Form of Work
Książki
(22)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(15)
only on-site
(14)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(14)
Author
Decker Bert
(2)
Lipa Michał
(2)
Amsterdamski Piotr
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bartoszewski Władysław
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Campbell G. Michael
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Dubois Jacek (1962- )
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Gasparska Grażyna
(1)
Geremek Bronisław
(1)
German Kathleen
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Grzybowski Przemysław Paweł
(1)
Hawking Stephen W
(1)
Holoubek Gustaw (1923-2008)
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jaworski Czesław (1934-2018)
(1)
Kalicki Artur
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kochan Marek
(1)
Kopertowska Mirosława
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Lrzemiński Zdzisław (1918-2009)
(1)
Lunden Bjorn
(1)
Monroe Alan H
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Naumann Jerzy (1956- )
(1)
Olechowski Andrzej
(1)
Piesiewicz Krzysztof (1945- )
(1)
Radwan-Röhrensche Marcin
(1)
Rosati Dariusz K
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rościszewski Andrzej (1930-2019)
(1)
Rusinek Michał
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Sawicki Krzysztof
(1)
Sikorski Witold
(1)
Skibiński Adam
(1)
Skubiszewski Krzysztof
(1)
Sosna Łukasz
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Stemplowski Ryszard
(1)
Stuart Cristina
(1)
Stuhr Jerzy (1947- )
(1)
Stączek Marek
(1)
Tomaszek Andrzej (1961- )
(1)
Turk Christopher
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Virion Tadeusz de (1926-2010)
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wasilewski Jacek
(1)
Wasilewski Jacek (1975- )
(1)
Wende Edward (1936-2002)
(1)
Winch Sławomir
(1)
ZIemkiewicz Adam
(1)
Zajadło Jerzy (1954- )
(1)
Zapasiewicz Zbigniew (1934-2009)
(1)
Załazińska Aneta
(1)
Zeidler Kamil
(1)
Zimnoch Łukasz
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(17)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(22)
Language
Polish
(22)
Subject
Prezentacje i wystąpienia
(20)
Retoryka
(11)
Perswazja
(7)
Autoprezentacja
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Dyskusja
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Demokracja
(1)
Erystyka
(1)
Fizyka
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Grupy społeczne
(1)
Image
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Konflikt -- badanie -- metody
(1)
Kosmologia
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Mechanika kwantowa
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
OpenOffice
(1)
Oprogramowanie open source
(1)
Państwo
(1)
Polityka zagraniczna
(1)
PowerPoint
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Programy graficzne
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Reklama
(1)
Sztuka pisania
(1)
Teoria informacji -- stosowanie
(1)
Unia Europejska a Polska
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wywiady
(1)
Środki masowego przekazu -- język
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Debata
(1)
Dyskusja
(1)
Mowy sądowe
(1)
Podręcznik
(1)
Domain
Filozofia i etyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
22 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14974-1
1. Założenia projektowe prezentacji; 2. Automatyzacja prac związanych z przygotowaniem slajdów; 3. Grafika i obiekty rysunkowe; 4. Wykresy; 5. Diagramy i schematy organizacyjne; 6. Multimedia; 7. Kontrola pokazu slajdów; 8. Powiązania prezentacji z innymi aplikacjami; 9. Makropolecenia; Moduł ECDL - AM6. Grafika menedżerska i prezentacyjna, poziom zaawansowany; Przykładowy test ECDL - AM6
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7526-034-2
1. Planowanie prezentacji . 2. Przygotowanie prezentacji . 3. Prezentowanie. 4. Pomoce wizualne . 5. Trudne sytuacje .
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14939-0
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7277-799-7
Zawiera: Wstęp: Kogo o dlaczego może ta książka zainteresować? Cz. I. Pierwszy kontakt z mediami: R.1. Kim oni są? Rzecz o tym, jak pracują dziennikarze i co z tego wynika dla ich partnerów: Komu potrzebne są media? Rozpoznanie rynku; Podział mediów; Zasięg mediów; Kim oni są? Dziennikarze. R.2. Czwarta władza bez zasieków, czyli o sposobach docierania do mediów: Jak korzystać z mediów?; Co zainteresuje dziennikarzy?; Wybór adresata to podstawa. R.3. Wszystko może być pretekstem do rozmowy: Metody podtrzymywania obecności w mediach. R.4. Psycholodzy to już dawno opisali: Co zapamiętujemy?; Pierwsze wrażenie: Co zrobić, żeby pierwsze wrażenie było pozytywne? R.5. Jak to się robi – niektóre formy wypowiedzi stosowane w środkach przekazu: Powiedz to jeszcze krócej; Formy obecności w mediach; Jak dostarczać materiał redaktorski? R.6. Konferencja prasowa: Dlaczego warto?; Konferencja prasowa; Spotkanie prasowe. R.7. Trema, która pomaga, nie paraliżuje…: Tak się objawia trema; To trzeba wiedzieć; Jak działa trema; Opanowywanie tremy. R.8. O zachowaniu przed kamerą i mikrofonem: Studio. R.9. Jak w kontaktach z mediami korzystać z wiedzy o body language? (czyli języku ciała, komunikacji niewerbalnej i porozumiewaniu się bez słów): Tyle hałasu o… bezgłośny język; Małomówne gaduły; Nie ma emocji – nie będzie zmiany!; Gesty, które pomagają; Gesty, które przeszkadzają; Powiedzmy to prościej; Zauważyłem! Co dalej?; Choć to oczywiste, to trzeba zaznaczyć. R.10. Przed kamerą – kilka porad praktycznych: Makijaż; Ubiór; Ruch; Uśmiech. R.11. Studio radiowe – kilka zasad zachowania: Mikrofon; Chrypka; Słuchawki; Głos. Cz. II. Trochę na marginesie: rzecz przydatna nie tylko w mediach, czyli o wizerunku: R.12. Image – znak czasów: Ekonomia dla twórców wizerunku. R.13. „Moje na wierzchu!”. R.14. Zróbmy to inaczej! R.15. Kiedy nikt nie czuwa: Ku pokrzepieniu serc! Cz. III. Prawne konteksty kontaktów z mediami: R.16. Prawa dziennikarzy: Dziennikarz ma prawo do uzyskiwania informacji; Wizerunek; Głos; Autoryzacja; Sprostowanie; Odpowiedzi; Tajemnica; Kryptoreklama; Dobra osobiste. Cz. IV. Mówić, nie mówić: R.17. „Nie!” – podobno to takie proste: Gdy zabraknie odwagi, by powiedzieć „nie”; Gdy nie ma czarnej polewki; Kiedy się zgadzać?; Jak nie mówić „nie”; Zamiast ściągi. R.18. Antysłownik… czyli czego nie mówić dziennikarzom: Sytuacja I. „Wy i tak wszystko przekręcicie”; Sytuacja II. „Nic nie wiem”; Sytuacja III. „Kto pana tu wpuścił”; Sytuacja IV. „Bo powinien pan to inaczej napisać”; Sytuacja V. „Ja panu pokażę”. R.19. Co branża to inaczej: Urzędnicy – zawsze na serio; Naukowcy – bez słownika nie podchodź!; Politycy – impregnowani na śmieszność; Biznesmeni i menedżerowie – arogancja i urok pieniędzy; Rzecznicy prasowi – co ja tu robię?; Duchowni – zawsze z ambony.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing dla inżyniera i naukowca / Łukasz Zimnoch. - Gliwice : Politechnika Śląska , 2005. - 143, [3] s. : rys., ; 24 cm.
ISBN: 83-7335-154-X
Zawiera: R. 1 Autoprezentacja – najwięcej mówi ciało, bo nie kłamie; R.2 Komunikacja wewnętrzna; R.3 Pułapki retoryki; R.4 Prezentacja; R.5 Promocja nauki; R.6 Media; R.7 Towar kluczem do raju – zasady promocji; R. 8 Marketing polityczny; R.9 Wizerunek.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Firma prawnicza w UE)
ISBN: 83-7387-289-2
R.I O mediacji; 1. Konflikty, 2. Mediacja, 3. Mediator. R.II O przekonywaniu; 1. Wstęp do części drugiej, 2. O retoryce-sztuce przekonywania, 3. Rodzaje wypowiedzi perswazyjnych, 4. Strategie perswazji, 5. Czynniki skupienia uwagi w wystąpieniach perswazyjnych, 6. Techniki przekonywania, 7. Metaprogramy-jak ludzie podejmują decyzje. Załącznik 1 Projekt zmian w KC i KPC dotyczący mediacji gospodarczej wraz z uzasadnieniem (stan prawny na 3.12.2003 r.). Załącznik 2 Zielona Księga Komisji Europejskiej o alternatywnych metodach rozwiązywania sporów cywilno-i handlowoprawnych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 346 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
OpenOffice 2.0 Impress dla systemu Linux / Łukasz Sosna. - Poznań : Wydawnictwo NAKOM, 2006. - 134, [2] s. : il. ; 22 cm.
ISBN: 83-89529-22-X
Instalacja pakietu OpenOffice; Wprowadzenie do edytora OpenOffice. org 2.0 Impress; Uruchomienie programu OpenOffice Impress; Tekst w prezentacji; Obrazy, filmy i dźwięki; Slajdy i interakcja; Podsumowanie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7587-395-5
Abecadło- czyli co i jak czytać, zanim zacznie się pisać; Rzeźbienie umysłu- czyli od czego zacząć; Igła w stogu siana- czyli poszukiwanie informacji; Nie tylko dla zapominalskich- czyli co i jak notować; Pokaż język- czyli sztuka unikania błędów; Skromność to cnota- czyli Twoje miejsce w szeregu; Koszmar kropki i przecinka- czyli strona formalna tekstu; Wielka układanka- czyli jak pisać artykuł; Warsztat paparazzo- czyli ilustracje w pracy; Nie załamuj palców- czyli jak to się robi z komputerem; Nie drażnij śpiącego lwa- czyli kontakty z wykładowcami; Pod obstrzałem- czyli sztuka referowania; Twój pierwszy raz- czyli jak się zachować podczas konferencji naukowej; Klątwa Gutenberga- czyli składanie prac do druku; Kodeks dyplomanta- czyli seminaryjny savoir-vivre; Śmiać się czy płakać- czyli humor z prac studenckich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-240-0565-X
1. Co to znaczy wygrać w publicznej dyskusji , 2. Najczęsciej stosowane techniki erystyczne . Techniki odnoszące się przynajmniej pośrednio do tematu , 3. Lepper - Rokita w Radiu zet : przykład debaty z użyciem technik erystycznych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
Prezentacja [Dokument dźwiękowy] : mówca i jego rozwój / Marek Stączek ; narrator Artur Kalicki. - Warszawa : EdisonTeam.pl , [b.r.] - 1 płyta (CD-MP3) (1 godz. 10 min 17 s) : digital ; 12 cm.
1. Wstęp; 2. Mówca- co trzeba mieć by być dobrym prezenterem; 3. Etos- bądź wiarygodny; 4. Empatia- wejdź w sytuację słuchaczy; 5. Logos- mów z KOP-em; 6. Logos- mów lapidarnie; 7. Etos- empatia- logos vs. Syreni śpiew; 8. Sześć kroków by być lepszym mówcą; 10. O idei ciągłego uczenia się; 11. Podsumowanie i zadanie o charakterze rozwojowym; 12. Zaproszenie na ciąg dalszy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-883-5
1. Przed prezentacja : Efektywna komunikacja personalna - wybrane zagadnienia ; Komu ludzie wierzą ?- budowanie wiarygodności i zaufania ; Kreowanie własnego wizerunku ; Radzenie sobie ze stresem ; Rodzaje prezentacji ; Przygotowanie prezentacji ; 2. W czasie prezentacji : Rozpoczęcie prezentacji ; Kiedy słowo jest bronią ? 0 perswazja w komunikacji ; Techniki wywierania wpływu w przekazie treści ; Sposób mówienia - od emisji do retoryki ; Mowa ciała w prezentacji ; 3. Po prezentacji : Procesy grupowe ; Prowadzenie dyskusji ; Asertywność w relacjach z odbiorcami prezentacji ; Pytania i odpowiedzi - radzenie sobie z obiekcjami ; Błędy popełniane podczas prezentacji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-922-1
1. Teoria kropki nad "i" , 2. Jak za pomocą słów tworzymy światy ?, 3. Kim jesteśmy , doka zmierzamy ? , 4. Dlaczego to wydaje się prawdziwe ?, 5. Dlaczego wydaje się przekonujące ?, 6. Atrakcyjność i wygłoszenie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-240-0570-6
1. Kto mówi ? 2. Kto słucha ? 3. Co nas łączy ? 4. Jak to się układa ? 5. Jak to się klei ? 6. Co przekonuje ? 7. W jakim stylu ?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
ISBN: 83-7249-095-3
1. Komunikacja werbalna . 2. Publiczność . 3. Wybór , rozplanowanie i aranżacja materiału . 4. Początek , środek i koniec . 5. Notatki . 6. Nerwy - problem wiarygodności . 7. Czas trwania wystąpienia . 8. Intonacja i gra głosem . 9. Komunikacja niewerbalna . 10. Fizyczne środowisko - aranżacja pomieszczeń . 11. Pomoc wzrokowa . 12. Sztuka przekonywania . 13. Czas na pytanie : prowadzenie dyskusji w grupie i odpowiadanie na pytania . 14. Wnioski .
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-05-13239-0
Część I : Przygotowanie . 1. Czym jest komunikacja . 2. Przygotowanie i planowanie prezentacji . 3. Jak skonstruować prezentację . 4. Jak przyciągnąć uwagę audytorium . 5. Jak zaplanować część wizualną . 6. jak profesjonalnie wykorzystywać pomoce wizualne . Część II : Prezentacja . 7. Przemawianie . 8. Opanowywanie tremy . 9.Ćwiczenia relaksacyjne . 10. Jak usprawnić wrażenie pewnego siebie . 11. Ustawienie głosu . 12. Szczypta humoru . 13. Jak odpowiadać na pytania . 14. Trening i próby . Część III : Praktyczne wskazówki . 15. Pisanie i czytanie tekstu na konferencję . 16. Rzut oka na miejsce wystąpienia . 17. Nawiązanie kontaktu z audytorium . 18. Perswazja , sprzedawanie i przekonywanie . 19. Kontakty z mediami . 20. Konferencje wirtualne i wystąpienia przed publicznością wielokulturową . 21. Końcowe przemyślenia .
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89537-10-9
1. Przygotowanie , 2.Wstęp prezentacji , 3. Zakończenie prezentacji , 4. Kontakt z publicznością , 5. Informuj i przekonuj , 6. Pytania i odpowiedzi , 7. Wizualne środki pomocnicze , 8. Mowa ciała , 9. Techniki operowania głosem , 10. Mówienie przez mikrofon , 11. Praktyczne rady
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7298-429-8
Wstęp; Nasz obraz wszechświata; Rozszerzający się wszechświat; Czarne dziury; Czarne dziury nie są całkiem czarne; Powstanie i los wszechświata; Strzałka czasu; Teoria wszystkiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 0 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Wykłady Publiczne / Polski Instytut Spraw Międzynarodowych)
ISBN: 83-915767-7-9
Demokracja a polityka zagraniczna, Ustrój państwa a polityka zagraniczna, Polityka zagraniczna a ustrój państwa, Unia Europejska - polski projekt w trakcie realizacji, Kilka refleksji z pogranicza konstytucji i prawa międzynarodowego, Ustrój państwa a polityka zagraniczna
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Skrypty Becka)
ISBN: 978-83-255-6820-7
Zawiera: Wprowadzenie Wykłady o mówcy 1.Znaczenie wymowy i rola adwokata w życiu publicznym. 2.Sławni mówcy sądowi. 3.Osobowość mówcy. 4.Terminologia łacińska w pracy współczesnego prawnika: retoryczny ozdobnik czy warsztatowa konieczność? Wykłady o mówieniu 1.Wybrane problemy prawideł wymowy polskiej. 2.Sztuka mówienia. 3.Środki wyrazu. 4.Środki ekspresji. 5.Ekspresja słowa – jak jej używać? 6.Czarne dziury w komunikacji prawników. Wykłady o przemawianiu 1.Przygotowanie przemówienia. Konstrukcja i krytyka przemówienia. 2.Przemówienia w procesie cywilnym. 3.Przemówienie w procesie karnym. 4.Przemówienie pełnomocnika strony przed sądem administracyjnym. 5.Pochwała Schopenhauera, czyli o sztuce prowadzenia sporów. 6.Rola adwokata w negocjacjach. 7.Erystyka A. Schopenhauera i jej praktyczne zastosowanie. 8.Wiem, że nic nie wiem – czyli jak wygłaszać przemówienie w sprawie karnej. 9.Specyfika dyskursu integracyjnego. Słynne mowy sądowe 1.Obrona. 2.Mowa w obronie Mureny. 3.Mowa do sędziów i adwokatów Bordeaux 11.11.1725 r. 4.Obrona Stanisław Hiszpańskiego. 5.Oskarżam! 6.W sprawie wynagrodzenia Aleksandra Milleranda. 7.O prawach majątkowych mężatek. 8.Obrona Zygmunta Hofmokl-Ostrowskiego. 9.Obrona w procesie Huberta Lindego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61732-21-1
Wprowadzenie ; Cz. I Kontakt emocjonalny ; Cz. II Używaj całego umysłu ; Cz. III Dwa ważne czynniki ; Cz. IV Zapanuj nad mózgiem pierwotnym ; Cz. V Od przekazywania informacji do wywierania wpływu .
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 808.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again