Form of Work
Książki
(44)
Status
available
(33)
only on-site
(24)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(35)
Czytelnia
(24)
Author
Gajdka Jerzy
(4)
Walińska Ewa
(4)
Budzyński Wojciech
(3)
Błaż Agata
(3)
Davis Martha
(3)
Fanning Patrick
(3)
Majewska-Opiełka Iwona
(3)
Mastenbroek Willem
(3)
McKay Matthew
(3)
Szapiro Ewa
(3)
Szapiro Tomasz
(3)
Altkorn Jerzy
(2)
Covey Stephen R
(2)
Ilich John
(2)
Jankowski Piotr
(2)
Kotarbiński Tadeusz
(2)
Oleksyn Tadeusz
(2)
Tyrała Paweł
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Allen David
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bączek Karolina
(1)
Christopher Elizabeth M
(1)
Coates Charles
(1)
Cohen Herb
(1)
Denzin Norman K
(1)
FUNDACJA NA RZECZ NAUKI POLSKIEJ
(1)
Gasparski Wojciech
(1)
Goślicki Jan
(1)
Hartman Jan
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Koch Richard
(1)
Lincoln Yvonna S
(1)
Muller Uwe Renald
(1)
Nosal Czesław S
(1)
Pacyniak Patrycja
(1)
Pełka Bogusław
(1)
Pfeffer Jeffrey
(1)
Podemski Krzysztof
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Pszczołowski Tadeusz
(1)
Robbins Stephen P
(1)
Schauz Ewa
(1)
Sikorski Czesław
(1)
Sosnowska Honorata
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sutton Robert I
(1)
Turlejska Elżbieta
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Łuczak Maciej
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(14)
190 - 199
(1)
Country
Poland
(44)
Language
Polish
(44)
Subject
Prakseologia
(19)
Negocjacje
(11)
Przedsiębiorstwo
(11)
Zarządzanie
(9)
Decyzje
(6)
Finanse
(4)
Inwestycje
(4)
Reklama
(4)
Rynek finansowy
(4)
Sukces
(4)
Komunikacja społeczna
(3)
Konflikt
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Informacja dla zarządzania
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja pracy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Samorealizacja
(2)
Samowychowanie
(2)
Algorytmy
(1)
Analiza historii zdarzeń
(1)
Badania operacyjne
(1)
Baza danych
(1)
Czas pracy
(1)
Dyrektor
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Filozofia
(1)
Głosowanie
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Heurystyka
(1)
Informatyka
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Konkurencja
(1)
Logistyka
(1)
Nauki społeczne
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Perswazja
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Psychologia
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Wiedza
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
44 results Filter
Book
In basket
7 nawyków skutecznego działania / Stephen R. Covey ; przeł. Iwona Majewska-Opiełka. - Wyd. 4 uzupeł. [dodruk]. - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS, 2007. - 364, [10] s. : rys. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7301-877-8
1. Paradygmaty i zasady; 2. Prywatne zwycięstwo; 3. Zwycięstwo publiczne; 4. Odnowa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7227-485-1
1. Paradygmaty i zasady; Od wewnatrz... ; Siedem nawyków - zarys; 2. Prywatne zwycięstwo: Bądź proaktywny; Zaczynaj z wizją końca; Rób najpier to, co najważniejsze; 3. Zwycięstwo publiczne: Myśl w kategoriach wygrana-wygrana; Staraj się najpierw zrozumieć, potem być zrozumianym; Synergia; 4. Odnowa: ostrzenie piły; Zasady wszechstronnej samoodnowy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-761-6
1. Motywacja osiągnięć a typ kultury organizacyjnej. 2. Stosunek do racjonalności ocen i działań. 3. Stosunek do norm moralnych. 4. Stosunek do stratyfikacji społecznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-04-04499-4
1. Abecadło praktyczności, 2. O praktyczności, 3. Pisma metaprakseologiczne, 4. Elementy metodologii dyscyplin praktycznych, 5. Prakseologiczna teoria organizacji, 6. Pisma naukoznawcze, 7. O nauczaniu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 1 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87367-66-4
Wstęp; Wybór publiczny; Klasyfikowanie reguł decyzyjnych; Modelowanie zachowań parlamentarnych-sejm RP II kadencji; Indeksy siły; prognozowanie wynikow wyborów; Przetarg; Tryb ustawodawczy; Rola komisji sejmowych w kształtowaniu treści ustaw (na tle prac komisji nadzwyczajnej sejmu II kadencji ds. kodyfikacji prawa karnego).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej / FUNDACJA NA RZECZ NAUKI POLSKIEJ ; rada wydawnicza Henryk Samsonowicz, Janusz Sławiński, Lech Szczucki, Marek Ziółkowski)
ISBN: 83-85220-72-0
1. Filozofii obraz własny- w stronę heurystyki życia filozoficznego; 2. Myślenie metodologiczne; 3. Myślenie pragmatyczne; 4. Myślenie retoryczne; 5. Myślenie hermeneutyczne; 6. Myślenie strukturalistyczne; 7. Heurystyka i samowiedza
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 1 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87133-64-7
1. Wirtualna organizacja działań w rozwoju technologii społeczeństwa informacyjnego, 2.Wybrnae problemy wyzwań, szans i ograniczeń, 3. Podstawy informacyjne i obliczeniowe inteligentnych metod komputerowych, 4. Środowisko informacyjne organizacji wirtualnej, 5. Centra danych i zarządzanie informacją, 6. Wybrane badania przedmiotowe i rozwiązania eksperymentalne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7174-700-4
Wstęp; R.1 Od teorii do praktyki kierowania; R.2 Kierowanie a przedsiębiorczość; R.3 Cechy i charakterystyka organizacji; R.4 Struktury organizacyjne; R.5 Kultura organizacyjna w związkach z przedsiębiorczością; R.6 Komunikacja, negocjowanie i kontrola czynnikami przedsiębiorczości; R.7 Realizacje przedsiębiorczości poprzez efektywne zarządzanie; R.8 Zarządzanie przez cele; R.9 Przedsiębiorczość poprzez przewodzenie; R.10 Zarządzanie zasobami ludzkimi funkcją przedsiębiorczości; R.11 Nadrzędność strategii ekonomicznej w zarządzaniu; Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Korepetycje z sukcesu / Iwona Majewska-Opiełka. - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS, 2000. - 258,[1] s. : rys. ; 20 cm.
(Poradnik)
ISBN: 83-7120-794-8
I. Prawa sukcesu; Zanim poznasz prawa; Mój sukces; Zaplanuj szczęście; Sukces to proces; Sukces = Sukces; Nowa mapa rzeczywistości; Prawa rzeczywistości, II. Cele- drogowskazy sukcesu; Zanim ustalisz swoje cele; Dlaczego planować; Skąd się biorą cele; Cel najważniejszy; Nasz przyjaciel- czas; Zaplanuj życie; Ważne czy tylko pilne?; Pochwała organizera; Do dzieła, 3. Jak działać skutecznie; Otwarte drzwi; Kiedy jesteśmy skutecznie?; Jesteś cennym unikatem; Działaj; Zaangażowanie i dojrzałość; Radosny proces tworzenia; Zawsze Twój wybór; Ideały młodości; Tylko miłość; Prawo kury; Komunikacja to jezdnia dwukierunkowa; Wygrana-Wygrana albo mnie tu nie ma; Cierpliwości; Oliwa sprawiedliwa; Nie jesteś sam.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-85441-35-2
Wprowadzenie; Cz.1 Wyzwanie dla menedżerów: Wykorzystać okazję; Biznes: Sukces a kontrola. Cz.2 System funkcjonowania firmy: Orientacja na klienta i najlepszy produkt; Usprawnienie funkcjonowania firmy i najważniejsze kompetencje; Minimalizowanie kosztów. Cz.3 Zwycięska firma: Potęga sprawności operacyjnej; Wyprzedzić konkurentów pod względem rozwoju. Cz.4 Zapewnić sukces: Doceniać ludzi; Strategiczne programowanie wyników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Book
In basket
(Metodologia / PWN Wydawanictwo Naukowe ; T.1-2)
ISBN: 978-83-01-15877-4
Tom 1: 1. Wprowadzenie. Dziedzina i praktyka badań jakościowych . Cz. I. Obszar badań : ?. Reforma nauk społecznych i uniwersytetów przez badania interwencyjne , 3. Badania kompozycyjne w dwóch częściach . Teoria krytyczna i analiza społecznej (nie) sprawiedliwości , 4. Na grząskim gruncie . Badania tubylców w erze niepewności , 5. Kaupapa Maori . Przezwyciężyć neokolonializm w badaniach społecznych , 6. Etyka i polityka w badaniach jakościowych , ?. Komisje etyczne i konserwatyzm metodologiczny . wyzwania dla i ze strony paradygmatu fenomenologicznego , Cz. II. Rywalizujące paradygmaty i perspektywy : 8. Kontrowersje wokół paradygmatów , sprzeczności i wyłaniające się zbieżności , 9. Etnografia krytyczna . Polityka współpracy , 10. Feministyczne badania jakościowe u progu milenium . Zarys i wyzwania , 11. Krytyczna teoria rasy i jej znaczenie etyczne , 12. teoria krytyczna i badania jakościowe . rewizja , 13. Metodologie dla studiów kulturowych . Podejście integrujące , 14. Krytyczny humanizm i teoria queer . Nieuniknione napięcia , Cz. III. Strategie badawcze : 15. Praktyka i polityka w badaniach jakościowych finansowych ze źródeł zewnętrznych , 16. Etnografia performatywna . Odgrywanie i pobudzenie kultury , 17. Jakościowe stadium przypadku , 18. Obserwowanie uczestnictwa i narodziny etnografii publicznej , 19. Praktyki interpretacyjne a działanie społeczne , 20. Teoria ugruntowana w XXI wieku . zastosowanie w rozwijaniu badań nad sprawiedliwością społeczną , 21. Krytyczna etnografia jako uliczny perfomans. Refleksje na temat domu , rasy , mordu i sprawiedliwości , 22. narracja świadka , podrzędność i autorytet narracyjny , 23. Uczestniczące badania interwencyjne . Działanie komunikacyjne i sfera publiczna , 24. Badania kliniczne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 837251-550-6
1. Racjonalność w negocjacjach, 2. Strategie negocjacyjne, 3. Perswazja, 4. Techniki sprzedaży, 5. Kulturowa perspektywa analizy negocjacji - wyniki badań, 6. Techniki perswazyjne - wyniki badań, 7. Mity negocjacji, 8. Negocjacje z perspektywy kultury organizacyjnej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7361-985-2
Część I: Tak, możesz. 1. Czym są negocjacje? 2. Prawie wszystko podlega negocjacji. 3. Zmoczenie stóp. Część II: Trzy podstawowe zmienne. 4. Władza. 5. Czas. 6. Informacja. Część III: Style negocjacji. 7. Wygrana za wszelką cenę - styl radziecki. 8. Negocjacje, w wyniku których obie strony zyskują. 9. Więcej na temat techniki wygrany-wygrany. Część IV: Negocjowanie czegokolwiek, gdziekolwiek. 10. Negocjowanie telefoniczne i pisanie notatek. 11. Przejdź o jeden poziom w górę. 12. Nadawanie sytuacjom osobistego charakteru.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-11985-3
Cz.I Geneza i struktura; Cz.II Model negocjacji: Negocjowanie - orientacja; Osiąganie istotnych wyników; Wpływanie na równowagę sił; Tworzenie konstruktywnego klimatu; Osiąganie elastyczności w postępowaniu; wywieranie wpływu na mocodawców; Negocjowanie skuteczne - wnioski; Cz.III Nietypowe sytuacje i problemy: Rozwijanie umiejętności negocjacyjnych; Przygotowanie negocjacji; Przewodniczenie negocjacjom; Negocjowanie z silniejszym; Od walki do negocjacji; Mapa negocjacyjna i indywidualne style negocjowania; Negocjacje - kilka recept; Manipulowanie emocjami podczas negocjacji; Negocjacje wewnątrz instytucji: od kontroli pionowej do poziomego monitoringu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-11985-3
Przedmowa; Cz.I: WSTĘP: Geneza i struktura; Cz.II: MODEL NEGOCJACJI: Negocjowanie, Osiąganie istotnych wyników, Wpływanie na równowagę sił, Tworzenie konstruktywnego klimatu, Osiąganie elastyczności w postępowaniu, Wywieranie wpływu na mocodawców, Negocjowanie skuteczne; CZ.III: NIETYPOWE SYTUACJE I PROBLEMY : Rozwijanie umiejętności negocjacyjnych, Przygotowanie negocjacji, Przewodniczenie negocjacjom, negocjowanie z silniejszym, Od walki do negocjacji, Mapa negocjacyjna i indywidualne style negocjowania, Negocjacje: kilka recept, Manipulowanie emocjami podczas negocjacji, Negocjacje wewnątrz instytucji: od kontroli pionowej do poziomego monitoringu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Negocjowanie / Willem Mastenbroek ; przekł. Ewa Szapiro, Tomasz Szapiro. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 185,[1] s. : rys.,tab.,wykr. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-11985-3
Przedmowa; Cz.I: WSTĘP: Geneza i struktura; Cz.II: MODEL NEGOCJACJI: Negocjowanie, Osiąganie istotnych wyników, Wpływanie na równowagę sił, Tworzenie konstruktywnego klimatu, Osiąganie elastyczności w postępowaniu, Wywieranie wpływu na mocodawców, Negocjowanie skuteczne; CZ.III: NIETYPOWE SYTUACJE I PROBLEMY : Rozwijanie umiejętności negocjacyjnych, Przygotowanie negocjacji, Przewodniczenie negocjacjom, negocjowanie z silniejszym, Od walki do negocjacji, Mapa negocjacyjna i indywidualne style negocjowania, Negocjacje: kilka recept, Manipulowanie emocjami podczas negocjacji, Negocjacje wewnątrz instytucji: od kontroli pionowej do poziomego monitoringu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-86990-51-1
R.1 Przedsiębiorca w teorii ekonomii; R.2 Istota i za kres przedsiębiorczość; R.3 Warunki podejmowania działalności gospodarczej w Polsce; R.4 Planowanie i podejmowanie decyzji; R.5 Wybrane metody przedsiębiorczego zarządzania; R.6 Istota i zakres strategii przedsiębiorstwa; R.7 Zintegrowane systemy zarządzania jakością firmy; R.8 Wpływ zintegrowanego systemu zarządzania jakością na funkcjonowanie firmy; R.9 Wpływ niepewności i ryzyka na możliwość prowadzenia działalności gospodarczej; R.10 Ch-ka i ocena sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; R.11 Ch-ka i ocena sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Unii Europejskiej; R.12 Ocena możliwości rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; R.13 Ch-ka przedsiębiorstwa międzynarodowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7287-006-3
Cykle menedżerskiego myślenia i działania. Rozwiązywanie
problemów.Podejmowanie decyzji i ocena ryzyka. Myślen ie strategiczne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Reklama: techniki skutecznej perswazji. / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 1999. - 217 s. : fot., tab. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
ISBN: 83-86890-62-2
Uwarunkowania prawne działalności reklamowej; Etapy tworzenia reklamy i wybór jej celów; Decyzje w zakre- sie grup docelowych, treści reklamy i budżetu; Spo- rządzania briefu reklamowego; Plan mediów-wybór śro- dków przekazu reklamowego; Zasady współpracy z agencją reklamową; Reklama prasowa; Reklama telewizyjna; Re- klama radiowa; Reklama zewnętrzna; Internet; Inne for- my reklamy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
ISBN: 83-86890-62-2
Uwarunkowania prawne działalności reklamowej; Etapy tworzenia reklamy i wybór jej celów; Decyzje w zakre- sie grup docelowych, treści reklamy i budżetu; Spo- rządzania briefu reklamowego; Plan mediów-wybór śro- dków przekazu reklamowego; Zasady współpracy z agencją reklamową; Reklama prasowa; Reklama telewizyjna; Re- klama radiowa; Reklama zewnętrzna; Internet; Inne for- my reklamy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again