Form of Work
Książki
(13)
Status
available
(11)
only on-site
(9)
Branch
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(9)
Author
Bereźnicki Franciszek
(2)
Gajda Janusz
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Okoń Wincenty
(2)
Siemieniecki Bronisław
(2)
Smyrnova-Trybulska Eugenia
(2)
Vityuk Alexander
(2)
Wenta Kazimierz
(2)
Zhaldak Mirosław
(2)
Bednarek Józef
(1)
Karbowniczek Jolanta
(1)
Konarzewski Krzysztof
(1)
Kwaśniewska Małgorzata
(1)
Laska Eugenia Iwona
(1)
Piątek Teresa
(1)
Skarbińska Aleksandra
(1)
Surma Barbara
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(13)
Language
Polish
(13)
Subject
Kształcenie
(5)
Programy edukacyjne (informat.)
(5)
Nauczanie
(4)
Programy nauczania
(4)
Edukacja medialna
(3)
Komputery
(3)
Nauczyciele
(3)
Informatyka
(2)
Matematyka
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Nauczanie programowane
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Oceny szkolne
(2)
Programy nauczania -- podręcznik
(2)
Samokształcenie
(2)
Szkolnictwo
(2)
Uczenie się
(2)
Wartość
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Film
(1)
Internet
(1)
LOGO
(1)
Multimedia
(1)
Nauczanie -- podręcznik akademicki
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Pedagogika przedszkolna
(1)
Programowanie (informat.)
(1)
Programy edukacyjne
(1)
Programy wychowania przedszkolnego
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Telewizja
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
16 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7308-100-3
1. Przedmiot i zadania dydaktyki kształcenia ogólnego, 2. Wartości i cele kształcenia ogólnego, 2. Treści kształcenia ogólnego, 4. Proces kształcenia ogólnego, 5. Kształcenie wielostronne, 6.Proces samokształcenia, 7. Zasady kształcenia, 8. Metody kształcenia, 9. Formy organizacyjne kształcenia, 10. Środki dydaktyczne w kształceniu ogólnym, 11. Planowanie i organizacja pracy dydaktycznej, 12. Niepowodzenia w nauce szkolnej, 13. Sprawdzanie i ocenianie wyników procesu kształcenia, 14. Problemy dydaktyki kształcenia ogólnego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (5 egz.)
No cover
Book
In basket
Dydaktyka kształcenia ogólnego / Franciszek Bereźnicki. - Wyd.2. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2007. - 493 s. : rys., tab. ; 25 cm.
ISBN: 83-7308-100-3
1. Przedmiot i zadania dydaktyki kształcenia ogólnego, 2. Wartości i cele kształcenia ogólnego, 2. Treści kształcenia ogólnego, 4. Proces kształcenia ogólnego, 5. Kształcenie wielostronne, 6.Proces samokształcenia, 7. Zasady kształcenia, 8. Metody kształcenia, 9. Formy organizacyjne kształcenia, 10. Środki dydaktyczne w kształceniu ogólnym, 11. Planowanie i organizacja pracy dydaktycznej, 12. Niepowodzenia w nauce szkolnej, 13. Sprawdzanie i ocenianie wyników procesu kształcenia, 14. Problemy dydaktyki kształcenia ogólnego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
ISBN: 83-7322-545-5
Cz. I Przesłanki kulturowe edukacji medialnej: Determinanty cywilizacyjne i kulturowe edukacji medialnej; Dominująca rola mass mediów i hipermediów w kulturze i edukacji; Swoistość mass mediów i ich oddziaływanie wychowawcze. Cz. II Kognitywistyczna teoria edukacji medialnej: Edukacja humanistyczna i komputery; Komunikacja człowieka z mediami. Cz. III Technologia informacyjna w edukacji: Multimedia i hipermedia w edukacji; Globalna sieć komputerowa - Internet - w edukacji; Komputer w edukacji. Cz. IV Metodyka kształcenia medialnego: Metodyka wykorzystania technologii informacyjnej w edukacji medialnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
ISBN: 83-7322-031-3
Cz.I Przesłanki kulturowe edukacji medialnej: Determinanty cywilizacyjne i kulturowe edukacji medialnej; Dominująca rola mass mediów i hipermediów w kulturze i edukacji; Swoistość mass mediów i ich oddziaływanie wychowawcze. Cz.II Kognitywistyczna teoria edukacji medialnej: Edukacja humanistyczna i komputery; Komunikacja człowieka z mediami. Cz.III Technologia informacyjna w edukacji: Multimedia i hipermedia w edukacji; Globalna sieć komputerowa - Internet - w edukacji; Komputer w edukacji. Cz.IV Metodyka kształcenia medialnego: Metodyka wykorzystania technologii informacyjnej w edukacji medialnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89275-61-9
R.I. Komputer na lekcjach planimetrii. Program GRAN-2D; 1. Początek pracy z programem. Korzystanie z opcji programu; 2. Płaszczyzna współrzędnych; 3. Obiekty geometryczne; 4. Przekształcenia obiektów; 5. Makrokonstrukcje; 6. Własności obiektów; 7. Obliczanie odległości oraz kątów; 8. Wielomian interpolacyjny; 9. Obliczanie wartości wyrażeń; 10. Obliczanie całek oznaczonych; 11. Obliczanie wartości pochodnej funkcji w punkcie; 12. Wyrażenia dynamiczne; 13. Obliczanie objętości oraz pól powierzchni brył obrotowych; 14. Zapisywanie, otwieranie i usuwanie tworzonych obiektów; 15. Ustawienia programu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 51 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 51 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Multimedia w kształceniu / Józef Bednarek. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 412 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-01-14833-0
Część Teoretyczna. 1. Jaka jest specyfika dydaktyki i nauczania-uczenia się? 2. Jak rozwijały i doskonaliły się media? 3. Czym są media i technologie informacyjne? 4. Najnowsze strategie oświatowo-informatyczne. 5. Jakie są informatyczne tendencje w kształceniu? 6. Czym charakteryzuje się kształcenie multimedialne? 7. Jak można scharakteryzować wybrane media i multimedia. Część praktyczna. 8. Jakie modyfikacje procesu dydaktycznego wynikają ze stosowania mediów? 9. Jak racjonalnie stosować media? 10. Czym jest edukacja informatyczna i czytelniczo-medialna? 11. Jak zmienia się działalność biblioteki? 12. Jakie jest zastosowanie mediów w edukacji specjalnej? 13. Czym charakteryzuje się edukacja na odległość? 14. Czym jest telefonia komórkowa i jakie są jej możliwości? 15. Jakie są wyzwania społeczeństwa informacyjnego i zagrożenia stwarzane przez najnowsze technologie? 16. Jakie przeobrażenia społeczne następują pod wpływem mediów? 17. Jakie są najnowsze rozwiązania w zakresie technologii informacyjnych?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
ISBN: 83-7174-968-6
1. Logo Komeniusz - środowisko i podstawy języka, 2. Podstawowe narzędzia i metody programowania multimedialnego w Logo Komeniuszu, 3. Przykłady edukacyjnych projektów w Logo Komeniuszu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7614-011-7 (Ignatianum)
1. Z historii wychowania przedszkolnego; 2. Aktualny stan wychowania przedszkolnego w Polsce; 3. Uczestnicy (podmioty) procesu edukacyjnego w przedszkolu; 4. Placówki wychowania przedszkolnego w Polsce; 5. Założenia metodyczne pracy pedagogicznej w przedszkolu; 6. Planowanie pracy pedagogicznej w przedszkolu; 7. Diagnozowanie rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89275-66-X
R.1. Komputer na lekcjach stereometrii. Program GRAN-3D; 1. Początek pracy z programem. Postępowanie z poleceniami programu; 2. Układ współrzędnych; 3. Wprowadzanie wyrażeń; 4. Tworzenie modeli obiektów przestrzennych; 5. Tworzenie modeli podstawowych obiektów przestrzennych; 6. Zapisywanie, ładowanie i usuwanie utworzonych obiektów; 7. Cechy obiektów; Przekształcanie obiektów; 9. Obliczanie objętości i pól wielościanów; 10. Przecinanie wielościanów płaszczyznami; 11. Obliczanie odległości i kątów; 12. Obliczanie pól powierzchni i ograniczonych nimi objętości; 13. Obliczanie objętości pól powierzchni brył obrotowych; 14. Obliczanie całek po kontuarze; 16. Ustawienia programu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 51 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 51 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (5 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7338-260-7
Cz. I Teoretyczne podstawy edukacji zintegrowanej; 1. Edukacja w okresie przemian społeczno-gospodarczych, 2. W poszukiwaniu istoty integracji, 3. Wybrane aspekty zintegrowanego kształcenia. Cz. II Praktyka edukacji zintegrowanej; 1. Planowanie pracy edukacyjnej, 2. Scenariusze zajęć w klasach I-III, 3. Zalety i wady zintegrowanej edukacji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej / Wincenty Okoń. - Wyd.5. - Warszawa : Wydaw. Akademickie "Żak", 2003. - 423, [1] s. ; 24 cm.
ISBN: 83-86770-21-X
Cz. I Systemy i treści kształcenia; 1. O przedmiocie i metodach badań dydaktycznych, 2. Rozwój systemów dydaktycznych, 3. Główne pojęcia dydaktyki, 4. Cele kształcenia, 5. Treści formujące osobowość człowieka, 6. Treść przedmiotowa kształcenia ogólnego. Cz. II Procesy dydaktyczne; 7. Proces kształcenia, 8. Proces samokształcenia, 9. Zasady kształcenia, 10. Kształcenie wielostronne, 11. Problemowe nauczanie-uczenie się, 12. Nauczanie programowe. Cz. III Metody i organizacja kształcenia; 13. Metody nauczania-uczenia się, 14. Środki dydaktyczne, 15. Funkcje i treść podręczników szkolnych, 16. Organizacyjne formy kształcenia, 17. Sprawdzanie i pomiar osiągnięć szkolnych, 18. Uwarunkowania powodzeń i niepowodzeń szkolnych, 19. Osobowość i zawód nauczyciela, 20. Optymalizacja i planowanie pracy szkolnej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej / Wincenty Okoń. - Wyd.3 popr. - Warszawa : Wydaw. Akademickie "Żak", 1996. - 423, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-86770-21-X
Cz. I Systemy i treści kształcenia; 1. O przedmiocie i metodach badań dydaktycznych, 2. Rozwój systemów dydaktycznych, 3. Główne pojęcia dydaktyki, 4. Cele kształcenia, 5. Treści formujące osobowość człowieka, 6. Treść przedmiotowa kształcenia ogólnego. Cz. II Procesy dydaktyczne; 7. Proces kształcenia, 8. Proces samokształcenia, 9. Zasady kształcenia, 10. Kształcenie wielostronne, 11. Problemowe nauczanie-uczenie się, 12. Nauczanie programowe. Cz. III Metody i organizacja kształcenia; 13. Metody nauczania-uczenia się, 14. Środki dydaktyczne, 15. Funkcje i treść podręczników szkolnych, 16. Organizacyjne formy kształcenia, 17. Sprawdzanie i pomiar osiągnięć szkolnych, 18. Uwarunkowania powodzeń i niepowodzeń szkolnych, 19. Osobowość i zawód nauczyciela, 20. Optymalizacja i planowanie pracy szkolnej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Programy nauczania - podręcznik (hasło przedmiotowe)
Authority data
Programy nauczania -- podręcznik (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again