Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Druki ulotne
(1)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(3)
Autor
Barańska Małgorzata
(1)
Basińska Anna
(1)
Białek Ewa D. (1946- )
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Czapliński Paweł
(1)
Dziubalska-Kołaczyk Katarzyna
(1)
Gerka Vladimír
(1)
Jakacka Ewa (1964- )
(1)
Karbowniczek Jolanta
(1)
Kwaśniewska Małgorzata
(1)
Mickiewicz-Janiszewska Agata
(1)
Pietrala Dawid
(1)
Pietrala Teresa
(1)
Podhájecká Mária
(1)
Surma Barbara
(1)
Tokarz Dominika
(1)
Zielińska Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Wychowanie przedszkolne
(4)
Programy wychowania przedszkolnego
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Pedagogika przedszkolna
(1)
Programy edukacyjne UE
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
eTwinning (program)
(1)
Gatunek
Programy wychowania przedszkolnego
(2)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
Zawiera: I. Uwagi dotyczące zawartości programu, sposobu jego realizowania i kontynuowania; II. Charakterystyka rozwoju dziecka w wieku 3-5 lat; III. Co powinno zaniepokoić nauczyciela przedszkolaków?; IV. Metoda Dobrego Startu w przedszkolu; V. Zadania edukacyjne podejmowane w pracy z dzieckiem; VI. Przewidywane umiejętności dziecka gotowego do rozpoczęcia nauki w klasie ), czyli gotowość rozwojowa sześciolatka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
eTwinning w przedszkolach, przedszkola w eTwinningu; Gdy praktyka wyprzedza teorię; Partycypacja dziecięca; Język obcy w przedszkolu?; Zintegrowane nauczanie przedmiotowo-językowe (CLIL) oraz nauczanie narracyjne (NPL); STEAM; Jeszcze 5 minut!; Kształtowanie świadomości przyrodniczej; Odkrywanie świata zmysłami; Bądź tu i teraz; Bibliografia; Biogramy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Gra jako okno do poznania dziecięcego świata; 3. Menedżmnet gier edukacyjnych; 4. Gra w kontekście procesu edukacyjnego; 5. Program edukacyjny Dziecko i świat; 6. Powiązanie diagnozy pedagogicznej z programem edukacyjnym i grą; 7. Rozwiązania praktyczne w zakresie rocznego programu edukacyjnego; 8. Propozycje gier edukacyjnych; 9. Unikalność gry w edukacji przedszkolnej; 10. Kompetencja nauczyciela w dziedzinie gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Z historii wychowania przedszkolnego; 2. Aktualny stan wychowania przedszkolnego w Polsce; 3. Uczestnicy (podmioty) procesu edukacyjnego w przedszkolu; 4. Placówki wychowania przedszkolnego w Polsce; 5. Założenia metodyczne pracy pedagogicznej w przedszkolu; 6. Planowanie pracy pedagogicznej w przedszkolu; 7. Diagnozowanie rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
W programie wychowania przedszkolnego Tablit kontekstem wszelkiej działalności dziecka uczyniono świat przyrody i nauki. Program jest skonstruowany w oparciu o 27 czterotygodniowych projektów edukacyjnych realizowanych w ciągu trzech lat pobytu dziecka w przedszkolu. Integralną częścią programu są interaktywne materiały dostosowane do użytku na tablicach multimedialnych i tabletach, takie jak: animacje oraz zbudowane w oparciu o nie filmiki przybliżające dzieciom zjawiska przyrodniczo-naukowe, piosenki, banki słownictwa w języku polskim i angielskim związane z teatrem oraz gry służące do nauki języka angielskiego. W programie pojawia się także nieznana do tej pory w Polsce na szeroką skalę metoda dialogów „Questioning the Author”, dzięki której dzieci są zachęcane do formułowania i wyrażania opinii na temat zjawisk przyrodniczych prezentowanych na animacjach multimedialnych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej