Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(142)
Forma i typ
Książki
(136)
Poradniki i przewodniki
(25)
Publikacje fachowe
(21)
Audiobooki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(94)
tylko na miejscu
(81)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(103)
Czytelnia
(81)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
German Janusz (1974- )
(5)
Adair John Eric (1934- )
(4)
Marciniak Jarosław
(4)
Rączkowski Bogdan
(4)
Karbowski Marcin
(3)
Zenderowski Radosław (1974- )
(3)
Bakalarz Dariusz
(2)
Ciborski Piotr
(2)
Lany Magdalena
(2)
Malcherek Monika
(2)
Rotkiewicz Marek
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Skierska-Pięta Katarzyna
(2)
Stojek-Siwińska Magdalena
(2)
Strumińska Dorota
(2)
Suknarowska-Drzewiecka Ewa
(2)
Zawiła Anna
(2)
Zawiła Tadeusz
(2)
Łucki Zbigniew
(2)
Adams Scott
(1)
Albigowski Marek
(1)
Allen David
(1)
Ambroziewicz Maciej
(1)
Anyszka Elżbieta
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Baran Beata
(1)
Bartosiewicz Adam
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bereźnicki Franciszek
(1)
Bielińska Inga
(1)
Binda Albert
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Bloch Michał
(1)
Bogdanowicz Marcin
(1)
Boguszewski Józef M
(1)
Boć Jan (1939-2017)
(1)
Braksal Katarzyna
(1)
Bral Wiesław
(1)
Bruch Heike
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bullough Robert V
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Bąbska Barbara
(1)
Bączek Karolina
(1)
Carew Donald
(1)
Chin-Ning Chu
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Cichobłaziński Leszek
(1)
Cox Allan
(1)
Czekaj Katarzyna
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Day Christopher
(1)
Dobrowolska Małgorzata
(1)
Dodd Pamela
(1)
Doherty Nora
(1)
Drozd Andrzej
(1)
Dziuba Damian
(1)
Eco Umberto (1932-2016)
(1)
Edington D.W
(1)
Edwards Clifford H
(1)
Figurski Janusz
(1)
Fiszer Hanna
(1)
Gambarelli Gianfranco
(1)
Ghoshal Sumantra
(1)
Golaś-Olczak Sylwia
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Grela Joanna
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Górnicka Gabriela
(1)
Hall Brendan
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(1)
Hardingham Alison
(1)
Hardy Doug
(1)
Holstein-Beck Maria
(1)
Homan Madeleine
(1)
Hombek Danuta
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jakubczyńska Zofia
(1)
Jasińska-Cichoń Adrianna
(1)
Jaśkowski Kazimierz
(1)
Jelińska Urszula
(1)
Jurkowlaniec Grażyna
(1)
Kaczmarczyk Grzegorz
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Karasowska Aleksandra
(1)
Kardaszewski Jacek
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kaźmierczak Aleksandra
(1)
Klimkiewicz Luiza
(1)
Kolek Antoni
(1)
Kolman Romuald
(1)
Kossak-Główczewski Kazimierz
(1)
Kostera Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(40)
2000 - 2009
(71)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(29)
Kraj wydania
Polska
(142)
Język
polski
(142)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Prawo pracy
(23)
Praca
(22)
Praca zespołowa
(16)
Zatrudnienie
(13)
Motywacja pracy
(12)
Dysertacje naukowe
(11)
Zarządzanie
(11)
Menedżerowie
(10)
Prace dyplomowe
(9)
Przywództwo
(9)
Praca dyplomowa
(8)
Rynek pracy
(8)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Kadry
(7)
Mentoring
(7)
Nauczyciele
(7)
Czas pracy
(6)
Organizacja
(6)
Stosunki interpersonalne
(6)
Kariera
(5)
Organizacja pracy
(5)
Poszukiwanie pracy
(5)
Produktywność pracy
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Wypadki przy pracy
(5)
Choroby zawodowe
(4)
Coaching
(4)
Pedagogika
(4)
Rozwiązanie umowy o pracę
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zatrudnienie elastyczne
(4)
BHP
(3)
Badania naukowe
(3)
Bhp
(3)
COVID-19
(3)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Magazyn
(3)
Medycyna pracy
(3)
Metodologia
(3)
Nauczanie
(3)
Niepełnosprawni
(3)
Odzież ostrzegawcza
(3)
Poradnictwo zawodowe
(3)
Praca zdalna
(3)
Pracodawcy
(3)
Prześladowanie w miejscu pracy
(3)
Psychologia pracy
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(3)
Sukces
(3)
Telepraca
(3)
Transport
(3)
Ubezpieczenia społeczne
(3)
Uczenie się
(3)
Umowa
(3)
Umowa o pracę
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Środki ochrony indywidualnej
(3)
Bezrobocie
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Europejski Fundusz Społeczny
(2)
Internet
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Konflikt
(2)
List motywacyjny
(2)
Molestowanie seksualne
(2)
Obyczaje towarzyskie
(2)
Praca magisterska
(2)
Praca umysłowa
(2)
Prawo autorskie
(2)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(2)
Płaca
(2)
Szkolnictwo
(2)
Tarcza antykryzysowa (pakiet rządowy)
(2)
Współdziałanie
(2)
Wychowawstwo
(2)
Wyszukiwanie informacji
(2)
Zarządzanie czasem pracy
(2)
Zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy
(2)
Zwinne zarządzanie
(2)
Życiorysy urzędowe
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Agencje ochrony osób i mienia
(1)
Akcja socjalna
(1)
Asertywność
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Awans zawodowy
(1)
Bibliotekarze
(1)
Clipper Round the World
(1)
Controlling
(1)
Czas
(1)
Dane osobowe
(1)
Delegowanie pracowników
(1)
Dobre praktyki
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
2001-0
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(26)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(73)
Praca zbiorowa
(5)
Wzory dokumentów
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Opracowanie
(2)
Broszura
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(37)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(18)
Edukacja i pedagogika
(8)
Psychologia
(8)
Nauka i badania
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Językoznawstwo
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
142 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdział 1. ABC retrospektyw. 1.1. Czym jest retrospektywa? 1.2. Retrospektywa sylwestrowa. 1.3. Model fazowy retrospektywy. 1.4. Wybór zajęć dla każdej fazy. 1.5. Pierwsza Dyrektywa. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 2. Przygotowywanie retrospektyw. 2.1. Przygotowania. 2.2. Właściwy czas, właściwe miejsce. 2.3. Odpowiednie materiały. 2.4. Jedzenie. 2.5. Agenda. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 3. Pierwsza retrospektywa. 3.1. Przygotowania. 3.2. Ustawienie sceny. Porównanie do samochodów. 3.3. Zbieranie danych. 3.4. Generowanie spostrzeżeń: "5 razy >>dlaczego<<". 3.5. Zdefiniowanie kolejnych eksperymentów: burza mózgów. 3.6. Zamknięcie: ROTI. Podsumowanie. Rozdział 4. Facylitator retrospektywy. 4.1. Jak zostać dobrym facylitatorem? 4.2. Ułatwienia wizualne. 4.3. Retrospektywy wizualne. 4.4. Facylitator z wewnątrz czy z zewnątrz? 4.5. Czas po retrospektywie to także czas przed retrospektywą. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 5. Od metafory do retrospektywy. 5.1. Retrospektywa "orkiestra". 5.2. Retrospektywa piłkarska. 5.3. Retrospektywa "pociąg". 5.4. Retrospektywa kuchenna. 5.5. Retrospektywa "piraci". Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 6. Retrospektywy systemowe. 6.1. Systemy. 6.2. Myślenie systemowe. 6.3. Myślenie o złożoności. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 7. Retrospektywy skoncentrowane na rozwiązaniach. 7.1. Podejście ukierunkowane na rozwiązania. 7.2. Retrospektywa skoncentrowana na rozwiązaniach w pięciu krokach. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 8. Retrospektywy w zespołach rozproszonych. 8.1. Formy rozproszonych retrospektyw. 8.2. Odpowiednie narzędzia. 8.3. Ogólne porady dotyczące prowadzenia rozproszonych retrospektyw. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 9. Inne podejścia. 9.1. Retrospektywa pracy. 9.2. Retrospektywa ciasteczek z wróżbą. 9.3. Mocne pytania. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 10. Typowe problemy i pułapki. 10.1. Słabe przygotowanie. 10.2. Dużo dyskusji, ale bez rezultatów. 10.3. Za dużo wyników. 10.4. Brak zainteresowania (dalszym) doskonaleniem. 10.5. Koncentracja na negatywach. 10.6. Koncentracja na tematach "materialnych". Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 11. Zarządzanie zmianami. 11.1. Zwinne zarządzanie zmianami. 11.2. Rozpoczęcie procesów zmian. 11.3. Procesy towarzyszące zmianom. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: ROZUMIENIE GRUP I JEDNOSTEK 1. Grupy, 2. Niektóre cechy grup roboczych, 3. Role, 4. Funkcje członków, 5. Jednostka, 6. Potrzeby życia grupowego, 7. Procesy grupowe, 8. Grupy w obrębie grup Cz. II: BUDOWANIE I UTRZYMANIE WIELKIEGO ZESPOŁU 1. Zespoły, 2. Przywódca, 3. Budowanie zespołu, 4. Twórcze rozwiązywanie problemów, 5. Utrzymywanie zespołu, 6. Rewizja ról, 7. Lista kontrolna dla liderów grup
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: ROZUMIENIE MOTYWACJI 1. Czy jest motywacja, 2. Czego się spodziewasz, 3. Hierarchia potrzeb wg Maslowa, 4. Nie samym chlebem... 5. Czynniki higieniczne, 6. Motywatory, Cz. II: BUDOWANIE POMOSTÓW 1. Model trzech kręgów, 2. Równowaga balonów, 3. Przywództwo i motywowanie, 4. Inspirowanie ludzi, 5. Zasada "pół na pół", Cz. III: JAK WYDOBYĆ Z LUDZI WSZYSTKO, CO NAJLEPSZE 1. Motywuj sam siebie, 2. Wybieraj ludzi, którzy już mają motywację, 3. Stawiaj wysokie, ale realne cele, 4. Pamiętaj, że postęp motywuje, 5. Każdą osobę traktuj jak indywidualność, 6. Zapewniaj uczciwe wynagrodzenie, 7. Wyrażaj swoje uznanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Organizacja czasu z perspektywy, 2. Typowe problemy z czasem, 3. Rozwijanie własnego poczucia czasu, 4. Jak określać cele perspektywiczne, 5. Jak tworzyć plany średniego zasięgu, 6. Planowanie dnia, 7. Jak najlepiej wykorzystać najdogodniejszą porę, 8. Efektywne wykorzystanie czasu w biurze, 9. Organizacja zebrań, 10. Sztuka delegowania, 11. Korzystanie z zajętego czasu, 12. Zdrowie i wakacje, PODSUMOWANIE: Dziesięć kroków ku lepszej organizacji czasu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
( Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; nr 17)
1. Dlaczego asertywność jest nam coraz bardziej potrzebna? Kontekst polityczny; 2. Bibliotekarki odkrywają siłę swojej profesji; 3. Asertywność w zarządzaniu; 4. Konferencja; 5. Czy Polacy są asertywni? Kontekst kulturowy; 6. Lobbing, czyli molestowanie moralne; 7. Dlaczego asertywność jest nam potrzebna coraz bardziej? Kontekst społeczny; 8. Nadać zyciu sens.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykaz skrótów; Akty prawne i publikatory; Inne; Wprowadzenie; Rozdział 1. Ogólny zarys tematyki bezpieczeństwa i higieny pracy w podmiotach leczniczych 1.1. Powszechne źródła prawa w zakresie bhp 1.2. Bezpieczeństwo i higiena pracy w podmiotach leczniczych jako obowiązek pracodawcy 1.3. Szkolenia z zakresu bhp na stanowiskach pracy w podmiotach leczniczych 1.4. Ocena ryzyka zawodowego pracowników podmiotów leczniczych Rozdział 2. Najczęściej spotykane czynniki szkodliwe dla zdrowia występujące na stanowiskach pracy w podmiotach leczniczych 2.1. Ogólna charakterystyka czynników szkodliwych występujących na stanowiskach pracy w podmiotach leczniczych 2.2. Czynniki biologiczne 2.3. Czynniki chemiczne 2.4. Promieniowanie jonizujące 2.5. Czynniki lub procesy technologiczne rakotwórcze lub mutagenne 2.6. Badania i pomiary czynników szkodliwych 2.7. Obciążenia fizyczne Rozdział 3. Choroby zawodowe pracowników podmiotów leczniczych 3.1. Pojęcie choroby zawodowej, wykaz chorób zawodowych 3.2. Środki zapobiegające chorobom zawodowym 3.3. Postępowanie po rozpoznaniu u pracownika choroby zawodowej Rozdział 4. Obowiązki podmiotu leczniczego jako pracodawcy w zakresie przestrzegania bezpieczeństwa i higieny pracy 4.1. Obowiązki podmiotu leczniczego jako pracodawcy zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy 4.2. Obowiązki podmiotu leczniczego jako pracodawcy wynikające z zapewnienia środków ochrony indywidualnej 4.3. Szczegółowe warunki ochrony pracowników podmiotu leczniczego przed zagrożeniami spowodowanymi przez czynniki szkodliwe dla zdrowia Rozdział 5. Wymagania prawne dla pomieszczeń i urządzeń wybranych podmiotów leczniczych 5.1. Ogólne wymagania dla pomieszczeń i urządzeń podmiotu leczniczego 5.2. Wymagania dla pomieszczeń i urządzeń szpitala 5.3. Wymagania dla pomieszczeń poradni i pracowni stomatologicznych 5.4. Wymagania dla pomieszczeń medycznego laboratorium diagnostycznego 5.5. Wymagania dla pomieszczeń i urządzeń jednostek ochrony zdrowia udzielających świadczeń zdrowotnych z zakresu rentgenodiagnostyki, radiologii zabiegowej oraz diagnostyki i terapii radioizotopowej chorób nienowotworowych 5.6. Minimalne wymagania dotyczące wyposażenia pomieszczeń podmiotów leczniczych prowadzących działalność związaną z narażeniem na promieniowanie jonizujące w celach medycznych, polegającą na udzielaniu świadczeń zdrowotnych z zakresu radioterapii onkologicznej 5.7. Wymagania dla pomieszczeń, w których występuje promieniowanie jonizujące i stosowane są urządzenia radiologiczne 5.8. Procedura wydawania zgody na użytkowanie pomieszczeń podmiotu leczniczego Rozdział 6. Bezpieczeństwo i higiena pracy przy wykonywaniu wybranych świadczeń zdrowotnych udzielanych w podmiotach leczniczych 6.1. Bhp przy wykonywaniu prac związanych z narażeniem na zranienie przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych 6.2. Bhp przy przygotowywaniu, podawaniu i przechowywaniu leków cytostatycznych 6.3. Bhp przy wykonywaniu prac w zakładach anatomii patologicznej, w prosekturach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych 6.4. Bhp pracowników obsługujących urządzenia radiologiczne i narażonych na promieniowanie jonizujące 6.5. Bhp na stanowiskach pracy wyposażonych w monitory ekranowe Rozdział 7. Bezpieczeństwo i higiena pracy dla wybranych zawodów medycznych 7.1. Bhp na stanowisku pielęgniarka 7.2. Bhp na stanowisku lekarz 7.3. Bhp na stanowisku ratownik medyczny 7.4. Bhp na stanowisku diagnosta laboratoryjny 7.5. Ocena ryzyka zawodowego dla wybranych zawodów medycznych Rozdział 8. Instytucje sprawujące nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w podmiotach leczniczych 8.1. Wojewodowie i właściwe izby samorządów medycznych 8.2. Minister Zdrowia 8.3. Podmiot tworzący 8.4. Państwowa Inspekcja Pracy 8.5. Państwowa Inspekcja Sanitarna 8.6. Państwowa Straż Pożarna 8.7. Kontrola wewnętrzna 8.8. Sankcje z tytułu nieprzestrzegania zasad i przepisów bhp Rozdział 9. Kontrola działalności podmiotów leczniczych – środki odwoławcze 9.1. Środki odwoławcze podczas trwania postępowania kontrolnego 9.2. Środki odwoławcze po zakończeniu postępowania kontrolnego Rozdział 10. Wybór orzecznictwa sądowego w sprawach bezpieczeństwa i higieny pracy Rozdział 11. Jak poprawić standardy bezpieczeństwa i higieny pracy w podmiocie leczniczym? Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
BHP w praktyce / Bogdan Rączkowski. - Wyd. 11 uzup. Stan prawny na dzień 30.11.2007 r. - Gdańsk : Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr ODDK, 2008. - 1095 s., [4] k. tabl. kolor. : rys., tab., wykr. ; 25 cm.
1. Nadzór nad warunkami pracy. 2. Certyfikacja. 3. Obiekty budowlane i pomieszczenia pracy. 4. Profilaktyczna ochrona zdrowia. 5. Charakterystyka wybranych czynników niebezpiecznych. 6. Charakterystyka wybranych czynników szkodliwych i uciążliwych. 7. Ergonomia. Problemy techniczne i organizacyjne. 8. Prace szczególnie niebezpieczne. 9. Maszyny i inne urządzenia techiczne. 10. Transport wewnętrzny i magazynowanie. 11. Szkolenie pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 12. Wypadki przy pracy i choroby zawodowe. 13. Środki ochrony indywidualnej. Odzież ochronna. Odzież robocza.14. Organizacja i metody pracy służby bezpieczeństwa i higieny pracy. 15. Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach. 16. Dodatek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
BHP w praktyce / Bogdan Rączkowski. - Wyd. 12 Stan prawny na dn. 1.01.2009 r. - Gdańsk : Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr ODDK, 2009. - 1089 s. [4] k. tabl. kolor. : rys., tab., wykr. ; 25 cm.
1. Nadzór nad warunkami pracy. 2. Certyfikacja. 3. Obiekty budowlane i pomieszczenia pracy. 4. Profilaktyczna ochrona zdrowia. 5. Charakterystyka wybranych czynników niebezpiecznych. 6. Charakterystyka wybranych czynników szkodliwych i uciążliwych. 7. Ergonomia. Problemy techniczne i organizacyjne. 8. Prace szczególnie niebezpieczne. 9. Maszyny i inne urządzenia techiczne. 10. Transport wewnętrzny i magazynowanie. 11. Szkolenie pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 12. Wypadki przy pracy i choroby zawodowe. 13. Środki ochrony indywidualnej. Odzież ochronna. Odzież robocza.14. Organizacja i metody pracy służby bezpieczeństwa i higieny pracy. 15. Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach. 16. Dodatek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (2 egz.)
Książka
W koszyku
BHP w praktyce / Bogdan Rączkowski. - Wyd. 13 Stan prawny na dn. 1.02.2010 r. - Gdańsk : Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr ODDK, 2010. - 1124, [7] s. : il. kolor. : 25 cm.
1. Nadzór nad warunkami pracy. 2. Certyfikacja. 3. Obiekty budowlane i pomieszczenia pracy. 4. Profilaktyczna ochrona zdrowia. 5. Charakterystyka wybranych czynników niebezpiecznych. 6. Charakterystyka wybranych czynników szkodliwych i uciążliwych. 7. Ergonomia. Problemy techniczne i organizacyjne. 8. Prace szczególnie niebezpieczne. 9. Maszyny i inne urządzenia techiczne. 10. Transport wewnętrzny i magazynowanie. 11. Szkolenie pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 12. Wypadki przy pracy i choroby zawodowe. 13. Środki ochrony indywidualnej. Odzież ochronna. Odzież robocza.14. Organizacja i metody pracy służby bezpieczeństwa i higieny pracy. 15. Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach. 16. Dodatek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (9 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Proaktywni ludzie siłą organizacji; 2. Relacje z pracownikami – budowanie wartościowych relacji pomiędzy menadżerami a podwładnymi; 3. Otwartość organizacji na opinie pracowników – czy warto pytać ich o zdanie?; 4. Akceleracja procesów w firmie; 5. Czas na zmiany – angażujące zarządzanie zmianą w firmie; 6. Twoja droga do budowania zaufania w firmie; 7. Innowacyjność drogą do rozwoju firmy; 8. Wartości w organizacji – czyli jak wyjść poza metodę kija i marchewki; 9. Efektywność w życiu organizacyjnym – jak ukierunkować zaangażowanie pracowników?; 10. Team building – praca zespołowa jako budowanie zaangażowania pracowników; 11. Organizacja w przyszłości – czym jest rozwój organizacji?; 12. Organizacja u lekarza – budowanie zdrowych organizacji; 13. Lekcje trwające całe życie – uczenie się organizacji, szkolenia i budowanie zaangażowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podziękowania; Wstęp; Dlaczego liderom powinno zależeć na udoskonaleniu myślenia? Część pierwsza. Najnowsze odkrycia dotyczące mózgu, które zmieniają naszą dotychczasową wiedzę: Mózg to maszyna tworząca połączenia; Gdy przyjrzeć się z bliska, nie ma dwóch podobnych do siebie mózgów; Mózg automatyzuje wszystko, co się da; Zautomatyzowanie mózgu oznacza automatyczną percepcję; Rozmontowanie już istniejącego okablowania mózgu jest praktycznie niemożliwe; Stworzenie nowego okablowania nie jest trudne; Podsumowanie wyników najnowszych badań dotyczących mózgu. Część druga. Sześć kroków do transformacji efektywności: Sześć kroków w zarysie; Krok pierwszy: Myśl o myśleniu; Pozwól pracownikom myśleć; Skoncentruj się na rozwiązaniach; Pamiętaj o gimnastyce; Akcentuj pozytywy; Najpierw proces, potem treść; Krok drugi: Nasłuchuj potencjału; Nowy sposób słuchania; Klarowność dystansu. Krok trzeci: Mów z intencją; Wyrażaj się zwięźle; Trzymaj się konkretów; Mów szczodrze; Słowo komentarza odnośnie do komunikacji elektronicznej. Krok czwarty: Taniec ku olśnieniu; Cztery twarze ku olśnieniu; Taniec olśnienia; Przyzwolenie; Umiejscowienie; Stawianie pytań; Przyzwolenie, umiejscowienie i stawianie pytań ukierunkowanych na myślenie stosowane łącznie; Klaryfikacja; Wszystkie kroki tańca olśnienia. Krok piąty: ROZPAL nowe myślenie; Rzeczywistość obecna; Zbadaj posiadanie alternatywy; Ludzie i ich energia; Wszystkie fazy techniki ROZPAL. Krok szósty: Śledzenie postępów; „Co?”; Emocje; Zachęta; Uczenie się; Implikacje; Cel; Podsumowanie sześciu kroków. Część trzecia. Sześć kroków w praktyce: Sześć kroków jako pomoc w rozwiązywaniu problemów; Sześć kroków jako pomoc w podejmowaniu decyzji; Wykorzystywanie sześciu kroków w udzielaniu informacji zwrotnej; Wykorzystanie sześciu kroków w zarządzaniu zespołem; Sześć kroków o pomoc w relacjach z dziećmi; Sześć kroków jako pomoc w zarządzaniu cała organizacją; Na zakończenie; Glosariusz; Polecana literatura; Przypisy; O Autorze; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Perspektywa nauki: Coaching oparty na dowodach; Psychologia coachingu; Coaching umiejętności interpersonalnych; 2. Perspektywa praktyki: Coaching jako profesja. Standardy nauczania i praktyki coachingu; Executive coaching, czyli o metodzie dążenia do doskonałości przez menedżerów wyższego szczebla; Coaching kariery; Coaching wewnętrzny w firmie; 3. Perspektywa klienta: E-coaching: zalety i ograniczenia; Coaching z perspektywy menedżera; Wdrożenie programu coachingu w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Witaj w świecie coachingu, 2. Odległość między dwoma punktami, 3. Trzy perspektywy, 4. Bądź panem swojego świata, 5. Wykorzystaj swoje talenty, 6. Zadbaj o zaspokojenie swoich potrzeb, 7. Pielęgnuj i chroń swoje priorytety, 8. Określ swoje normy i przestrzegaj ich, 9. Wytycz swoje granice i broń ich, 10. Wyeliminuj przyzwolenia, 11. Bliski doskonałości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Pojecie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojecie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu w odniesieniu do realiów polskich organizacji; 14. Etyka coachingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Wprowadzenie; Część I. Coaching zespołowy jako metoda wspierania zespołów Rozdział 1. Istota i warunki coachingu zespołowego Rozdział 2. Zastosowania coachingu zespołowego Rozdział 3. Kompetencje coacha zespołowego Część II. Proces coachingu zespołowego Rozdział 4. Struktura procesu coachingu zespołowego Rozdział 5. Przygotowanie do coachingu zespołowego Rozdział 6. Sesja otwierająca Rozdział 7. Sesja diagnostyczna Rozdział 8. Sesja ustalania celów Rozdział 9. Dalsze sesje - poszerzanie świadomości zespołu i praca nad wyzwaniami Rozdział 10. Sesje zamykające proces coachingu Rozdział 11. Utrzymanie efektów coachingu Część III. Modele, techniki i narzędzia wykorzystywane w coachingu zespołowym Rozdział 12. Model GROW Rozdział 13. Proces grupowy Rozdział 14. Dysfunkcje pracy zespołowej Rozdział 15. Wywiad motywujący Rozdział 16. Ćwiczenia interakcyjne Rozdział 17. Umowy w zespole Rozdział 18. Analiza pola sił Rozdział 19. Profilowanie zespołu i psychometria Rozdział 20. Warsztaty wartości Rozdział 21. Perspektywa systemowa w pracy z zespołem Rozdział 22. Psychoedukacja Rozdział 23. Sesje informacji zwrotnej Rozdział 24. Rytuały w pracy z zespołem Rozdział 25. Gadżety i karty coachingowe Rozdział 26. Gamestorming Rozdział 27. HPI - Human Performance Improvement Rozdział 28. Design Thinking Rozdział 29. Team Canvas Rozdział 30. Zespoły X Rozdział 31. Ewaluacja Rozdział 32. Technika wspierająca zespół Część IV. Superwizja i rozwój coacha zespołowego Rozdział 33. Drogi rozwoju coacha zespołowego Rozdział 34. Superwizja w coachingu zespołowym Część V. Przykłady procesów coachingu zespołowego; Zakończenie; Spis rysunków; Spis tabel, arkuszy i ćwiczeń; Literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. WSZYSTKO ZACZYNA SIĘ OD CIEBIE. Rozdział 1. Czy będę dobrym coachem? Dlaczego praca Agile Coacha jest ważna? Kontekst pracy Agile Coacha. Wyjaśnienie podstawowych terminów. Dążenie do roli Agile Coacha. Narodziny Agile Coacha. Naturalne predyspozycje. Niech bycie Agile Coachem Cię wyraża. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Rozdział 2. Oczekuj efektywności. Powiedz, czego oczekujesz. Wprowadź metaforę doskonałości. Nigdy nie dochodzimy do celu. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 3. Naucz się zarządzać sobą. Zacznij od samoświadomości. Wylecz się ze skłonności do zarządzania i kontroli. Przygotuj się na nadchodzący dzień. Codzienna praktyka. Pracuj nad sobą w każdym momencie. Bądź dla nich wzorem. Bądź dla siebie wsparciem. Zawsze nad sobą pracuj. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 4. Pozwól, aby Twój styl się zmieniał. Etapy rozwoju zwinnych zespołów. Style Agile Coachów. Swobodnie zmieniaj style. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. CZĘŚĆ II. JAK POMAGAĆ ZESPOŁOWI OSIĄGAĆ WIĘCEJ. Rozdział 5. Coach jako mentor. Czym jest agile coaching? Na czym zależy Agile Coachom? Coaching na dwóch poziomach. Coaching indywidualny. Praca z Właścicielami Produktu. Praca z Agile Coachami. Praca z menedżerami zwinnych zespołów. Jak pracować z menedżerami jako coach? Podsumowanie. Dodatkowe źródła. Bibliografia. Rozdział 6. Coach jako facylitator. Działaj dyskretnie. Facylitacja codziennego Scruma. Facylitacja planowania sprintu. Facylitacja przeglądu sprintu. Facylitacja retrospektywy. Facylitacja podczas rozmów wewnątrz zespołu. Profesjonalny facylitator a Agile Coach. Podsumowanie. Dodatkowe źródła. Bibliografia. Rozdział 7. Coach jako nauczyciel. Nauka we wstępnej fazie istnienia zespołu. Edukacja nowych członków zespołu. Wykorzystuj nadarzające się okazje do nauki. Przez cały czas edukuj w zakresie ról w zwinnym zespole. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 8. Coach jako osoba rozwiązująca problemy. Schemat rozwiązywania problemów w podejściu zwinnym. Problemy się pojawiają i tak ma być. Jasne spojrzenie na problem. Rozwiązuj problemy. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 9. Coach jako nawigator konfliktu. Rola Agile Coacha w konflikcie. Pięć poziomów konfliktu. Na jakim poziomie jest konflikt? Co powinieneś z tym zrobić? Jak postępować ze skargami? Nierozwiązywalny konflikt. Ostatnie słowo na temat konfliktu. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 10. Coach jako dyrygent współdziałania. Współdziałanie czy współpraca? Od współpracy do współdziałania. Pracuj z pojedynczymi osobami. Potrzebny jest nadmiar pomysłów. Buduj umiejętność współdziałania w zespole. Odkryj istotę współdziałania. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. CZĘŚĆ III. JAK ZYSKAĆ WIĘCEJ DLA SIEBIE. Rozdział 11. Błędy, ich naprawianie oraz sukces Agile Coacha. Typowe błędy Agile Coachów. Skąd się biorą błędy? Naprawianie błędów. Korzystne postawy Agile Coacha. Ćwicz i jeszcze raz ćwicz. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 12. Kiedy dotrę do celu? Umiejętności Agile Coacha. Nie tylko lista umiejętności. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 13. To Twoja droga. Drogi Agile Coachów. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Źródła wewnątrzzakładowe dotyczące czasu pracy; 2. Systemy czasu pracy; 3. Odpoczynek dobowy i tygodniowy; 4. Zasada średnio pięciodniowego tygodnia pracy; 5. Praca w niedziele i święta; 6. Praca w porze nocnej; 7. Rozkłady czasu pracy; 8. Praca w godzinach nadliczbowych; 9. Rozliczanie czasu pracy; 10. Dyżur; 11. Czas pracowników zatrudnionych na stanowiskach; 12. Przerwy w pracy; 13. Ewidencja czasu pracy; 14. Sankcje za naruszanie przepisów o czasie pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Czas pracy w praktyce / Magdalena Oleksyn. - Wyd.2 uaktual. i rozszerz. - Warszawa : Dom Wydawniczy ABC, 2004. - 139, [2] s. ; 20 cm.
1. Przepisy o czasie pracy 2. Podstawowe pojęcia dotyczące czasu pracy 3. Okresy niewykonywania pracy wliczane do czasu pracy 4. Okresy niewliczane do czasu pracy 5. Okresy odpoczynku od pracy 6. Systemy czasu pracy 7. Praca w godzinach nadliczbowych 8. Praca w nocy 9. Praca w dni wolne od pracy 10. Ustalanie i rozliczanie czasu pracy 11. Sankcje za naruszenie przepisów o czasie pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Po co praktyki ?; 2. System kształcenia nauczycieli w Polsce i na świecie; 3. Kto może być nauczycielem?; 4. Szkoła jako miejsce pracy nauczyciela; 5. Kluczowe kompetencje; 6. Efektywna dydaktyka; 7. Etyka zawodowa; 8. Negatywne aspekty pracy nauczyciela; 9. Nauczyciel w XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wychowawca - zawód czy rola społeczna?; 2. Równouprawnienie na rynku pracy; 3. Praktyczny wymiar pracy wychowawcy; 4. Przygotowanie zawodowe; 5. Wychowawca poza szkołą: kolonie, wycieczki szkolne etc.; 6. Wychowawca wobec współczesnych przemian społecznych; 7. Sprawdź, czy sobie poradzisz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej