Form of Work
Książki
(113)
Czasopisma
(9)
E-booki
(3)
NASBI
(2)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(101)
available
(94)
unavailable
(6)
unknown
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(101)
Czytelnia
(104)
Author
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Huczek Marian
(4)
Mikołajczyk Zofia
(4)
Bańka Waldemar
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Durska Małgorzata
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Hofstede Geert
(3)
Malara Zbigniew
(3)
Oleksyn Tadeusz
(3)
Penc Józef
(3)
Pocztowski Aleksy
(3)
Smolarek Małgorzata
(3)
Albigowski Marek
(2)
Aniszewska Grażyna
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Baran Beata
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Griffin Ricky W
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Hofstede Gert Jan
(2)
Ingram Jolanta
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kamińska Barbara
(2)
Król Henryk
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Lipka Anna
(2)
Lityński Adam
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Majewski Kamil
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Rusiński Michał
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Adair John
(1)
Adam Jabłoński
(1)
Adams Scott
(1)
Armstrong Michael
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balina Rafał
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Beckhard Richard
(1)
Belbin Meredith
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Borkowska Stanisława (1939 - )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brache Alan P
(1)
Bruch Heike
(1)
Buchelt-Nawara Beata
(1)
Bugdol Marek
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Cadle James
(1)
Chmielarz-Grochal Anna
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Chorób Roman
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cichy Janusz
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czaputowicz Jacek
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
DeMarco Tom
(1)
Dobrowolski Grzegorz
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Drucker Peter F
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Faerman Sue R
(1)
Fereniec Jan
(1)
Fołtyn Hanna
(1)
Freeman Edward R
(1)
Fronczak Iwona
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Gajda Waldemar
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galata Stanisław
(1)
Ghoshal Sumantra
(1)
Gick Alan
(1)
Gielnicka Izabella
(1)
Gilbert Daniel R. JR
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Year
2020 - 2021
(3)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(86)
1990 - 1999
(9)
Country
Poland
(125)
Language
Polish
(125)
Subject
Organizacja
(49)
Zarządzanie
(48)
Praca
(45)
Kadry
(44)
Motywacja pracy
(37)
Przedsiębiorstwo
(36)
Menedżerowie
(31)
Przywództwo
(14)
Decyzje
(12)
Praca zespołowa
(12)
Oceny pracowników
(11)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Płaca
(8)
Zatrudnienie
(8)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Rynek pracy
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Innowacje
(6)
Organizacje
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Prześladowanie w miejscu pracy
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Czas pracy
(5)
Globalizacja
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Motywacja
(5)
Organizacja ucząca się
(5)
Konflikt
(4)
Kultura
(4)
Negocjacje
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Zawód
(4)
Controlling
(3)
Czas
(3)
Edukacja miedzykulturowa
(3)
Etnopsychologia
(3)
Kariera
(3)
Kontrola
(3)
Planowanie
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Pluralizm społeczny
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Współdziałanie
(3)
Administracja
(2)
Banki spółdzielcze
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Decyzje administracyjne
(2)
Ekonomia
(2)
Górnictwo
(2)
Integracja europejska
(2)
Internet
(2)
Klastry (ekon.)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Mandat radnego
(2)
Mentoring
(2)
Mowa nienawiści
(2)
Młodzież
(2)
Nieruchomości
(2)
Polska
(2)
Pracodawcy
(2)
Prawa dziecka
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiebiorstwo
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przemoc
(2)
Public relations
(2)
Rozmowa kwalifikacyjna
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Studenci
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Urzędnicy
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Władza
(2)
Zachowanie
(2)
Zamówienia publiczne
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zaufanie
(2)
Abolicja podatkowa
(1)
Agresywność
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Alokacja
(1)
Apelacja
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Audyt zewnetrzny
(1)
Autorytet
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Blogi
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Decentralizacja (adm.)
(1)
Degradacja środowiska
(1)
Demokracja pośrednia
(1)
Dietetyczne środki spożywcze
(1)
Dyskryminacja ze względu na orientację seksualną
(1)
Dziecko
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Subject: time
2001-0
(3)
1901-
(1)
1918-
(1)
Subject: place
Cypr
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Irlandia
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Norwegia
(1)
Ukraina
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(8)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(6)
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
128 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15595-7
Cz.I Państwo i administracja publiczna: 1. Suwerenność państwa w Unii Europejskiej, 2. Państwo sprawne. Rozmyślania nad koncepcją, która nie doczekała się jeszcze rywalizacji, choć jej czas już nadszedł, 3. Adminsitracja publiczna we współczesnym państwie, 4. Modernizacja sektora publicznego: nowy program. Przegląd dwóch dekad modernizacji z perspektywy zarządzania zasobami ludzkimi, 5. Nowe metody zarządzania publicznego w Unii Europejskiej, 6. Problemy europeizacji administracji publicznej, 7. Stosowanie acquis de l'Union przez administrację publiczną państw członkowskich Unii Europejskiej. Cz.II Zarządzanie publiczne: 1. Zarządzanie w administracji publicznej w dobie globalizacji, 2. Rządzić efektywnie. Pięć strumieni sprawowanie włądzy, 3. Adminsitracja czy biznes?, 3. Zarządzanie przez rezultaty jako metoda wykonywania zadań w adminsitracji publicznej, 4. Zarządzanie jakością w administracji - europejskie wzorce, polskie doświadczenia, 5. Wpływ jakości zarządzania na zrównoważony rozwój krajów Europy Środkowej i Wschodniej, 6. Władza wykonawcza a grupy interesów. Podstawowe kwestie teoretyczne i praktyka polskiej administracji, 7. Partnerstwo obywatelskie. Problematyka relacji administracji publicznej z organizacjami obywatelskimi. Cz.III Służba cywilna: 1. Służba cywilna w procesie integracji europejskiej, 2. Zmiany w pozycji i statusie urzędników administracji publicznej. Nowe wyzwania i trendy, 3. Ustawa o służbie cywilnej z 18 grudnia 1998 r. w świetle aktów prawnych o państwowej służbier cywilnej z lat 1918-1922, 4. Ustawa o dostępie do informacji publicznej a standardy "otwartego rządu", 5. Funkcje gabinetów politycznych, 5. Służba cywilna a władza polityczna w administracji rządowej. Przykładzy praktyki innych państw, 6. Konstytucyjna wolność słowa i stowarzyszeń urzędników służby cywilnej. Cz.IV Etyka w służbie cywilnej: 1. Standardy etyczne w adminsitracji publicznej, 2. Etos pracowniczy w urzędach państwowych i samorządowych, 3. Wzór urzędnika w ustroju demokratycznym, 4. Brytyjska walka o standardy życia publicznego, 5. Korupcja. Zagrozenia i metody jej zwalaczania. Empiryczne badania nad poziomem korupcji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 351/354 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88607-06-5
1. Organizacja czasu z perspektywy, 2. Typowe problemy z czasem, 3. Rozwijanie własnego poczucia czasu, 4. Jak określać cele perspektywiczne, 5. Jak tworzyć plany średniego zasięgu, 6. Planowanie dnia, 7. Jak najlepiej wykorzystać najdogodniejszą porę, 8. Efektywne wykorzystanie czasu w biurze, 9. Organizacja zebrań, 10. Sztuka delegowania, 11. Korzystanie z zajętego czasu, 12. Zdrowie i wakacje, PODSUMOWANIE: Dziesięć kroków ku lepszej organizacji czasu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 83-89355-52-3
1. Rola, zadania i organizacja działu personalnego, 2. Obsługa pracowników i administracja kadrowa, 3. Regulaminy jako podstawa zarządzania pracą w przedsiębiorstwie, 4. Podstawowe procedury kadrowe, 5. Dział personalny a organizacja pracy, 6. Współpraca działu personalnego z zarządem przedsiębiorstwa, 7. Współpraca działu personalnego z kierownikami liniowymi, 8. Racjonalizacja działu personalnego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-7526-158-5
1. Argumenty za budowaniem wizerunku pracodawcy z wyboru z perspektywy wyniku finansowego firmy 2. Jak korzystać z tej książki 3. Konsekwencja w działaniu: jak postępować, by czyny były zgodne z deklaracjami 4. Przywództwo 5. Komunikacja jako sposób na zaangażowanie współpracowników 6. Zarządzanie jako życiodajna siła kultury nadzwyczajnej firmy 7. Rekrutacja pod kątem postaw i wprowadzanie do organizacji 8. Przyjmowanie odpowiedzialności 9. Budowanie poczucia przynależności 10. Służba 360 stopni 11. Skuteczne przekonywanie: skłanianie ludzi do zaangażowania się w życie organizacji 12. Indeks
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
ISBN: 83-7246-215-1
Cz. I Istota i formy organizacyjne controllingu personalnego; 1. Pojęcie i zadania controllingu personalnego, 2. Organizowanie controllingu personalnego. Cz. II Koszty i wyniki pracy jako przedmiot controllingu personalnego: 1. Koszt pracy jako instrument zarządzania, 2. Wyniki pracy, 3. Główne założenia koncepcji karty wyników zarządzania zasobami ludzkimi
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Finanse / Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie)
ISBN: 83-60283-13-3
Cz. I Wybrane problemy controllingu w przedsiębiorstwie: 1. Organizacja systemu controllingu w przedsiębiorstwie Poszukiwania Nafty i Gazu Kraków Sp. z o.o., 2. Organizacja systemu controllingu w Anion S.A. Oddział w Tarnowie, 3. Systemy informacji menedżerskiej w obszarze kosztów, 4. Wąski zakres kompetencji menedżera działu logistyki jako bariera kontroli kosztów, 5. Pościg Achillesa za żółwiem, czyli o paradoksie niedopasowania potrzeb informacyjnych do wymogów systemów controllingowych, 6. Business Intelligence jako narzędzie zamykania luki decyzyjnej w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, 8. Controlling polityki kredytowania odbiorców, 9. Wykorzystanie kosztów pracy controllingu personalnym, 10. Realizacja projektu na zasadach conrollignowej koncepcji zarządzania, 11. Dostosowanie wybranych narządzi controllingu do potrzeb zarządzania projektami, 12. Funkcja menedżera finansowego i controllera w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa, 13. Organizacja controllingu finansowego w przedsiębiorstwie, 14. Zastosowanie EVA do oceny ośrodków odpowiedzialności za inwestycje, 15. Wykorzystanie Strategicznej karty Wyników w powiązaniu z systemem zarządzania przez jakość. Cz. II Controlling w zarządzaniu finansami: 1. Wpływa strategii zarządzania kapitałem obrotowym brutto na poziom kapitału obrotowego netto w przedsiębiorstwie, 2. Kredyt akceptacyjny jako narzędzie wspierające efektywność inwestycji depozytowych, 3. Funkcje sekurytyzacji aktywów w przedsiębiorstwie, 4. Rezerwy jako narzędzie kreowania wyniku finansowego, 5. Korzyści grupy kapitałowej z ukierunkowaniem jej na kreowanie wartości dla akcjonariuszy, 6. Podstawy kształtowania cen transferowych na grupach kapitałowych, 7. Kadra menedżerska wobec fuzji i przejęć przedsiębiorstw, 8. Trendy upadłości przedsiębiorstw i metody ich przewidywania
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-762-5
Zawiera: 1.Istota (cyber)dyskredytacji: 1.1.Dyskredytacja a krytyka i krytykanctwo; 1.2.Psychologiczne uwarunkowania dyskredytacji pracowników; 1.3.(Cyber)dyskredytacja pracowników przez klientów na tle wybranych dysfunkcji w środowisku pracy. 2.Pozapsychologiczne uwarunkowania (cyber)dyskredytacji pracowników: 2.1.Wykorzystywanie dyskredytacji w warunkach konkurowania; 2.2.Dyskredytacja w przepisach prawnych; 2.3.Kulturowe uwarunkowania dyskredytacji; 2.4.Organizacyjne i techniczno-technologiczne uwarunkowania dyskredytacji; 2.5.Środowisko zawodowe/branżowe a dyskredytacja; 2.6.Powiązania pomiędzy uwarunkowaniami dyskredytacji. 3.Formy cyberdyskredytacji pracowników (na przykładzie nauczycieli akademickich): 3.1.Dezawuowanie tożsamości i autentyczności; 3.2.Podważanie osobistej pozycji i dorobku; 3.3. Podważanie kwalifikacji i predyspozycji; 3.4. Dyskontowanie lub sugerowanie niekorzystnego wrażenia; 3.5.Zachęta do izolacji i ostracyzmu; 3.6. Przypisywanie niechlubnych postaw; 3.7. Cyberdyskredytacja represywna. 4.Psychospołeczne skutki (cyber)dyskredytacji oraz możliwości ich ograniczania: 4.1. Postawy wobec dyskredytacji; 4.2. Wpływ dyskredytacji na poziom etyczny organizacji; 4.3. Rodzaje skutków psychologicznych dla dyskredytującego i dyskredytowanego; 4.4.Cyberdyskredytacja – prewencja i inerwencja. 5.(Cyber)dyskredytacja pracowników a wartość kapitału ludzkiego organizacji: 5.1.Formy (cyber)dyskredytacji a deprecjacja poszczególnych składowych kapitału ludzkiego; 5.2.(Cyber)dyskredytacja a wycena indywidualnego kapitału ludzkiego za pomocą metod kosztowych, dochodowych i alernatywnych; 5.3.(Cyber)dyskredytacja a ryzyko personalne. 6.Cyberdyskredytacja wykładowców w uczelniach o różnej pozycji w rankingu szkół wyższych: 6.1.Dobór materiału badawczego i metodyka badawcza; 6.2.Różnice w formach dyskredytacji w organizacjach o różnej pozycji rankingowej; 6.3.Różnice w nasileniu dyskredytacji a pozycja rankingowa organizacji. 7.Znajomość form cyberdyskredytacji oraz percepcja narzędzi jej niwelowania: 7.1.Opis narzędzia i próby badawczej; 7.2.Identyfikacja zachowań posiadających znamiona działań dyskredytujących według respondentów; 7.3.Przykładowe narzędzia zapobiegania dyskredytacji i ocena ich skuteczności przez respondentów; 7.4.Aktywność respondentów w zakresie wyrażania opinii o pracownikach w Internecie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-8102-284-2
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Istota (cyber)dyskredytacji: 1.1. Dyskredytacja a krytyka i krytykanctwo; 1.2. Psychologiczne uwarunkowania dyskredytacji pracowników; 1.2.1. Emocje i agresja w relacjach międzyludzkich; 1.2.2. Agresja językowa - mowa nienawiści i hejtu; 1.3. (Cyber)dyskredytacja pracowników przez klientów na tle wybranych dysfunkcji w środowisku pracy; 1.4. Podsumowanie. Rozdział 2. Pozapsychologiczne uwarunkowania (cyber)dyskredytacji pracowników: 2.1. Wykorzystywanie dyskredytacji w warunkach konkurowania; 2.2. Dyskredytacja w przepisach prawnych; 2.2.1. Zniesławienie i znieważenie jako środki wiodące ku dyskredytacji; 2.2.2. Zniesławienie jako przestępstwo naruszające dobre imię; 2.2.3. Znieważenie jako przestępstwo naruszające godność osobistą; 2.2.4. Zniesławienie a znieważenie - różnice i podobieństwa w zakresie zastosowania, przesłanek oraz sankcji; 2.2.5. Naruszenie godności pracowników w stosunkach pracy; 2.3. Kulturowe uwarunkowania dyskredytacji; 2.4. Organizacyjne i techniczno-technologiczne uwarunkowania dyskredytacji; 2.5. Środowisko zawodowe/branżowe a dyskredytacja; 2.6. Powiązania pomiędzy uwarunkowaniami dyskredytacji; 2.7. Podsumowanie. Rozdział 3. Formy cyberdyskredytacji pracowników (na przykładzie nauczycieli akademickich): 3.1. Dezawuowanie tożsamości i autentyczności; 3.1.1. Cyberdyskredytacja identyfikacyjna; 3.1.2. Cyberdyskredytacja biograficzna; 3.2. Podważanie osobistej pozycji i dorobku; 3.2.1. Cyberdyskredytacja statusowa; 3.2.2. Cyberdyskredytacja tezauryczna; 3.3. Podważanie kwalifikacji i predyspozycji; 3.3.1. Cyberdyskredytacja poznawcza; 3.3.2. Cyberdyskredytacja dziedzinowa; 3.3.3. Cyberdyskredytacja zawodowa; 3.4. Dyskontowanie lub sugerowanie niekorzystnego wrażenia; 3.4.1. Cyberdyskredytacja impresyjno-emocjonalna; 3.4.2. Dyskredytacja estetyczna; 3.4.3. Cyberdyskredytacja komunikacyjna; 3.4.4. Cyberdyskredytacja charakterologiczna; 3.4.5. Dyskredytacja psychiatryczna; 3.5. Zachęta do izolacji i ostracyzmu; 3.5.1. Cyberdyskredytacja alienacyjna; 3.5.2. Cyberdyskredytacja socjometryczna; 3.5.3. Cyberdyskredytacja „towarzyska"; 3.5.4. Cyberdyskredytacja obyczajowa; 3.6. Przypisywanie niechlubnych postaw; 3.6.1. Cyberdyskredytacja wulgarnoekonomiczna; 3.6.2. Cyberdyskredytacja ideowa; 3.6.3. Cyberdyskredytacja moralna; 3.7. Cyberdyskredytacja represywna; 3.7.1. Cyberdyskredytacja pruderyjna; 3.7.2. Cyberdyskredytacja prawna lub pseudoprawna; 3.7.3. Dyskredytacja integrystyczna; 3.8. Podsumowanie. Rozdział 4. Psychospołeczne skutki (cyber)dyskredytacji oraz możliwości ich ograniczania: 4.1. Postawy wobec dyskredytacji; 4.2. Wpływ dyskredytacji na poziom etyczny organizacji; 4.3. Rodzaje skutków psychologicznych dla dyskredytującego i dyskredytowanego; 4.4. Cyberdyskredytacja - prewencja i interwencja; 4.5. Podsumowanie. Rozdział 5. (Cyber)dyskredytacja pracowników a wartość kapitału ludzkiego organizacji: 5.1. Formy (cyber)dyskredytacji a deprecjacja poszczególnych składowych kapitału ludzkiego; 5.2. (Cyber)dyskredytacja a wycena indywidualnego kapitału ludzkiego za pomocą metod kosztowych, dochodowych i alternatywnych; 5.3. (Cyber)dyskredytacja a ryzyko personalne; 5.3.1. Rodzaje ryzyka personalnego na tle (cyber)dyskredytacji. Pomiar oraz minimalizowanie ryzyka specyficznego i niespecyficznego; 5.3.2. (Cyber)dyskredytacja a ryzyko wizerunkowe i ryzyko innowacyjnego zarządzania kapitałem ludzkim; 5.3.3. Strategiczny wymiar oddziaływania na ryzyko (cyber)dyskredytacji; 5.3.4. Prewencja wystąpienia oraz zmniejszanie skutków (cyber)dyskredytacji poprzez koszty jakości; 5.5. Podsumowanie. Rozdział 6. Cyberdyskredytacja wykładowców w uczelniach o różnej pozycji w rankingu szkół wyższych: 6.1. Dobór materiału badawczego i metodyka badawcza; 6.2. Różnice w formach dyskredytacji w organizacjach o różnej pozycji rankingowej; 6.3. Różnice w nasileniu dyskredytacji a pozycja rankingowa organizacji; 6.4. Podsumowanie. Rozdział 7. Znajomość form cyberdyskredytacji oraz percepcja narzędzi jej niwelowania: 7.1. Opis narzędzia i próby badawczej; 7.2. Identyfikacja zachowań posiadających znamiona działań dyskredytujących według respondentów; 7.3. Przykładowe narzędzia zapobiegania dyskredytacji i ocena ich skuteczności przez respondentów; 7.4. Aktywność respondentów w zakresie wyrażania opinii o pracownikach w Internecie; 7.5. Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis wykresów i rysunków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7441-357-3
1. Geneza, istota i rozwój funkcji personalnej, 2. Możliwości, potrzeby i perspektywy rozszerzania obszarów integracji zarządzania i pedagogiki, 3. Edukacja w nowoczesnej organizacji, 4. Projektowanie i przekształcanie organizacji, 5. Planowanie, rekrutacja i selekcja personelu w nowoczesnych organizacjach, 6. Motywowanie pracowników w organizacji, 7. Rozwijanie przywództwa w organizacji, 8. Człowiek w kulturze organizacyjnej firmy, 9. Zarządzanie doradztwem zawodowym, 10. Stosunek pracy a kontrakt psychologiczny, 11. Planowanie i realizacja kariery zawodowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
Człowiek w organizacji / Krystyna Serafin. - Katowice : Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa, 1996. - 119 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Skrypty / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa)
ISBN: 83-903931-5-8
Zawiera: Wstęp; Natura człowieka i natura ludzkiego działania jako istotny aspekt funkcjonowania jednostki ( Osobowość i indywidualność człowieka a jego praca, Współzależność działania i pracy do motywacji, Wpływ innowacji na zachowanie człowieka, Przedsiębiorczość jako proces identyfikacji i wykorzystania szans); Klimat i kultura organizacyjna jako regulator zachowania się ludzi (Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa a więzi społeczne i stosunki międzyludzkie, Relacje jednostka- grupa- przełożony w organizacji); Motywacja do pracy (Istota, rola, i narzędzia motywowania, Skuteczność motywowania, Przegląd wybranych teorii motywacji); Wybrane elementy zarządzania czynnikiem ludzkim w organizacji (Planowanie potrzeb personalnych, Nabór i dobór pracowników, czyli rekrutacja i selekcja kadr, Ocena- jej kryteria, rodzaje i metody); Konflikty i negocjacje (Istota i przyczyny występowania konfliktów Rodzaje i charakter konfliktów, Rozwiązywanie konfliktów, Negocjowanie najlepszą alternatywą porozumienia)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (11 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Ludzie Komputery Informacja)
ISBN: 83-204-2718-5
Cz. I Zarządzanie zasobami ludzkimi: Gdzieś w tej chwili jakieś przedsięwzięcie kończy się niepowodzeniem; Produkuj hamburgery, sprzedawaj hamburgery; Wiedeń czeka na Ciebie; Jakość- jeżeli czas na nią pozwoli; Ponowne spojrzenie na prawo Parkinsona; Letryl. Cz. II Środowisko pracy: Policja meblowa; "Nic nie da się tu zrobić między dziewiątą a siedemnastą"; Oszczędzanie na powierzchni biurowej; Mierzenie wydajności i niezidentyfikowane obiekty latające; Czas pracy umysłowej a czas obecności w pracy; Telefon; Przywróć drzwi; Działania ochronne. Cz. III Odpowiedni ludzie: Czynnik Hornblowera; Zatrudnienie żonglera; Cieszę się, że tu pracuję; Samoleczący się system. Cz. IV Hodowanie wydajnych zespołów: Całość jest większa niż suma części; Czarny Zespół; Zespołobójstwo Kolacja z spaghetti; Otwarte kimono; Warunki do ukształtowania się zespołu. Cz. V Praca tutaj ma być przyjemnością: Chaos i porządek Elektrony swobodne; Holgar Dansk. Cz. VI Dalszy ciąg książki "Czynnik ludzki": Powrót do zespołobójstwa; Konkurencja; Programy doskonalenia procesów; Umożliwianie zmian; Kapitał ludzki; Uczenie się firm; Największym grzechem kierownictwa jest...; Budowanie sprzeczności.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-827-9
1. Zarządzanie i stawiane mu wymagania, 2. Menedżerowie i pełnione przez nich role, 3. Problemy w organizacji i ich rozwiązywanie, 4. Sztuka podejmowania decyzji, 5. Grupowe podejmowanie decyzji, 6. realizacja decyzji, wprowadzanie zmian w organizacji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7441-974-1
1. Znaczenie personelu w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 2. oczekiwania pracowników wobec pracodawcy; 3. Podstawowe kwestie związane z motywacją; 4. znaczenie sytemu motywacyjnego; 5. Pobocza efektywności; 6. Ocena efektywności pracowników
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-233-2089-6
Część I: Wykorzystanie wewnętrznej determinacji do realizacji celów. 1. Zarządzanie to sztuka działania i pobudzania innych do działań. 2. Różnica pomiędzy celowym działaniem a aktywnym niedziałaniem. 3. Wyzwalanie energii i osiąganie koncentracji. 4. Droga od motywacji do wewnętrznej determinacji. 5. Przekraczanie Rubikonu. 6. Omijanie trzech pułapek niedziałania. Część II: Budowanie organizacji aktywnych inicjatorów działań. 7. Jak zmienić menedżerów w zorientowanych na cel. 8. Wyzwalanie energii organizacyjnej w zespołowym działaniu. 9. Pozwól swoim ludziom działać.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-1-4833-4021-0
1.Rules for effectivie group decision making; 2. Positions and roles for effective group decision making; 3. Different kinds of decision groups; 4. Decision management and decision building: schieving high-quality decisions.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-821-7
1. MSP w teoriach ekonomicznych, 2. Prognozowanie w aspekcie ekonomii menedżerskiej, 3. Podejmowanie decyzji i problem ich optymalizacji, 4. modele konkurencji a proces decyzyjny przedsiębiorstwa, 5. Zastosowanie zdolności menedżerskich w systemie funkcjonowania przedsiębiorstwa, 6. Rachunek kosztów w problemach decyzyjnych menedżera, 7. Strategia personalna w decyzjach kierowniczych MSP, 8. Informacja i wiedza w podejmowaniu decyzji menedżerskich, 9. Ryzyko w podejmowaniu decyzji menedżerskich, 10. Ocena efektywności ekonomicznej przedsięwzięć gospodarczych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-71871-99-6
Kultura organizacyjna - co to takiego? Trzy poziomy kultury organizacyjnej; O sztuce budowania, czyli kultura organizacyjna to nie tylko wewnętrzna sprawa firmy; Jak pielęgnować kulturę organizacyjną; Kultura organizacyjna a zmiany w firmie; Fuzje i wykupy przedsiębiorstw, czyli jak walczyć z niezgodnością kultur.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-208-1543-6
1. Wprowadzenie, 2. Techniki rozwiązywania problemów (burza mózgów), 3. Działania końcowe, 4. Skuteczna praca w grupie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-007-4
1. Teoretyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej; 2. Praktyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej - zarządzanie tożsamością organizacyjną; 3. Identyfikacja i pomiar tożsamości organizacyjnej; 4. Koncepcja modelu badawczego; 5. Rozwijanie obszaru zarządzania tożsamością organizacyjną w przedsiębiorstwach - zalecenia. Zakończenie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Człowiek w Firmie)
ISBN: 83-88840-32-0
R.1 Zarządzanie zasobami pracy i konkurencyjność firmy R.2 Metody doskonalenia jakości personelu. R.3 Kultura organizacji i kapitał intelektualny. R.4 Kompetencje a jakość zarządzania zasobami ludzkimi. R.5 Motywowanie pracowników w inteligentnej organizacji. R.6 Wynagradzanie wspierające konkurencyjność firmy. R.7 Prognostyczno- zapobiegawcze kierowanie zatrudnieniem. R.8 Jutro zarządzania przez jakość.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again