Form of Work
Książki
(14)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Status
available
(11)
only on-site
(5)
Branch
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(5)
Author
Zawiła Anna
(2)
Zawiła Tadeusz
(2)
Bielińska Inga
(1)
Blanchard Ken
(1)
Bloch Michał
(1)
Carew Donald
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
German Janusz
(1)
Grela Joanna
(1)
Hall Brendan
(1)
Hardingham Alison
(1)
Jakubczyńska Zofia
(1)
Kaczmarczyk Grzegorz
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Loeffler Marc
(1)
Malcherek Monika
(1)
Mastrogiacomo Stefano
(1)
Meryk Radosław
(1)
Morżoł Ilona
(1)
Nowocień Rafał
(1)
Osterwalder Alexander
(1)
Papadakos Trish
(1)
Parsi-Carew Eunice
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Smith Alan (1982- )
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Šochová Zuzana
(1)
Year
2020 - 2022
(6)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(8)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(14)
Demographic Group
Literatura angielska
(1)
Subject
Praca zespołowa
(14)
Coaching
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Kadry
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Mentoring
(2)
Przywództwo
(2)
Współdziałanie
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zwinne zarządzanie
(2)
Clipper Round the World
(1)
Hall, Brendan
(1)
Kapitan jachtowy
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Organizacja
(1)
Praca
(1)
Programowanie zwinne
(1)
Projekt informatyczny
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rejsy dookoła świata
(1)
Scrum
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zaufanie
(1)
Zespół wirtualny
(1)
Żeglarstwo morskie
(1)
Żeglarze
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Genre/Form
Poradnik
(8)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Kultura fizyczna i sport
(1)
14 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-4658-1
Rozdział 1. ABC retrospektyw. 1.1. Czym jest retrospektywa? 1.2. Retrospektywa sylwestrowa. 1.3. Model fazowy retrospektywy. 1.4. Wybór zajęć dla każdej fazy. 1.5. Pierwsza Dyrektywa. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 2. Przygotowywanie retrospektyw. 2.1. Przygotowania. 2.2. Właściwy czas, właściwe miejsce. 2.3. Odpowiednie materiały. 2.4. Jedzenie. 2.5. Agenda. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 3. Pierwsza retrospektywa. 3.1. Przygotowania. 3.2. Ustawienie sceny. Porównanie do samochodów. 3.3. Zbieranie danych. 3.4. Generowanie spostrzeżeń: "5 razy >>dlaczego<<". 3.5. Zdefiniowanie kolejnych eksperymentów: burza mózgów. 3.6. Zamknięcie: ROTI. Podsumowanie. Rozdział 4. Facylitator retrospektywy. 4.1. Jak zostać dobrym facylitatorem? 4.2. Ułatwienia wizualne. 4.3. Retrospektywy wizualne. 4.4. Facylitator z wewnątrz czy z zewnątrz? 4.5. Czas po retrospektywie to także czas przed retrospektywą. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 5. Od metafory do retrospektywy. 5.1. Retrospektywa "orkiestra". 5.2. Retrospektywa piłkarska. 5.3. Retrospektywa "pociąg". 5.4. Retrospektywa kuchenna. 5.5. Retrospektywa "piraci". Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 6. Retrospektywy systemowe. 6.1. Systemy. 6.2. Myślenie systemowe. 6.3. Myślenie o złożoności. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 7. Retrospektywy skoncentrowane na rozwiązaniach. 7.1. Podejście ukierunkowane na rozwiązania. 7.2. Retrospektywa skoncentrowana na rozwiązaniach w pięciu krokach. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 8. Retrospektywy w zespołach rozproszonych. 8.1. Formy rozproszonych retrospektyw. 8.2. Odpowiednie narzędzia. 8.3. Ogólne porady dotyczące prowadzenia rozproszonych retrospektyw. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 9. Inne podejścia. 9.1. Retrospektywa pracy. 9.2. Retrospektywa ciasteczek z wróżbą. 9.3. Mocne pytania. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 10. Typowe problemy i pułapki. 10.1. Słabe przygotowanie. 10.2. Dużo dyskusji, ale bez rezultatów. 10.3. Za dużo wyników. 10.4. Brak zainteresowania (dalszym) doskonaleniem. 10.5. Koncentracja na negatywach. 10.6. Koncentracja na tematach "materialnych". Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 11. Zarządzanie zmianami. 11.1. Zwinne zarządzanie zmianami. 11.2. Rozpoczęcie procesów zmian. 11.3. Procesy towarzyszące zmianom. Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-0900-5
Zawiera: Wstęp; 1. Proaktywni ludzie siłą organizacji; 2. Relacje z pracownikami – budowanie wartościowych relacji pomiędzy menadżerami a podwładnymi; 3. Otwartość organizacji na opinie pracowników – czy warto pytać ich o zdanie?; 4. Akceleracja procesów w firmie; 5. Czas na zmiany – angażujące zarządzanie zmianą w firmie; 6. Twoja droga do budowania zaufania w firmie; 7. Innowacyjność drogą do rozwoju firmy; 8. Wartości w organizacji – czyli jak wyjść poza metodę kija i marchewki; 9. Efektywność w życiu organizacyjnym – jak ukierunkować zaangażowanie pracowników?; 10. Team building – praca zespołowa jako budowanie zaangażowania pracowników; 11. Organizacja w przyszłości – czym jest rozwój organizacji?; 12. Organizacja u lekarza – budowanie zdrowych organizacji; 13. Lekcje trwające całe życie – uczenie się organizacji, szkolenia i budowanie zaangażowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
ISBN: 978-83-283-6451-6
Wprowadzenie; Część I. Coaching zespołowy jako metoda wspierania zespołów Rozdział 1. Istota i warunki coachingu zespołowego Rozdział 2. Zastosowania coachingu zespołowego Rozdział 3. Kompetencje coacha zespołowego Część II. Proces coachingu zespołowego Rozdział 4. Struktura procesu coachingu zespołowego Rozdział 5. Przygotowanie do coachingu zespołowego Rozdział 6. Sesja otwierająca Rozdział 7. Sesja diagnostyczna Rozdział 8. Sesja ustalania celów Rozdział 9. Dalsze sesje - poszerzanie świadomości zespołu i praca nad wyzwaniami Rozdział 10. Sesje zamykające proces coachingu Rozdział 11. Utrzymanie efektów coachingu Część III. Modele, techniki i narzędzia wykorzystywane w coachingu zespołowym Rozdział 12. Model GROW Rozdział 13. Proces grupowy Rozdział 14. Dysfunkcje pracy zespołowej Rozdział 15. Wywiad motywujący Rozdział 16. Ćwiczenia interakcyjne Rozdział 17. Umowy w zespole Rozdział 18. Analiza pola sił Rozdział 19. Profilowanie zespołu i psychometria Rozdział 20. Warsztaty wartości Rozdział 21. Perspektywa systemowa w pracy z zespołem Rozdział 22. Psychoedukacja Rozdział 23. Sesje informacji zwrotnej Rozdział 24. Rytuały w pracy z zespołem Rozdział 25. Gadżety i karty coachingowe Rozdział 26. Gamestorming Rozdział 27. HPI - Human Performance Improvement Rozdział 28. Design Thinking Rozdział 29. Team Canvas Rozdział 30. Zespoły X Rozdział 31. Ewaluacja Rozdział 32. Technika wspierająca zespół Część IV. Superwizja i rozwój coacha zespołowego Rozdział 33. Drogi rozwoju coacha zespołowego Rozdział 34. Superwizja w coachingu zespołowym Część V. Przykłady procesów coachingu zespołowego; Zakończenie; Spis rysunków; Spis tabel, arkuszy i ćwiczeń; Literatura.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-6416-5
CZĘŚĆ I. WSZYSTKO ZACZYNA SIĘ OD CIEBIE. Rozdział 1. Czy będę dobrym coachem? Dlaczego praca Agile Coacha jest ważna? Kontekst pracy Agile Coacha. Wyjaśnienie podstawowych terminów. Dążenie do roli Agile Coacha. Narodziny Agile Coacha. Naturalne predyspozycje. Niech bycie Agile Coachem Cię wyraża. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Rozdział 2. Oczekuj efektywności. Powiedz, czego oczekujesz. Wprowadź metaforę doskonałości. Nigdy nie dochodzimy do celu. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 3. Naucz się zarządzać sobą. Zacznij od samoświadomości. Wylecz się ze skłonności do zarządzania i kontroli. Przygotuj się na nadchodzący dzień. Codzienna praktyka. Pracuj nad sobą w każdym momencie. Bądź dla nich wzorem. Bądź dla siebie wsparciem. Zawsze nad sobą pracuj. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 4. Pozwól, aby Twój styl się zmieniał. Etapy rozwoju zwinnych zespołów. Style Agile Coachów. Swobodnie zmieniaj style. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. CZĘŚĆ II. JAK POMAGAĆ ZESPOŁOWI OSIĄGAĆ WIĘCEJ. Rozdział 5. Coach jako mentor. Czym jest agile coaching? Na czym zależy Agile Coachom? Coaching na dwóch poziomach. Coaching indywidualny. Praca z Właścicielami Produktu. Praca z Agile Coachami. Praca z menedżerami zwinnych zespołów. Jak pracować z menedżerami jako coach? Podsumowanie. Dodatkowe źródła. Bibliografia. Rozdział 6. Coach jako facylitator. Działaj dyskretnie. Facylitacja codziennego Scruma. Facylitacja planowania sprintu. Facylitacja przeglądu sprintu. Facylitacja retrospektywy. Facylitacja podczas rozmów wewnątrz zespołu. Profesjonalny facylitator a Agile Coach. Podsumowanie. Dodatkowe źródła. Bibliografia. Rozdział 7. Coach jako nauczyciel. Nauka we wstępnej fazie istnienia zespołu. Edukacja nowych członków zespołu. Wykorzystuj nadarzające się okazje do nauki. Przez cały czas edukuj w zakresie ról w zwinnym zespole. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 8. Coach jako osoba rozwiązująca problemy. Schemat rozwiązywania problemów w podejściu zwinnym. Problemy się pojawiają i tak ma być. Jasne spojrzenie na problem. Rozwiązuj problemy. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 9. Coach jako nawigator konfliktu. Rola Agile Coacha w konflikcie. Pięć poziomów konfliktu. Na jakim poziomie jest konflikt? Co powinieneś z tym zrobić? Jak postępować ze skargami? Nierozwiązywalny konflikt. Ostatnie słowo na temat konfliktu. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 10. Coach jako dyrygent współdziałania. Współdziałanie czy współpraca? Od współpracy do współdziałania. Pracuj z pojedynczymi osobami. Potrzebny jest nadmiar pomysłów. Buduj umiejętność współdziałania w zespole. Odkryj istotę współdziałania. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. CZĘŚĆ III. JAK ZYSKAĆ WIĘCEJ DLA SIEBIE. Rozdział 11. Błędy, ich naprawianie oraz sukces Agile Coacha. Typowe błędy Agile Coachów. Skąd się biorą błędy? Naprawianie błędów. Korzystne postawy Agile Coacha. Ćwicz i jeszcze raz ćwicz. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 12. Kiedy dotrę do celu? Umiejętności Agile Coacha. Nie tylko lista umiejętności. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 13. To Twoja droga. Drogi Agile Coachów. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-8027-1
1. Rola i obowiązki Scrum mastera. Samoorganizujący się zespół. Cel Scrum mastera. Obowiązki Scrum mastera. Pułapki związane z łączeniem ról. 2. Model stanu umysłu. Nauczanie i mentoring. Usuwanie przeszkód. Facylitacja. Coaching. Przykład: początki pracy z Agile'em. Przykład: przeszkody. Przykład: marazm. Przykład: odpowiedzialność. Ćwiczenie: stan umysłu – teraz. Brakujący element układanki. Ćwiczenie: stan umysłu – przyszłość. 3. ScrumMasterWay. Ćwiczenie: #scrummasterway. Poziom 1 - mój zespół. Poziom 2 – relacje. Poziom 3 - cały system. Grupa Scrum masterów. Organizacja jako system. Ramy postępowania Cynefin. 4. Metaumiejętności i kompetencje. Metaumiejętności. Kompetencje. Podstawowe kompetencje. 5. Budowanie zespołów. Model Tuckmana dotyczący faz rozwoju zespołów. Pięć dysfunkcji zespołu. Toksyny zespołowe. Koncentracja na odpowiedzialności. Organizacja jako plemię. Wybierz właściwy styl przywództwa. Stosowanie decentralizacji. 6. Wdrażanie zmiany. Dążenie do zmian. Zmiana zachowania. Osiem kroków na drodze do udanej zmiany. 7. Zestaw narzędzi Scrum mastera. Opanowanie shu ha ri. Zasada systemowa. Pozytywność. Facylitacja. Coaching. Analiza przyczyn źródłowych. Mapowanie wpływu. Skalowanie Scruma. Wgląd Kanbana i scrumowa lista kontrolna. Lista kontrolna praktyk XP. Lista kontrolna dla właściciela produktu. 8. Wierzę. Prawdziwy Scrum master. Nie wiesz, czy Agile i Scrum są dla Ciebie? Chcesz przekształcić swoją organizację w organizację agile'ową? Nie wiesz, jak zbudować dobry rejestr produktu? Szukasz sposobu na doskonalenie swojego zespołu? Chcesz zostać prawdziwym Scrum masterem? Chcesz zostać prawdziwym właścicielem produktu? Chcesz rozwiązać konflikty? Chcesz mieć nowoczesną organizację działającą w duchu Agile'a? Chcesz przenieść swoją organizację na wyższy poziom? Zuzana Šochová - sochova.com. Trener Agile'a. Trener.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Book
In basket
(Samo Sedno)
ISBN: 978-83-7788-778-3
Od autorek; Zamiast wstępu. Autorefleksja – ja i mój zespół; 1. W zdrowej organizacji zdrowy duch. Dlaczego warto budować silne zespoły: Studium przypadku; Kiedy zespół jest w formie?; Psychologia zespołów w pigułce; Przepis na zdrowe normy zespołowe; Jakie owoce zbierzesz, gdy wdrożysz zdrowe normy?; Ćwiczenia rozwojowe. Kontrakt. 2. Ofiara, primadonna i Zosia Samosia. Jak trudne jednostki wpływają na zespół? Studium przypadku; Co zrobić, gdy trudni pracownicy sabotują cele zespołowe?; Ćwiczeni rozwojowe. Kudo Box, czyli pudełko doceniania; 3. Wiele twarzy oporu. Jak przeprowadzić zespół od dysfunkcji do efektywności? Studium przypadku; Skąd ten opór?; Opór wobec szefa; Opór wobec zmian organizacyjnych; Opór wobec celów; Opór wynikający z dynamiki zespołowej; Ćwiczenia rozwojowe. Zatankuj, zamiast zaciągać hamulec ręczny. 4. Gry, sekrety i kłamstwa. Jak kultura organizacyjna wpływa na twój zespół? Studium przypadku; Prawo duplikacji, czyli ryba psuje się od głowy; Kliki i ich interesy; Parawaning, czyli kultura silosowa; Piłkarzyki i fotele do masażu, czyli menadżer siedzi po godzinach; Organizacja szklanych sufitów; Gierki organizacyjne; Co jest w twojej strefie wpływu?; Kiedy korzystać z pomocy zewnętrznej?; Ćwiczenia rozwojowe. Małe triki na wielkie wyzwania. 5. A co, jeśli to lider jest trudny? Studium przypadku; Jak sobie zrobić trudny zespół?; Patrząc w głąb siebie; Ćwiczenia rozwojowe. PoMOCY! Zakończenie; Bibliografia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-61732-58-7
1. Symbol; 2. Jednominutowy menedżer odbiera telefon; 3. Problem; 4. Dlaczego grupy są ważne; 5. Charakterystyka wysokowydajnego zespołu; 6. Dlaczego wizja jest ważna; 7. Diagnoza; 8. Zrozumieć dynamikę grupy; 9. Rozpoznanie; 10. Niezadowolenie; 11. Produkcja; 12. Integracja 13. Zmiany w produktywności i morale; 14. Umiejętność adaptacji; 15. Cztery style przywództwa; 16. Funkcje zadaniowe i serwisowe; 17. Naucz innych; 18. Zastosowanie koncepcji; 19. Odpowiedzi na pytania; 20. Zarządzanie drogą do decyzyjności; 21. Kiedy zmienić styl przywództwa; 22. Regres; 23. Obserwacja procesu; 24. Zrozumieć dynamikę grupy; 25. Menedżer jako nauczyciel; 26. Nowi Jednominutowi menedżerowie; 27. Dzieląc się z innymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0893-5
1. Zarządzanie zespołem- podstawy: Co to jest zespół; Jak zaplanować stworzenie skutecznego zespołu?; Jak stworzyć skuteczny zespół?; Jak kierować zespołem; Jak rozwiązywać problemy dotyczące zespołu? Jak oceniać osiągane wyniki?; 2. Wskazówki i narzędzia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Szkolenia / red. nauk. Mariola Łaguna)
ISBN: 978-83-7489-216-2
1. Od czego zależy wybór metod?, 2. Metody na dobry początek, 3. Wykład i prezentacja, 4. Dyskusja, 5. Studium przypadku, 6. Odgrywanie ról, 7. Gry i symulacje.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Jak grupa staje się zespołem. Co zagraża zespołowi, Czy istnieje idealny styl kierowania, Czy jestem urodzonym graczem zespołowym, Co decyduje o sukcesie zespołu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
ISBN: 97883-283-8192-6
Zawiera: Przedmowa; Siedmioro wielkich myślicieli będących źródłem inspiracji dla tej książki; Poznaj serię Strategyzer; Podstawy. Dlaczego zespoły osiągają słabe wyniki i jak je poprawić; 1. Odkryj mapę synchronizacji zespołu. Co to jest i w jaki sposób działa? 1.1. Rozpoczęcie pracy: cztery filary mapy synchronizacji zespołu 1.2. Planowanie podziału zadań za pomocą mapy synchronizacji zespołu (tryb planowania) 1.3. Utrzymywanie członków zespołu na właściwej ścieżce (tryb oceny) 2. Wykorzystaj mapę w praktyce. Jak korzystać z mapy synchronizacji zespołu? 2.1. Mapa synchronizacji zespołu na spotkaniach 2.2. Mapa synchronizacji zespołu w ramach projektów 2.3. Mapa synchronizacji zespołu dla dopasowania organizacyjnego 3. Zaufanie wśród członków zespołu. Cztery narzędzia do tworzenia atmosfery pełnej zaufania i zwiększonego bezpieczeństwa psychologicznego 3.1. Kontrakt zespołowy 3.2. Formularz ustalania faktów 3.3. Karta szacunku 3.4. Przewodnik bezprzemocowego wyrażania potrzeb 4. Głębsza analiza. Odkryj podstawy naukowe będące inspiracją dla opisanych narzędzi oraz książki 4.1. Wzajemne zrozumienie i wspólna płaszczyzna 4.2. Zaufanie i bezpieczeństwo psychologiczne 4.3. Typy relacji 4.4. Twarz i grzeczność.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Book
In basket
(Drogi do Biznesu)
(Drogi do Biznesu)
ISBN: 83-7110-414-6
Istota zespołów zadaniowych (projektów); Od struktury biurokratycznej do struktury wirtualnej; Pochodzenie zespołów - trochę historii; Struktury i organizacja zespołu (projektu); Wybór kierownika i członków zespołu; Opracowanie planu; Badanie kreatywności i wyników pracy zespołu badawczo - rozwojowych; Przykłady zastosowania projektów i zespołów zadaniowych; Jak rozpocząć stosowanie systemu zadaniowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-6434-9
Wstęp. 1. Definicja zespołu rozproszonego i zespołu wirtualnego. 2. Współczesne metodyki prowadzenia projektów informatycznych – przegląd. 3. Aspekty prawne i finansowe. 4. Role zarządcze. 5. Rekrutacja. 6. Narzędzia wymiany informacji i kontroli efektywności. 7. Standardy komunikacji i rozliczanie czasu pracy zespołu. 8. Koordynacja pracy w różnych strefach czasowych. 9. Zarządzanie sytuacją kryzysową. 10. Miary sukcesu zespołu. Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Team Spirit)
ISBN: 978-83-956329-0-7
1. Dowództwo 2. Regaty 3. Inspiracja 4. Przygotowania 5. Team Spirit 6. Trening 7. Wreszcie płyniemy 8. Wyrok 9. Nastawienie 10. Wytrwałość 11. Niebezpieczeństwo 12. Zamknięcie pętli.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again