Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(59)
Forma i typ
Książki
(58)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(42)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(42)
Czytelnia
(45)
Autor
Budzyński Wojciech
(3)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Sosnowska Alina
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Adcock Dennis
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fallon Pat
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Ind Nicholas
(1)
Jeznach Maria
(1)
Jóźwicka Magdalena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kotra Kazimiera
(1)
Kreuter Dirk
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Margoński Marek
(1)
Merski Janusz
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Musz Anna
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowaczyk Grażyna
(1)
Olczak Artur
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Pysz-Radziszewska Anna
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rydel Maciej
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Senn Fred
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Simonson Alex
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sobolewski Dariusz
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Stachura Ewa
(1)
Stawowska Karolina
(1)
Styś Aniela
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szafrańska-Blank Katarzyna
(1)
Szpunar Maciej (1971- )
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Taranko Teresa (1960-2019)
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Walerjan Dorota
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Witek Lucyna
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Łopalewski Piotr
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(59)
Język
polski
(59)
Temat
Promocja handlowa
(49)
Marketing
(29)
Reklama
(19)
Przedsiębiorstwo
(10)
Ceny
(6)
Marketing strategiczny
(6)
Badania marketingowe
(5)
Firma (nazwa)
(5)
Turystyka
(5)
Komunikacja marketingowa
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Public relations
(4)
Kanały marketingowe
(3)
Konsumenci
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Promocja
(3)
Sprzedaż
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Znaki towarowe
(3)
Handel
(2)
Internet
(2)
Kadry
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Metody badawcze
(2)
Nowy produkt
(2)
Obsługa klienta
(2)
Opakowania
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Prawo autorskie
(2)
Promocja sprzedaży
(2)
Reklama internetowa
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Socjologia
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Targi i wystawy
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Towar
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Agrosturystka
(1)
Alkohol
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Badania operacyjne
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobra osobiste
(1)
Estetyka
(1)
Grupy nacisku
(1)
Gry hazardowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Leki
(1)
Loterie
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing -- zagadnienia
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Marketing-mix
(1)
Media społecznościowe
(1)
Merchandising -- podręcznik akademicki
(1)
Miasta
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nieruchomości
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Organizacja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pamięć
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(1)
Prawo reklamy
(1)
Product placement
(1)
Produkt
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo -- reklama
(1)
Przedsiębiorstwo -- zaopatrzenie
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Opracowanie
(5)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
59 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
Prawo ekspansji; Prawo redukcji; Prawo rozgłosu; Prawo reklamy; Prawo słowa; Prawo wiarygodności; Prawo jakości; Prawo kategorii; Prawo nazwy; Prawo rozciagan ia marki; Prawo gromady; Prawo ogólników; Prawo firmy; Prawo marek podrzędnych; Prawo rodziny; Prawo kształtu Prawo koloru; Prwo granic; Prawo ciągłości; Prawo zmia ny; Prawo smiertelności; Prawo jednoznaczności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1004)
1. Badania marketingowe - diagnoza i kierunki rozwoju, 2. Źródła i formy wykorzystania informacji rynkowej, 3. Model wykorzystania bdań marketingowych, 4. Nowe technologie w badaniach marketingowych, 5. Skuteczność i efektywność działań marketingowych - metody pomiaru
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Estetyka jako narzędzie strategii; Estetyka nowy paradygmat marketingu; tworzenie tożsamości i wizerunku a estetyka; Zarządzanie tożsamością a estetyka; Ekspresje firmy i marki; Style; tematy; Ogólne wrażenia klientów; Badania i ochrona estetyki; Badania i narzedzia badawcze w zarządzaniu estetyką; Ochrona estetyki i tożsamości; Globalne zarządzanie tożsamości; Zarządzanie tożsa- mością globalną; Miejsca i środowiska sprzedaży detalicznej; Tożsamość firmy i marki w Internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1 Rola i miejsce informacji turystycznej w gospodarce turystycznej; R .2 Zarys historii polskiej informacji turystycznej; R. 3 Nowoczesne formy informacji turystycznej; R. 4 Organizacje informacji turystycznej w latach 1990-2000; R. 5 Efekty upowszechniania informacji o polskiej ofercie turystycznej na świecie; R. 6 Rola i zadania Polskiej Organizacji Turystycznej w zakresie informacji turystycznej; R. 7 Oczekiwania odbiorców informacji turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrumenty marketingu / Klemens Białecki. - Bydgoszcz; Warszawa : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2006. - 382 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Geneza, rozwój, pojęcie i zakres zastosowania marketingu. 2. Produkt i jego nabywca. 3. Ceny w działalności marketigowej przedsiębiorstw. 4. Kanały dystrybucji. 5. Promocja marketingowa. 6. Otoczenie marketingowe. 7. Badania marketingowe. 8. Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Ogólna charakterystyka marketingu w polskiej gospodarce rynkowej; Prawne i organizacyjne zagadnienia marketingu; Konstytucyjno-ustrojowe zasady gospodarowania i przedsiębiorczości; Kierunki polityki gospodarczej i organizacji przedsiębiorczości; Umowy i porozumienia gospodarcze związane z marketingiem; Ochrona środowiska w działalności marketingowej; Ochrona konsumenta w obrocie rynkowym; Organizacja działalności marketingowej w firmie; Produkt; Opakowanie; Cena; Promocja i reklama.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Istota i narzędzia komunikacji marketingowej: 1. Istota komunikacji marketingowej; 1.1. Definicja komunikacji marketingowej; 1.2. Elementy procesu komunikacji marketingowej. 2. Funkcje komunikacji marketingowej: 2.1. Tradycyjne funkcje komunikacji marketingowej; 2.2. Nowoczesne funkcje komunikacji marketingowej. 3. Mechanizm i modele oddziaływania komunikacji marketingowej: 3.1. Mechanizm oddziaływania komunikacji marketingowej; 3.2. Rodzaj decyzji zakupowej a mechanizm komunikacji marketingowej; 3.3. Modele komunikowania się pomiędzy uczestnikami procesu komunikacji marketingowej. 4. Rodzaje komunikacji marketingowej: 4.1. Alternatywne rodzaje komunikacji marketingowej; 4.2. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 5. Narzędzia komunikacji marketingowej: 5.1. Rodzaje narzędzi komunikacji marketingowej; 5.2. Reklama; 5.3. Sprzedaż osobista; 5.4. Promocja sprzedaży; 5.5. Public relations; 5.6. Sponsorowanie (sponsoring); 5.7. Lokowanie produktu (product placement); 5.8. Komunikacja nieformalna w systemie komunikacji marketingowej. 6. Specyfika komunikacji marketingowej różnych kategorii dóbr: 6.1. Podstawy zróżnicowania komunikacji marketingowej dotyczącej różnych kategorii dóbr; 6.2. Specyfika komunikacji marketingowej dóbr zaopatrzeniowych; 6.3. Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku; 6.4. Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych częstego nabywania; 6.5. Specyfika komunikacji marketingowej w usługach. Część II. Uwarunkowania komunikacji marketingowej: 7. Uwarunkowania po stronie nadawcy komunikacji marketingowej: 7.1. Czynniki wpływające na decyzje przedsiębiorstwa w zakresie komunikacji marketingowej; 7.2. Cele rynkowe przedsiębiorstwa a cele komunikacji marketingowej; 7.3. Rodzaj produktu i charakter marki a komunikacja marketingowa; 7.4. Komunikacja marketingowa w różnych fazach cyklu życia produktu; 7.5. Fazy rozwojowe rynku a komunikacja marketingowa; 7.6. Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa i posiadane zasoby a komunikacja marketingowa. 8. Uwarunkowania po stronie adresatów komunikacji marketingowej: 8.1. Czynniki różnicujące adresatów komunikacji marketingowej; 8.2. Cechy demograficzne adresatów a komunikacja marketingowa; 8.3. Styl życia konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.4. Proces uczenia się konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.5. Motywacje konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.6. Postawy konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.7. Postawy odbiorców wobec źródeł informacji. 9. Kulturowe uwarunkowania komunikacji marketingowej: 9.1. Kultura w kształtowaniu zachowań nabywców; 9.2. Wpływ kultury materialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową; 9.3. Wpływ kultury niematerialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową; 9.4. Związki między kulturą a treścią i formą komunikacji marketingowej. 10. Prawne uwarunkowania komunikacji marketingowej: 10.1. Źródła regulacji prawnych w zakresie komunikacji marketingowej; 10.2. Prawne uregulowania dotyczące treści i form reklamy; 10.3. Uregulowania prawne dotyczące reklamy produktów sensytywnych; 10.4. Uwarunkowania prawne realizacji reklamy w środkach przekazu; 10.5. Uwarunkowania prawne realizacji promocji sprzedaży; 10.6. Uwarunkowania prawne działań sponsoringowych; 10.7. Uwarunkowania prawne lokowania produktów. 11. Techniczne uwarunkowania komunikacji marketingowej: 11.1. Media jako techniczne środki komunikacji marketingowej; 11.2. Nowe media - pojęcie i specyfika; 11.3. Interaktywne i mobilne kanały komunikacji marketingowej. Część III. Efekty komunikacji marketingowej: 12. Czynniki determinujące efekty komunikacji marketingowej; 12.1. Wieloczynnikowe uwarunkowania efektów komunikacji marketingowej; 12.2. Ukierunkowanie komunikacji marketingowej; 12.3. Projektowanie celów komunikacji marketingowej; 12.4. Wybór treści, formy i źródła komunikatu; 12.5. Zrozumienie mechanizmu odbioru komunikatów marketingowych przez ich adresatów; 12.6. Projektowanie liczby i częstotliwości kontaktów z komunikatem. 13. Modele efektów komunikacji marketingowej: 13.1. Typy modeli objaśniających efekty komunikacji marketingowej; 13.2. Model pomiaru i oceny efektów komunikacji marketingowej. 14. Pomiar i ocena efektów komunikacji marketingowej: 14.1. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej; 14.2. Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie poznawczej; 14.3. Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie afektywnej (emocjonalnej); 14.4. Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie behawioralnej; 14.5. Pomiar i ocena kapitału marki jako efektu komunikacji marketingowej; 14.6. Ocena niekwantyfikowalnych efektów komunikacji marketingowej; 14.7. Ocena wizerunku marki jako efekt komunikacji marketingowej; 14.8. Ocena jakości relacji przedsiębiorstwa z otoczeniem jako efekt komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja jako element marketingu; Zarządzanie marką Budowanie wizerunku marki poprzez public relations; Sztuka identyfikacji; Reklama jako element komunikacji marketingowej; Badania mediów dla celów reklamy; Komu nikacja personalna; Komunikacja marketingowa a różnice kulturowe; Promocja sprzedaży i merchandising; Zinte growane bazy danych klienta; Prawne aspekty promocji; Metody badania skuteczności i efektywności reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Podstawy marketingu: Istota marketingu; Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa; Postępowanie konsumenta na rynku; Segmentacja rynku; Polityka produktu; Polityka cen; Polityka dystrybucji; Promocja; Badania marketingowe; Marketing dóbr i usług przemysłowych; Marketing usług. II. Kontrowersje marketingu. Wybrane problemy: Marketing wobec wyzwań społecznych i ekologicznych; Kłamstwo w reklamie; Reklama telewizyjna jako środek perswazji wobec dzieci; Marketing i media; Marketing bezpośredni, szanse i zagrożenia; Dualizm w strategicznym zarządzaniu marketingowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing B2B w praktyce gospodarczej / Artur Olczak, Maciej Urbaniak. - Warszawa : Difin, 2006. - 302 s., tabl. : il. ; 23 cm.
1. Relacje partnerskie na rynku B2B. 2. Decyzje zakupu i sprzedaży na rynku B2B. 3. Działania promocyjne na rynku B2B. 4. Zarządzanie produktem na rynku B2B. 5. Marka na rynku B2B. 6. Zarządzanie dystrybucją na rynku B2B. 7. Zarządzanie polityką cenową na rynku B2B. 8. Studia przypadków - przykłady działań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie marketingu międzyanrodowego, 2. Determinanty internacjonalizacji działań marketingowych przedsiębiorstwa, 3. Strategie wejścia i konkurencji na rynku międzynarodowym, 4. Kształtowanie produktu międzynarodowego, 5. Strategie cenowe na rynku międzynarodowym, 6. Dystrybucja na rynku międzynarodowym, 7. Promocja na rynku międzynarodowym, 8. Komunikacja w biznesie na rynku międzynarodowym, 9. kierunki rozowju marketingu międzynarodowego, 10. Studium przypadków: Strategia produktu koncernu Nestle; Zarządzanie marką globalną w Coca-Coli; Produkty firmy Johnson w Europie; Reklama w krajach muzułmańskich; Globalna strategia IKEI; Strategia marketingowa w Coca-Coli i jej efekty; Strategia marketingowa McDonald'sa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Elementy marketingu-mix na rynku nieruchomości: 1. Rynek nieruchomosci w Polsce, 2. Nieruchomosci jako produkt marketingowy, 3. Kształtowanie cen nieruchomosci, 4. Dystrybucja na rynku nieruchomości, 5. Promocja na rynku nieruchomości. Cz.II Strategie marketingowe podmiotów rynku nieruchomości mieszkaniowych: 6. Istota i ogólna klasyfikacja strategii marketingowych, 7. Analiza strategiczna makrootoczenia podmiotów rynku nieruchomości mieszkaniowych, 8. Analiza otoczenia konkurencyjnego podmiotów rynku nieruchomości mieszkaniowych, 9. Strategie marketingowe w zastosowaniu do podmiotów rynku nieruchomości mieszkaniowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008. - 268 s. : tab. ; 23 cm.
1. Rozwój współczesnego sportu - profesjonalizacja, komercjalizacja i globalizacja, 2. Koncepcja marketingu sportu i jego uwarunkowania, 3. Charkaterystyka rynku sportu, 4. Podmioty na rynku sportu, 5. Produkty sportu, 6. Dystrybucja i ceny produktów sportu, 7. Promocja organizacji sportowych, 8. Nowe media w maretingu organizacji sportowych, 9. Sponsoring sportu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Marketing turystyczny w gminie i powiecie, 2.Promocja regionu w świetle integracji z Unią Europejską, 3.Turystyka miejska w regionie i metody jej promowania, 4.Rola stowarzyszeń i fundacji w promocji turystyki regionalnej, 5.Agroturystyka w regionach - wybrane aspekty funkcjonowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie, zasady i instrumenty marketingu usług turysytcznych, 2. Zachowania konsumentów usług turystycznych, 3. Proces planowania marketingowego w przedsiębiorstwie turystycznym, 4. Produkt turystyczny, 5. Cena jako instrument marketingu w turystyce, 6. Dystrybucja produktu turystycznego, 7. Promocja w turystyce, 8. E-marketing usług turystycznych, 9. Marketing regionu w turystyce, 10. Marketing usług agroturystycznych, 11. Marketing międzynarodowy usług turystycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do marketingu w handlu detalicznym; 2. Marketing i handel detaliczny w XXI wieku; 3. Zacho wania nabywców; 4. Główne elementy marketingu w handlu detalicznym; 5. Lokalizacja w handlu detalicznym; 6. Wizerunek, pozycjonowanie i reputacja w handlu deta licznym; 7. Projekt sklepu; 8. Asortyment w handlu detalicznym; 9. Polityka cenowa w handlu detalicznym; 10. Promocja w handlu detalicznym; 11. Obsługa klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej w handlu detalicz nym; 12. Lojalność klienta i zagadnienia pokrewne; 13. Troska o klienta i postępowanie ze skargami; 14. Zarządzanie popytem w handlu detalicznym; 15. Zaga dnienia strategiczne w handlu detalicznym; 16. Interne towy handel detaliczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rola marki w szkole wyższej; Podstawy zarządzania marką w szkole wyższej; System identyfikacji wizualnej w szkole wyższej; Kultura organizacyjna w szkole wyższej; Relacje interpersonalne w budowaniu marki szkoły wyższej; Marka szkoły wyższej w aspekcie międzynarodowym; Marka szkoły wyższej - case studies.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Istota i kategorie marketingu; Proces podejmowania decyzji i jego rola w działaniach marketingowych; Produkt jako element marketingu-mix, Cena jako instrument marketingu, Dystrybucja, System komunikacji marketingowej (skm): kampania reklamowa, PR, promocja sprzedaży, Strategie marketingowe (otoczenie firmy, rynek docelowy, analiza SWOT, analiza portfelowa, metody scenariuszowe, tożsamość, misja, wizerunek, marketing mix, strategie konkurencji, Cases do wykorzystania w poszczególnych rozdziałach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak go można wykorzystać?; 2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości; 3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym?; 4. Wirusowość niejedno ma imię; 5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym?; 6. Marketing wirusowy w rękach oszustów; 7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego?; 8. Największy sekret marketingu wirusowego- odsłaniamy karty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej