Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Barry Pete
(1)
Huebner-Wojciechowska Janna
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Promocja handlowa
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Internet
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Merchandising
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama internetowa
(1)
Sponsoring
(1)
Targi i wystawy
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe narzędzia; 2. Strategia; 3. Druk; 4. Kampania; 5. Tagline; 6. Tworzenie strategii i pomysłów; 7. TV; 8. Ambient; 9. Interaktywność; 10. Tekst reklamowy; 11. Radio; 12. Komunikacja zintegrowana; 13. Realizacja; 14. Prezentacja i sprzedaż własnej pracy; 15. Portfolio studenta; 16. Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej