Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(48)
IBUK Libra
(7)
ebookpoint BIBLIO
(5)
Forma i typ
Książki
(46)
E-booki
(12)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(5)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(24)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Czytelnia
(37)
Autor
Baran Krzysztof Wojciech
(5)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(4)
Pisarczyk Łukasz
(3)
Walczak Krzysztof
(3)
Wratny Jerzy (1943- )
(3)
Włodarczyk Mirosław
(3)
Bieńkowska Jolanta
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Góral Zbigniew
(2)
Gładoch Monika
(2)
Hajn Zbigniew
(2)
Jędrejek Grzegorz
(2)
Kuczyński Tadeusz (1952- )
(2)
Latos-Miłkowska Monika
(2)
Piątkowski Jan (1951- )
(2)
Reda-Ciszewska Anna
(2)
Warwas Izabela
(2)
Wiktorowicz Justyna
(2)
Woszczyk Patrycja
(2)
Wypych-Żywicka Alina (1957- )
(2)
Ćwiertniak Bolesław Maciej (1952- )
(2)
Żołyński Janusz
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Babińska-Górecka Renata
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Baran-Wesołowska Beata
(1)
Bomba Katarzyna
(1)
Borek-Buchajczuk Renata
(1)
Bosak-Sojka Maria
(1)
Boudreau John
(1)
Cambus Claude
(1)
Carby-Hall Joseph R
(1)
Cascio Wayne (1946- )
(1)
Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog" im. Andrzeja Bączkowskiego
(1)
Chrapoński Dariusz
(1)
Crawford James T
(1)
Czarnecki Paweł (1981- )
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Daniluk-Jarmoniuk Anna
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dorczak Roman
(1)
Drozd Andrzej
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dziadzio Andrzej (1959- )
(1)
Dzienisiuk Dorota
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Florczak Izabela
(1)
Giermanowska Ewa
(1)
Gojtowska Maja
(1)
Gomula Joanna
(1)
Gredka-Ligarska Iwona
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grudecki Michał
(1)
Grzebyk Piotr
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Gąciarz Barbara
(1)
Hornicka Ewa
(1)
Jakubik Mateusz
(1)
Jaskulska Jagoda
(1)
Jaworska Katarzyna
(1)
Jaworski Lech
(1)
Justyna Marlena
(1)
Jęcek Zuzanna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kil Jan (1991- )
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Koczur Wiesław
(1)
Konieczny Marcin
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Kosut Anna
(1)
Kozek Wiesław
(1)
Kozłowski Marek (1951- )
(1)
Krajewski Marcin
(1)
Krasuń Aneta
(1)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(1)
Kryńska Elżbieta (1948-2018)
(1)
Kumor-Jezierska Ewelina
(1)
Kwaśniak Aleksander (1983- )
(1)
Lach Daniel Eryk
(1)
Lankamer-Prasołek A
(1)
Leary-Joyce Judith
(1)
Lekston Mariusz (1975- )
(1)
Lewandowicz-Machnikowska Monika (1973- )
(1)
Liksza Joanna
(1)
Ludera-Ruszel Agata
(1)
Lunden Bjorn (1944- )
(1)
Lupa Iwona
(1)
Makowski Dariusz
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Matey Maria
(1)
Mielczarek Marcin A
(1)
Mitrus Leszek
(1)
Miłkowski Tomasz (1970- )
(1)
Miśkowicz Tomasz
(1)
Modzikowska Danuta
(1)
Musiała Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(59)
Rosja
(1)
Język
polski
(59)
rosyjski
(1)
Temat
Pracodawcy
(33)
Prawo pracy
(20)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(11)
Przedsiębiorstwo
(7)
Rynek pracy
(6)
Płaca
(5)
Związki zawodowe
(5)
Zbiorowe stosunki pracy
(4)
Dobre praktyki
(3)
Kadry
(3)
Niepełnosprawni
(3)
Polityka zatrudnienia
(3)
Rekrutacja pracowników
(3)
Umowa o pracę
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zatrudnienie
(3)
BHP
(2)
COVID-19
(2)
Czas pracy
(2)
Informacja
(2)
Medycyna pracy
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Patologia społeczna
(2)
Postępowanie administracyjne
(2)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Prawa i obowiązki pracodawcy
(2)
Prawa i obowiązki pracownika
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Public relations
(2)
Siła robocza
(2)
Urlopy
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Świadczenia społeczne
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Administracja
(1)
Administracja rządowa
(1)
Administracja samorządowa
(1)
Akcja socjalna
(1)
Analogia (prawo)
(1)
Awans zawodowy
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezprawność czynu
(1)
Bezrobotni
(1)
Bezskuteczność (prawo)
(1)
Bhp
(1)
Choroby zawodowe
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dobra osobiste pracodawcy
(1)
Dokumentacja
(1)
Dowody (prawo)
(1)
Dyplomacja kulturalna
(1)
Dyskryminacja
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Emerytura
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Globalizacja
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Horizon Europe
(1)
Implementacja dyrektywy Unii Europejskiej
(1)
Informacja publiczna
(1)
Infrastruktura krytyczna
(1)
Inspekcja pracy
(1)
Interes społeczny
(1)
Inwalidztwo
(1)
Kadencja (prawo)
(1)
Kadry - polityka
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kara pozbawienia wolności
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Koszty pracy
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kwarantanna (medycyna)
(1)
Lekarze medycyny pracy
(1)
Lojalność pracowników
(1)
Luka płacowa
(1)
Luka w prawie
(1)
Majątek
(1)
Makiawelizm (psychologia)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Mediatorzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowa Organizacja Pracy (MOP)
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja pracy
(1)
Młodzież
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Czechy
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo prawnicze
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
60 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty i Prace Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu)
Społeczno-demograficzna charakterystyka próby, Bariery ograniczające aktywność gospodarczą bielskich firm, Wzór osobowy pracownika w perspektywie pracodawcy, Absolwenci szkół w roli pracowników, Problemy zarządzania zasobami ludzkimi, Perspektywy rozwoju lokalnego rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (9 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XXII. Zeszyt 4)
Kwartalnik, 2020-
Wcześniejsza częstotliwość: Półrocznik, 2000-2013, Rocznik, 2014-2019
Forma i typ
Temat
I. The issues of disability: 1. Current issues concerning the freedoms and rights of people with disabilities in the Ombudsman’s activities; 2. Perinatal palliative care in Poland – an introduction; 3. Gender equality plan for R&I. Observations based on the initial experiences of the Universtity of Silesia in Katowice; 4. Reflections on extending the term of office of local government units; 5. Compliance with ex lege quarantine law. II. Criminal law and criminal procedure issues: 1. The European Union and terrorist threats: the next step (part I); 2. Manipulation of the transfer of information on the example of the activities of Polish law enforcement agencies; 3. Body of crime in Czech and Polish criminal law; 4. Application of the more relative act in the field of administrative penalty in the light of analogy to criminal law. III. Procedural issues: 1. Some remarks about the public interest and the legitimate interest of citizens from the perspective of Article 7 of the Code of Administrative Procedure; 2. Suspension of execution of the final decision over the objection of the public prosecutor; 3. The issue of the execution of the penalty of restriction of liberty in the form of deduction of part of the remuneration; 4. Proceedings for the division of community property of spouses following the amendments to the Code of Civil Procedure introduced by the law of July 04, 2019; 5. Importance of documentary evidence in seperate proceedings in commercial cases. IV. Labor law and social security issues: 1. The organizational function of labor law; 2. Training pension as a benefit from social insurance supporting the process of vocational rehabilitation – selected problems and controversies.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Benefity – źródło przewagi konkurencyjnej pracodawcy: 1. Uwagi ogólne; 2. Świadczenia jako integralna część Total Reward; 3. Rosnąca rola Total Reward w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy; 4. Projekt systemu benefitowego, czyli never ending story; 5. Podsumowanie; Rozdział II. Persona, czyli odbiorca naszej oferty: 1. Uwagi ogólne; 2. Persona; 3. Doświadczenia i zachowania; 4. Employee Value Proposition (EVP); 5. Total Rewards; 6. Podsumowanie; Rozdział III. Przegląd rynku i wybór dostawców: 1. Uwagi ogólne; 2. Przygotowanie się do przeglądu rynku – poznanie potrzeb i możliwości organizacji; 3. Sposób oferowania benefitów – pakiet benefitów czy kafeteria?; 4. Przegląd benefitów oferowanych i praktykowanych w Polsce; 5. Ważne elementy z punktu widzenia pracodawcy, na które należy zwracać uwagę przy wyborze benefitu i dostawcy; 6. Checklista: Jak się przygotować i przeprowadzić przegląd oferty rynkowej?; Rozdział IV. Dopasowanie programu benefitowego do potrzeb organizacji – współpraca z dostawcą świadczenia: 1. Uwagi ogólne; 2. Analiza zapytania ofertowego pracodawcy, czyli początek wspólnej podróży; 3. Omówienie oferty, badanie potrzeb firmy i jej pracowników; 4. Wybór dostawcy, negocjacje ostatecznego kształtu oferty i ceny świadczeń; 5. Wsparcie wdrożenia programu benefitowego przez dostawcę; 6. Wspólny cel, wspólna podróż; Rozdział V. Komunikacja polityki benefitowej: 1. Uwagi ogólne; 2. Co się dzieje, gdy nie komunikujemy oferty benefitowej?; 3. Dokumenty, w których informujemy o benefitach; 4. Kanały komunikacji wewnątrz organizacji; 5. Kanały komunikacji polityki benefitowej poza organizacją; 6. Jak pisać angażujące treści?; 7. Podsumowanie; Rozdział VI. Badanie efektywności benefitów: 1. Uwagi ogólne; 2. Przegląd aktualnej polityki benefitowej; 3. Badanie rynku; 4. Badanie atrakcyjności świadczeń pozapłacowych; 5. Określenie strategii zarządzania benefitami; 6. Podsumowanie; Rozdział VII. Benefity – aspekt podatkowy i ubezpieczeniowy: 1. Uwagi ogólne; 2. Przychód ze stosunku pracy; 3. Nieodpłatne świadczenia; 4. Wartość świadczeń dla celów podatkowych; 5. Wartość świadczeń dla celów ubezpieczeń społecznych; 6. Świadczenia z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; 7. Wybrane benefity; 8. Świadczenia przy współpracy z osobami prowadzącymi działalność gospodarczą; 9. Podsumowanie; Rozdział VIII. Koronawirus szansą na nowe otwarcie dla HR: 1. Uwagi ogólne; 2. Fazy zarządzania sytuacją kryzysową; 3. Model D. Ulricha – role HR i ich ewolucja; 4. HR a zarządzanie kryzysowe na przykładzie pandemii COVID-19; 5. Szansa na nowe otwarcie – kierunki doskonalenia oferty dla pracowników; 6. Zakończenie; Rozdział IX. #zostań w domu. Badanie trendów zmian w pakietach benefitowych firm w związku z COVID-19. Pulse check: 1. Uwagi ogólne; 2. Cel badania; 3. Czas i miejsce badania; 4. Metodyka badania; 5. Charakterystyka próby badawczej; 6. Wyniki ankiety; 7. Wnioski z badania i retrospektywa; Rozdział X. Jakie benefity oferują pracodawcy, a po jakie najchętniej sięgaliby pracownicy? Badanie i analiza: 1. Uwagi ogólne; 2. Metodologia badania; 3. Świadczenia socjalne – ocena dostępności i atrakcyjności 2020/2018; 4. Benefity – ocena dostępności i atrakcyjności 2020 vs 2018; 5. Podsumowanie; Rozdział XI. Benefity – przykłady praktyk rynkowych: A. Czy praca zdalna to benefit? Badanie: Wpływ COVID-19 na podejście pracodawców i pracowników do pracy zdalnej; 1. Uwagi ogólne; 2. Elastyczne zatrudnienie jako trend na rynku pracy; 3. Praca zdalna jako jeden z elementów łącznych korzyści z pracy; 4. Historia i znaczenie pracy zdalnej; 5. Praca zdalna a pandemia COVID-19; 6. Wyniki badania ankietowego „Wpływ pandemii COVID-19 na podejście pracodawców i pracowników do pracy zdalnej”; B. Wdrożenie systemu kafeteryjnego zarządzania benefitami w jednej ze spółek z branży TSL; 1. Cel projektu; 2. Zakres i harmonogram; 3. Narzędzia; 4. Zespół; 5. Korzyści i rezultaty; C. Wprowadzenie aplikacji do doceniania Nais w celu zwiększenia poczucia satysfakcji i docenienia pracowników; 1. Praktyka rynkowa; 2. Cele projektu; 3. Zakres projektu; 4. Harmonogram projektu; 5. Narzędzia, metodyki, praktyki; 6. Rezultaty; 7. Korzyści dla organizacji; D. Czy za wszystkie benefity musi płacić pracodawca?; 1. Uwagi ogólne; 2. Koszty współpracy; 3. O czym warto pamiętać, decydując się na współpracę tego typu?; 4. Przykłady benefitów „bezkosztowych”; 5. Benefity „ukryte”; E. Samochód służbowy jako pomysł na benefit partycypacyjny; 1. Uwagi ogólne; 2. Case study; 3. Analiza praktyk rynkowych w zakresie samochodów służbowych; 4. Analiza podatkowa benefitu; 5. Analiza kosztowa dla pracownika i pracodawcy; 6. Korzyści dla pracownika z tytułu benefitu w postaci auta służbowego; F. Pracownicze programy emerytalne jako wartościowy benefit; 1. Definicja; 2. Pracownicze programy emerytalne w Polsce; 3. Rola składników pozapłacowych; 4. Pracowniczy program emerytalny w Firmie X; 5. Cel projektu; 6. Narzędzia; 7. Korzyści z pracowniczego programu emerytalnego; 8. Harmonogram; 9. Rezultaty; G. Pracownicze plany kapitałowe – obowiązek czy benefit; 1. Definicja pracowniczych planów kapitałowych; 2. Historia pracowniczych planów kapitałowych; 3. Case study; H. Employee Assistance Program; 1. Definicja; 2. Historia EAP; 3. Case study; Zakończenie; O Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Argumenty za budowaniem wizerunku pracodawcy z wyboru z perspektywy wyniku finansowego firmy 2. Jak korzystać z tej książki 3. Konsekwencja w działaniu: jak postępować, by czyny były zgodne z deklaracjami 4. Przywództwo 5. Komunikacja jako sposób na zaangażowanie współpracowników 6. Zarządzanie jako życiodajna siła kultury nadzwyczajnej firmy 7. Rekrutacja pod kątem postaw i wprowadzanie do organizacji 8. Przyjmowanie odpowiedzialności 9. Budowanie poczucia przynależności 10. Służba 360 stopni 11. Skuteczne przekonywanie: skłanianie ludzi do zaangażowania się w życie organizacji 12. Indeks
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
O autorce; 1. Po co nam doświadczenia? 2. Dlaczego doświadczenia kandydatów mają znaczenie? 3. Dlaczego to takie trudne? 4. Doświadczenia kandydatów odpowiadają wartościom firmy 5. Poznaj potrzeby swoich odbiorców 6. Wyjątkowe doświadczenia nie tylko spełniają oczekiwania, ale i wyznaczają standardy 7. Jak tworzyć doświadczenia, które zostaną z kandydatami na dłużej 8. Analityka, głupcze! 9. Najlepszy nośnik doświadczeń kandydatów 10. Jak nowe technologie wpływają na doświadczenia kandydatów 11. Czy doświadczenia kandydatów może budować podmiot zewnętrzny? 12. Co możesz zrobić choćby zaraz?; Podziękowania; Dodatek 1; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - wprowadzenie; 2. Wybrane wskaźniki pomiaru działań marketingowych w mediach społecznościowych; 3. Wybrane narzędzia pomiaru efektywności social media marketingu; 4 Efektywność mediów społecznościowych w wybranych obszarach marketingowych; 5. Efektywność social media marketingu w aspekcie innych wybranych form działań marketingowych; 6. Model efektywnego social media marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
R.1 Elastyczność popytu na pracę w teoriach rynku pracy; R.2 Elastyczność popytu na pracę w Polsce. Aspekty prawne; R.3 Kontraktowanie pracy; R.4 Nietypowe formy zatrudnienia pracowniczego; R.5 Telepraca; R.6 Organizacja czasu pracy; R.7 Współpraca przedsiębiorstw ze służbami zatrudnienia; R.8 Wpływ polityki personalnej na stosowanie elastycznych form zatrudnienia i organizacji pracy; R.9 Elastyczność popytu na pracę w Polsce - synteza, diagnozy i wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Wprowadzenie do idei employer brandingu; 2. Ujęcie employer brandingu w strategii organizacji; 3. Najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa; 4. Employer branding zewnętrzny; 5. CSR- wymiar pracowniczy społecznej odpowiedzialności biznesu; 6. Wsparcie głównego biznesu firmy jako kluczowy element działań employer brandingowych; 7. Studia przypadków. Opisy dobrych praktyk prowadzonych przez firmy na polskim rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką. Każda organizacja, która występuje w roli podmiotu zatrudniającego, ma swoją, mocniejszą lub słabszą, markę pracodawcy. W przypadku Polski, o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia dużej części pracujących rodaków, dbałość o markę pracodawcy nie należy do grupy priorytetowych działań organizacji. W efekcie, w sytuacji spadającego poziomu bezrobocia (jak przykładowo w roku 2008), wiele podmiotów gospodarczych ma kłopoty nie tylko z zatrzymaniem w firmie obecnych pracowników, ale i pozyskiwaniem nowych kadr. To właśnie powyższe przesłanki stanowiły główny powód zainteresowania się autorki problematyką employer branding , koncepcją, która, gdy stosowana jest w praktyce, stanowić może remedium na problemy organizacji z utrzymywaniem, zatrudnianiem czy motywowaniem pracowników. Niniejsze opracowanie ma głównie charakter poznawczy. Prezentowane treści mają na celu odpowiedzieć na dwa zasadnicze pytania: po pierwsze, dlaczego należy stosować employer branding ; po drugie, w jaki sposób zarządzać marką organizacji jako pracodawcy. Odpowiedzi na pierwsze z pytań szukano w charakterze przemian dokonujących się we współczesnych organizacjach i ich otoczeniu. Wskazówek, dotyczących kreowania marki pracodawcy oraz umacniania jej siły, dostarczył z kolei dorobek nauki w zakresie zarządzania, a w szczególności zarządzania zasobami ludzkimi oraz marketingu. Aby jak najdokładniej wyjaśnić istotę omawianej koncepcji, wyniki studiów literaturowych uzupełniono rezultatami badań empirycznych. W ramach badań opracowano instrumentarium badawcze, służące pomiarowi wizerunku marki pracodawcy i określeniu efektów tej siły w postaci postaw i zachowań pracowniczych zaliczanych do grupy lojalnościowych. W efekcie udało się poznać naturę marki organizacji jako pracodawcy oraz opracować wskazówki w zakresie zarządzania, których wdrożenie pozwoli organizacjom wzmacniać siłę ich employer brands .
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Employer branding po polsku / Urszula Zając-Pałdyna. - Gliwice : Helion S.A., cop. 2020. - 229, [3] s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp; Rozdział 1. Słów kilka o employer brandingu 1.1. Kluczowe definicje i pojęcia związane z employer brandingiem 1.2. Modele EB 1.3. Interesariusze działań EB Rozdział 2. Od czego rozpocząć przygodę z EB? 2.1. Na czym stoimy? 2.2. Odkrywanie EVP 2.3. Transparentność wynagrodzeń 2.4. Strategia komunikacji 2.5. Mierzenie działań EB Rozdział 3. Kandydat w centrum uwagi 3.1. Ogłoszenie o pracy 3.2. Strona Kariera 3.3. Targi pracy 3.4. Współpraca z uczelniami 3.5. Social media 3.6. Personal branding jako składowa EB 3.7. Akcja rekrutacja 3.8. Wideo w employer brandingu 3.9. Opinie w sieci 3.10. Agencja pracy/headhunter — rola w budowaniu marki pracodawcy Rozdział 4. Osoba ubiegająca się o pracę 4.1. Doświadczenie na wagę złota 4.2. Odpowiadanie na ofertę pracy 4.3. Informacja zwrotna 4.4. Spotkanie 4.5. Komunikacja 4.6. Rola osób rekrutujących oraz hiring managerów 4.7. Ambasador za 0 zł Rozdział 5. Osoba, która przyjęła ofertę 5.1. Pre-boarding Rozdział 6. Pracownik 6.1. On-boarding 6.2. Re-boarding 6.3. Employee experience Rozdział 7. Były pracownik 7.1. Rozstanie z pracownikiem 7.2. Off-boarding 7.3. Exit interview Rozdział 8. Kadra zarządzająca Rozdział 9. Klient; Podsumowanie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Krótkie Komentarze Becka)
Ustawa o informowanie pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji z dnia 7 kwietnia 2006 r. (Dz.U. Nr 79, poz. 550)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nadawanie strategicznego znaczenia pomiarom z zakresu ZZL; 2. Analityczne podstawy pomiarów z zakresu ZZL; 3. Ukryte koszty absencji; 4. Wysokie koszty odejść pracowników; 5. Zdrowie, dobre samopoczucie i dobrostan pracowników; 6. Postawy i zaangażowanie pracowników; 7. Efekty finansowe programów praca- życie; 8. Użyteczność procesu doboru pracowników: koncepcja i jej pomiar; 9. Wartość ekonomiczna wyników pracy; 10. Korzyści wynikające z zastosowania zaawansowanych metod selekcji; 11. Koszty i korzyści programów rozwoju zasobów ludzkich; 12. Analiza inwestycji w talenty: katalizator zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Status osoby niepełnosprawnej i orzecznictwo; 2. Zatrudnienie osób niepełnosprawnych- system kwotowy; 3. Uprawnienia niepełnosprawnych pracowników; 4. Wsparcie dla pracodawców z otwartego rynku pracy; 5. Uelastycznienie zatrudnienia niepełnosprawnych pracowników; 6. Formularze; 7. Ważne linki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Modele zarządzania w administracji publicznej; Rola klimatu organizacyjnego w zarządzaniu pracownikami na przykładzie wybranej jednostki administracji publicznej; Opłaty lokalne w dużych miastach Polski; Problem nadmiernej administracji publicznej w Polsce; Logistyka informacji publicznej w jednostce samorządu terytorialnego; Praktyka badań satysfakcji klienta w urzędach administracji samorządowej; Zintegrowany System Zarządzania w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wielkopolskim; Wybrane aspekty zarządzania jakością procesów innowacyjnych w sektorze mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw; Program „Przedsiębiorstwo Przyszłości” jako narzędzie ewaluacji i budowania marki rynkowej firm z wykorzystaniem atrybutów jakościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komentarze Kodeksowe)
1. Pierwszy ogólne; 2. Stosunek pracy; 3. Wynagrodzenie za pracę i inne świadczenia; 4. Obowiązki pracodawcy i pracownika; 5. Odpowiedzialność materialna pracowników; 6. Czas pracy; 7. Urlopy pracownicze; 8. Uprawnienia pracowników związane z rodzicielstwem; 9. Zatrudnienie młodocianych; 10. Bezpieczeństwo i higiena pracy; 11. Układy zbiorowe pracy; 12. Rozpatrywanie sporów o roszczenia ze stosunku pracy; 13. Odpowiedzialność za wykroczenia przeciwko prawom pracownika; 14. Przedawnienie roszczeń; 15. Przepisy końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Oddajemy w Państwa ręce kompendium na temat utrzymania aktywności zawodowej pracowników w wieku 50+. Kompendium zostało opracowane w ramach projektu pt. STAY. Wsparcie aktywności zawodowej osób 50+ w przedsiębiorstwie. Zdrowy i zmotywowany pracownik – zadowolony pracodawca, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Dzięki partnerskiej formule projektu STAY, możliwe było wykorzystanie w nim doświadczeń i rozwiązań wypracowanych przez partnerów zagranicznych i niestosowanych dotychczas w Polsce. Poruszana w opracowaniu problematyka jest bardzo aktualna i ważna dla funkcjonowania MŚP (mikro, małych i średnich przedsiębiorstw) w Polsce, aczkolwiek ciągle jest jeszcze słabo rozpoznana przez pracodawców tego sektora. Dlaczego jest to tak istotne? Nasze społeczeństwo, podobnie jak społeczeństwa wielu krajów rozwiniętych, starzeje się. W rezultacie potencjalne zasoby pracy będą się z jednej strony starzeć, a z drugiej kurczyć.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

Oddajemy w Państwa ręce kompendium na temat utrzymania aktywności zawodowej pracowników w wieku 50+. Kompendium zostało opracowane w ramach projektu pt. STAY. Wsparcie aktywności zawodowej osób 50+ w przedsiębiorstwie. Zdrowy i zmotywowany pracownik – zadowolony pracodawca, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Dzięki partnerskiej formule projektu STAY, możliwe było wykorzystanie w nim doświadczeń i rozwiązań wypracowanych przez partnerów zagranicznych i niestosowanych dotychczas w Polsce. Poruszana w opracowaniu problematyka jest bardzo aktualna i ważna dla funkcjonowania MŚP (mikro, małych i średnich przedsiębiorstw) w Polsce, aczkolwiek ciągle jest jeszcze słabo rozpoznana przez pracodawców tego sektora. Dlaczego jest to tak istotne? Nasze społeczeństwo, podobnie jak społeczeństwa wielu krajów rozwiniętych, starzeje się. W rezultacie potencjalne zasoby pracy będą się z jednej strony starzeć, a z drugiej kurczyć.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
1. Procedury kontrolne, 2. Kontrola przestrzegania prawa pracy, 3. Kontrola legalności zatrudnienia, 4. Kontrola bezpieczeństwa i higieny pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Kreatywność, leżąca podstaw innowacyjności, stała się istotną determinantą sukcesu współczesnych organizacji. Druga Ogólnopolska Konferencja Naukowa „CREATIVE VIBES Kreatywnością rozwijamy biznes” była okazją do dzielenia się przykładami efektywnego wykorzystania kreatywności w doskonaleniu różnorodnych przedsięwzięć biznesowych. Monografia składa się z kilkunastu opracowań, które mogą zainspirować Czytelników do podejmowania oryginalnych i skutecznych działań w praktyce.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Kreatywność, leżąca podstaw innowacyjności, stała się istotną determinantą sukcesu współczesnych organizacji. Druga Ogólnopolska Konferencja Naukowa „CREATIVE VIBES Kreatywnością rozwijamy biznes” była okazją do dzielenia się przykładami efektywnego wykorzystania kreatywności w doskonaleniu różnorodnych przedsięwzięć biznesowych. Monografia składa się z kilkunastu opracowań, które mogą zainspirować Czytelników do podejmowania oryginalnych i skutecznych działań w praktyce.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej