Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Author
Poździk Rafał
(1)
Rott-Pietrzyk Ewa
(1)
Year
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Prawo handlowe
(2)
Handel agencyjny
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Prawo antymonopolowe
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Umowa
(1)
Umowa agencyjna
(1)
3 results Filter
No cover
Book
In basket
(Monografie Prawnicze / C.H.Beck)
ISBN: 83-7387-979-X
R.I. Wprowadzenie: 1. Geneza i znaczenie umowy agencyjnej, 2. Umowa agencyjna w ujęciu porównawczym. R.II Harmonizacja prawa w zakresie umowy agencyjnej:1. Uwagi wstępne, 2. Prace nad harmonizacją prawa w zakresie umowy agencyjnej, 3. Reżim agenta handlowego w świetle dyrektywy nr 86/653, 4. Umowy agencyjne a prawo antymonopolowe. R.III Unifikacja prawa w zakresie umowy agencyjnej: 1. Unifikacja prawa materialnego, 2. Unifikacja prawa kolizyjnego dotyczącego agencji, 3. Wzorzec umowy agencyjnej Międzynarodowej Izby Handlowej w Paryżu. R.IV Reżim agenta handlowego w prawie polskim: 1. Dostosowanie prawa polskiego do wymagań dyrektywy Rady EWG nr 86/653, 2. Definicja umowy agencyjnej, 3. Strony umowy agencyjnej i ich kwalifikacja, 4. Postacie umowy agencyjnej, 5. Zawarcie umowy agencyjnej, 6. Prawa i obowiązki stron umowy agencyjnej, 7. Wynagrodzenie agenta, 8. Agencja wyłączna, 9. Agencja del credere, 10. Zakończenie umowy agencyjnej, 11. Świadczenie wyrównawcze, 12. Ograniczenie działalności konkurencyjnej po zakończeniu umowy, 13. Przedawnienie i zabezpieczenie roszczeń z umowy agencyjnej, 14. Ogólna ocena nowelizacji przepisów o umowie agencyjnej. R.V Załączniki
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 347.7 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-89468-55-7
Część I: Dystrybucja produktów. 1. Wprowadzenie. 2. Struktura rynku a dystrybucja produktów. 3. Strategie i rozwój konkurencji. 4. Pojęcie i znaczenie dystrybucji. 5. Kanały dystrybucji. 6. Podmioty uczestniczące w dystrybucji. 7. Rodzaje dystrybucji. Część II: Dystrybucja produktów na zasadzie wyłączności w prawie Unii Europejskiej. 1. Wprowadzenie. 2. Dopuszczalność stosowania klauzul wyłączności (art. 81 TWE). 3. Nadużycie pozycji dominującej (art. 82 TWE). 4. Niedopuszczalność stosowania klauzul wyłączności w porozumieniach w zakresie dystrybucji towarów i usług. 5. Porozumienia w zakresie praw własności przemysłowej. Część III: Klauzule wyłączności w prawie polskim. 1. Wprowadzenie. 2. Formy porozumień dystrybucyjnych. 3. Możliwości zastrzeżenia wyłączności w porozumieniach w świetle Kodeksu cywilnego. 4. Porozumienia dotyczące praw własności przemysłowej. 5. Dopuszczalność stosowania klauzul wyłączności w świetle polskiego prawa antymonopolowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 341 (1 egz.)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again