystnego wrażenia; 3.5.Zachęta do izolacji i ostracyzmu; 3.6. Przypisywanie niechlubnych postaw; 3.7. Cyberdyskredytacja represywna. 4.Psychospołeczne skutki (cyber)dyskredytacji oraz możliwości ich ograniczania: 4.1. Postawy wobec dyskredytacji; 4.2. Wpływ dyskredytacji na poziom etyczny organizacji; 4.3. Rodzaje skutków psychologicznych dla dyskredytującego i dyskredytowanego; 4.4.Cyberdyskredytacja – prewencja i inerwencja. 5.(Cyber)dyskredytacja pracowników a wartość kapitału ludzkiego organizacji: 5.1.Formy (cyber)dyskredytacji a deprecjacja poszczególnych składowych kapitału ludzkiego; 5.2.(Cyber)dyskredytacja a wycena indywidualnego kapitału ludzkiego za pomocą metod kosztowych, dochodowych i alernatywnych; 5.3.(Cyber)dyskredytacja a ryzyko personalne. 6.Cyberdyskredytacja wykładowców w uczelniach o różnej pozycji w rankingu szkół wyższych: 6.1.Dobór materiału badawczego i metodyka badawcza; 6.2.Różnice w formach dyskredytacji w organizacjach o różnej pozycji rankingowej; 6.3.Różnice w nasileniu dyskredytacji a pozycja rankingowa organizacji. 7.Znajomość form cyberdyskredytacji oraz percepcja narzędzi jej niwelowania: 7.1.Opis narzędzia i próby badawczej; 7.2.Identyfikacja zachowań posiadających znamiona działań dyskredytujących według respondentów; 7.3.Przykładowe narzędzia zapobiegania dyskredytacji i ocena ich skuteczności przez respondentów; 7.4.Aktywność respondentów w zakresie wyrażania opinii o pracownikach w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Istota (cyber)dyskredytacji: 1.1. Dyskredytacja a krytyka i krytykanctwo; 1.2. Psychologiczne uwarunkowania dyskredytacji pracowników; 1.2.1. Emocje i agresja w relacjach międzyludzkich; 1.2.2. Agresja językowa - mowa nienawiści i hejtu; 1.3. (Cyber)dyskredytacja pracowników przez klientów na tle wybranych dysfunkcji w środowisku pracy; 1.4. Podsumowanie. Rozdział 2. Pozapsychologiczne uwarunkowania (cyber)dyskredytacji pracowników: 2.1. Wykorzystywanie dyskredytacji w warunkach konkurowania; 2.2. Dyskredytacja w przepisach prawnych; 2.2.1. Zniesławienie i znieważenie jako środki wiodące ku dyskredytacji; 2.2.2. Zniesławienie jako przestępstwo naruszające dobre imię; 2.2.3. Znieważenie jako przestępstwo naruszające godność osobistą; 2.2.4. Zniesławienie a znieważenie - różnice i podobieństwa w zakresie zastosowania, przesłanek oraz sankcji; 2.2.5. Naruszenie godności pracowników w stosunkach pracy; 2.3. Kulturowe uwarunkowania dyskredytacji; 2.4. Organizacyjne i techniczno-technologiczne uwarunkowania dyskredytacji; 2.5. Środowisko zawodowe/branżowe a dyskredytacja; 2.6. Powiązania pomiędzy uwarunkowaniami dyskredytacji; 2.7. Podsumowanie. Rozdział 3. Formy cyberdyskredytacji pracowników (na przykładzie nauczycieli akademickich): 3.1. Dezawuowanie tożsamości i autentyczności; 3.1.1. Cyberdyskredytacja identyfikacyjna; 3.1.2. Cyberdyskredytacja biograficzna; 3.2. Podważanie osobistej pozycji i dorobku; 3.2.1. Cyberdyskredytacja statusowa; 3.2.2. Cyberdyskredytacja tezauryczna; 3.3. Podważanie kwalifikacji i predyspozycji; 3.3.1. Cyberdyskredytacja poznawcza; 3.3.2. Cyberdyskredytacja dziedzinowa; 3.3.3. Cyberdyskredytacja zawodowa; 3.4. Dyskontowanie lub sugerowanie niekorzystnego wrażenia; 3.4.1. Cyberdyskredytacja impresyjno-emocjonalna; 3.4.2. Dyskredytacja estetyczna; 3.4.3. Cyberdyskredytacja komunikacyjna; 3.4.4. Cyberdyskredytacja charakterologiczna; 3.4.5. Dyskredytacja psychiatryczna; 3.5. Zachęta do izolacji i ostracyzmu; 3.5.1. Cyberdyskredytacja alienacyjna; 3.5.2. Cyberdyskredytacja socjometryczna; 3.5.3. Cyberdyskredytacja „towarzyska"; 3.5.4. Cyberdyskredytacja obyczajowa; 3.6. Przypisywanie niechlubnych postaw; 3.6.1. Cyberdyskredytacja wulgarnoekonomiczna; 3.6.2. Cyberdyskredytacja ideowa; 3.6.3. Cyberdyskredytacja moralna; 3.7. Cyberdyskredytacja represywna; 3.7.1. Cyberdyskredytacja pruderyjna; 3.7.2. Cyberdyskredytacja prawna lub pseudoprawna; 3.7.3. Dyskredytacja integrystyczna; 3.8. Podsumowanie. Rozdział 4. Psychospołeczne skutki (cyber)dyskredytacji oraz możliwości ich ograniczania: 4.1. Postawy wobec dyskredytacji; 4.2. Wpływ dyskredytacji na poziom etyczny organizacji; 4.3. Rodzaje skutków psychologicznych dla dyskredytującego i dyskredytowanego; 4.4. Cyberdyskredytacja - prewencja i interwencja; 4.5. Podsumowanie. Rozdział 5. (Cyber)dyskredytacja pracowników a wartość kapitału ludzkiego organizacji: 5.1. Formy (cyber)dyskredytacji a deprecjacja poszczególnych składowych kapitału ludzkiego; 5.2. (Cyber)dyskredytacja a wycena indywidualnego kapitału ludzkiego za pomocą metod kosztowych, dochodowych i alternatywnych; 5.3. (Cyber)dyskredytacja a ryzyko personalne; 5.3.1. Rodzaje ryzyka personalnego na tle (cyber)dyskredytacji. Pomiar oraz minimalizowanie ryzyka specyficznego i niespecyficznego; 5.3.2. (Cyber)dyskredytacja a ryzyko wizerunkowe i ryzyko innowacyjnego zarządzania kapitałem ludzkim; 5.3.3. Strategiczny wymiar oddziaływania na ryzyko (cyber)dyskredytacji; 5.3.4. Prewencja wystąpienia oraz zmniejszanie skutków (cyber)dyskredytacji poprzez koszty jakości; 5.5. Podsumowanie. Rozdział 6. Cyberdyskredytacja wykładowców w uczelniach o różnej pozycji w rankingu szkół wyższych: 6.1. Dobór materiału badawczego i metodyka badawcza; 6.2. Różnice w formach dyskredytacji w organizacjach o różnej pozycji rankingowej; 6.3. Różnice w nasileniu dyskredytacji a pozycja rankingowa organizacji; 6.4. Podsumowanie. Rozdział 7. Znajomość form cyberdyskredytacji oraz percepcja narzędzi jej niwelowania: 7.1. Opis narzędzia i próby badawczej; 7.2. Identyfikacja zachowań posiadających znamiona działań dyskredytujących według respondentów; 7.3. Przykładowe narzędzia zapobiegania dyskredytacji i ocena ich skuteczności przez respondentów; 7.4. Aktywność respondentów w zakresie wyrażania opinii o pracownikach w Internecie; 7.5. Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie, rodzaje i skutki mobbingu, 2. Skutki prawne mobbingu, 3. Charakterystyka ogólna dóbr osobistych w aspekcie mobbingu, 4. Problem subiektywnej i obiektywnej koncepcji naruszenia dóbr osobistych, 5. Problem wyodrębnienia dóbr osobistych pracownika, 6. Dobra osobiste narażone w sposób szczególny na naruszenie w wyniku mobbingu, 7. Roszczenia określone w art. k.c. Przysługujące poszkodowanemu w przypadku naruszenia dóbr osobistych, 8. Zadośćuczynienie przysługujące ofierze mobbingu, 9. Szkoda majątkowa będąca następstwem mobbingu, 10. Możliwość uzyskania przez ofiary mobbingu zadośćuczynienia w postępowaniu karnym; 11. Zbieg roszczeń przysługujących ofierze mobbingu, 12. Dochodzenie roszczeń przez ofiary mobbingu w procesie cywilnym, 13. Postulaty de lege ferenda dotyczące cywilnoprawnej ochrony ofiar mobbingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie, rodzaje i skutki mobbingu, 2. Skutki prawne mobbingu, 3. Charakterystyka ogólna dóbr osobistych w aspekcie mobbingu, 4. Problem subiektywnej i obiektywnej koncepcji naruszenia dóbr osobistych, 5. Problem wyodrębnienia dóbr osobistych pracownika, 6. Dobra osobiste narażone w sposób szczególny na naruszenie w wyniku mobbingu, 7. Roszczenia określone w art. k.c. Przysługujące poszkodowanemu w przypadku naruszenia dóbr osobistych, 8. Zadośćuczynienie przysługujące ofierze mobbingu, 9. Szkoda majątkowa będąca następstwem mobbingu, 10. Możliwość uzyskania przez ofiary mobbingu zadośćuczynienia w postępowaniu karnym; 11. Zbieg roszczeń przysługujących ofierze mobbingu, 12. Dochodzenie roszczeń przez ofiary mobbingu w procesie cywilnym, 13. Postulaty de lege ferenda dotyczące cywilnoprawnej ochrony ofiar mobbingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Konteksty teoretyczne. Geneza i różnicowanie się zaburzeń w zachowaniu; Znaki czasu: marginalizacja i wykluczenie społeczne; Efektywność resocjalizacji i niektóre jej makrouwarunkowania; Teleologiczne podstawy przeciwdziałania dewiacjom uczniów niedostosowanych społecznie. 2. Aspekty diagnostyczne. Aktualne problemy penitencjarne i resocjalizacyjne w Republice Czeskiej; Uzależnienie od automatów do gier; Miękkie narkotyki i ich używanie przez młodzież w świetle wybranych teorii; Kontakty z używkami nieletnich resocjalizowanych w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym; Stan opieki i kontroli wychowawczej w rodzinach młodzieży zagrożonej i niedostosowanej społecznie; Wychowawcze aspekty środowiska rodzinnego i szkolnego podopiecznych w MOW Morwiny; Wpływ środowiska rodzinnego na społeczne funkcjonowanie osób jąkających się; Prawne aspekty opieki, wychowania i kształcenia osób niepełnosprawnych w kontekście zapobiegania dewiacjom; Zmiany psychiczne i behawioralne u osób uzależnionych od alkoholu - roczna katamneza. 3. Profilaktyka i terapia. Znaczenie profilaktyki w pracy z dziećmi i młodzieżą; Socjoterapia a zmiana poziomu natężenia potrzeb i stylu komunikacji interpersonalnej młodzieży; systemowa konsultacja resocjalizacyjna; Rola "Księgi Życia" we wzmacnianiu pozytywnych potencjałów dziecka w ramach placówki opiekuńczo-wychowawczej; Mobbing, jego postacie i profilaktyka; "HIV-fobia" a realność - zagrożenia przełomu wieków; Dewiacyjne zachowania kibiców sportowych jako zjawisko patologii społecznej; Problematyka dzieci ulicy w Niemczech.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dyskryminacja i mobbing w zatrudnieniu / Karolina Kędziora, Krzysztof Śmiszek. - Stan prawny na czerwiec 2008 r. - Warszawa : C.H.Beck, 2008. - 228 s. ; 23 cm.
(Prawo dla Firm)
1. Międzynarodowe źródła zakazu dyskryminacji w zatrudnieniu, 2. Dyskryminacja w zatrudnieniu - kluczowe pojęcia, 3. Zakaz dyskryminacji w zatrudnieniu, 4. Obowiązki pracodawcy, 5. Wyjątki od zakazu dyskryminacji, 6. Mobbing. 7. Odpowiedzialność pracodawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prawo dla Firm)
1. Międzynarodowe źródła zakazu dyskryminacji w zatrudnieniu, 2. Dyskryminacja w zatrudnieniu - kluczowe pojęcia, 3. Zakaz dyskryminacji w zatrudnieniu, 4. Obowiązki pracodawcy, 5. Wyjątki od zakazu dyskryminacji, 6. Mobbing. 7. Odpowiedzialność pracodawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czym jest dyskryminacja? Zakres zastosowania zasady równego traktowania w zatrudnianiu oraz podstawowe definicje. 2. Kryteria dyskryminacyjne. 3. Ogólne zasady dotyczące naruszania zasady równego traktowania oraz zakazu dyskryminacji. 4. Obowiązek udzielania informacji. 5. Odpowiedzialność pracodawcy za naruszenie zasady równego traktowania lub zakazu dyskryminacji. 6. Państwowa Inspekcja Pracy. 7. Sąd pracy. Orzecznictwo dotyczące równego traktowania w zatrudnieniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne : Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ISSN 2083-8611 ; 110)
Motywowanie polskich pracowników a założenia marketingu personalnego; Kapitał ludzki w koncepcji zarządzania 2.0; Kapitał ludzki jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Rola i znaczenie wykształcenia w procesach innowacyjnych; Walidacja kompetencji jako element holistycznego podejścia do programu long life learning; Efektywność gospodarowania czynnikiem pracy ludzkiej w towarowych gospodarstwach rolnych; Zasoby pracy w rolnictwie oraz ich wydajność; Finansjeryzacja gospodarki a problem bezrobocia; Podmioty nowej ekonomii społecznej w przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu z tytułu bezrobocia; Problemy aktywizacji zawodowej osób starszych; Równowaga między praca a życiem osobistym pracowników jako istotny czynnik wpływający na kapitał ludzki; Internet i nowoczesne technologie w kształtowaniu nowych trendów na rynku pracy; Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa w kontekście stałych indywidualnych cech osobowości pracowników; zatrudnialność – definicje, ewolucja koncepcji i ramy do analiz; Kapitał ludzki jako dźwignia innowacyjności i rozwój firm w fazie startowej; e-usługi na rynku pracy; Zjawisko lobbingu w organizacjach; Wpływ gospodarowania zasobami ludzkimi na rentowność przedsiębiorstwa na przykładzie wybranej cukrowni; Sposoby oceny pracowników niepełnosprawnych w świetle badań własnych; Analiza aktywności zawodowej osób niepełnosprawnych w warunkach chronionych i niechronionych; Wartość oczekiwania jako metoda pomiaru efektywności kształcenia w odniesieniu do rynku pracy; Dyskryminacja kobiet na rynku pracy – rzeczywistość czy mit?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 10)
Cz. I Etyczne i humanistyczne wartości zarządzania organizacją: Wartości etyczne i humanistyczne w zarządzaniu - niektóre problemy i wyzwania; Etyka organizacji globalnych; Problemy etyki na tle działalności administracji publicznej i samorządowej; Zarządzanie przez wartość; Efekty humanistyczno -etyczne w zarządzaniu czynnikami wytwórczymi; Charakter a psychologiczne prawo Kopernika-Greshama; Etyczne kwestie ewaluacji w zarządzaniu; etyczne dylematy PR-owca; Mobbing i inne grzechy menedżerów. Cz. II Psychospołeczne i metodologiczne aspekty badań rynkowych: Co zyskują "szczury"? Odwrócona perspektywa korzystania z badań rynku; Rozwój badań rynkowych w Polsce a efekt "świadomego respondenta". Uwagi badacza praktyka; Niektóre etyczne, metodologiczne i pragmatyczne aspekty badań statystycznych; Poznanie biografii pracownika jako element polityki personalnej; Projekcyjny obraz siebie i świata społecznego u przyszłych menedżerów; Wartościowanie a kreatywność menedżerów; System wartości prywatnych przedsiębiorców - raport z badań; Symbole w reklamie a preferencje konsumentów; Oczekiwania edukacyjne uczniów kończących gimnazjum, poziom ich realizmu i zgodności z rynkiem pracy. Raport z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stres zawodowy - grunt do rozwoju mobbingu, 2. Sposoby komunikacji interpersonalnej a typy zachowań, 3. Kontrolowanie emocji podczas rozmowy, 4. Zachowanie wobec czynnego lub biernego ataku ze strony przełożonego, 5. Na czym polega zjawisko mobbingu?, 6. Jakie koszty ponosi organizacja, 7. Wprowadzenie w prawną problematykę mobbingu, 8. Rozwiązania szczegółowe - mobbing, naruszenie dóbr osobistych, dyskryminacja ze strony podmiotu zatrudniającego, 9. Mobbing ze strony współpracowników, 10. Postępowanie przed sądem pracy, 11. Mobbing w prawie karnym oraz w prawie wykroczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2354)
Część I: Kultura organizacji i myślenie strategiczne. Nowe modele kultury organizacyjnej w kontekście wyzwań XXI wieku; Zarządzanie w świecie narastających zagrożeń; Myślenie menedżerów w epoce globalizacji i sieci informacyjnych; Okiełznać niepewność? Temporalne uwarunkowania przystosowania do pracy we współczesnych organizacjach. Część II: Wiedza, kompetencje i przydatność zawodowa. Znaczenie wiedzy i kapitału intelektualnego we współczesnej gospodarce i organizacji; E-kompetencje - potencjał społeczeństwa informacyjnego; Od osobowości do plastyczności - nowe spojrzenie na kompetencje ludzkie; Assessment center - kolejne rozczarowanie?; Diagnostyka przydatności zawodowej metodą symulacji komputerowej. Część III: Komunikacja. Skuteczna komunikacja we współczesnym świecie biznesu - rola informacji i języka; Rozwój komunikacji i zmierzch kultury monochromicznej; Promowanie zarządzania kapitałem ludzkim. Część IV: Zarządzanie pracownikami. Proces postrzegania strategii personalnej przez kadrę kierowniczą i pracowników; Theory and Practice of Human Resource Development in Slovakia; Change of Motivation Factors after Joining the EU. Część V: Kariera i funkcjonowanie zawodowe. Globalizacja i restrukturyzacja a nowy model kariery i sukcesu; Kobieta transgresyjna na rynku europejskim; Sprawca mobbingu czy ofiara? Psychologiczna charakterystyka nieetycznych zachowań interpersonalnych w organizacji; The Role of Work and Organizational Psychologists in the Globalization and Integration Era.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2946)
Wojskowa służba kobiet w odbiorze społecznym. Komunikat a badań; Wojskowa służba kobiet w różnych armiach świata. Wybrane aspekty socjologii; Stereotyp kobiecości w aspekcie wybranych konfliktów zbrojnych po II wojnie światowej; Konstytucyjna zasada równości a sytuacja prawna kobiety w poglądach doktryny i orzecznictwa; Płeć a męskość i kobiecość w heterogenicznym środowisku podchorążych Akademii Marynarki Wojennej; Kobiety w wybranych grupach dyspozycyjnych polskiego społeczeństwa. Kontekst socjologiczny; Rola kobiet w działalności wywiadu II Rzeczypospolitej w Niemczech; Zawodowa służba kobiet Polsce na kulturowej mieliźnie; Kandydatki do służby w policji. Motywy wyboru zawodu raz percepcja profesji; Rola kobiet w grupach dyspozycyjnych w świetle badań własnych; Kobiety w niemieckim ruchu oporu w latach 1933-1945; Manipulative techniques as a toole to change personalisty attiudes and behaviour; kobiety jako zawodowi żołniere - wybrane aspekty socjologiczne; Position and role of women In the settlement of natinal and international conflicts; Kobiety w Armii Republiki Czeskiej; Mobbing - nowe, niebezpieczne zjawisko w organizacjach; Równy status kobiet i mężczyzn w Polsce; zmiana pozycji zawodowej kobiet w służbie wojskowej w ciągu lat; Socjologiczny kontekst funkcjonowania kobiet w wojsku; Kobieta - funkcjonariusz policji. Motywy, oczekiwania i rola kobiet w służbie społeczeństwu; Kobiety i mężczyźni w warunkach ryzyka; Wyszkolenie policyjne kobiet w Drugiej Rzeczypospolitej; Rola i zadania kobiet oficerów Wojska Polskiego w operacjach pokojowych i stabilizacyjnych procesie utrzymania bezpieczeństwa międzynarodowego w latach 1973-2006; Opinie społeczne na temat kobiet pracujących w grupach dyspozycyjnych w świetle badań własnych; Stymulujący wpływ policjantek na zachowania nieletnich; Informacja na temat wojskowej służby kobiet - bilans zmian w latach 2001-2005 oraz propozycje nowych rozwiązań; Dylematy funkcjonowania kobiet podchorążych w środowisku społecznym AMW w świetle opinii respondentek; Postrzeganie miejsca i roli kobiet w grupach dyspozycyjnych w perspektywie międzykulturowej; Bezpieczeństwo i promocja wojska opiniach kobiet (na podstawie badań "Bezpieczeństwo i promocja wojska w opinii polskiego społeczeństwa"); Armia - organizacja męskiej dominacji; Zachowania prozdrowotne kobiet zatrudnionych w medycznych służbach więziennych; Równość płci w siłach zbrojnych krajów europejskich - postulat czy rzeczywistość?; Kobiety w siłach zbrojnych III RP. Bez przywilejów, bez dyskryminacji?; Rola i znaczenie kobiet w środowisku i zawodzie w aspekcie historycznym; Praca zawodowa a kulturowa nierówność płci. Ujęcie pedagogiczno-socjologiczne; Partycypacja kobiet w polskim życiu politycznym; Emerytury wojskowe po zmianie systemu repartycyjnego na system kapitałowo-repartycyjny; An essay on gender differences: A psychological analysis in the context of military service; Rola kobiet w służbach ochrony na przykładzie Spółki z o. o . ASCOPOL; Próba oceny jakości życia kobiet reprezentujących sporty walki po zakończeniu ich kariery zawodniczej; Miejsce i rola kobiet w systemie logistycznym wojska; Kobiety w Wojsku Polskim na progu XXI wieku; Wizerunek kobiety w społeczeństwie kreowany przez media. Ujęcie socjologiczne; Kobieta jako żona, matka i żołnierz zawodowy; Kobieta w wojsku. Od roli społecznej do postawy obronnej. Wybrane aspekty socjologiczne; Cechy fizjologiczne różnicujące płcie w kontekście kobiet i mężczyzn w grupach dyspozycyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Związki zawodowe a problem samo zatrudnienia; Samozatrudnienie- przyczyny zjawiska i jego skutki w sferze zatrudnienia; Samozatrudnienie- przyczyny zjawiska i skutki związane z jego rozprzestrzenianiem się; Mobbing w Polsce- raport z badań; Zapobieganie zjawisku lobbingu w przedsiębiorstwie- program działań profilaktycznych; Następstwa psychologiczne i zdrowotne lobbingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mobbing : aspekty prawne / Maciej Chakowski. - Bydgoszcz [i in.] : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2005. - 84 s. ; 21 cm.
1. Pojęcie, zakres i skutki mobbingu, 2. Regulacja prawna mobbingu w wybranych krajach europejskich i drogi jej rozwoju w Unii Europejskiej, 3. Regulacja prawna mobbingu w stanach Zjednoczonych i Kanadzie, 4. Regulacja prawna mobbingu w Polsce, 5. Wewnętrzna polityka antymobbingowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Mobbing : aspekty prawno-organizacyjne / Maciej Chakowski. - Wyd. 2 - Bydgoszcz [i in.] : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2011. - 145, [1] s. ; 21 cm.
1. Pojęcie, zakres, przyczyny i skutki mobbingu w organizacji; 2. Mobbing a konflikt w organizacji; 3. Mobbing a style zarządzania; 4. Regulacja prawna mobbingu w wybranych krajach europejskich i drogi jej rozwoju w Unii europejskiej; 5. Regulacja prawna mobbingu w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie; 6. Regulacja prawna mobbingu w Polsce- możliwe drogi rozwiązania problemu na poziomie organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mobbing- próba określenia pojęcia, 2. Działania mobbingowe, 3. Mobbing jako specyficzny rodzaj konfliktu i je go fazy, 4. Czynniki sprzyjające stosowaniu przemocy psychicznej wobec pracownika, 5. Skala i koszty mobbingu, 6. Przeciwdziałanie mobbingowi w sferze zarządzania
organizacją, 7.Psychologiczne sposoby obrony przed mo bbingiem, 8.Społeczne i prawne sposoby walki z mobbing iem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zjawisko mobbingu - definicja, fakty, przebieg, skutki, 2. Jak zakład pracy może przeciwdziałać mobbingowi?, 3. Jak przełożony może przeciwdziałać mobbingowi? 4. Jak mobbowany może przeciwdziałać mobbingowi?, 5. Jak koledzy z pracy mogą przeciwdziałać mobbingowi?. 6. Jak rada zakładowa może przeciwdziałać mobbingowi?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Meritum Biblioteka)
1. Mobbing w miejscu pracy - pojęcie, skutki, przeciwdziałanie, 2. Polubowne rozstrzyganie sporów w sprawach z zakresu prawa pracy, 3. Roszczenia przysługujące ofiarom mobbingu na podstawie przepisów kodeksu pracy, 4. Dochodzenie roszczeń na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego, 5. Prawnokarne aspekty stosowania mobbingu, 6. Zbieg roszczeń, 7. Znaczenie Państwowej Inspekcji Pracy w zapobieganiu oraz zwalczaniu zjawiska mobbingu, 8. Dla pracodawcy, 9. Postulaty de lege ferenda
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej