Form of Work
Książki
(18)
Status
only on-site
(14)
available
(13)
Branch
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(14)
Author
Borkowska Stanisława
(3)
Tracy Brian
(2)
Allen David
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bączek Karolina
(1)
Clutterbuck David
(1)
Hornicka Ewa
(1)
Huczek Antoni
(1)
Jeruszka Urszula
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kabaj Mieczysław
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Leary-Joyce Judith
(1)
Lis Stanisław
(1)
Michalak Robert
(1)
Pacyniak Patrycja
(1)
Pawłowska Hanna Elżbieta
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Scheelen Frank M
(1)
Szostek Dawid
(1)
Sztaudynger Jan Jacek
(1)
Waszkiewicz Marian J
(1)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Wziątek-Staśko Anna
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(18)
Language
Polish
(18)
Subject
Produktywność pracy
(15)
Praca
(7)
Kadry
(5)
Czas pracy
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Czas wolny od pracy
(3)
Produkcja
(3)
Jakość życia
(2)
Motywacja pracy
(2)
Organizacja
(2)
Praca zespołowa
(2)
Controlling
(1)
Dywidenda
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Empatia
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Internet
(1)
Kanada
(1)
Kapitalizm
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kapitał ludzki w edukacji
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kompetencje, kształcenie, ewaluacja
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Lekarze
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Medycyna
(1)
Menedżerowie
(1)
Państwo
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy wysoko kwalifikowani
(1)
Prakseologia
(1)
Produktywność (ekon.)
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia zdrowia
(1)
Płaca
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Rolnictwo
(1)
Siła robocza
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sukces
(1)
Trening grupowy (psychol.)
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Wywiad lekarski
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
18 results Filter
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-7526-158-5
1. Argumenty za budowaniem wizerunku pracodawcy z wyboru z perspektywy wyniku finansowego firmy 2. Jak korzystać z tej książki 3. Konsekwencja w działaniu: jak postępować, by czyny były zgodne z deklaracjami 4. Przywództwo 5. Komunikacja jako sposób na zaangażowanie współpracowników 6. Zarządzanie jako życiodajna siła kultury nadzwyczajnej firmy 7. Rekrutacja pod kątem postaw i wprowadzanie do organizacji 8. Przyjmowanie odpowiedzialności 9. Budowanie poczucia przynależności 10. Służba 360 stopni 11. Skuteczne przekonywanie: skłanianie ludzi do zaangażowania się w życie organizacji 12. Indeks
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-589-5
1. Zrozumieć diversity management; 2. Diversity management w Polsce i na świecie; 4. Diversity management w organizacji- wybrane aspekty; 4. Różnorodność w strategii personalnej organizacji- wybrane aspekty; 5. Optymalizacja skuteczności realizacji funkcji motywacyjnej we współczesnej organizacji a diversity management- analiza w oparciu o wyniki badań empirycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8107-269-4
1. Pojęcie empatii w świetle różnorodnych koncepcji; 2. Empatyczny mózg; 3. Empatia w komunikowaniu się; 4. Model empatycznej komunikacji lekarz - pielęgniarka - pacjent; 5. Empatia w pomaganiu; 6. Wpływ empatii na humanizację procesu opieki medycznej; 7. Zapobieganie wypaleniu zawodowemu a empatia; 8. Kształcenie umiejętności empatycznych u studentów i profesjonalistów zawodów medycznych; 9. Rozwijanie empatii metodą treningową; 10. Metody pomiaru empatii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8085-086-6
1. Teoretyczne konteksty kompetencji; 2. Problematyka kompetencji w perspektywie pedagogicznej; 3. Kompetencje jako problem kształcenia na poziomie wyższym w świetle wyników badań empirycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-231-4137-2
Zawiera: Wstęp. 1. Złożoność problematyki zachowań organizacyjnych: 1.1. Interdyscyplinarny i dualny charakter zachowań w organizacji; 1.2. Pozytywne zachowania w pracy; 1.3. Negatywne zachowania w pracy; 1.4. Konstruktywne dewiacje oraz destruktywne aspekty pozytywnych zachowań; 1.5. Współwystępowanie zachowań pozytywnych i negatywnych. 2. Zachowania kontproduktywne w organizacji i ich pomiar: 2.1. Pojęcie zachowań kontrproduktywnych; 2.2. Klasyfikacja zachowań kontrproduktywnych; 2.3. Główne uwarunkowania zachowań kontrproduktywnych; 2.3.1. Uwarunkowania podmiotowe; 2.3.2. Uwarunkowania organizacyjne; 2.3.2.1. Sprawiedliwość organizacyjna; 2.3.2.2. Przywództwo; 2.3.2.3. Kontrakt psychologiczny; 2.3.3. Uwarunkowania pozaorganizacyjne; 2.4. Konsekwencje i koszty zachowań kontrproduktywnych; 2.5. Zapobieganie zachowaniom kontrproduktywnym; 2.5.1. Dobór i socjalizacja pracowników; 2.5.2. Szkolenia; 2.5.3. Kontrola zachowań kontrproduktywnych; 2.6. Złożoność problematyki pomiaru zachowań kontrproduktywnych; 2.7. Autoraportowanie oraz pomiar częstotliwości w badaniach zachowań kontrproduktywnych; 2.8. CWB-C jako skala do jednoczesnego pomiaru wielu przejawów zachowań kontrproduktywnych. 3. Istota relacji organizacyjnych w naukach o zarządzaniu: 3.1. Znaczenie relacji dla organizacji i człowieka; 3.2. Wieloaspektowość pojęcia relacji; 3.3. Relacje wewnątrzorganizacyjne; 3.3.1. Relacje pracownik–przełożony; 3.3.2. Relacje między współpracownikami; 3.4. Relacje organizacji z jej otoczeniem; 3.4.1. Relacje międzyorganizacyjne; 3.4.2. Relacja dostawca–nabywca; 3.5. Cykl życia relacji. 4. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym: 4.1. Specyfika zespołu pracowniczego; 4.2. Pojęcie relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.3. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym a interakcje, związki i więzi; 4.4. Typy i funkcje relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.5. Rola oczekiwań w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.6. Rola bezpieczeństwa psychologicznego w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.7. Przyjaźń jako forma relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 5. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym i jej pomiar: 5.1. Istota i definicja jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2. Główne uwarunkowania jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2.1. Satysfakcja z relacji; 5.2.2. Wzajemna zależność pracowników; 5.2.3. Zaangażowanie w relację; 5.2.4. Zaufanie między pracownikami; 5.2.5. Cechy i podobieństwo pracowników; 5.2.6. Czas trwania relacji i częstotliwość interakcji; 5.2.7. Emocje; 5.2.8. Inwestycje w relacje; 5.2.9. Komunikacja; 5.2.10. Kultura i atmosfera organizacyjna; 5.2.11. Relacje pozazawodowe; 5.3. Skutki jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.3.1. Skutki fizjologiczne; 5.3.2. Skutki poznawcze; 5.3.3. Skutki behawioralne; 5.4. Pomiar jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 6. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a kontrproduktywne zachowania pracowników w świetle wyników badań własnych: 6.1. Etap I: Identyfikacja zmiennych do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.1.1. Wstępna identyfikacja zmiennych (wywiady indywidualne); 6.1.2. Identyfikacja dodatkowych zmiennych (wywiady grupowe); 6.1.3. Potwierdzenie występowania zidentyfikowanych zmiennych w praktyce (obserwacje uczestniczące); 6.2. Etap II: Walidacja skali do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.3. Etap III: Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a zachowania kontrproduktywne pracowników; 6.4. Ograniczenia i implikacje badań oraz ich dalsze kierunki. Zakończenie. Bibliografia. Załączniki. Załącznik 1. Załącznik 2. Załącznik 3. Załącznik 4. Załącznik 5. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów. Spis załączników.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7171-650-8
1.Funkcje produkcji i wydajności pracy, 2.Funkcja nierównowagi czynników produkcji - "wąskich gardeł", 3.Funkcja wydajności z parametrem zależnym od deprecjacji środków trwałych, 4.Ekonomiczne szacowanie efektów prywatyzacji oraz inflacji, 5.Wydajność jako logistyczna funkcja stopy inwestycji, 6.Kapitał społeczny a wzrost gospodarczy
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88607-12-X
Przedmowa do wydania polskiego; Przedmowa; Osobowość lidera. Wprowadzenie; Siedem duchowych praw, które wiodą do maksymalnych osiągnięć; Zaprogramuj własną podświadomość; Przejmij odpowiedzialność!; Wyluzuj się!; Naucz się odpuszczać!; Sukces to twój program!; Tak zmieniasz swoją samoocenę!; Nowa dieta umysłowa i jej składniki; Wytyczanie celów- siedem najważniejszych zasad; Osiąganie celów- siedem stopni; Siła koncentracji; Efektywne dokonywanie zmian- siedem "R"; Zarządza nie karierą; Maksymalne osiągnięcia w zespole; Łagodzenie skutków stresu; Jesteś geniuszem!; Kreatywne rozwiązywanie problemów; Zadbaj o wzrost popularności; Typy osobowości; Jak zadowolić klientów zewnętrznych i wewnętrznych; Satysfakcjonujące związki z bliskimi; Wychowanie dzieci na ludzi sukcesu; Powrót do życiowej równowagi. Ćwiczenia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
ISBN: 83-87890-34-0
R.1 W poszukiwaniu modelu kapitalizmu partycypacyjnego dla Polski; R.2 Podstawy partycypacyjnego systemu wynagrodzeń; R.3 Elementy partycypacyjnego systemu wynagrodzeń; R.4 Porduktywność a wynagrodzenia; R.5 Wyniki badań efektywności systemu wynagrodzeń w 110 przedsiębiorstwach; R.6 System partycypacji bezpośredniej i udział w zysku w karajach Unii Europejskiej i w Japonii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Skrypty i Prace Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu)
ISBN: 83-89275-15-5
Idea humanizacji pracy produkcyjnej; Przystosowanie człowieka do pracy; Przystosowanie warunków pracy do możliwości człowieka; Społeczne środowisko pracy; Wybrane zagadnienia bezpieczeństwa i higieny pracy z zakładzie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 4)
Cz. I Współczesne problemy ekonomii i polityki ekonomicznej: 1.Konkurencje jako podstawa systemu gospodarczego w doktrynie Fridricha Augusta von Hayeka, 2.Wybrane czynniki zmian wydajności pracy w sektorze publicznym i prywatnym, 3.Przedstawicielstwo pracownicze w polskich radach nadzorczych, 4.Zasada zrównoważonego rozwoju jako priorytet polskiej polityki społecznej i gospodarczej oraz jako zasada ogólna systemu prawa, 5.Przyczyny protekcjonizmu rolnego w Polsce w okresie transformacji systemowej. Cz. II Orientacja marketingowa : 1.Orienatacja marketingowa a rozumienie strategii marketingowej, 2.Pozycjonowanie przedsiębiorstwa poprzez kreatywne kształtowanie wizerunku rynkowego, 3.Znaczenie sektorowych procesów ewolucyjnych w strategicznych zachowaniach przedsiębiorców, 3.Idea tożsamości firmy - koncepcja Corporate Identity, 5.Pozyskiwanie inwestorów zagranicznych jako ważny element strategii rozwoju gospodarczego miasta Glasgow. Cz. III Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw: 1.Różnice w krajowych systemach rachunkowości oraz jej harmonizacja i standaryzacja, 2.Analiza kosztów przedsiębiorstwa w układzie rodzajowym, 3.Ocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw budowlanych określana za pomocą rozmytej metody analizy skupień, 4.Problem implementacji controllingu operatywnego i jego informatyzacja we współczesnym przedsiębiorstwie, 5.Analiza punktów krytycznych jako narzędzie wyboru optymalnej formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Cz.IV Problemy politologii: 1.O pojęciu potęgi państw (jednostek politycznych), 2.Grupy narodowe i etniczne a polityka multikulturalizmu w Kanadzie, 3.Altywne wykorzystanie Internetu w polityce
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-86929-58-8
Wprowadzenie; Produktywność-pojęcia podstawowe; Ocena i analiza produktywności; Metody i techniki aktywizowania pracowników; Programy poprawy produkty- wności; Ruch produktywności.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
ISBN: 83-87890-45-6
Cz. I O potrzebie, korzyściach i słabościach programów praca - życie: O równowagę między pracą i życiem - UE -Polska; Czy istnieje życie poza firmą?; Programy praca-życie jako sposób budowania kapitału ludzkiego organizacji; E-learning, czyli elektroniczny system edukacji - szansą rozwoju kapitału ludzkiego; E-learning - pomaga czy przeszkadza w budowaniu równowagi między pracą a życiem. Cz. II Styl zarządzania a równowaga miedzy pracą i życiem: Gdy zaciera się granica między pracą zawodową a życiem prywatnym; Czas wolny jako obszar rozwoju współ czesnego menedżera; Równowaga między pracą i życiem w kulturze organizacyjnej nastawionej na efekty; Styl zarządzania i otwarta komunikacja - czyli jak przedostać się do katakumb, w których funkcjonują pracownicy; Odkryj swoje silne strony jak znaleźć, zrozumieć i efektywnie wykorzystać własne talenty w życiu zawodowym i osobistym?; Od kierownika do coacha - rozwój menedżerów sprzedaży w PTK Centertel. Cz. III Elastyczne formy zatrudnienia i organizacji czasu: Less work... more jobs; Reforma czasu pracy we Francji; Elastyczny czas pracy - ułatwia czy utrudnia godzenie pracy z życiem pozazawodowym?; Zarządzanie czasem pracy w handlu; Zarządzanie czasem - zarządza nie sobą w czasie. Umiejętności niezbędne współczesne mu menedżerowi; Przestrzeganie przepisów o czasie pracy w świetle kontroli Państwowej Inspekcji Pracy. Cz. IV Firma przyjazna pracownikom i ich rodzinom: Firma przyjazna rodzinie; "Moderator" - program wspierania pracowników w polskiej telefonii cyfrowej; Równowaga pomiędzy życiem osobistym a pracą zawodową; Inwestycja w przyszłość; Zmiany a dialog w firmie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
ISBN: 978-83-61125-34-1
1. Ile pracy, ile życia poza nią?; 2. Działania na rzecz równowagi między pracą a życiem pozazawodowym; z doświadczeń wybranych krajów; 3. Koncepcja badań; 4. Zakłócenia równowagi praca-życie i ich skutki w opinii pracodawców; 5. Ekonomiczna opłacalność działań wspierających WLB. Punkt widzenia pracodawców; 6. Równowaga między pracą zawodową a życiem pozazawodowym w opiniach pracowników; 7. Studia przypadków: kształtowanie WLB; 8. Wnioski końcowe i rekomendacje.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 83-89355-51-5
Wstęp; Wprowadzenie: diabelski cyrograf? 1. Argumenty ekonomiczne za równowagę między życiem zawodowym a osobistym. 2. Wojna światów. 3. Zasady działania i procesy. 4. Komunikacja i szkolenia. 5. Zadania menedżera liniowego. 6. Równowaga między życiem zawodowym a osobistym z perspektywy zawodu. 7. Koordynacja procesu zmiany kultury organizacyjnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
ISBN: 978-83-61125-06-8
Cz. I Istota - problemy - determinanty: 1. Koncepcja high performance woek system. Źródła i rozwój , 2. Dwie koncepcje proefektywnościowego zarządzania zasobami ludzkimi, 3. HPWS z perspektywy ewolucji. Cz. II O konstrukcji filarów wysoce efektywnego ZZL: 1. Wynagrodzenie za efekty w wysoce efektywnych systemach zzl, 2. Dobór i rozwój pracowników w procesie budowy HPWS, 3. Zarządzanie wiedzą w powiązaniu z HPWS: zastosowanie w spółkach high-tech, 4. Rozwój wiedzy kluczowym elementem HPWS, 8. Partnerstwo społeczne a HPWS, 9. Praca zespołowa kluczowym elementem wysoko efektywnych systemów pracy, 10. Komunikacja a High performance work systems, 11. Kulturowe uwarunkowania wzrostu zaangażowania pracowników w wysoko efektywnych systemach pracy. Cz. III W perspektywie dalszych badań: 12. Perspektywa HPWS w pomiarze efektywności zarządzania zasobami ludzkimi, 13. HPWS: doświadczenia zagraniczne, 14. Wysoko efektywne systemy pracy w przedsiębiorstwach, 15. Odporność psychiczna a wysoko efektywne systemy pracy. Cz. IV Głos praktyków: 16. Źródła wysokiej efektywności i metody jej osiągania, 17. Benchmarking a efektywność organizacji, 18. Bank premii jako narzędzie zwiększające efektywność systemów wynagrodzeń, 19. Komunikacja filarem HPWS, 20. Jak zwiększać efektywność projektów szkoleniowych, 21. Coaching grupowy skuteczną metodą rozwoju zawodowego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-18535-0
1. Wybrane zjawiska w przedsiębiorstwach sektora KIBS; 2. Produktywność pracowników wykonujących pracę oparta na wiedzy o wysokim stopniu intensywności - perspektywa zachowań i wyników; 3. Rola zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania wiedzą w stymulowaniu produktywności pracowników wiedzy; 4. Dopasowanie człowieka 0 organizacja jako kluczowa determinanta produktywności indywidualnej; 5. Postawy i przekonania wspierające uzyskanie pożądanych efektów zawodowych; 6. Rola ZZL i dopasowania człowiek-organizacja we wspieraniu produktywności pracowników wiedzy w świetle badań własnych - ogólna strategia badawcza; 7. Praktyki ZZL oraz ich bezpośredni i pośredni wpływ na produktywność pracowników wiedzy - model I; 8. Mechanizmy wpływu praktyk ZZL na produktywność pracowników - model II; 9. Czynniki decydujące o wpływie praktyk ZZL na produktywność pracowników wiedzy - model III; 10. Od teorii i badań do praktyki zarządzania pracownikami wiedzy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-7746-137-2
1. Nakryj do stołu; 2. Planuj każdy dzień z wyprzedzeniem; 3. Stosuj zasadę 80/20 gdzie się da; 4. Zastanów się nad konsekwencjami; 5. Zwlekanie kontrolowane; 6. Nieustannie stosuj metodę ABCDE; 7. Koncentruj się na zagadnieniach kluczowych; 8. Prawo trzech zdań; 9. Dobrze się przygotuj, zanim rozpoczniesz; 10. Krok po kroku, czyli od beczki do beczki; 11. Podwyższaj swoje kwalifikacje; 12. Okaż swoje szczególne zdolności; 13. Rozpoznaj swoje główne ograniczenia; 14. Zmobilizuj się; 15. Maksymalne wykorzystanie energii; 16. Zmuś się do działania; 17. Nie daj się uzależnić technice; 18. Plasterki salami i ser szwajcarski; 19. Strategia wydzielania czasu; 20. Stan wyższej konieczności; 21. Każde zadanie traktuj indywidualnie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7489-378-7
1.Wprowadzenie; 2. Fenomen GDT; 2. Fenomen GDT; 3. Jak sprawić by wszystko działało- proces; 4. Podstawy zarządzania samym sobą; 5. Odzyskiwanie kontroli: uchwycenie; 6. Przejmowanie kontroli: rozjaśnianie; 7. Przejmowanie kontroli: organizowanie; 8. Odzyskiwanie kontroli: refleksja; 9. Przejmowanie kontroli: zaangażowanie; 10. Przejmowanie kontroli: wykorzystanie metody w życiu i w pracy; 11. Odzyskiwanie perspektywy; 12. Osiąganie perspektywy na rozbiegu: następne działanie; 13. Osiąganie perspektywy na poziomie 10 000 stóp: projekty; 14. Osiąganie perspektywy na poziomie 20 000 stóp: obszar skupienia i odpowiedzialności; 15. Osiąganie perspektywy na poziomie 30 000 stóp: cele i zamierzenia; 16. Osiąganie perspektywy na poziomie 40 000 stóp: wizja; 17. Osiąganie perspektywy na poziomie 50 000 stóp: przyczyna i zasady; 18. Odzyskiwanie perspektywy: ponowne odwiedziny w Ogrodach Gracie; 19. W prawdziwym świecie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again