Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
Branch
Czytelnia
(2)
Author
Chodkowska Maria
(1)
Kazanowski Zdzisław
(1)
Kirenko Janusz
(1)
Korczyński Mariusz
(1)
Year
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Postawy
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Nauczyciele
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Społeczeństwo
(1)
3 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-227-2648-8
1. Zakres i wyniki badań nad podstawami wobec osób niepełenosprawnych i ich integracji, 2. Uwarunkowania postaw wobec osób niepelnosprawnych ze szczególnym uwzględnieniem postaw nauczycieli wobec uczniów niepełnosprawnych i ich integracji, 3. Nasilenie i korelaty postaw nauczycieli wobec integracji szkolnej dzieci niepełnosprawnych w świelte wyników badań własnych. 4. Stosunek nauczycieli dla założeń edukacji integracyjnej i ich realizacji w procesie dydaktyczno-wychowawczym w świelte wyników badań, 5. Korzyści i zagrożenia edukacji integracyjnej w opiniach badanych nauczycieli - wyniki badań własnych, 6. Postawy nauczycieli w kontekscie wielozakresowości edukacji integracyjnej - wyniki badań własnych, 7. Idealizm w orienatacji zawodowej nauczycieli a ich stosunek do edukacji integracyjenj, 8. Problemy diagnozowania postaw nauczycieli wobec integracji szkolenj - charakter trudności i propozycje ich rozwiązania
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-60594-19-3
1. Wprowadzenie w problematykę postaw wobec niepełnosprawności i osób z niepełnosprawnością: Postawy, Niepełnosprawność, Niepełnosprawność a postawy społeczne. 2. Badania własne: Założenia badawcze, Metody i techniki badawcze; Charakterystyka badanych osób. 3. Postawy wobec niepełnosprawności osób badanych - analiza porównawcza: Skale postaw Wobec Osób Niepełnosprawnych - porównanie grupy podstawowej z grupą porównawczą; Dyferencjał semantyczny - porównanie grupy podstawowej z grupą badawczą. 4. Koegzystencja pojęć dyferencjału semantycznego i twierdzeń PWON - analiza porównawcza: Modele regresji w badanych grupach osób niepełnosprawnych i pełnosprawnych; Modele w badanych grupach osób niepełnosprawnych z postawami pozytywnymi i negatywnymi; Modele regresji pojęć dyferencjału semantycznego z twierdzeniami PWON w badanych grupach osób niepełnosprawnych z postawami pozytywnymi i negatywnymi; Modele regresji dyferencjału semantycznego z psychospołecznym przystosowaniem w badanych grupach osób niepełnosprawnych z postawami pozytywnymi i negatywnymi
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again