Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(16)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(16)
Autor
Barge J. Kevin
(2)
Decker Bert
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jaworska Aleksandra
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Lipa Michał
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Amsterdamski Piotr
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Campbell G. Michael
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Dubois Jacek (1962- )
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Gasparska Grażyna
(1)
German Kathleen
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Grzybowski Przemysław Paweł
(1)
Hawking Stephen W
(1)
Holoubek Gustaw (1923-2008)
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Izdebski Paweł (1958-2021)
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jaworski Czesław (1934-2018)
(1)
Kalicki Artur
(1)
Kochan Marek
(1)
Kopertowska Mirosława
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(1)
Lrzemiński Zdzisław (1918-2009)
(1)
Lunden Bjorn
(1)
McGee Paul (1964- )
(1)
Monroe Alan H
(1)
Naumann Jerzy (1956- )
(1)
Piesiewicz Krzysztof (1945- )
(1)
Radwan-Röhrensche Marcin
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rozwarzewska Monika
(1)
Rościszewski Andrzej (1930-2019)
(1)
Rusinek Michał
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Sawicki Krzysztof
(1)
Sikorski Witold
(1)
Skibiński Adam
(1)
Sosna Łukasz
(1)
Stuart Cristina
(1)
Stuhr Jerzy (1947- )
(1)
Stączek Marek
(1)
Tomaszek Andrzej (1961- )
(1)
Turk Christopher
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Virion Tadeusz de (1926-2010)
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wasilewski Jacek
(1)
Wasilewski Jacek (1975- )
(1)
Wende Edward (1936-2002)
(1)
Winch Sławomir
(1)
ZIemkiewicz Adam
(1)
Zajadło Jerzy (1954- )
(1)
Zapasiewicz Zbigniew (1934-2009)
(1)
Załazińska Aneta
(1)
Zeidler Kamil
(1)
Zimnoch Łukasz
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Prezentacje i wystąpienia
(23)
Retoryka
(14)
Komunikacja społeczna
(11)
Autoprezentacja
(7)
Perswazja
(7)
Dyskusja
(4)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Grupy społeczne
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Język
(2)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(2)
Przywództwo
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Erystyka
(1)
Fizyka
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Image
(1)
Internet
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konflikt -- badanie -- metody
(1)
Kosmologia
(1)
Linux (system operacyjny)
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Mechanika kwantowa
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Negocjacje
(1)
OpenOffice
(1)
OpenOffice Impress
(1)
Oprogramowanie open source
(1)
PowerPoint
(1)
Programy graficzne
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozmowa
(1)
Sztuka pisania
(1)
Teoria informacji -- stosowanie
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wywiady
(1)
Zarządzanie
(1)
Środki masowego przekazu -- język
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Poradnik
(2)
Debata
(1)
Dyskusja
(1)
Mowy sądowe
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACJI 1. Natura komunikacji, 2. Powszechne problemy z komunikacją, 3. Skuteczność mówienia, 4. Poprawa słuchania, 5. Umiejętność pisania, 6. Sztuka czytania Cz. II: KOMUNIKACJA W PRAKTYCE 1. Praktyczne umiejętności prezentacji, 2. Udane wywiady, 3. Prowadzenie efektywnych spotkań, 4. Organizacje: szczyty komunikacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Założenia projektowe prezentacji; 2. Automatyzacja prac związanych z przygotowaniem slajdów; 3. Grafika i obiekty rysunkowe; 4. Wykresy; 5. Diagramy i schematy organizacyjne; 6. Multimedia; 7. Kontrola pokazu slajdów; 8. Powiązania prezentacji z innymi aplikacjami; 9. Makropolecenia; Moduł ECDL - AM6. Grafika menedżerska i prezentacyjna, poziom zaawansowany; Przykładowy test ECDL - AM6
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Planowanie prezentacji . 2. Przygotowanie prezentacji . 3. Prezentowanie. 4. Pomoce wizualne . 5. Trudne sytuacje .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wyjątkowe cechy książki; Szczególne cechy trzeciego wydania; Szczególne cechy każdego rozdziału; Podziękowania; Część I. Podstawy komunikacji. Rozdział 1. Wprowadzenie do komunikacji 1. Czym jest komunikacja?; 2. Modele komunikacji; 3. Założenia dotyczące komunikacji; 4. Znaczenie komunikacji; Rozdział 2. Model kompetencji komunikacyjnej 1. Czym jest kompetencja komunikacyjna?; 2. Składniki modelu kompetencji komunikacyjnej; 3. Procesualny model kompetencji komunikacyjnej; Rozdział 3. Percepcja, kultura i Ja 1. Czym jest spostrzeganie?; 2. Wpływ kultury na spostrzeganie; 3. Rozwijanie struktury Ja; 4. Ujawnianie Ja innym; 5. Sprostanie wyzwaniom dla spostrzegania. Rozdział 4. Kompetencja językowa 1. Czym jest język?’ 2. Funkcje języka; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji językowej. Rozdział 5. Kompetencje w komunikacji niewerbalnej 1. Czym jest komunikacja niewerbalna?; 2. Funkcje komunikacji niewerbalnej; 3. Typy przekazów niewerbalnych; 4. Sprostanie wyzwaniom dla komunikacji niewerbalnej. Rozdział 6. Kompetencje w słuchaniu 1. Czym jest słuchanie?; 2. Rodzaje słuchania; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji w słuchaniu. Część II. Komunikacja interpersonalna. Rozdział 7. Komunikacja interpersonalna: wiedza 1. Czym jest komunikacja interpersonalna?; 2. Wiedza deklaratywna a komunikacja interpersonalna; 3. Pokonywanie trudności w relacjach interpersonalnych. Rozdział 8. Komunikacja interpersonalna: umiejętności 1. Istota umiejętności interpersonalnych; 2. Pokonywanie trudności związanych z umiejętnościami komunikacji interpersonalnej. Część III. Komunikacja w małej grupie i przywództwo. Rozdział 9. Małe grupy i podejmowanie decyzji. Wiedza i umiejętności 1. Czym jest mała grupa?; 2. Podejmowanie decyzji przez grupę; 3. Umiejętności zadaniowe w procesie decyzyjnym; 4. Przezwyciężanie trudności związanych z podejmowaniem decyzji. Rozdział 10. Przywództwo w małych grupach. Wiedza i umiejętności 1. Co to jest przywództwo?; 2. Radzenie sobie z trudnościami związanymi z kompetentnym przywództwem. Część IV. Wystąpienia publiczne. Rozdział 11. Przygotowanie wystąpienia publicznego. Rozwijanie wiedzy 1. Retoryka i historia wystąpień publicznych; 2. Czym jest wystąpienie publiczne?; 3. Analiza publiczności i sytuacji; 4. Wybór i zawężenie tematu; 5. Określenie celu i sformułowania tezy wystąpienia; 6. Zebranie materiałów pomocniczych; 7. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia. Rozdział 12. Prezentacja wystąpienia. Rozwijanie umiejętności 1. Kompetentna i wiarygodna prezentacja; 2. Użycie słów; 3. Użycie głosu; 4. Poprawne i właściwe mówienie; 5. Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych; 6. Zastosowanie pomocy wizualnych; 7. Przezwyciężanie trudności związanych z kompetentnym prezentowaniem wystąpień publicznych. Rozdział 13. Wystąpienia informacyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień informacyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia informacyjnego; 3. Materiały pomocnicze w wystąpieniu informacyjnym; 4. Etyka a wystąpienia informacyjne; 5. Radzenie sobie z trudnościami dotyczącymi wystąpień informacyjnych. Rozdział 14. Wystąpienia perswazyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień perswazyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia perswazyjnych; 3. Wzmocnienie perswazyjności argumentacji; 4. Wystąpienia perswazyjne a etyka; 5. Radzenie sobie z wyzwaniami dla wystąpień perswazyjnych. Część V. Komunikacja XXI wieku Rozdział 15. Komunikacja masowa i konwergencja mediów 1. Media i komunikacja masowa: od modelu jeden-do-jednego do modelu jeden-do-wielu; 2. Konwergencja mediów: od modelu jeden-do-wielu do modelu jeden-do-kogokolwiek; 3. Kompetencje w zakresie komunikacji za pośrednictwem komputera; 4. Przezwyciężanie trudności w komunikowaniu się za pośrednictwem komputera. Słowniczek; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp: Kogo o dlaczego może ta książka zainteresować? Cz. I. Pierwszy kontakt z mediami: R.1. Kim oni są? Rzecz o tym, jak pracują dziennikarze i co z tego wynika dla ich partnerów: Komu potrzebne są media? Rozpoznanie rynku; Podział mediów; Zasięg mediów; Kim oni są? Dziennikarze. R.2. Czwarta władza bez zasieków, czyli o sposobach docierania do mediów: Jak korzystać z mediów?; Co zainteresuje dziennikarzy?; Wybór adresata to podstawa. R.3. Wszystko może być pretekstem do rozmowy: Metody podtrzymywania obecności w mediach. R.4. Psycholodzy to już dawno opisali: Co zapamiętujemy?; Pierwsze wrażenie: Co zrobić, żeby pierwsze wrażenie było pozytywne? R.5. Jak to się robi – niektóre formy wypowiedzi stosowane w środkach przekazu: Powiedz to jeszcze krócej; Formy obecności w mediach; Jak dostarczać materiał redaktorski? R.6. Konferencja prasowa: Dlaczego warto?; Konferencja prasowa; Spotkanie prasowe. R.7. Trema, która pomaga, nie paraliżuje…: Tak się objawia trema; To trzeba wiedzieć; Jak działa trema; Opanowywanie tremy. R.8. O zachowaniu przed kamerą i mikrofonem: Studio. R.9. Jak w kontaktach z mediami korzystać z wiedzy o body language? (czyli języku ciała, komunikacji niewerbalnej i porozumiewaniu się bez słów): Tyle hałasu o… bezgłośny język; Małomówne gaduły; Nie ma emocji – nie będzie zmiany!; Gesty, które pomagają; Gesty, które przeszkadzają; Powiedzmy to prościej; Zauważyłem! Co dalej?; Choć to oczywiste, to trzeba zaznaczyć. R.10. Przed kamerą – kilka porad praktycznych: Makijaż; Ubiór; Ruch; Uśmiech. R.11. Studio radiowe – kilka zasad zachowania: Mikrofon; Chrypka; Słuchawki; Głos. Cz. II. Trochę na marginesie: rzecz przydatna nie tylko w mediach, czyli o wizerunku: R.12. Image – znak czasów: Ekonomia dla twórców wizerunku. R.13. „Moje na wierzchu!”. R.14. Zróbmy to inaczej! R.15. Kiedy nikt nie czuwa: Ku pokrzepieniu serc! Cz. III. Prawne konteksty kontaktów z mediami: R.16. Prawa dziennikarzy: Dziennikarz ma prawo do uzyskiwania informacji; Wizerunek; Głos; Autoryzacja; Sprostowanie; Odpowiedzi; Tajemnica; Kryptoreklama; Dobra osobiste. Cz. IV. Mówić, nie mówić: R.17. „Nie!” – podobno to takie proste: Gdy zabraknie odwagi, by powiedzieć „nie”; Gdy nie ma czarnej polewki; Kiedy się zgadzać?; Jak nie mówić „nie”; Zamiast ściągi. R.18. Antysłownik… czyli czego nie mówić dziennikarzom: Sytuacja I. „Wy i tak wszystko przekręcicie”; Sytuacja II. „Nic nie wiem”; Sytuacja III. „Kto pana tu wpuścił”; Sytuacja IV. „Bo powinien pan to inaczej napisać”; Sytuacja V. „Ja panu pokażę”. R.19. Co branża to inaczej: Urzędnicy – zawsze na serio; Naukowcy – bez słownika nie podchodź!; Politycy – impregnowani na śmieszność; Biznesmeni i menedżerowie – arogancja i urok pieniędzy; Rzecznicy prasowi – co ja tu robię?; Duchowni – zawsze z ambony.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing dla inżyniera i naukowca / Łukasz Zimnoch. - Gliwice : Politechnika Śląska , 2005. - 143, [3] s. : rys., ; 24 cm.
Zawiera: R. 1 Autoprezentacja – najwięcej mówi ciało, bo nie kłamie; R.2 Komunikacja wewnętrzna; R.3 Pułapki retoryki; R.4 Prezentacja; R.5 Promocja nauki; R.6 Media; R.7 Towar kluczem do raju – zasady promocji; R. 8 Marketing polityczny; R.9 Wizerunek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Firma prawnicza w UE)
R.I O mediacji; 1. Konflikty, 2. Mediacja, 3. Mediator. R.II O przekonywaniu; 1. Wstęp do części drugiej, 2. O retoryce-sztuce przekonywania, 3. Rodzaje wypowiedzi perswazyjnych, 4. Strategie perswazji, 5. Czynniki skupienia uwagi w wystąpieniach perswazyjnych, 6. Techniki przekonywania, 7. Metaprogramy-jak ludzie podejmują decyzje. Załącznik 1 Projekt zmian w KC i KPC dotyczący mediacji gospodarczej wraz z uzasadnieniem (stan prawny na 3.12.2003 r.). Załącznik 2 Zielona Księga Komisji Europejskiej o alternatywnych metodach rozwiązywania sporów cywilno-i handlowoprawnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Instalacja pakietu OpenOffice; Wprowadzenie do edytora OpenOffice. org 2.0 Impress; Uruchomienie programu OpenOffice Impress; Tekst w prezentacji; Obrazy, filmy i dźwięki; Slajdy i interakcja; Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Abecadło- czyli co i jak czytać, zanim zacznie się pisać; Rzeźbienie umysłu- czyli od czego zacząć; Igła w stogu siana- czyli poszukiwanie informacji; Nie tylko dla zapominalskich- czyli co i jak notować; Pokaż język- czyli sztuka unikania błędów; Skromność to cnota- czyli Twoje miejsce w szeregu; Koszmar kropki i przecinka- czyli strona formalna tekstu; Wielka układanka- czyli jak pisać artykuł; Warsztat paparazzo- czyli ilustracje w pracy; Nie załamuj palców- czyli jak to się robi z komputerem; Nie drażnij śpiącego lwa- czyli kontakty z wykładowcami; Pod obstrzałem- czyli sztuka referowania; Twój pierwszy raz- czyli jak się zachować podczas konferencji naukowej; Klątwa Gutenberga- czyli składanie prac do druku; Kodeks dyplomanta- czyli seminaryjny savoir-vivre; Śmiać się czy płakać- czyli humor z prac studenckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to znaczy wygrać w publicznej dyskusji , 2. Najczęsciej stosowane techniki erystyczne . Techniki odnoszące się przynajmniej pośrednio do tematu , 3. Lepper - Rokita w Radiu zet : przykład debaty z użyciem technik erystycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Prezentacja [Dokument dźwiękowy] : mówca i jego rozwój / Marek Stączek ; narrator Artur Kalicki. - Warszawa : EdisonTeam.pl , [b.r.] - 1 płyta (CD-MP3) (1 godz. 10 min 17 s) : digital ; 12 cm.
1. Wstęp; 2. Mówca- co trzeba mieć by być dobrym prezenterem; 3. Etos- bądź wiarygodny; 4. Empatia- wejdź w sytuację słuchaczy; 5. Logos- mów z KOP-em; 6. Logos- mów lapidarnie; 7. Etos- empatia- logos vs. Syreni śpiew; 8. Sześć kroków by być lepszym mówcą; 10. O idei ciągłego uczenia się; 11. Podsumowanie i zadanie o charakterze rozwojowym; 12. Zaproszenie na ciąg dalszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przed prezentacja : Efektywna komunikacja personalna - wybrane zagadnienia ; Komu ludzie wierzą ?- budowanie wiarygodności i zaufania ; Kreowanie własnego wizerunku ; Radzenie sobie ze stresem ; Rodzaje prezentacji ; Przygotowanie prezentacji ; 2. W czasie prezentacji : Rozpoczęcie prezentacji ; Kiedy słowo jest bronią ? 0 perswazja w komunikacji ; Techniki wywierania wpływu w przekazie treści ; Sposób mówienia - od emisji do retoryki ; Mowa ciała w prezentacji ; 3. Po prezentacji : Procesy grupowe ; Prowadzenie dyskusji ; Asertywność w relacjach z odbiorcami prezentacji ; Pytania i odpowiedzi - radzenie sobie z obiekcjami ; Błędy popełniane podczas prezentacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoria kropki nad "i" , 2. Jak za pomocą słów tworzymy światy ?, 3. Kim jesteśmy , doka zmierzamy ? , 4. Dlaczego to wydaje się prawdziwe ?, 5. Dlaczego wydaje się przekonujące ?, 6. Atrakcyjność i wygłoszenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik Doskonały)
Zawiera: Wstęp; Doskonałe przygotowanie psychiczne, Doskonałe rozpoznanie audytorium, Doskonałe sprecyzo- wanie celu, Doskonałe wstępy i zakończenia, Doskonałe rozwinięcie, Doskonałe zebranie informacji, Doskonałe przygotowanie , Doskonały wygląd, Doskonała mowa ciała Doskonała emisja głosu, Doskonałe porozumienie, Dosko- nałe wrażenie, Doskonałe podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kto mówi ? 2. Kto słucha ? 3. Co nas łączy ? 4. Jak to się układa ? 5. Jak to się klei ? 6. Co przekonuje ? 7. W jakim stylu ?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Komunikacja werbalna . 2. Publiczność . 3. Wybór , rozplanowanie i aranżacja materiału . 4. Początek , środek i koniec . 5. Notatki . 6. Nerwy - problem wiarygodności . 7. Czas trwania wystąpienia . 8. Intonacja i gra głosem . 9. Komunikacja niewerbalna . 10. Fizyczne środowisko - aranżacja pomieszczeń . 11. Pomoc wzrokowa . 12. Sztuka przekonywania . 13. Czas na pytanie : prowadzenie dyskusji w grupie i odpowiadanie na pytania . 14. Wnioski .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I : Przygotowanie . 1. Czym jest komunikacja . 2. Przygotowanie i planowanie prezentacji . 3. Jak skonstruować prezentację . 4. Jak przyciągnąć uwagę audytorium . 5. Jak zaplanować część wizualną . 6. jak profesjonalnie wykorzystywać pomoce wizualne . Część II : Prezentacja . 7. Przemawianie . 8. Opanowywanie tremy . 9.Ćwiczenia relaksacyjne . 10. Jak usprawnić wrażenie pewnego siebie . 11. Ustawienie głosu . 12. Szczypta humoru . 13. Jak odpowiadać na pytania . 14. Trening i próby . Część III : Praktyczne wskazówki . 15. Pisanie i czytanie tekstu na konferencję . 16. Rzut oka na miejsce wystąpienia . 17. Nawiązanie kontaktu z audytorium . 18. Perswazja , sprzedawanie i przekonywanie . 19. Kontakty z mediami . 20. Konferencje wirtualne i wystąpienia przed publicznością wielokulturową . 21. Końcowe przemyślenia .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Magia słowa, Trema, Siła perswazji, Instrumenty perswazji, Między perswazją a manipulacją, Formy wystąpień publicznych, Przygotowanie i wygłoszenie mowy, twój talk show, czyli jak kreować swój wizerunek w mediach, Public speaking w optyce płci, Skuteczne negocjacje, jak wygrać wybory, czyli o sztuce słowa w kampanii wyborczej, W teatrze prezentacji, Zamiast zakończenia .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przygotowanie , 2.Wstęp prezentacji , 3. Zakończenie prezentacji , 4. Kontakt z publicznością , 5. Informuj i przekonuj , 6. Pytania i odpowiedzi , 7. Wizualne środki pomocnicze , 8. Mowa ciała , 9. Techniki operowania głosem , 10. Mówienie przez mikrofon , 11. Praktyczne rady
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej