Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Autor
Cieślak Piotr
(4)
Owczarz-Dadan Anna
(2)
Zimek Roland
(2)
Ilukowicz Jędrzej
(1)
Kelby Scott
(1)
Kiciak Przemysław
(1)
Kopertowska Mirosława
(1)
Korbecki Marek
(1)
Lee Zack
(1)
Pasek Joanna
(1)
Rajca Piotr
(1)
Sikorski Witold
(1)
Tomaszewska-Adamarek Aleksandra
(1)
Vander Verr E.A
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Witerkowsa Anna
(1)
Wiśniewska Gabriela
(1)
Wood Brian
(1)
Zatorska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Programy graficzne
(12)
Photoshop
(6)
Przetwarzanie obrazów
(4)
Fotografia cyfrowa
(3)
CorelDRAW
(2)
Grafika komputerowa
(2)
PowerPoint
(2)
3D Studio
(1)
3ds Max (program graficzny)
(1)
Creative Suite
(1)
Grafika trójwymiarowa
(1)
Illustrator (program graficzny)
(1)
Komputery
(1)
Krzywa B-sklejana
(1)
Krzywa Béziera
(1)
Krzywe
(1)
Obsługa i eksploatacja
(1)
Powierzchnia
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Programy komputerowe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Matematyka
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
3ds max 2010 / Joanna Pasek. - Gliwice : HELION , 2010. - 224, [7] s. : rys. ; 21 cm.
(Ćwiczenia Praktyczne)
1. Modelowanie postaci; 2. Budowanie sceny; 3. Skóra i szkielet, czyli jak przygotować postać do animacji; 4. Animacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I Edycja grafiki wektorowej 1. Wstęp: Co nowego w programie?; Wymagania systemowe; Różnice między rysunkiem rastrowym a wektorowym; 2. Pierwsze kroki: Instalacja programu CorelDRAW X3; Uruchamianie programu; Wygląd ekranu; Zapisywanie, otwieranie i drukowanie rysunków; Zapisywanie rysunków; Otwieranie rysunków; Drukowanie rysunków; Przydatne informacje; Doker Hints; 3. Podstawy rysunku wektorowego: Rysowanie prostych obiektów; Prostokąty, elipsy, wielokąty, gwiazdy i spirale; Kształty podstawowe; Obiekty z 3 punktów; Uproszczone rysowanie; Nadawanie kolorów obiektom; Transformacje obiektów; Tworzenie kopii obiektu; Tworzenie kopii obiektu podczas transformacji; Kopiowanie obiektu w określonych odstępach; Kolejność obiektów; Wybieranie obiektów; Grupy obiektów; Blokowanie obiektów; Wyrównywanie i rozkładanie obiektów; Przykłady; Gwiazda z prostokąta; Rysunek z pochylonych obiektów; Litera C z kwadratów; Przesłanianie obiektów; Szachownica Polskiego Lotnictwa Wojskowego; Gwiazda z kołem; 4. Praca z tekstem: Wprowadzanie i formatowanie tekstu; Okno Format Text; Formatowanie znaków; ormatowanie akapitów; Wyrównywanie obiektów względem tekstu; Wstawianie znaków specjalnych; Przykłady; Tekst z cieniem; Cień tekstu oświetlonego z przodu; Obrócony tekst w skali szarości; Obrót tekstu; 5. Używanie wypełnień i konturów: Zmiana ustawień domyślnych; Wypełnienie jednolite (Uniform Fill); Wypełnienie tonalne (Fountain Fill); Wypełnienie deseniem (Pattern Fill); Wypełnienie teksturą (Texture Fill); Wypełnienie postscriptowe (PostScript Texture); Okno dokowane (Color Docker Window); Kontury obiektów; Szybkie wypełnianie części wspólnej; Przykłady; Efekt przycisku; Dwukolorowy tekst; 6. Precyzyjne rysowanie: Linijki; Siatka; Prowadnice; Dynamiczne prowadnice; Przyciąganie do obiektów; Przykłady; Efekt siatki na kuli; Kompozycja figur utworzona przy użyciu przyciągania do obiektów; Piramida z trójkątów; Tarcza zegara; 7. Edycja krzywych: Rysowanie linii; Rysunek odręczny (Freehand Tool); Krzywe Béziera (Bezier Tool); Środki artystyczne (Artistic Media Tool); Pisak (Pen Tool); Łamana (Polyline Tool); Krzywa z 3 punktów (3 Point Curve Tool); Interakcyjny łącznik (Interactive Connector Tool); Krzywe Béziera; Zmiana kształtu krzywych; Zmiana kształtu obiektów; Przykłady; Modyfikacja kształtu litery; Serce z dwóch węzłów; Róża wiatrów; 8. Modyfikacje obiektów: Pędzle; Pędzel rozmazujący (Smudge Brush); Pędzel chropowaty (Roughen Brush); Przycinanie i usuwanie; Kadrowanie (Crop Tool); Nóż (Knife Tool); Gumka (Eraser Tool); Inteligentne usuwanie segmentów (Virtual Segment Delete); Łączenie obiektów; Kształtowanie; Spawanie (Weld); Przycinanie (Trim); Część wspólna (Intersect); Proste przycinanie (Simplify); Przód bez tyłu (Front Minus Back); Tył bez przodu (Back Minus Front); Przykłady; Przecięty napis; Jaskółka; Flaga olimpijska; Kwiatek; 9. Praca z bitmapami: II Edycja grafiki rastrowej; Wstęp do części II; Co o Photoshopie wiedzieć wypada?; Rzut oka na historię sztuki; Malarstwo; Druk; Fotografia; Sieć WWW; Co nowego?; 10. Photoshopa czas zacząć: Uruchamianie programu; Ekran główny; Praca z dokumentami; Tworzenie nowego dokumentu; Otwieranie dokumentu w programie Photoshop; Elementy okna obrazu; Adobe Bridge - przeglądarka plików nowej generacji; Zapisywanie plików; Nawigacja; Zmiana skali podglądu obrazu; Skąd brać obrazy?; Skanowanie; Adobe Stock Photos; Kończenie pracy; Zamykanie obrazu; Zamykanie przeglądarki Adobe Bridge; Kończenie pracy z programem Photoshop; 11. Okno widokowe, czyli jak korzystać z prostych narzędzi: Zmiana rozmiarów i rozdzielczości; Automatyczne skalowanie obrazu; Zmiana rozmiarów obrazu; Przeskalowywanie obrazu do określonych rozmiarów; Zmiana rozdzielczości obrazu; Obszar roboczy; Zmiana wielkości obszaru roboczego; Kadrowanie obrazu; Kilka słów o pasku opcji narzędzia Kadrowanie (Crop); Obracanie obrazu; Zaznaczanie; Pasek narzędziowy; Pasek narzędziowy - narzędzie po narzędziu; Główne menu poleceń; Menu Plik (File); Menu Edycja (Edit); Menu Obrazek (Image); Menu Warstwa (Layer); Menu Zaznacz (Select); Menu Filtr (Filter) i Widok (View); Menu Okno (Window); Menu Pomoc (Help); Pasek opcji; Palety; Co zrobić, żeby palety nie przeszkadzały?; Studnia palet; Obszar roboczy, czyli własne środowisko; Paleta Kolor (Color); Paleta Próbki (Swatches); Paleta Style (Styles); Paleta Info (Info); Paleta Warstwy (Layers); Paleta Kanały (Channels); Paleta Ścieżki (Paths); Paleta Historia (History); Paleta Zadania (Actions) Palety Typografia (Character) i Akapit (Paragraph); Paleta Ustawienia narzędzia (Tools Presets); Paleta Pędzle (Brushes); 12. Wszystko o kolorach: Zacznijmy od podstaw; RGB a CMYK, czyli monitor kontra drukarka; Co to są kanały?; Tryby kolorów; Tryby mieszania kolorów; Wybór kolorów; Kolor narzędzia i kolor tła; Definiowanie koloru; Edycja kolorów; Polecenia podmenu Dopasuj (Adjustments); Okno dialogowe Balans kolorów (Color Balance); Poziomy jasności obrazu; Polecenia Auto-kolor (Auto Color) i Auto-kontrast (Auto Contrast); Okno dialogowe Barwa/Nasycenie (Hue/Saturation); Warstwy wypełnione kolorem naturalnym; Ściemnianie i rozjaśnianie obrazu; 13. Warstwy, ścieżki i kształty: Podstawowe operacje na warstwach; Tworzenie nowej warstwy; Kopiowanie warstwy w obrębie obrazu; Odbicie lustrzane warstwy; Ukrywanie i wyświetlanie; Przekształcanie selekcji w warstwę; Usuwanie warstwy; Zarządzanie warstwami; Zmiana kolejności warstw; Konwersja tła na warstwę i warstwy na tło; Przesuwanie warstwy; Blokowanie parametrów warstwy; Kopiowanie warstw; Grupy warstw; Łączenie i spłaszczanie; Operacje zaawansowane przeprowadzane na warstwach; Krycie warstwy; Efekty warstw; Mieszanie warstw; Maski warstwy; Grupy odcinania; Ścieżki i kształty; Ścieżki; Edycja ścieżek; Kształty; 14. Malowanie i gradienty FTP: Narzędzia malarskie FTP; Narzędzie Pędzel (Brush) FTP; Narzędzie Smużenie (Smudge) FTP; Narzędzie Wiadro z farbą (Paint Bucket) FTP; Narzędzie Gumka (Eraser) FTP; Paleta Pędzle (Brushes) FTP; Edycja końcówki pędzla FTP; Zapisywanie ustawień pędzla FTP; Wczytywanie biblioteki końcówek FTP; Gradienty FTP; Tworzenie gradientu FTP; Edycja gradientu FTP; Dodatkowe biblioteki gradientów FTP; Mapa gradientu FTP; 15. Tekst FTP: Tworzenie tekstu FTP; Edytowalna warstwa tekstowa FTP; Edycja tekstu FTP; Efekty specjalne FTP; Przekształcanie i zniekształcanie tekstu FTP; Rasteryzacja warstwy tekstowej FTP; Wypełnianie tekstu obrazem FTP; Zanikanie napisów i efekty warstwy FTP; 16. Filtry i maski FTP: Filtry FTP; Stosowanie filtrów FTP; Przegląd filtrów FTP; Ćwiczenia FTP; Maski FTP; Kanały alfa FTP; Szybka maska FTP; 17. Edycja i obróbka zdjęć FTP: Kadrowanie, skalowanie, zmiana rozdzielczości FTP; Korekta błędów FTP; Zabawa z kolorem FTP; Ostrość FTP; Skorowidz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Konfiguracja środowiska i projektowanie elementów graficznych, 2. Projektowanie okładki na płytę CD, 3. Projektowanie wyróżniających się opakowań, 4. Biuletyn informacyjny, 5. Projektowanie strony internetowej, 6. Projektowanie animacji, 7. Od publikacji drukowanej do Internetu, 8. Prezentacje z klasą, 9. Przesłanie projektu do weryfikacji, 10. Środowisko Adobe Version Cue
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
WPROWADZENIE. Seria Oficjalny podręcznik. Wymagania wstępne. Instalowanie programu. Fonty użyte w ćwiczeniach. Pobieranie plików do ćwiczeń. Przywracanie ustawień domyślnych. Aby usunąć lub zachować bieżące ustawienia w programie Illustrator. Aby odtworzyć zapisane wcześniej ustawienia po ukończeniu wszystkich ćwiczeń. Dodatkowe źródła informacji. Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe. CO NOWEGO W PROGRAMIE ILLUSTRATOR (EDYCJA 2020)? Usprawnione mechanizmy upraszczania ścieżek. Automatyczne sprawdzanie pisowni. Inne ulepszenia. SZYBKI KURS ZAPOZNAWCZY Z PROGRAMEM ADOBE ILLUSTRATOR (EDYCJA 2020). Zaczynamy. Tworzenie nowego dokumentu. Rysowanie kształtu. Edytowanie kształtów. Stosowanie i edytowanie kolorów. Edytowanie obrysów. Praca z warstwami. Edycja tekstu. Tworzenie kształtów za pomocą narzędzia Shape Builder (Generator kształtów). Rysowanie narzędziem Curvature (Krzywizna). Przekształcanie ilustracji. Zastosowanie symboli. Tworzenie i edytowanie gradientów. Umieszczanie obrazu rastrowego w Illustratorze. Zastosowanie funkcji Image Trace (Obrys obrazu). Zastosowanie pędzli. Wyrównywanie ilustracji. Zastosowanie efektów. Prezentowanie dokumentu. 1. NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE O PRZESTRZENI ROBOCZEJ. Wprowadzenie do programu Illustrator. Otwieranie pliku w Illustratorze. Obsługa przestrzeni roboczej programu. Obsługa paska narzędzi. Inne narzędzia. Obsługa panelu Properties (Właściwości). Praca z panelami. Przemieszczanie i dokowanie paneli. Przełączanie przestrzeni roboczych. Zapisywanie przestrzeni roboczej. Obsługa menu paneli i menu kontekstowych. Zmienianie widoku ilustracji. Zastosowanie poleceń z menu View (Widok). Korzystanie z narzędzia Zoom (Lupka). Przewijanie dokumentu. Oglądanie projektu. Obsługa obszarów roboczych. Korzystanie z panelu Artboards (Obszary robocze). Rozmieszczanie dokumentów. 2. TECHNIKI ZAZNACZANIA ILUSTRACJI. Zaczynamy. Zaznaczanie obiektów. Obsługa narzędzia Selection (Zaznaczanie). Zaznaczanie i edytowanie za pomocą narzędzia Direct Selection (Zaznaczanie bezpośrednie). Zaznaczanie przy użyciu ramki zaznaczenia. Ukrywanie i blokowanie obiektów. Zaznaczanie podobnych obiektów. Zaznaczanie obiektów w trybie Outline (Kontur). Wyrównywanie obiektów. Wyrównywanie obiektów względem siebie. Wyrównywanie do obiektu kluczowego. Rozmieszczanie obiektów. Wyrównywanie punktów węzłowych. Wyrównywanie obiektów względem obszaru roboczego. Zastosowanie grup. Grupowanie elementów. Edytowanie grupy w trybie izolacji. Tworzenie grupy zagnieżdżonej. Rozmieszczanie obiektów. Zmiana rozmieszczenia obiektów. Zaznaczanie obiektów znajdujących się pod spodem. 3. TWORZENIE ILUSTRACJI DO POCZTÓWKI Z WYKORZYSTANIEM KSZTAŁTÓW. Zaczynamy. Tworzenie nowego dokumentu. Tworzenie i edytowanie prostych kształtów. Tworzenie prostokątów. Edytowanie prostokątów. Zaokrąglanie rogów. Zaokrąglanie pojedynczych rogów. Tworzenie i edytowanie elips. Tworzenie i edytowanie okręgów. Zmiana szerokości i położenia obrysów. Tworzenie wieloboków. Edytowanie wielokąta. Tworzenie gwiazdy. Edytowanie gwiazdy. Rysowanie linii. Konwersja obrazów bitmapowych na wektorowe za pomocą polecenia Image Trace (Obrys obrazu). Oczyszczanie obrysowanego obiektu. Tryby rysowania. Umieszczanie ilustracji. Zastosowanie trybu Draw Inside (Rysuj wewnątrz). Zastosowanie trybu Draw Behind (Rysuj z tyłu). Ostatnie poprawki. 4. EDYCJA ORAZ ŁĄCZENIE KSZTAŁTÓW I ŚCIEŻEK. Zaczynamy. Edytowanie ścieżek i kształtów. Cięcie za pomocą narzędzia Scissors (Nożyczki). Łączenie ścieżek. Cięcie narzędziem Knife (Nóż). Zamiana konturów na obiekty. Zastosowanie narzędzia Eraser (Gumka). Tworzenie ścieżki złożonej. Łączenie i edycja obiektów. Obsługa narzędzia Shape Builder (Generator kształtów). Łączenie obiektów za pomocą filtrów ścieżek. Budowanie przyczepy. Zmiana kształtu ścieżki. Zastosowanie narzędzia Width (Szerokość). Wykańczanie ilustracji. 5. PRZEKSZTAŁCANIE ILUSTRACJI. Zaczynamy. Zastosowanie obszarów roboczych. Dodawanie nowych obszarów roboczych w dokumencie. Edytowanie obszarów roboczych. Wyrównywanie obszarów roboczych. Zmiana nazw obszarów roboczych. Zmiana kolejności obszarów roboczych. Zastosowanie miarek i linii pomocniczych. Tworzenie linii pomocniczych. Edytowanie początku miarki. Przekształcanie obiektów. Zastosowanie obwiedni. Rozmieszczanie obiektów za pomocą panelu Properties (Właściwości). Skalowanie obiektów. Odbijanie obiektów. Obracanie obiektów. Zniekształcanie grafiki przy użyciu efektów. Przekształcenia z wykorzystaniem narzędzia Free Transform (Przekształcanie swobodne). Pochylanie obiektów. Zastosowanie narzędzia Puppet Warp (Zniekształcenie marionetkowe). 6. ZASTOSOWANIE PODSTAWOWYCH NARZĘDZI DO RYSOWANIA. Zaczynamy. Rysowanie za pomocą narzędzia Curvature (Krzywizna). Rysowanie ścieżek za pomocą narzędzia Curvature (Krzywizna). Rysowanie rzeki. Edytowanie ścieżek za pomocą narzędzia Curvature (Krzywizna). Tworzenie narożników za pomocą narzędzia Curvature (Krzywizna). Tworzenie linii kreskowanych. Rysowanie narzędziem Pencil (Ołówek). Rysowanie ścieżek za pomocą narzędzia Pencil (Ołówek). Rysowanie linii prostych za pomocą narzędzia Pencil (Ołówek). Łączenie za pomocą narzędzia Join (Połączenie). Dodawanie strzałek do ścieżek. 7. RYSOWANIE NARZĘDZIEM PEN (PIÓRO). Zaczynamy. Omówienie ścieżek krzywych. Wstęp do obsługi narzędzia Pen (Pióro). Pierwsze kroki z narzędziem Pen (Pióro). Zaznaczanie ścieżek. Rysowanie linii prostych za pomocą narzędzia Pen (Pióro). Tworzenie linii krzywych. Tworzenie krzywej za pomocą narzędzia Pen (Pióro). Rysowanie serii linii krzywych za pomocą narzędzia Pen (Pióro). Przekształcanie punktów gładkich w narożne. Łączenie linii krzywych i prostych. Tworzenie grafiki za pomocą narzędzia Pen (Pióro). Rysowanie łabędzia. Edytowanie ścieżek i punktów. Usuwanie i dodawanie punktów węzłowych. Przekształcanie punktów gładkich i narożnych. Obsługa narzędzia Anchor Point (Punkt kontrolny). 8. WYKORZYSTANIE KOLORU DO UATRAKCYJNIENIA ILUSTRACJI. Zaczynamy. Tryby koloru. Stosowanie kolorów. Stosowanie gotowego koloru. Tworzenie koloru niestandardowego. Zapisywanie koloru w próbce. Tworzenie kopii próbki. Edytowanie próbki globalnej. Edytowanie próbki niebędącej próbką globalną. Wykorzystanie próbnika kolorów do utworzenia koloru. Zastosowanie bibliotek próbek programu Illustrator. Tworzenie koloru dodatkowego. Tworzenie i zapisywanie tint kolorów. Konwersja kolorów. Kopiowanie atrybutów wyglądu. Tworzenie grup kolorów. Panel Color Guide (Wzornik kolorów) jako źródło inspiracji. Stosowanie kolorów z panelu Color Guide (Wzornik kolorów). Edytowanie kolorystyki obiektów za pomocą okna Recolor Artwork (Ponowne kolorowanie kompozycji). Zmiana liczby kolorów. Zastosowanie funkcji Live Paint (Aktywne malowanie). Tworzenie grupy aktywnego malowania. Malowanie za pomocą narzędzia Live Paint Bucket (Aktywne wiadro z farbą). Modyfikowanie grupy aktywnego malowania. 9. UMIESZCZANIE TEKSTU NA FISZKACH Z PRZEPISAMI. Zaczynamy. Dodawanie tekstu do fiszek z przepisami. Dodawanie tekstu ozdobnego. Tworzenie tekstu akapitowego. Automatyczna zmiana rozmiaru. Przekształcenia między tekstem akapitowym a ozdobnym. Importowanie zwykłego pliku tekstowego. Tworzenie wątków. Formatowanie tekstu. Zmiana rodziny fontów i stylu. Zmiana rozmiaru tekstu. Zmiana koloru tekstu. Zmiana innych właściwości tekstu. Zmiana właściwości akapitu. Edycja tekstu za pomocą narzędzia Touch Type (Tekst dotykowy). Zmiana rozmiaru i kształtu obiektów tekstowych. Tworzenie łamów tekstu. Zmiana kształtu obiektów tekstowych. Próbkowanie właściwości tekstu. Tworzenie i zastosowanie stylów tekstowych. Tworzenie i zastosowanie stylu akapitowego. Ćwiczenia w posługiwaniu się stylami akapitowymi. Edycja stylu akapitowego. Tworzenie i zastosowanie stylu znakowego. Edycja stylu znakowego. Oblewanie obiektu tekstem. Deformowanie tekstu. Deformowanie tekstu przy użyciu obwiedni. Edytowanie obwiedni. Praca z tekstem na ścieżkach. Przekształcanie tekstu w kontury. 10. PORZĄDKOWANIE GRAFIKI Z UŻYCIEM WARSTW. Zaczynamy. Omówienie warstw. Tworzenie warstw i podwarstw. Tworzenie nowych warstw. Tworzenie podwarstw. Edytowanie warstw i obiektów. Wyszukiwanie zawartości projektu w panelu Layers (Warstwy). Przenoszenie zawartości między warstwami. Inny sposób wyświetlania warstw. Zmiana kolejności warstw. Blokowanie i ukrywanie warstw. Powielanie zawartości warstw. Wklejanie warstw. Dodawanie atrybutów wyglądu do warstw. Tworzenie masek przycinających. 11. GRADIENTY, PRZEJŚCIA I WZORKI. Zaczynamy. Zastosowanie gradientów. Zastosowanie gradientów liniowych w wypełnieniach. Edytowanie gradientu. Zapisywanie gradientu. Dostosowywanie wypełnienia gradientowego. Dodawanie gradientu liniowego do obrysu. Edycja gradientu obrysu. Zastosowanie gradientu radialnego w ilustracji. Zmiana kolorystyki gradientu radialnego. Korygowanie ustawień gradientu radialnego. Dodawanie gradientów do wielu obiektów jednocześnie. Tworzenie przezroczystych gradientów. Stosowanie gradientów dowolnych. Edytowanie gradientów dowolnych w trybie punktowym. Zastosowanie znaczników koloru w trybie liniowym. Tworzenie przejść między obiektami. Tworzenie przejść z określoną liczbą kroków. Modyfikowanie przejścia. Tworzenie płynnych przejść kolorystycznych. Wypełnianie obiektów wzorkami. Zastosowanie gotowych wzorków. Tworzenie niestandardowego wzorku. Stosowanie wzorków. Edytowanie wzorków. 12. ZASTOSOWANIE PĘDZLI PRZY PROJEKTOWANIU PLAKATU. Zaczynamy. Pędzle w praktyce. Zastosowanie pędzli kaligraficznych. Stosowanie pędzla kaligraficznego w ilustracji. Rysowanie narzędziem Paintbrush (Pędzel). Edytowanie ścieżek narzędziem Paintbrush (Pędzel). Edycja pędzla. Usuwanie obrysu utworzonego pędzlem. Zastosowanie pędzli artystycznych. Stosowanie istniejącego pędzla artystycznego. Tworzenie pędzla artystycznego. Edycja pędzla artystycznego. Pędzle z włosia. Zmiana opcji pędzla z włosia. Malowanie pędzlem z włosia. Porządkowanie kształtów. Zastosowanie pędzli ze wzorkiem. Tworzenie pędzla ze wzorkiem. Malowanie pędzlem ze wzorkiem. Edycja pędzla ze wzorkiem. Obsługa narzędzia Blob Brush (Kropla). Rysowanie narzędziem Blob Brush (Kropla). Edytowanie obiektów przy użyciu narzędzia Eraser (Gumka). 13. KREATYWNE WYKORZYSTANIE EFEKTÓW I STYLÓW GRAFICZNYCH. Zaczynamy. Korzystanie z panelu Appearance (Wygląd). Edytowanie atrybutów wyglądu. Tworzenie dodatkowego obrysu i wypełnienia. Dodawanie kilku obrysów i wypełnień do tekstu. Zmiana kolejności atrybutów wyglądu. Obsługa efektów dynamicznych. Dodawanie efektu. Edytowanie efektu. Zmiana wyglądu tekstu przy użyciu efektu Warp (Wypaczenie). Czasowe wyłączanie efektów w celu wprowadzenia poprawek. Stosowanie innych efektów. Dodawanie efektu programu Photoshop. Zastosowanie stylów graficznych. Stosowanie istniejących stylów graficznych. Tworzenie i stosowanie stylu graficznego. Aktualizowanie stylu graficznego. Zastosowanie stylu graficznego do zmodyfikowania warstwy. Skalowanie obrysów i efektów. 14. TWORZENIE GRAFIKI NADRUKU NA KOSZULCE. Zaczynamy. Praca z symbolami. Obsługa bibliotek symboli programu Illustrator. Edytowanie symbolu. Symbole dynamiczne. Tworzenie symboli. Przerywanie połączenia z symbolem. Zastępowanie symboli. Obsługa bibliotek Creative Cloud. Dodawanie zasobów do biblioteki Creative Cloud. Korzystanie z zasobów biblioteki. Uaktualnianie zasobu biblioteki. Zastosowanie trybu edycji globalnej. 15. ŁĄCZENIE PROJEKTÓW ILLUSTRATORA Z INNYMI PROGRAMAMI FIRMY ADOBE. Zaczynamy. Łączenie elementów graficznych. Umieszczanie plików z obrazami. Umieszczanie obrazu. Przekształcanie obrazu umieszczonego w dokumencie. Kadrowanie zdjęcia. Osadzanie obrazu programu Photoshop z użyciem opcji Show Import Options (Pokaż opcje importu). Importowanie kilku obrazów jednocześnie. Maskowanie obrazu. Stosowanie prostej maski przycinającej zdjęcie. Edycja maski przycinającej. Maskowanie za pomocą kształtu. Maskowanie obiektu za pomocą tekstu. Tworzenie masek przezroczystości. Edycja maski przezroczystości. Praca z obrazami dołączonymi. Znajdowanie informacji o połączeniu. Osadzanie i cofanie osadzenia obrazów. Zastępowanie obrazu. 16. UDOSTĘPNIANIE PROJEKTÓW. Zaczynamy. Tworzenie pakietu na podstawie pliku. Tworzenie dokumentu PDF. Tworzenie ilustracji z dokładnością co do piksela. Wyświetlanie ilustracji w trybie podglądu pikseli. Wyrównywanie nowych elementów graficznych do siatki pikseli. Wyrównywanie istniejących obiektów do siatki pikseli. Eksportowanie obszarów roboczych i zasobów. Eksportowanie obszarów roboczych. Eksportowanie zasobów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1. Zapoznanie się z obszarem roboczym. 2. Przeglądarka plików Photoshopa. 3. Podstawowa korekcja fotografii. 4. Zaznaczenia. 5. Podstawy pracy na warstwach. 6. Maski i kanały. 7. Retuszowanie i naprawianie fotografii. 8. Malowanie i edycja. 9. Podstawowe techniki pracy za pomocą narzędzi Pen. 10. Maski wektorowe, ścieżki i kształty. 11. Zaawansowane techniki pracy na warstwach. 12. Tworzenie efektów specjalnych. 13. Przygotowanie obrazów do druku dwubarwnego. 14. Rozmieszczanie obiektów na warstwach w programie Image Ready. 15. Osadzanie łącz w obrazie. 16. Optymalizacja obrazów internetowych. 17. Tworzenie efektów rollover. 18. Animacja obrazów GIF. 19. Definiowanie ustawień monitora do zarządzania kolorem. 20. Jak uzyskać zgodność kolorów na ekranie i na wydruku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ćwiczenia Praktyczne)
1. Wstęp; 2. Pierwsze kroki; 3. Podstawy rysunku wektorowego; 4. praca z tekstem i tabelami; 5. Wypełnienia i kontury; 6. Precyzyjne rysowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fotografia cyfrowa : edycja zdjęć / Scott Kelby ; tłum. Piotr Cieślak. - Wyd. 3. - Gliwice : Helion, 2005. - 487 s., [1] k.tabl. : il. ; 25 cm.
1. Na brookliński most...Podstawy obsługi programu Bridge. 2. Daj mi ten most. Zaawansowane funkcje i polecenia programu Bridge. 3. Cała w tRAWie. Edycja zdjęć w formacie RAW. 4. Kingsajz. Skalowanie i kadrowanie. 5. Trzy kolory. Zarządzanie kolorem. 6. Kolor pieniędzy. Tajniki korekcji koloru. 7. Black & white. Photoshop w czerni i bieli. 8. Na kłopoty...Bednarski. Jak radzić sobie z kłopotliwymi zdjęciami. 9. O dwóch takich, co ukradli księżyc. Usuwanie niepożądanych obiektów z fotografii. 10. Fotografia. Retusz portretów. 11. Wystrzałowa trzydziestkaósemka. Efekty specjalne dużego kalibru. 12. Oczy szeroko...otwarte. Tworzenie panoram. 13. Ostry dyżur. Techniki wyostrzania. 14. Superprodukcja. Właściwa oprawa projektów. 15. Vabank. Prezentacja, która robi wrażenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fotografia cyfrowa i obróbka zdjęć / Anna Owczarz-Dadan. - Gliwice : Helion, 2006. - 284, [3] s. : fot. ; 21 cm.
1. Jak wybrać odpowiedni aparat?, 2. Funkcje aparatu cyfrowego i wykorzystywanie ich możliwości, 3. Zasady towarzyszące sztuce fotografowania, 4. Fotografowanie obiektów, ludzi i zjawisk, 5. Przenoszenie zdjęć z aparatu do komputera, 6. Przechowywanie i segregowanie zdjęć,7. Edycja zdjęć, 8. Drukowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Założenia projektowe prezentacji; 2. Automatyzacja prac związanych z przygotowaniem slajdów; 3. Grafika i obiekty rysunkowe; 4. Wykresy; 5. Diagramy i schematy organizacyjne; 6. Multimedia; 7. Kontrola pokazu slajdów; 8. Powiązania prezentacji z innymi aplikacjami; 9. Makropolecenia; Moduł ECDL - AM6. Grafika menedżerska i prezentacyjna, poziom zaawansowany; Przykładowy test ECDL - AM6
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pierwsza Pomoc)
1. Obsługa narzędzi i interfejs; 2. Najczęściej wykonywane operacje; 3. Edycja obrazów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
0. Wiadomości wstępne. 0.1. Reprezentacje figur geometrycznych. 0.2. Reprezentacje krzywych i powierzchni parametrycznych. 0.3. Zadanie interpolacyjne Lagrange’a. 0.4. Obcinanie narożników. 1. Krzywe Béziera. 1.1. Algorytm de Casteljau. 1.2. Wielomiany Bernsteina. 1.3. Własności wielomianów Bernsteina. 1.4. Podwyższenie stopnia. 1.5. Blossoming. 1.6. Pochodna krzywej Béziera. 1.7. Pochodne wyższego rzędu. 1.8. Łączenie krzywych Béziera. 1.9. Uzupełnienia. 2. Wymierne krzywe Béziera. 2.1. Krzywe jednorodne i wymierne. 2.2. Jednorodne i wymierne krzywe Béziera. 2.3. Kształtowanie wymiernych krzywych Béziera. 2.4. Własności wymiernych krzywych Béziera. 2.5. Podwyższenie i obniżenie stopnia. 2.6. Reparametryzacja krzywej wymiernej. 2.7. Pochodne krzywych wymiernych. 2.8. Łączenie wymiernych krzywych Béziera. 2.9. Uzupełnienia. 3. Trójkątne płaty Béziera. 3.1. Określenie płata trójkątnego. 3.2. Algorytm de Casteljau dla płatów trójkątnych. 3.3. Podział płata trójkątnego i blossoming. 3.4. Podwyższenie stopnia płata. 3.5. Pochodne płatów trójkątnych. 3.6. Łączenie płatów trójkątnych. 3.7. Wymierne trójkątne płaty Béziera. 3.8. Uzupełnienia. 4. Tensorowe płaty Béziera. 4.1. Określenie płata. 4.2. Własności płatów wynikające z określenia tensorowego. 4.3. Płaszczyzna styczna do płatów zdegenerowanych. 4.4. Wymierne prostokątne płaty Béziera. 4.5. Uzupełnienia. 5. Krzywe B-sklejane. 5.1. Konstrukcja gładko połączonych krzywych Béziera. 5.2. Zastosowanie różnic dzielonych. 5.3. Wstawianie węzłów. 5.4. Blossoming. 5.5. Funkcje B-sklejane i sympleksy. 5.6. Krzywe B-sklejane z węzłami równoodległymi. 5.7. Wymierne krzywe B-sklejane (krzywe NURBS). 5.8. Uzupełnienia. 6. Powierzchnie B-sklejane. 6.1. Określenie płata B-sklejanego. 6.2. Podstawowe własności płatów B-sklejanych. 6.3. Wymierne powierzchnie B-sklejane (powierzchnie NURBS). 6.4. Przykłady konstrukcji płatów B-sklejanych. 6.5. Powierzchnie reprezentowane przez siatki. 6.6. Uzupełnienia. 7. Krzywe i powierzchnie w reprezentacji Hermite’a. 7.1. Lokalne bazy Hermite’a. 7.2. Interpolacyjne krzywe sklejane trzeciego stopnia. 7.3. Płaty określone przez warunki interpolacyjne. 8. Ciągłość geometryczna krzywych. 8.1. Pojęcie ciągłości geometrycznej. 8.2. Równania ciągłości geometrycznej krzywych. 8.3. Interpretacja ciągłości geometrycznej krzywych. 8.4. Krzywe γ-sklejane. 8.5. Krzywe β-sklejane. 8.5.7. Wstawianie węzłów. 8.6. Krzywe ν-sklejane. 8.7. Tensorowe powierzchnie geometrycznie sklejane. 9. Ciągłość geometryczna powierzchni. 9.1. Równania ciągłości geometrycznej. 9.2. Interpretacja ciągłości geometrycznej powierzchni. 9.3. Równania ciągłości dla płatów wielomianowych. 9.4. Konstrukcja pary gładko połączonych płatów. 9.5. Geometrycznie ciągłe powierzchnie wypełniające. 9.6. Ciągłość geometryczna powierzchni granicznych. 9.7. Warunki zgodności G1 we wspólnym narożniku. 9.8. Warunki zgodności drugiego i wyższych rzędów. 9.9. Wypełnianie wielokątnych otworów. A. Przegląd podstawowych pojęć algebry liniowej. A.1. Przestrzenie liniowe. A.2. Przestrzenie afiniczne. B. Działania na wielomianach w bazach Bernsteina. B.1. Działania na wielomianach. B.2. Działania na funkcjach wektorowych. B.3. Działania na funkcjach sklejanych. C. Elementy geometrii różniczkowej. C.1. Krzywizny krzywych. C.2. Krzywizny powierzchni. D. Różnice dzielone. D.1. Schemat Hornera i bazy Newtona. D.2. Określenie i własności różnic dzielonych. D.3. Algorytm różnic dzielonych. D.4. Reszta interpolacyjna. D.5. Wzór Leibniza. D.6. Różnice dzielone, sympleksy i funkcje B-sklejane. E. Metody numeryczne 571 E.1. Arytmetyka zmiennopozycyjna. E.2. Rozwiązywanie równań liniowych. E.3. Rozwiązywanie liniowych zada ́n najmniejszych kwadratów. E.4. Rozwiązywanie równa ́n nieliniowych. E.5. Algebraiczne zagadnienie własne. E.6. Optymalizacja. F. Wizualizacja kształtu powierzchni. F.1. Funkcje kształtu i ich warstwice. F.2. Krzywe charakterystyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Podstawy tworzenia pokazu slajdów: 1. Tworzenie prostej prezentacji, 2. Edytowanie slajdów, 3. Formatowanie i wyrównanie tekstu, 4. Formatowania slajdów, 5. Edytowanie pokazu slajdów, 6. Wstawianie wykresów, diagramów i tabel. Cz. II Prezentowanie pokazu slajdów: 7. Przedstawianie prezentacji, 8. Drukowanie prezentacji. Cz. III Coś więcej niż punktory- multimedia, animacje i interaktywność: 9. Umieszczenie na slajdach obrazów i dokumentów, 10. Dodawanie dźwięków i wideo, 11. Przejścia do innych slajdów oraz animacje, 12. Stwórz aktywne slajdy. Cz. IV Możliwości poprawy szybkości i wydajności pracy: 13. Dostosowywanie PowerPointa do własnych potrzeb, 14. Makra - prezentacje na autopilocie, 15. Współpraca
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kilka słów o programie Photoshop Elements 2. Korekcja kontrastu 3. Zabawa z kolorami 4. Poprawianie portretów 5. Zaawansowane opcje edycji obrazu i efekty specjalne 6. Efekty Bardzo Specjalne 7. Przygotowanie grafiki do umieszczenia w Internecie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej