Form of Work
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(8)
only on-site
(5)
Branch
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(5)
Author
Barge J. Kevin
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jaworska Aleksandra
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Bartkowicz Anna
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Campbell G. Michael
(1)
Dubois Jacek (1962- )
(1)
Ehninger Douglas
(1)
German Kathleen
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Holoubek Gustaw (1923-2008)
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Izdebski Paweł (1958-2021)
(1)
Jaworski Czesław (1934-2018)
(1)
Kopertowska Mirosława
(1)
Lrzemiński Zdzisław (1918-2009)
(1)
Monroe Alan H
(1)
Naumann Jerzy (1956- )
(1)
Piesiewicz Krzysztof (1945- )
(1)
Radwan-Röhrensche Marcin
(1)
Rościszewski Andrzej (1930-2019)
(1)
Rusinek Michał
(1)
Sikorski Witold
(1)
Skibiński Adam
(1)
Sosna Łukasz
(1)
Stuhr Jerzy (1947- )
(1)
Tomaszek Andrzej (1961- )
(1)
Virion Tadeusz de (1926-2010)
(1)
Wasilewski Jacek
(1)
Wasilewski Jacek (1975- )
(1)
Wende Edward (1936-2002)
(1)
ZIemkiewicz Adam
(1)
Zajadło Jerzy (1954- )
(1)
Zapasiewicz Zbigniew (1934-2009)
(1)
Załazińska Aneta
(1)
Zeidler Kamil
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(7)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
Prezentacje i wystąpienia
(7)
Retoryka
(6)
Grupy społeczne
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Język
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Perswazja
(2)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(2)
Przywództwo
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Autoprezentacja
(1)
Erystyka
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Internet
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
OpenOffice
(1)
Oprogramowanie open source
(1)
PowerPoint
(1)
Programy graficzne
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozmowa
(1)
Teoria informacji -- stosowanie
(1)
Wywiady
(1)
Środki masowego przekazu -- język
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(2)
Debata
(1)
Dyskusja
(1)
Mowy sądowe
(1)
Domain
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
9 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14974-1
1. Założenia projektowe prezentacji; 2. Automatyzacja prac związanych z przygotowaniem slajdów; 3. Grafika i obiekty rysunkowe; 4. Wykresy; 5. Diagramy i schematy organizacyjne; 6. Multimedia; 7. Kontrola pokazu slajdów; 8. Powiązania prezentacji z innymi aplikacjami; 9. Makropolecenia; Moduł ECDL - AM6. Grafika menedżerska i prezentacyjna, poziom zaawansowany; Przykładowy test ECDL - AM6
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7526-034-2
1. Planowanie prezentacji . 2. Przygotowanie prezentacji . 3. Prezentowanie. 4. Pomoce wizualne . 5. Trudne sytuacje .
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-18290-8
Wstęp; Wyjątkowe cechy książki; Szczególne cechy trzeciego wydania; Szczególne cechy każdego rozdziału; Podziękowania; Część I. Podstawy komunikacji. Rozdział 1. Wprowadzenie do komunikacji 1. Czym jest komunikacja?; 2. Modele komunikacji; 3. Założenia dotyczące komunikacji; 4. Znaczenie komunikacji; Rozdział 2. Model kompetencji komunikacyjnej 1. Czym jest kompetencja komunikacyjna?; 2. Składniki modelu kompetencji komunikacyjnej; 3. Procesualny model kompetencji komunikacyjnej; Rozdział 3. Percepcja, kultura i Ja 1. Czym jest spostrzeganie?; 2. Wpływ kultury na spostrzeganie; 3. Rozwijanie struktury Ja; 4. Ujawnianie Ja innym; 5. Sprostanie wyzwaniom dla spostrzegania. Rozdział 4. Kompetencja językowa 1. Czym jest język?’ 2. Funkcje języka; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji językowej. Rozdział 5. Kompetencje w komunikacji niewerbalnej 1. Czym jest komunikacja niewerbalna?; 2. Funkcje komunikacji niewerbalnej; 3. Typy przekazów niewerbalnych; 4. Sprostanie wyzwaniom dla komunikacji niewerbalnej. Rozdział 6. Kompetencje w słuchaniu 1. Czym jest słuchanie?; 2. Rodzaje słuchania; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji w słuchaniu. Część II. Komunikacja interpersonalna. Rozdział 7. Komunikacja interpersonalna: wiedza 1. Czym jest komunikacja interpersonalna?; 2. Wiedza deklaratywna a komunikacja interpersonalna; 3. Pokonywanie trudności w relacjach interpersonalnych. Rozdział 8. Komunikacja interpersonalna: umiejętności 1. Istota umiejętności interpersonalnych; 2. Pokonywanie trudności związanych z umiejętnościami komunikacji interpersonalnej. Część III. Komunikacja w małej grupie i przywództwo. Rozdział 9. Małe grupy i podejmowanie decyzji. Wiedza i umiejętności 1. Czym jest mała grupa?; 2. Podejmowanie decyzji przez grupę; 3. Umiejętności zadaniowe w procesie decyzyjnym; 4. Przezwyciężanie trudności związanych z podejmowaniem decyzji. Rozdział 10. Przywództwo w małych grupach. Wiedza i umiejętności 1. Co to jest przywództwo?; 2. Radzenie sobie z trudnościami związanymi z kompetentnym przywództwem. Część IV. Wystąpienia publiczne. Rozdział 11. Przygotowanie wystąpienia publicznego. Rozwijanie wiedzy 1. Retoryka i historia wystąpień publicznych; 2. Czym jest wystąpienie publiczne?; 3. Analiza publiczności i sytuacji; 4. Wybór i zawężenie tematu; 5. Określenie celu i sformułowania tezy wystąpienia; 6. Zebranie materiałów pomocniczych; 7. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia. Rozdział 12. Prezentacja wystąpienia. Rozwijanie umiejętności 1. Kompetentna i wiarygodna prezentacja; 2. Użycie słów; 3. Użycie głosu; 4. Poprawne i właściwe mówienie; 5. Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych; 6. Zastosowanie pomocy wizualnych; 7. Przezwyciężanie trudności związanych z kompetentnym prezentowaniem wystąpień publicznych. Rozdział 13. Wystąpienia informacyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień informacyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia informacyjnego; 3. Materiały pomocnicze w wystąpieniu informacyjnym; 4. Etyka a wystąpienia informacyjne; 5. Radzenie sobie z trudnościami dotyczącymi wystąpień informacyjnych. Rozdział 14. Wystąpienia perswazyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień perswazyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia perswazyjnych; 3. Wzmocnienie perswazyjności argumentacji; 4. Wystąpienia perswazyjne a etyka; 5. Radzenie sobie z wyzwaniami dla wystąpień perswazyjnych. Część V. Komunikacja XXI wieku Rozdział 15. Komunikacja masowa i konwergencja mediów 1. Media i komunikacja masowa: od modelu jeden-do-jednego do modelu jeden-do-wielu; 2. Konwergencja mediów: od modelu jeden-do-wielu do modelu jeden-do-kogokolwiek; 3. Kompetencje w zakresie komunikacji za pośrednictwem komputera; 4. Przezwyciężanie trudności w komunikowaniu się za pośrednictwem komputera. Słowniczek; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14939-0
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
OpenOffice 2.0 Impress dla systemu Linux / Łukasz Sosna. - Poznań : Wydawnictwo NAKOM, 2006. - 134, [2] s. : il. ; 22 cm.
ISBN: 83-89529-22-X
Instalacja pakietu OpenOffice; Wprowadzenie do edytora OpenOffice. org 2.0 Impress; Uruchomienie programu OpenOffice Impress; Tekst w prezentacji; Obrazy, filmy i dźwięki; Slajdy i interakcja; Podsumowanie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-922-1
1. Teoria kropki nad "i" , 2. Jak za pomocą słów tworzymy światy ?, 3. Kim jesteśmy , doka zmierzamy ? , 4. Dlaczego to wydaje się prawdziwe ?, 5. Dlaczego wydaje się przekonujące ?, 6. Atrakcyjność i wygłoszenie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-240-0570-6
1. Kto mówi ? 2. Kto słucha ? 3. Co nas łączy ? 4. Jak to się układa ? 5. Jak to się klei ? 6. Co przekonuje ? 7. W jakim stylu ?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Skrypty Becka)
ISBN: 978-83-255-6820-7
Zawiera: Wprowadzenie Wykłady o mówcy 1.Znaczenie wymowy i rola adwokata w życiu publicznym. 2.Sławni mówcy sądowi. 3.Osobowość mówcy. 4.Terminologia łacińska w pracy współczesnego prawnika: retoryczny ozdobnik czy warsztatowa konieczność? Wykłady o mówieniu 1.Wybrane problemy prawideł wymowy polskiej. 2.Sztuka mówienia. 3.Środki wyrazu. 4.Środki ekspresji. 5.Ekspresja słowa – jak jej używać? 6.Czarne dziury w komunikacji prawników. Wykłady o przemawianiu 1.Przygotowanie przemówienia. Konstrukcja i krytyka przemówienia. 2.Przemówienia w procesie cywilnym. 3.Przemówienie w procesie karnym. 4.Przemówienie pełnomocnika strony przed sądem administracyjnym. 5.Pochwała Schopenhauera, czyli o sztuce prowadzenia sporów. 6.Rola adwokata w negocjacjach. 7.Erystyka A. Schopenhauera i jej praktyczne zastosowanie. 8.Wiem, że nic nie wiem – czyli jak wygłaszać przemówienie w sprawie karnej. 9.Specyfika dyskursu integracyjnego. Słynne mowy sądowe 1.Obrona. 2.Mowa w obronie Mureny. 3.Mowa do sędziów i adwokatów Bordeaux 11.11.1725 r. 4.Obrona Stanisław Hiszpańskiego. 5.Oskarżam! 6.W sprawie wynagrodzenia Aleksandra Milleranda. 7.O prawach majątkowych mężatek. 8.Obrona Zygmunta Hofmokl-Ostrowskiego. 9.Obrona w procesie Huberta Lindego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7298-537-5
Wprowadzenie ; Cz.I Jak przemawiać publicznie i krytycznie słuchać : 1. Odpowiedzialność mówcy w czasach podziałów społecznych ; 2. Początek , czyli gdzie zaczyna się odpowiedzialność ; 3. Krytyczny odbiór wygłaszanych tekstów ; 4. Przemawianie publiczne a życie kulturalne . Cz.II Odpowiedzialność mówcy a planowanie i przygotowanie przemowy : 5. Jak zrozumieć publiczność ; 6. Szukanie materiałów ilustrujących ; 7. Wykorzystanie materiałów ilustrujących ; 8. Organizacja przemówienia i sporządzenie konspektu ; 9. Wprowadzenie i zakończenie przemówienia . Cz.III Odpowiedzialna prezentacja : 10. Jak nadać przemówieniu kształt językowy ; 11. Jak wygłaszać przemówienie ; 12. Jak posługiwać się pomocami wizualnymi . Cz.IV Rodzaje przemówień publicznych : 13. Przemówienia mające na celu informować ; 14. Przemówienia mające na celu przekonywać ; 15. Argumentacja i myślenie krytyczne .
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again