Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(57)
Forma i typ
Książki
(53)
Czasopisma
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(54)
dostępne
(35)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(36)
Czytelnia
(54)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(12)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(6)
Mielczarek Tomasz
(6)
Rott Dariusz (1965- )
(6)
Brzoza Katarzyna
(4)
Gierula Marian
(4)
Michalczyk Stanisław
(4)
Dzierżyńska Jolanta
(3)
Jarowiecki Jerzy
(3)
Ruta Przemysław
(3)
Borkowski Igor
(2)
Dudek Krystian
(2)
Guzek Damian
(2)
Koroczenskij Aleksandr
(2)
Kowalczyk Ryszard
(2)
Myśliński Jerzy
(2)
Notkowski Andrzej
(2)
Nęcka Agnieszka
(2)
Patrzałek Wanda
(2)
Szastak-Zięba Dagmara
(2)
Szostok Patrycja
(2)
Urbas Michał
(2)
Woźniakowska Anna
(2)
Woźny Aleksander (1953- )
(2)
Łojek Jerzy
(2)
Białek-Szwed Olga
(1)
Bielski Łukasz
(1)
Bohdan Tomasz
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Buszek Magdalena
(1)
Bykov Aleksei
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Cieślak Tadeusz
(1)
Cisak Wojciech
(1)
Cyz Paweł
(1)
Dahlgren Peter (1946- )
(1)
Dobrzycki Jarosław
(1)
Drwal Karolina
(1)
Dudziak Akradiusz
(1)
Dziki Sylwester
(1)
Eco Umberto (1932-2016)
(1)
Fic Maciej
(1)
Fras Janina
(1)
Gierula Joanna
(1)
Grzesiczek Wojciech
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Gzella Grażyna
(1)
Gzella Jacek
(1)
Głuszek-Szafraniec Dagmara
(1)
Havrylyuk Viktoriya
(1)
Homola Irena
(1)
Hudak Marta
(1)
Jabłońska Barbara
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jakubenas Regina
(1)
Jakutajć-Zalewska Agnieszka
(1)
Jakóbczyk Witold
(1)
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kalembka Sławomir
(1)
Kania Ireneusz (1940- )
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Konopelska Wiesława
(1)
Kornacka Monika
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Koroczyński Aleksander
(1)
Kosmanowa Bogumiła
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kubik Jolanta
(1)
Lehun Justyna
(1)
Maciejewska Katarzyna
(1)
Martinek Libor
(1)
Mciejczyk Krzysztof
(1)
Meisner Tomas
(1)
Michajłow Siergiej
(1)
Mielczarek Anna
(1)
Mielnik Galina
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(1)
Mlekodaj Anna
(1)
Morawiecová Renata
(1)
Nikołajew Jan
(1)
Novak Benjamin
(1)
Ociepka Beata
(1)
Oleksy Grzegorz
(1)
Oniszczuk Zbigniew
(1)
Ostaszewski Aleksander
(1)
Ostaszewskij Aleksandr
(1)
Paczkowski Andrzej
(1)
Palagniuk Julian
(1)
Pavera Libor
(1)
Pawłowska Ilona
(1)
Pisarek Walery
(1)
Piwnicka Anna
(1)
Podemski Krzysztof
(1)
Pokrzycka Lidia
(1)
Popielec Dominika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(39)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(57)
Język
polski
(57)
Przynależność kulturowa
Literatura włoska
(1)
Temat
Prasa (wydawnictwa)
(54)
Środki masowego przekazu
(28)
Dziennikarstwo
(15)
Czasopisma
(12)
Dziennikarze
(9)
Komunikacja społeczna
(5)
Telewizja
(5)
Internet
(4)
Radiofonia
(4)
Regionalne środki masowego przekazu
(4)
Czasopismo regionalno-lokalne
(3)
Cenzura
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Etyka
(2)
Informacja
(2)
Język polski
(2)
Okładki czasopism
(2)
Prasa
(2)
Prasa -- historia -- Polska -- 20 w
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Społeczeństwo
(2)
Agencje prasowe
(1)
Analiza treści i zawartości mediów
(1)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma naukowe
(1)
Decyzje
(1)
Drukarstwo
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Ekonomika
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Faszyzm
(1)
Film
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Głos Wielkopolski (czasop.)
(1)
Historia
(1)
Historia społeczna
(1)
Ideologia
(1)
Interes społeczny
(1)
Irlandia
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Kobieta
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Litwa
(1)
Lwów
(1)
Majorek, Marta
(1)
Marketing
(1)
Media społecznościowe
(1)
Medioznawstwo
(1)
Miarka, Karol (1825-1882)
(1)
Migracje
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Nauki polityczne
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Opinia publiczna
(1)
Perswazja
(1)
Pluralizm mediów
(1)
Polityka
(1)
Polityka medialna
(1)
Prasa (wydawnictwa) -- Polska -- 1918-1939 r.
(1)
Prasa (wydawnictwa) -- Polska -- 1939-1945 r.
(1)
Prasa (wydawnictwa) -- historia -- Polska
(1)
Prasa bezpłatna
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo prasowe
(1)
Propaganda
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Publicystyka
(1)
Publicystyka polska
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Reklama prasowa
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Teatr
(1)
Tolerancja
(1)
Transmisja danych
(1)
Wojna
(1)
Wolność słowa
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Wybory samorządowe
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Ćwierk, Konstanty (1895-1944)
(1)
Świadomość narodowa
(1)
Świadomość regionalna
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: dzieło
Kod YouTube
(1)
Wiadomości Literackie (czasop.)
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Temat: czas
1901-2000
(5)
1989-
(4)
2001-
(4)
1989-2000
(3)
1918-1939
(2)
1701-
(1)
1801-
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Górny Śląsk
(4)
Zagłębie Dąbrowskie
(4)
Europa
(2)
Ukraina
(2)
Czechy
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Galicja
(1)
Irlandia
(1)
Kazachstan
(1)
Kraków
(1)
Lwów
(1)
Portugalia
(1)
Słowacja
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(6)
Czasopismo prasoznawcze
(6)
Materiały konferencyjne
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(2)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Esej
(1)
Publicystyka
(1)
Szkic literacki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(19)
Historia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
57 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Niezbędna dawka teorii: Co trzeba wiedzieć o gatunku, wzorcu gatunkowym; 3. Z jakich segmentów składa się wypowiedź prasowa; 4. O tym, jak we współczesnej prasie funkcjonuje wzmianka; 5. W jaki sposób zwykło się redagować notatkę prasową?; 6. Co wiadomość czyni wiadomym i jakie są obecnie tendencje w jej redagowaniu?; 7. Odpowiednio anonsować. Czy twoja zapowiedź to potrafi?; 8. Komentować i komentować. A co z komentarzem?; 9. Na skrzyżowaniu gatunków, czyli editorial; 10. Pisać felietonowo- to koniecznie pisać felietony?; 11. O informacji zobrazowanej w reportażu; 12. Jakie treści da się wywieść z wywiadu?; 13. Objaśnienia skrótów; 14. Słownik terminów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza / Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Biblioteczka Poznańskich Studiów Polonistycznych Serii Językoznawczej / Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza ; Nr 35)
1.Współczesne prasowe gatunki dziennikarskie: Podział wypowiedzi dziennikarskich - różne propozycje klasyfikacji; Gatunki informacyjne - charakterystyka ogólna; Gatunki informacyjne - charakterystyka szczegółowa. 2. Wartościowanie - perswazja- manipulacja: Wartościowanie - problem semantyczny czy pragmatyczny; Perswazja i manipulacja - uściślenia terminologiczne i stanowisko badawcze. 3. Leksykalne i semantyczne środki perswazji - analiza materiału prasowego: Leksykalne i semantyczne środki perswazji bezpośredniej; Leksykalne i semantyczne środki perswazji pośredniej. 4. Stylistyczne środki przekazu: Metafory, Porównania, Ironia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Prasa w dawnej Rzeczypospolitej, 2.Prasa w Polsce porozbiorowej, 3.Prasa polska w dobie popowstaniowej, 4.Prasa Drugiej Rzeczypospolitej, 4.Prasa polska w czasie II wojny światowej, 5.Prasa w Polsce Ludowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Regiony, Historia, Kultura / red. Grzegorz Nieć ; Nr 4)
Zawiera: 1. Wprowadzenie. 2. Powstanie prasy lwowskiej i jej rozwój przed 1795 r.: Gazety ulotne przed pierwszym rozbiorem w 1772 r.; Prasa we Lwowie po pierwszym rozbiorze Polski. 3. Prasa lwowska w latach 1795-1867: Prasa lwowska przed powstaniem listopadowym; Od „Ziewonii” do „Rozpraw C. K. Galicyjskiego Towarzystwa Gospodarskiego” (183-1848); Powstanie prasy politycznej oraz prasy dla ludu w okresie Wiosny Ludów; Rozwój prasy lwowskiej w latach 1849-1867. 4. Prasa lwowska w latach 1867-1918: Warunki rozwoju prasy we Lwowie w okresie autonomii; Rozwój i typologia prasy lwowskiej; Status organizacyjno-instytucjonalny prasy lwowskiej. 5. Prasa ugrupowań politycznych we Lwowie w latach 1867-1918: Prasa informacyjna – uwagi ogólne; Prasa konserwatywna; Prasa liberalno-demokratyczna; Prasa narodowo-demokratyczna; Lwowskie pisma dla ludu oraz prasa ludowa; Prasa obozu chrześcijańsko-socjalnego oraz prasa religijna; Prasa socjalistyczna. 6. Czasopiśmiennictwo naukowe, techniczne i fachowe: Czasopiśmiennictwo naukowe i techniczne; Czasopisma fachowe. 7. Czasopisma społeczno-kulturalne, literackie, artystyczne i satyryczne: Czasopisma społeczno-kulturalne, literackie i artystyczne; Czasopisma satyryczno-humorystyczne. 8. Czasopisma pedagogiczne. 9. Czasopisma dla dzieci i młodzieży. 10. Prasa sportowa i turystyczna. 11.Prasa kobieca. 12. Prasa mniejszości narodowych we Lwowie w okresie autonomii Galicji: Prasa ukraińska; Prasa żydowska. 13. Dziennikarze i ich organizacje we Lwowie w okresie autonomii. 14. Prasa lwowska w latach pierwszej wojny światowej. 15. Ośrodek wydawniczo-prasowy we Lwowie w okresie Drugiej Rzeczypospolitej: Pierwsze dni niepodległości w prasie lwowskiej; Warunki rozwoju prasy we Lwowie; Rozwój prasy lwowskiej. 16. Prasa ugrupowań politycznych: Prasa ruchu narodowego; Prasa Chrześcijańskiej demokracji; Prasa demokratyczna i liberalna; Prasa ludowa; socjalistyczna; Prasa komunistyczna i jednolitofrontowa. 17. Czasopiśmiennictwo naukowe, techniczne i fachowe: Czasopisma naukowe; Czasopisma techniczne; Czasopisma fachowe. 18. Prasa gospodarcza: Czasopisma bankowe i giełdowe; Czasopisma gospodarcze; Czasopisma handlowe (kupieckie); Czasopisma mieszkaniowe. 19. Czasopisma literackie i społeczno-kulturalne. 20. Czasopisma pedagogiczne. 21. Czasopisma dla dzieci i młodzieży oraz młodzieżowe. 22. Prasa sportowa i turystyczna: Czasopisma sportowe; Czasopisma turystyczno-krajoznawcze i uzdrowiskowe. 23. Prasa wyznaniowa: Prasa Kościoła rzymskokatolickiego; Prasa archidiecezji lwowskiej rytu ormiańskiego; Prasa archidiecezji lwowskiej obrządku greckokatolickiego. 24.Czasopisma kobiece. 25. Prasa związków zawodowych. 26.Prasa hobbystyczna. 27.Prasa mniejszości narodowych w dwudziestoleciu międzywojennym: Prasa mniejszości ukraińskiej; Prasa żydowska; Prasa mniejszości niemieckiej. 28. Działalność wydawniczo-prasowa we Lwowie w latach 1939-1945: Lwów i jego prasa w 1939 r.; Prasa w okresie okupacji sowieckiej. 29. Organizowanie się polskiego ruchu oporu i jego prasy: Prasa Delegatury Rządu na Kraj; Prasa związku Walki Zbrojnej – Armii Krajowej; Prasa harcerska; Prasa socjalistyczna; Prasa ruchu ludowego; Prasa ugrupowań sanacyjnych; Prasa Stronnictwa Narodowego; Prasa Stronnictwa Pracy; Prasa konspiracyjna Polskiej Partii Robotniczej i Gwardii Ludowej; Inna prasa konspiracyjna. 30. Prasa w okresie okupacji niemieckiej: Polityka prasowa w Generalnym Gubernatorstwie, w tym na terenie dystryktu Galicja. 31. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elementy marketingu na rynku prasy / Wanda Patrzałek. - Wrocław : Uniwersytet Wrocławski, 2001. - 143 s. : tab., wykr. ; 25 cm.
Podstawowe pojęcia marketingu prasowego; Metodologia badań rynku prasowego; Badania rynku prasowego metodą ankiety komercyjnej; Analiza zachowań sprzedawców w miejscach sprzedaży czasopism metodą kwestionariusza planowanego; Wyniki analizy zachowań sprzedawców czasopisma komputerowego; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Podstawowe fakty na temat dziennikarstwa, 2. Zalety i wady pracy dziennikarskiej, 3. Formy dziennikarskie - rodzaje i podstawowe zasady, 4. Dziennikarstwo prasowe, 5. Dziennikarstwo internetowe, 6. " Jadąc na materiał", czyli przygotowanie do pisania, 7. Pierwsze kroki w dziennikarstwie, 8. Podsumowanie, czyli o obiektywiźmie słów kilka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Logika instytucji: R. 1 Media jako sfera publiczna - ponowna analiza; R. 2 Żegnaj, Hildy Johnson! - upadek „poważnej prasy”; R. 3 Sprzedaż poparcia w kampaniach społecznych - sfera publiczna jako rynek telewizyjny; R. 4 Wyjście poza zrównoważony pluralizm - media elektroniczne w Niemczech. Cz. II Polityka a dziennikarstwo: R. 5 Skrawki i migawki - pocięte newsy, gadające głowy i rozwidlenie polityki amerykańskiej; R. 6 Sfera publiczna i sposób wykorzystywania informacji w "koalicyjnym” systemie rządów; R. 7 „Zabawa w krzesła”? - trzy sfery publiczne w Polsce; R. 8 Dyskurs polityczny - rozważania o sprawach publicznych w Stanach Zjednoczonych i w Danii. Cz. III Praktyka dziennikarska: Globalna redakcja informacyjna - globalizacja wiadomości telewizyjnych: podobieństwa i różnorodność; Tyrania intymności? Kobiety, kobiecość i wiadomości telewizyjne; Opowieści z telelandii - prasa popularna i telewizja w Wielkiej Brytanii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing na rynku prasowym / Ryszard Żabiński. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 229, [3] s. : rys.; tabl. ; 24 cm.
1. Podstawy teoretyczne i metodyczne marketingu na rynku prasowym; 2. Marketingowe otoczenie wydawców prasowych; 3. Konsument na rynku prasowym; 4. Badania marketingowe na rynku prasowym; 5. Strategie marketingowe na rynku prasowym; 6. Strategie produktowe wydawców; 7. Kształtowanie cen gazet i czasopism; 8. Dystrybucja na rynku prasowym; 9. Promocja na rynku prasowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media w XXI wieku; Prasa; Radio; Telewizja; Nowe media - przykład Polski; Dziennikarze ich organizacje; Prasa, radio, telewizja w Polsce - statystyka; Media na świcie; Polityka audiowizualna Unii Europejskiej; W poszukiwaniu misji mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prasa polska i jej odbiorcy; początki nowoczesnej prasy u schyłku Rzeczypospolitej szlacheckiej 2. Echo ducha narodu polskiego pod włoskim niebem (O wizerunku Józefa Ignacego Kraszewskiego w prasie włoskiej) 3. Prasa poznańska przełomu XIX i XX w. na temat emancypacji kobiet 4. Narodziny współczesnej państwowości Serbów, Chorwatów i Słoweńców w relacjach "Dziennika Poznańskiego" i "Kuriera Poznańskiego" z 1918 r. 5. Współczesne mass media polskie na Białorusi 6. Ks. Józef Tischner na łamach "Gazety Wyborczej" 7. Prasa niemiecka o udziale Polski w konflikcie irackim 8. Intruz w Maisons-Laffitte, czyli publicystyka Leopolda Ungera w paryskiej "Kulturze" 9. Dylematy integrującej się Europy. Prasa wobec 50-tej rocznicy podpisania traktatów rzymskich. Wybrane tytuły 10. Stan wojenny w opinii prasy zagranicznej. Spojrzenia po latach 11. Prasa samorządu terytorialnego w Inowrocławiu po 1989 r. 12. Skuteczność dziennikarskich śledztw prowadzonych metodą "undercover" (na przykładzie operacji "Bar Mirage") 13. Technologie komunikacyjne w konfliktach militarnych XX w. 14. Blogi polityczne - nowa formuła komunikatu i komentarza 15. Transformacja polskiego systemu prasowego w latach 1989-2005 (próba analizy ilościowej) 16. Czy koniec tradycyjnej prasy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dziennikarstwo - zawód, misja czy powołanie?, 2. Problem dopuszczalności umieszczenia w koncesji na rozpowszechniania programów radiowych i telewizyjnych zobowiązania biskupa diecezjalnego Kościoła Katolickiego do odpowiedzialności za kształt programu w świetle konstytucyjnej zasady autonomii Państwa oraz kościołów i związków wyznaniowych, 3. Centrum Monitoringu Wolności Prasy jako przykład instytucji pozarządowej w polskim systemie medialnym, 4. Regionalny nadawca telewizji publicznej w Polsce a proces demokracji, 5. Przeobrażenia prasy lokalnej w Polsce w latach dziewięćdziesiątych, 6. Prasa lokalna Ziemi Leszczyńskiej, 7. Problematyka niemiecka w publicystyce "Tygodnika Powszechnego" i "Więzi" na przełomie 1989/1990, 8. Rola sceny wyrazowej w piractwie internetowym, 9. Aktualne czasopiśmiennictwo żydów w Polsce, 10. Prawo do informacji i jego gwarancje w konstytucji Hiszpanii, 11. Stowarzyszenia dziennikarskie Ukrainy w kontekście transformacji ustrojowej państwa, 12. Pojedynki a prasa. Relacje prasowe z wybranych pojedynków okresu międzywojennego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zamiast wstępu; Komu potrzebne jest prasoznawstwo?; Rozmowa o historii i współczesności; O mistrzu, kolegach i uczniach; Status dziennikarza w Polsce na przełomie XX i XXI wieku; Prasa w Poznaniu - dziesięć lat później; Wielkopolskie media - więcej obaw niż nadziei; Dlaczego polscy wydawcy opuścili "Głos Wielkopolski"?; Nakłady "Głosu Wielkopolskiego"; Tabloidy w polskiej prasie - źródła popularności i prognozy; Międzynarodowe koncerny prasowe a proces jednoczenia Europy; Czytając Mikrokosmos.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ogólna charakterystyka statystyczna prasy lokalnej w Wielkopolsce w latach 1990-2002, 2. Organizacja i zarządzanie lokalnym wydawnictwem prasowym, 3. Uwarunkowania ekonomiczne rozwoju prasy lokalnej, 4. Informacyjna, oświatowo-wychowawcza i kulturalna rola prasy lokalnej, 5. Prasa lokalna w systemie politycznym, 6. Język prasy i sposób przedstawiania rzeczywistości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Wprowadzenie. 2. Firmy medialne. 3. Media i reklama. 4. Prasa codzienna - rozwój w cieniu nowych technologii. 5. Czasopisma - esencja różnorodności. 6. Radio czy podcasting?. 8. Telewizja. 9. Nowe technologie w mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Medaia a komunikacja: 1. Media studies a antropologia środków przekazu - próba charakterystyki, 2. Pragmatyczna równość komunikacyjna w mediach - fakty, mity, perspektywy, 3. Kanały informacyjne a medialne światoobrazy, 4. Komunikowanie z punktu widzenia kognitywistyki, 5. Model efektu bezpośredniego, model wykorzystania i gratyfikacji oraz model ratyfiakcji kulturowej jako narzędzia analizy mediów masowych. Cz.II Media wobec wartości: 1. Współczesne mass media wobec wartości, 2. Kształtowanie opinii publicznej: kilka uwag o wolności i odpowiedzialności mediów, 3. Janusowe oblicze mediów. Cz.III Perswazja i manipulacja w mediach: 1. Problemy ananlizy dyskursu perswazyjnego, 2. Określanie preferencji grup perswazyjnych, 3. Manipulacja w wywiadzie telewizyjnym, 4. Różne obliczna dezinformacji w prasie codzinnej. Cz.IV Dynamiczny świat mediów, gatunków i przekazów medialnych: 1. Gatunki prasowe w humorystycznych i satyrycznych transformacjach, 2. Talk show - gatunek rozmowy telewizyjnej (na przykładzie "Rozmów w toku" w Telewizji tVN), 3. Raport- problem dla genologa, 4. Monitoring rynku odbiorców a formuła przekazu radiowego, 5. Czasopisma i książki w świecie mediów XXI wieku, 6. Perspektywy rozwoju czytelnictwa prasy on-line, 6. Wzajemne relacje przekazów medialnych i literatury (na przykładzie prasy opinii), 7. Wpływ internetu na prasę na przykładzie "Dziennika Łódzkiego", 8. Dydaktyka w radiu niepublicznym. Cz.V Media a świat polityki: 1. Rola mediów wilna i Lwowa w integracji międzywojennej Polski, 2. Aktualna debata pokoleniowa w niemieckich mediach, 3. Media a wojna w Iraku, 4. O dziennikarstwie poszukującym, czyli "Podróże z Milewiczem", 5. Marion Grafin Donhoff i jje rola w "Die Zeit". Cz.VI Medialne obrazy świata: 1. Wizja społeczeństwa i prawa kreowania w środkach masowego przekazu, 2. Językowy obraz polskiego sportu (na podstawie materiałów z codziennej prasy ogólnopolskiej i lokalnej), 3. "Reportaż to gra uczuć i emocji". O reportażach radiowych wybitnych współczesnych twórców Polskiego Radia, 4. O estetyce i etyce w reportażach Janiny Jankowskiej, 5. "Wielki Niewidomy", czyli słuchowaisko w postmodernistycznej kulturze audialnej i audiowizualnej. Cz.VII Prasa w okresach przemian: 1. Prasa wielkopolska- historai i stan obecny w świetle dotychczasowych badań, 2. Charakterystyka rynku lubelskiej prasy (1989-2005) Zmiany organizacyjne, marketing, środowisko dziennikarskie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Obraz mediów w Europie, 2. Europejska prasa drukowana, 3. Media publiczne i deregulacja rynku mediów elektronicznych, 4. Charakterystyka europejskiego dziennikarstwa, 5. Film europejski - Hollywood, GATT i cała reszta, 6. Media w Europie Wschodniej, 7. Polityka medialna i Unia Europejska, 8. " Europeizacja" mediów?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Prasa w okresie transformacji, 2. Prasa jako przedmiot badań, 3. Prasa jako środek i narzędzie, 4. Oddziaływanie prasy, 5. Powinności prasy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
R.1 Uwarunkowania funkcjonowania mediów: 1. Regulacje prawne, 2. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, 3. Agencje prasowe, 4. Kolportaż prasy, 5. Wybrane problemy wykonywania zawodu dziennikarskiego. R. 2 Prasa informacyjno - publicystyczna: 1. Konsekwencje likwidacji Robotniczej Spółdzielni Wydawniczej Prasa - Książka - Ruch, 2. Dzienniki ogólnopolskie, 3. Ogólnopolskie dzienniki ekonomiczne i sportowe, 4. Prasa lokalna i sublokalna. R. 3 Czasopiśmiennictwo: 1. Prasa opinii, 2. czasopisma wysokonakładowe, 3. Prasa dla dzieci i młodzieży, 4. Prasa Kościoła katolickiego, 5. Statystyczna charakterystyka prasy polskiej oraz obraz jej czytelnictwa. R. 4 R Radiofonia: 1. Polskie Radio Spółka Akcyjna, 2. Ogólnopolscy i regionalni nadawcy prywatni, 3. Radio Maryja, 4. Radiofonia lokalna. R. 5 Telewizja: 1. Telewizja publiczna, 2. Telewizje prywatne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Problematyka badań nad dyskursem; 2. Dwa modele dyskursu; 3. Debata nicejsko-konstytucyjna w polskiej prasie; 4. Otwartość komunikacyjna na przykładzie "Rzeczypospolitej"; 5. Zamknięte wspólnoty retoryczne "Naszego Dziennika" i "Trybuny"; 6. Quasi-otwartość komunikacyjna "Gazety wyborczej" i "Faktu"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia z dziejów komunikowania masowego - red. serii Dariusz Rott ; Tom 5)
Druk periodyków na Śląsku Austriackim do roku 1945 ; Prasa samorządowa w przestrzeni komunikowania masowego w Zagłębiu Dąbrowskim. Przeszłość- teraźniejszość- przyszłość; Czeladzkie "jednodniówki" świadectwem życia codziennego i odświętnego miasta; Číslo Čísla - Numer Numeru. O historii pewnego czasopisma; Powstanie i rozwój "Przeglądu Lokalnego" w Knurowie; Obraz świata z perspektywy "Polski gminnej" - przykład "Strzelca Opolskiego"; Śląskie czasopisma niezależne o stanie środowiska naturalnego w Polsce; Śląsk w zwierciadle dyskusji prowadzonych na łamach kwartalnika kulturalnego "Opcje"; Literatura czeska na łamach dodatku "Głosu Ludu" "Szyndzioły"; Obraz Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu w "Kalendarzu Opolskim".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej