Form of Work
Książki
(55)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(38)
available
(33)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(35)
Czytelnia
(38)
Author
Aronson Elliot
(9)
Radzicki Józef
(7)
Crisp Richard J
(2)
Goszczyńska Maryla
(2)
Kossowska Małgorzata
(2)
Turner Rhiannon N
(2)
Adamczewski Rafał
(1)
Akert Robin M
(1)
Aranowska Elżbieta
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Borkowski Jan
(1)
Byčkov Jiří (1972- )
(1)
Chętkowski Dariusz
(1)
Cudak Sławomir
(1)
Cudowska Agata
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Derks Lucas
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Douglas Mary
(1)
Enkelmann Nikolaus B
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gałkowska-Jakubik Maria
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Gocławska Małgorzata
(1)
Gondzik Erwin
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Grzelak Janusz
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Hamer Hanna
(1)
Holland Ron
(1)
Jachnis Anna
(1)
Juchnowicz Marta
(1)
Juroszek Weronika
(1)
Kamińska-Juckiewicz Małgorzata
(1)
Karolak Wiesław (1949- )
(1)
Keplinger Alicja
(1)
Koralewicz Jadwiga
(1)
Korczyński Stanisław
(1)
Kowalczewska Joanna
(1)
Kowalska Maria
(1)
Kozielecki Józef
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Kwiatkowski Paweł
(1)
Kępiński Antoni
(1)
Lasocińska Kamila
(1)
Leippe Michael R
(1)
Lewicka Maria
(1)
Majerek Bożena
(1)
Maliszewski Norbert
(1)
Marchwicki Piotr
(1)
Mika Stanisław
(1)
Mink Joanna
(1)
Modrzejewska Daria
(1)
Mroczek-Żulicka Aleksandra
(1)
Myśliwczyk Iwona
(1)
Olbrycht Katarzyna
(1)
Olszewska justyna
(1)
Ostrowska Krystyna
(1)
Pocztowski Aleksy
(1)
Sadkowski Wacław
(1)
Sekerdej Maciej
(1)
Siara Olga
(1)
Skłodowski Henryk
(1)
Snopek Mariusz
(1)
Stasiak Makary K
(1)
Stawasz Edward
(1)
Teresa B.Tuszyński
(1)
Townend Anni
(1)
Wilson Timothy D
(1)
Winn Denise
(1)
Witek Lucyna
(1)
Witerska Kamila
(1)
Witkowska Bogumiła
(1)
Wojciszke Bogdan
(1)
Wren Kevin
(1)
Zbierowski Przemysław
(1)
Zbonikowski Andrzej
(1)
Zielińska Urszula
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Year
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(5)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(55)
Language
Polish
(55)
Subject
Postawy
(29)
Psychologia społeczna
(20)
Agresywność
(11)
Konformizm
(9)
Przedsiębiorczość (postawa)
(8)
Uprzedzenia
(8)
Grupy społeczne
(7)
Stosunki interpersonalne
(7)
Młodzież
(5)
Psychologia
(5)
Miłość
(4)
Osobowość
(4)
Praca
(4)
Rodzina
(4)
Zachowanie
(4)
Przywództwo
(3)
Stres
(3)
Władza
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Autoprezentacja
(2)
Autorytet
(2)
Bezrobocie
(2)
Biznes
(2)
Humanizm (postawa)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja pracy
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nadzieja
(2)
Nauczyciele
(2)
Organizacja
(2)
Organizacje
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Poznanie
(2)
Poznanie -- psychologia -- podręcznik akademicki
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Spostrzeganie interpersonalne
(2)
Społeczeństwo
(2)
Twórczość
(2)
Wartość
(2)
Więź społeczna
(2)
Współdziałanie
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Zachowanie prospołeczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Alienacja
(1)
Autorytaryzm
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Decyzje
(1)
Dorosłość
(1)
Durkheim, Emile
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Etyka
(1)
Etyka społeczna
(1)
Filozofia
(1)
Fleck, Ludwik
(1)
Franciszek Józef I (cesarz Austrii ; 1830-1916)
(1)
Fromm, Erich (1900-1980)
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Integracja europejska
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Konflikt
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura
(1)
Lęk
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Mentoring
(1)
Merchandising
(1)
Mężczyzna
(1)
Naród
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nałóg
(1)
Negocjacje
(1)
Oceny pracowników
(1)
Optymizm
(1)
Opór (postawa)
(1)
Opór bierny
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Personalizm
(1)
Perswazja
(1)
Pieniądz
(1)
Polska
(1)
Postawy rodzicielskie
(1)
Poszukiwanie pracy
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Subject: time
1989-
(4)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
55 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-7383-292-3
Cz.I Opis badań: 1. Metody i narzędzia badawcze zastosowane w badaniach "Wymiary sytuacji pracy i ich psychologiczne konsekwencje", 2. Społeczne czynniki podziałów badanej zbiorowości, 3. Charakterystyka wybranych kategorii społeczno-zawodowych. Cz.II Lęk: 1. Teoretyczna problematyka nerwic, 2. Lęk i zaburzenia nastroju, 3. Lęk a stratyfikacja społeczna - wyniki i interpretacja badań. Cz.III Autorytaryzm: 1. The Authoritarian Personality - koncepcja teoretyczna i metodologia badań, 2. Autorytaryzm: socjologiczna kontynuacjia koncepcji Adorno, 3. Autorytaryzm jako sposób widzenia świata. Źródła autorytaryzmu, 4. Autorytaryzm - wyniki badań z 1997 r. i ich interpretacja, 5. Autorytaryzm społeczeństwa polskiego w 1984 r.. Cz.IV Konformizm: 1. Konformizm - wartości rodzicielskie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-85713-98-2
I. Konteksty psychologiczne : Zdrowe i niezdrowe oblicza bierności; Poczucie skuteczności alternatywą dla bierności; Orientacja temporalna w kontekście aktywności i bierności podmiotu; Alienacja i wartości; Duchowy rozwój człowieka - między biernością i aktywnością; Kody etyczne jako podstawa ocen moralnych zachowań ludzi w stosunku do świata przyrody. II. Konteksty kliniczne: Bierność w kontekście niepełnosprawności; Optymizm - pesymizm a zaburzenia psychiczne; Przyczyny bierności osób z dysfunkcjami mózgu i sposoby jej przezwyciężania; Przeciw bierności, czyli o rozwojowym walorze teatroterapii; Wsparcie społeczne w fazie leczenia chemoterapią choroby nowotworowej; Religijne sposoby radzenia sobie ze stresem a poczucie jakości życia Anonimowych Alkoholików; Media relations w przełamywaniu zawodowej bierności osób chorych psychicznie. III. Konteksty społeczno- ekonomiczne: Aktywność społeczna w oczach antropologa; Bierność obywatelska siłą scentralizowanego państwa. Alexisa de Tocqueville`a wizja łagodnego despotyzmu; Tu nic się nie da zrobić, czyli bierność obywatelska; Bierny obywatel; Bierność - samotność. Wzajemne odniesienia; Bezrobocie jako przejaw bierności zawodowej; Bierność jako strategia radzenia sobie z lobbingiem w miejscu pracy; Emerytura - nowe możliwości czy nowe ograniczenia?; Korepetycje - bierna czy aktywna forma radzenia sobie z problemami w nauce?; Psychospołeczne konsekwencje biernego oglądania telewizji; Bezdomność kobiet jako syndrom wyuczonej bezradności; Bierność w związkach miłosnych; Monitorowanie rynku pracy a kompetencje zatrudnionych; Instytucjonalne uwarunkowania bierności społecznej; Postawy społeczności lokalnych wobec inwestowania w parki wiatrowe w województwie pomorskim i zachodniopomorskim; Bierność a edukacja i sukces zawodowy w gospodarce opartej na wiedzy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-86447-84-2
Motywacja - sztuka kierowania sobą i innymi; Decyduje zasadnicza postawa; Wykorzystanie własnych możliwości; Motywator jako charyzmatyczna osobowość; Forsować? Tak! Ale, proszę, z wyczuciem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Psychologii Współczesnej / PWN Wydawanictwo Naukowe)
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
ISBN: 83-01-11563-7
Co to jest psychologia społeczna; Konformizm; Środki masowego przekazu, propaganda i przekonywanie; Poznanie społeczne; Uzasadnianie własnego postępowania Agresja u człowieka; Uprzedzenia; Sympatia, miłość i wrażliwość interpersonalna; Psychologia społeczna jako nauka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Człowiek istota społeczna / Elliot Aronson ; przeł z ang. Józef Radzicki. - Wyd. 10 [dodruk]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 481, [1] s. ; 24 cm.
(Biblioteka Psychologii Współczesnej / PWN Wydawanictwo Naukowe)
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
ISBN: 83-01-11563-7
Co to jest psychologia społeczna; Konformizm; Środki masowego przekazu, propaganda i przekonywanie; Poznanie społeczne; Uzasadnianie własnego postępowania Agresja u człowieka; Uprzedzenia; Sympatia, miłość i wrażliwość interpersonalna; Psychologia społeczna jako nauka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (4 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Psychologii Współczesnej / PWN Wydawanictwo Naukowe)
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
ISBN: 83-01-11563-7
Co to jest psychologia społeczna; Konformizm; Środki masowego przekazu, propaganda i przekonywanie; Poznanie społeczne; Uzasadnianie własnego postępowania Agresja u człowieka; Uprzedzenia; Sympatia, miłość i wrażliwość interpersonalna; Psychologia społeczna jako nauka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (5 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Psychologii Współczesnej / PWN Wydawanictwo Naukowe)
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
ISBN: 83-01-11563-7
Co to jest psychologia społeczna; Konformizm; Środki masowego przekazu, propaganda i przekonywanie; Poznanie społeczne; Uzasadnianie własnego postępowania Agresja u człowieka; Uprzedzenia; Sympatia, miłość i wrażliwość interpersonalna; Psychologia społeczna jako nauka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (5 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Psychologii Współczesnej / PWN Wydawanictwo Naukowe)
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
ISBN: 83-01-11563-7
Co to jest psychologia społeczna; Konformizm; Środki masowego przekazu, propaganda i przekonywanie; Poznanie społeczne; Uzasadnianie własnego postępowania Agresja u człowieka; Uprzedzenia; Sympatia, miłość i wrażliwość interpersonalna; Psychologia społeczna jako nauka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (4 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
ISBN: 83-01-11563-7
Co to jest psychologia społeczna; Konformizm; Środki masowego przekazu, propaganda i przekonywanie; Poznanie społeczne; Uzasadnianie własnego postępowania Agresja u człowieka; Uprzedzenia; Sympatia, miłość i wrażliwość interpersonalna; Psychologia społeczna jako nauka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Psychologii Współczesnej / PWN Wydawanictwo Naukowe)
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
ISBN: 83-01-11563-7
Co to jest psychologia społeczna; Konformizm; Środki masowego przekazu, propaganda i przekonywanie; Poznanie społeczne; Uzasadnianie własnego postępowania Agresja u człowieka; Uprzedzenia; Sympatia, miłość i wrażliwość interpersonalna; Psychologia społeczna jako nauka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (4 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-01-13156-5
Cz.I Wprowadzenie. Rozważania na temat procesu badawczego: -Badania w psychologii społecznej jako skok wiary; -O baseballu i porażkach. Cz.II Konformizm i posłuszeństwo: -Opinie i nacisk społeczny; -Behawioralne badanie posłuszeństwa; -"Z Jerozolimy do Jerycha". Badanie wpływu zmiennych sytuacyjnych i dyspozycyjnych na udzielanie pomocy; -Więźniowie i strażnicy- badanie w symulowanym więzieniu; -Jak zrozumieć coś, co nie ma sensu: analiza wydarzeń w Jonestown. Cz.III Środki masowego przekazu, propaganda i przekonywanie: -Wpływ zróżnicowanych zaleceń podawanych w przekazach wzbudzających strach na skuteczność przekonywania; -Atrybucja a przekonywanie jako środki modyfikacji zachowania; -Kryminologia telewizyjna: medialne miraże realiów wymiaru sprawiedliwości; -Wpływ przemocy przedstawionej w mass mediach na liczbę zabójstw w Stanach Zjednoczonych. Cz.IV Poznanie społeczne: -Zjawisko kontrastu a ocena atrakcyjności fizycznej gdy piękność staje się zagadnieniem społecznym; -Wpływ postawa na przypominanie sobie zdarzeń z własnej przeszłości; -Dostępność postaw jako czynnik pośredniczący w zależności miedzy postawami a spostrzeganiem i postawami a zachowaniem. Badania nad wyborami z 1984r.; -Nagrania magnetowidowe a proces dystrybucji- zamiana punktów widzenia aktora i obserwatora. Cz.V Uzasadnianie własnego postępowania: -Dysonans, hipokryzja i obraz własnej osoby; -Uległość bez nacisku: technika "wetknięcia stopy między drzwi"; -Redukcja wagi za pomocą redukcji dysonansu: Rola uzasadniania wysiłku w doprowadzaniu do spadku wagi; - Nieuczciwe zachowanie jako funkcja rożnych poziomów indukowanej samooceny; -Wykorzystanie dysonansu poznawczego jako zachęty do oszczędzania wody. Cz.VI Agresja u człowieka: -Skutki obserwowania przemocy; -Agresja sprzyja agresji: materiał dowodowy przeciw hipotezie katharsis; -Ofiary czasów pokoju: wpływ wojny na stosowanie prze mocy przez osoby nie biorące udziału w wojnie; - Dezindywidualizacja i gniew jako mediatory agresji międzyrasowej: ujawnienie rasizmu regresywnego; -Czynniki umożliwiające przewidywanie agresji seksualnej w warunkach naturalnych. Cz.VII Uprzedzenia: -Zachowania niewerbalne jako mediatory samospełniające się proroctwa w interakcjach międzyrasowych; -Niewerbalne reakcje afektywne na przywódców różnej płci: implikacje dla ocen przywództwa; -Wpływ strachu przed zaszufladkowaniem na wyniki osiągane przez studentów college'u w standaryzowanych testach; -Eksperyment z zakresu konfliktu grupowego; -"Grypy składankowe " a klasa szkolna po zniesieniu segregacji rasowej: w dążeniu do wspólnych celów. Cz.VIII Sympatia, miłość i wrażliwość interpersonalna: -"Udawanie trudnej do zdobycia": zrozumienie nieuchwytnego zjawiska; -Poszukiwanie romantycznego partnera: wpływ samooceny i fizycznej atrakcyjności na miłosne zachowania; -Spostrzeganie społeczne i zachowania interpersonalne: o samospełniających się właściwościach stereotypów społecznych; -Nieco danych świadczących o wzroście pociągu seksualnego w warunkach silnego leku; -Zwracanie uwagi na potrzeby oraz wkłady przyjaciół i obcych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7383-211-4
Część I: Człowiek jako istota racjonalna. Reforma polskiej gospodarki: studium decyzji transgresyjnych. Czy nieracjonalność może być racjonalna? Klasyczne i alternatywne modele wyboru i zachowania w n-osobowych grach ekonomicznych. Spór o racjonalność indywidualnych wyborów. Czy dwa plus dwa to więcej niż cztery? Błąd niedoszacowania. Transgresja polskich menedżerów w warunkach transformacji ustrojowej. O motywacji przedsiębiorczości i jej percepcji wśród przedsiębiorców. Zasoby, zachowania i decyzje alokacyjne. Globalizacja i transgresja. Działania przedsiębiorcze - przejaw przystosowania czy transgresji. Część II: Poznawcze i społeczne aspekty funkcjonowania człowieka. Poznawcza koncepcja nadziei. Nadzieja, czas i heurystyka żagla. Pięćdziesiąt lat minęło... Ewolucja badan nad konfliktem interesów. Jaka psychologia? Jaka praktyka psychologiczna? Jakie kształcenie psychologów? Teoria decyzji w kontekście moralności i prawa. Jak myślą uczeni? Argumentacja dziecięca na przykładzie dyskursu narracyjnego. Intencjonalne i odruchowe mechanizmy percepcji. Biologiczne ryzyko uzależnień - kilka refleksji metodologicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7150-198-6
Samoświadomość; Rozwijanie własnej asertywności; Rozwijanie i wzmacnianie asertywności u innych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Book
In basket
(Pogranicza)
ISBN: 978-83-01-16489-8
1. Instytucje nie posiadają umysłu; 2. Mała skala jest bez znaczenia; 3. Przetrwanie grup ukrytych; 4. Instytucje opierają się na analogii; 5. Instytucje decydują o podobieństwie; 6. Instytucje pamiętają i zapominają; 7. Przykład instytucjonalnego zapominania; 8. Instytucje dokonują klasyfikacji; 9. Instytucje decydują o życiu lub śmierci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Postępy Psychologii)
ISBN: 83-87957-69-0
Makropsychologia czyli psychologia zmiany społecznej: szkic osobisty; Potoczne rozumienie moralności; Wpływ telewizji na postawy i decyzje wyborcze oraz jej percepcja; Daj czy wypracuj? Sześcienny model aktywności; Hiperuległość; Orientacje społeczne; Kontrola, preferencje kontroli, postawy wobec problemów społecznych; Bezradność społeczna, bezradność wyuczona; Percepcja społecznego konsensusu, myślenie stereotypowe, a skłonność do uprzedzeń; Związki poznawczej indywidualizacji z efektem asymetrii w spostrzeganiu dystansów ja-inni jako miara stereotypów społecznych; Orientacje prospołeczne a preferowanie wartości (w kategoryzacji Shaloma Schwartza); Rola interakcji w wyjaśnianiu percepcji grup społecznych; Style funkcjonowania w grupie zadaniowej; Sztuka układania ankiet ewaluacyjnych; Specyfika następstw skrajnego stresu- historia poglądów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Profesjonalizacja Kreatywności)
ISBN: 978-83-7405-672-4
Zawiera: I.Kreatywność w nowej rzeczywistości 1.Sacrum i profanum. Kreatywność w ponowoczesności 2.Wyzwalanie kreatywności w kształceniu menadżerów II.Szanse i zagrożenia twórczego rozwoju człowieka 1.Warsztat i projekt jako metody kształcenia kreatywnych pedagogów 2.Media w edukacji jako ważne determinanty kreowania twórczego rozwoju osobowości młodego człowieka 3.Zagrożenia twórczego rozwoju seniorów 4.„Kids’ skills” program and its use in educational and therapeutic work with children in Foster families 5.Kreatywne podejście w profilaktyce przemocy psychicznej w relacjach między uczniami III.Kreatywność w nowej przestrzeni miasta 1.Wykorzystanie technik kreatywnego rozwiązywania problemów w praktyce biznesowej 2.Rekreacja twórcza w miejskiej przestrzeni rekreacyjnej – analiza przestrzenna. Przykład Łodzi IV.Wspomnienie Profesora Zielińskiego 1.Prof. Krystyn Zieliński, Power for imagination – Władza dla wyobraźni 2.Człowiek twórca inspirujący innych do twórczości – wspomnienie o profesorze Krystynie Zielińskim
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89190-25-7
1. Twórczość jako zjawisko, wartość, proces, 2. Twórcza postawa w narracji osobowości kreatywnej, 3. Koncepcja twórczych orientacji życiowych, 4. Przestrzeń kształtowania orientacji życiowych, 5.Próba empirycznej egzemplifikacji koncepcji, 4.Edukacyjne konsekwencje twórczego paradygmatu myślenia, 5. Wokół idei człowieka poszukującego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-08-03634-1
Zawiera: Od Autora; Jak ja nienawidzę swojej generacji. Cz. I Wybuchy wolności w szkolnych murach: Wychowawca czy polonista?; Jak zrobić awans dzięki niepełnosprawnym?; Umyj gębę uczniowi; O polityce - pół żartem, pół serio; Posłowie na szrot albo tartaku; Kto ma jakiś pomysł?; Plan wychowawczy nie przewiduje kradzieży; Kto się boi szkolnych gejów?; Poczuj odrazę do artysty; Pochwal się, ile wypiłeś; Kto uczy młodych?; Kiedy i jak używać życia; Seks a praca domowa, czyli o czym marzą uczniowie w weekend; Kto zrobił w szkole „chlew”?; Kto zamienia szkołę w „oborę” i „stajnię”?; Jak spóźniać się i mieć wytłumaczenie?; Nagraj maturę na komórkę; Wychowanie rodziców. Cz. II Bez ograniczeń w weekend: 250 funtów od Macloma McLarena; Ile trzeba zarabiać, aby coś znaczyć w mieście?; Kto odpowiada za nieuczciwość?; Komu nie spodobały się usta Mariana?; Po ilu browarach kołuje się w głowie?; Tarapaty Italiańca w Łodzi, czyli jak dokopać obcokrajowcowi; Perły przed wieprze; Przyjaciela zawsze zdradzisz; Komu kominiarz przynosi szczęście?; Dziewczynka z zapałkami. Cz. III Swoboda po ostatnim dzwonku: łomem naprawie się telefon; Ziomal uczy się asertywności dwa razy; Czy nauczyciel powinien sam jechać na wakacje?; Dzielę pokój z uczniami; Od czego są wczasy?; „Na zdrowie!” w ustach Francuza; Polski król we francuskim więzieniu; Ksiądz w księgarni; Przepisy ruchu drogowego dla młodzieży; Brać kufle z baru czy nie?; Walka o grzałkę; Niech mnie aresztują w Baden-Baden; Dyskusja o wielkim spawaczu; Ojciec od niczego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Moderatora / red. Tomasz Witkowski)
ISBN: 83-920207-0-7
1. Pranie mózgu, 2. Niepodważalne przekonania, 3. Warunkowanie, 4. Wpływ uczuć, 5. Zmiana postaw, 6. Hipnoza, 7. Zaskakujące nawrócenia, 8. Wywieranie wpływu przez profesjonalistów, 9. Opór wobec wpływu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Człowiek i społeczeństwo / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; red. Elżbieta Piechorowska ; Tom 21)
ISBN: 83-232-1350-X
1. Psychologiczne problemy społecznej reklamy, 2. "Marketing wartości społecznych" jako metafora społecznej perswazji na przykładzie akcji prośrodowiskowych, 3. Czy możliwy jest "marketing wartości społecznych", 4. Rola mediów, jako rynku przedstawiania cech gości, w przyciąganiu turystów, 5. Znaczenie doboru wartości w tworzeniu skutecznego przekazu reklamowego, 6. Moda jako instrument rozpowszechniania wartości?, 7. "Tytus Andronkus". Teatr, film czy widowisko z wartości?, 8. Przedsiębiorczość jako realizacja pożądanych wartości społecznych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again