Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Autor
Gwóźdź Andrzej
(1)
Kołak Przemysław
(1)
Łuszczek Krzysztof
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kultura masowa
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Erotyzm
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Przemoc
(1)
Reality show
(1)
Reklama
(1)
Sport
(1)
Telewizja
(1)
Telewizyjne programy sportowe
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Kultura masowa, 2. Gra przekazu reklamowego, 3. Egzemplifikacja kultury masowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Media i sport. Wprowadzenie; Sport w telewizji: powtórka i przedstawienie na ekranie; Sport telewizyjny jako zma(s)kulinizowany kult dystrakcji; Erotyka sportu telewizyjnego. Uwagi na temat liturgii heroizmu na co dzień; Lekkoatletyka, Eros i kultura popularna; Piękno sportu zespołowego. Futbol amerykański - na stadionie i w telewizji; Przyjemności widza a przemoc w telewizyjnych transmisjach sportowych; Piekielna inscenizacja w komunikowaniu masowym: estetyka codzienności i spektakl; Syndrom Heysel; Światowe zawody, rozrywka i czas wolny. Kobiety przed telewizorem; Sport w mediach: gorący i zimny; Piłka nożna - grana i opowiadana. Rozważania na temat narratywizacji gier w transmisjach telewizyjnych; Rozumienie przekazu audiowizualnego (na przykładzie transmisji wyścigów kolarskich); Sport - przez pryzmat estetyki, a nawet widziany jako sztuka?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Telewizja w krajobrazie kultury masowej : Specyfika telewizji jako medium elektronicznego; Komunikowanie masowe ; Przemiany w komunikacji w współczesna młodzież II. Główne gatunki współczesnej telewizji : Realty show ; Talk - show ; Telenowela ; Film fabularny ; Teleturnieje i audiotele ; Wiadomości telewizyjne ; Reklama ; Programy dla dzieci i młodzieży III. Niepokojące tendencje w ofercie programowej : Niektóre problemy recepcji programów z gatunku reality show : Programy reality show w ocenie etycznej ; Niektóre opinie psychologiczne dotyczące reality show; Dylematy wychowawcze ; Przemoc i erotyka w programach telewizyjnych IV. Strategie ochrony młodych widzów w Polsce : Telewizja wśród polskich dzieci i młodzieży ; Regulacje prawne dotyczące ochrony młodych widzów; Inicjatywy społeczne służące ochronie młodych widzów; Problemy edukacji medialnej V. Społeczne szanse telewizji : Społeczna rola telewizji ; Z doświadczeń europejskich i amerykańskich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej