Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(902)
ebookpoint BIBLIO
(3)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(893)
Poradniki i przewodniki
(140)
Publikacje fachowe
(137)
Publikacje naukowe
(23)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Audiobooki
(8)
E-booki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Druki ulotne
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(560)
tylko na miejscu
(557)
wypożyczone
(25)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(583)
Czytelnia
(565)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
Sałbut Bartosz
(7)
German Janusz (1974- )
(6)
Lipa Michał
(6)
Marciniak Jarosław
(6)
Sokół Aneta
(6)
Bartosiewicz Adam
(5)
Dondziłło Grzegorz
(5)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Bień Witold (1927-2018)
(4)
Ehrlich Andrzej
(4)
Grabka Robert Ireneusz. Lekotr
(4)
Gutowski Maksymilian
(4)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Pawłowski Konrad
(4)
Presnarowicz Sławomir
(4)
Rączkowski Bogdan
(4)
Waliś Robert
(4)
Zatorska Joanna
(4)
Bajorek-Ziaja Hanna
(3)
Bakalarz Dariusz
(3)
Bobrowicz Maciej
(3)
Brzeszczyńska Stella
(3)
Bąbska Barbara
(3)
Ciborski Piotr
(3)
Gałach Adam
(3)
Karbowski Marcin
(3)
Kaźmierski Aleksander
(3)
Korbecki Marek
(3)
Kostera Monika
(3)
Król-Fijewska Maria
(3)
Kućma Tomasz
(3)
Lunden Bjorn
(3)
Meryk Radosław
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Mućko Przemysław
(3)
Olczyk Magdalena
(3)
Rosell Lennart
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(3)
Skierska-Pięta Katarzyna
(3)
Strumińska Dorota
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Walczak Tomasz
(3)
Waszkiewicz Marian J
(3)
Witkowska Magda
(3)
Zenderowski Radosław (1974- )
(3)
Ziaja Sebastian
(3)
Adryjanek Anna
(2)
Albigowski Marek
(2)
Antoniuk A
(2)
Appelo Jurgen
(2)
Babiel Tadeusz B
(2)
Baranowski Marian
(2)
Bereszko Wojciech
(2)
Bień Andrzej
(2)
Blanchard Marjorie (1940- )
(2)
Blanchard Scott
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Borkowska Joanna
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Carew Donald
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czekaj Katarzyna
(2)
Czerwińska Ewa
(2)
Dawson Roger
(2)
Day Christopher
(2)
Decker Bert
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Deoniziak A
(2)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(2)
Doroba Anita
(2)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Dudkiewicz Magdalena
(2)
Dziura M
(2)
Etel Leonard (1960- )
(2)
Fisher Roger (1922-2012)
(2)
Forsyth Patrick
(2)
Gajda Jolanta
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Górczyński Robert
(2)
Górnicka Gabriela
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Holstein-Beck Maria
(2)
Holwek Jarosław
(2)
Jabłonowska Lidia
(2)
Jankowska Małgorzata
(2)
Jerzewska Jolanta
(2)
Jusewicz-Kalter Ewa
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(2)
Kaźmierczak Paweł
(2)
Ketterman Grace
(2)
Kluczewski Jerzy
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(107)
2010 - 2019
(224)
2000 - 2009
(477)
1990 - 1999
(94)
190 - 199
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(161)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(903)
Stany Zjednoczone
(3)
Niemcy
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(905)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(2)
0-5 lat
(1)
Dzieci
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(62)
Zarządzanie
(53)
Marketing
(42)
Kadry
(33)
Menedżerowie
(33)
Fundusze strukturalne UE
(29)
Zatrudnienie
(28)
Reklama
(26)
Komunikacja społeczna
(25)
Prawo pracy
(23)
Negocjacje
(22)
Praca
(22)
Stosunki interpersonalne
(22)
Sukces
(21)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(20)
Zarządzanie projektami
(19)
Dziecko
(18)
Przywództwo
(17)
Public relations
(17)
Obsługa klienta
(16)
Praca zespołowa
(16)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(16)
Dysertacje naukowe
(15)
Komunikacja interpersonalna
(15)
Podatek
(15)
Samorealizacja
(14)
Nauczyciele
(13)
Prezentacje i wystąpienia
(13)
Relacje międzyludzkie
(13)
Wychowanie w rodzinie
(13)
Internet
(12)
Mentoring
(12)
Motywacja pracy
(12)
Nauczanie
(12)
Organizacja
(12)
Papiery wartościowe
(12)
Perswazja
(12)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(12)
Rozmowa kwalifikacyjna
(12)
Techniki sprzedaży
(12)
Zespół ADHD
(12)
Inwestycje
(11)
Marketing strategiczny
(11)
Nieruchomości
(11)
Programowanie (informatyka)
(11)
Psychologia
(11)
Retoryka
(11)
Szkolnictwo
(11)
Uczenie się
(11)
Wychowanie
(11)
Autyzm
(10)
Konsumenci (ekon.)
(10)
Marketing cyfrowy
(10)
Samorząd terytorialny
(10)
Decyzje
(9)
Dziecko autystyczne
(9)
Komunikacja niewerbalna
(9)
Prace dyplomowe
(9)
Programy pomocowe UE
(9)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(9)
Systemy informatyczne
(9)
Unia Europejska
(9)
Autoprezentacja
(8)
Handel elektroniczny
(8)
Konflikt
(8)
Podatek od towarów i usług
(8)
Praca dyplomowa
(8)
Prawo gospodarcze
(8)
Rynek pracy
(8)
Zamówienia publiczne
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Banki
(7)
Finanse przedsiębiorstwa
(7)
Innowacje
(7)
Kariera
(7)
Rachunkowość
(7)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Życiorysy urzędowe
(7)
Agresywność
(6)
BHP
(6)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(6)
COVID-19
(6)
Coaching
(6)
Czas pracy
(6)
Europejski Fundusz Społeczny
(6)
Finanse
(6)
Instytucje nonprofit
(6)
Kredyt
(6)
Kupno i sprzedaż
(6)
Motywacja
(6)
Nauczanie początkowe
(6)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(6)
Poradnictwo zawodowe
(6)
Psychologia dziecka
(6)
Rynek
(6)
Rynek kapitałowy
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Umowa
(6)
Temat: czas
2001-
(89)
1989-2000
(6)
1901-2000
(5)
2001-0
(5)
1301-
(1)
1401-
(1)
1501-
(1)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(105)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(382)
Wzory dokumentów
(21)
Poradniki i przewodniki
(11)
Opracowanie
(9)
Scenariusz zajęć
(7)
Praca zbiorowa
(5)
Akty prawne
(3)
Komentarz prawny
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Poradniki dla nauczycieli
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Gry i zabawy
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Podręcznik
(2)
Poradniki
(2)
Tablice i wzory
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Audiobooki
(1)
Bibliografia
(1)
Broszura
(1)
Formularze i druki
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Orzeczenie sądowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(127)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(109)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(63)
Psychologia
(62)
Edukacja i pedagogika
(54)
Informatyka i technologie informacyjne
(47)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(27)
Medycyna i zdrowie
(18)
Socjologia i społeczeństwo
(16)
Media i komunikacja społeczna
(13)
Językoznawstwo
(7)
Nauka i badania
(7)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(6)
Inżynieria i technika
(3)
Matematyka
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Transport i logistyka
(2)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Rozwój osobisty
(1)
907 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Nie da się robić Agile: Jak wygląda agilowe myślenie; Odkrywanie nieznanego; Inkrementacyjnie czy iteracyjnie?; No to Agile czy może Scrum?; 2. Nie samym Scrumem żyje człowiek: Zwinne metodyki na świecie; Framework to nie metodyka; Nie adopcja, tylko adaptacja; Ciągły rozwój zespołu; 3. Projekt, produkt czy po prostu Agile?: Myślenie projektowe (i jego ograniczenia); Zdobywanie wiedzy; Myślenie produktowe; 4. Product Backlog: Agile zawsze ma plan; Kolejność, nie priorytet; Elementy Product Backlogu; Narzędzie!; Ogarnianie Product Backlogu; Aktualny plan działania; 5. Historyjki użytkownika: Czym są, a czym nie są historyjki użytkownika?; 3C; Odkrywanie i wartość biznesowa; 6. Story Pointy: Jak wyceniać?; Story Pointy; Wycena afiliacyjna; Ciąg Fibonacciego; Story Pointy a czas ; Planning Poker; Na kiedy to będzie?; 7. Product Owner: Zadania Product Ownera; Product Backlog i "nie"; Nakręcanie komunikacji; Dylematy Product Ownera; Nawigator; 8. Scrum: Dlaczego powstał Scrum?; Filary Scruma; Scrum z lotu ptaka; Scrumowe artefakty; Wydarzenia scrumowe; Scrum Team; Eksperyment i lupa; 9. Zajęty czy produktywny?: Bardzo zajęty; To może zmiana priorytetów?; Mit wielozadaniowości; 10. Kanban: "Zacznij kończyć, przestań zaczynać"; Sześć praktyk Kanbana; Jak działają limity WIP; Miary; "Scrum bez Sprintów..."; 11. Teraz Twój ruch!: Agile po całości; Organizacja z lotu ptaka; Pułapki zwinnych transformacji; Agile małymi krokami; Ramy transformacji agilowej; Przebieg zmiany; Na zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. ů nasz pan; 2. Otoczenie; 3. Atmosfera; 4. Organizacja- pracownicy; 5. Kontakt z klientem; 6. Stali klienci; 7. Zadowolenie- niezadowolenie; 8. Normalni i ważniejsi; 9. Fachowcy; 10. Przemądrzalcy; 11. Wnikliwy; 12. Nowi; 13. Czekanie; 14. Brak koncentracji; 15. Pośpiech; 16. Niedostateczny szacunek; 17. Podejrzliwość; 18. Niezdecydowanie; 19. Niesolidność; 20. Podlizywanie się; 21. Grzeczność; 22. Ważność i wyjątkowość; 23. Konsekwencja; 24. Radość, sukces; 25. Reklamacje; 26. Konkurencja; 27. Komunikacja; 28. Cena; 29. Życzenie- potrzeba; 30. Przynęty; 31. Reklama; 32. Ewidencja; 33. Znaczenie dbałości o klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zabawa/masaż „Pod krzaczkiem z malinami…” 2. Zabawa „Podróż statkiem” 3. Zabawa „Jeżykowy masaż stóp” 4. Zabawa „Paluszkowy fryzjer” 5. Zabawa „Wierszyki na codzienne okazje” 6. Zabawa „Relaksacyjne okienko” 7. Zabawa „Kacza mama” 8. Zabawa „Potwór łaskotek” 9. Zabawa „Wiaderka pełne skarbów” 10. Zabawa „W koszach na straganie” 11. Zabawa „Głodne zwierzaki” 12. Zabawa „Pacynka w okienku” 13. Zabawa „Ciało mówi: Witaj!” 14. Zabawa „Odkrywca” 15. Zabawa „Stuku-puku” 16. Zabawa „Gdzie jesteś…?” 17. Zabawa „A kuku!” 18. Zabawa „Wyjadacz ukrytego skarbu” 19. Zabawa „Woreczki sensoryczne na oknie” 20. Zabawa „Kolorowe bazy” 21. Zabawa „Wąż i sowa” 22. Zabawa „Sieć pająka” 23. Zabawa „Rysowanie po cioci” 24. Zabawa „Balonowe kopytka” 25. Zabawa „Bezpieczna wspinaczka” 26. Zabawa „Kropelki i fale” 27. Zabawa „Paluszki na dywanie” 28. Zabawa „Żabki na spacerze” 29. Zabawa „Zakamarki torebek” 30. Zabawa „Ogród pełen piany” 31. Zabawa „Podlewanie kwiatków” 32. Zabawa z pokazywaniem „Wystroiła się raz kurka” 33. Zabawa „Durszlakowy potwór” 34. Zabawa „Ukryte płatki” 35. Zabawa „Paluszkowe pszczółki” 36. Zabawa „Pakowanie zakupów” 37. Zabawa „Parawan – pory roku” 38. Zabawa „Pakowanie kosmetyków” 39. Zabawa „Autorski album” 40. Zabawa „Ciocia detektyw” 41. Zabawa „Tańczące klamerki” 42. Zabawa „Grzybobranie” 43. Zabawa „Hamaczek dla misia” 44. Zabawa „Sensoryczna gąsienica” 45. Zabawa „Wypakowanie zakupów” 46. Zabawa „Porządki” 47. Zabawa „Głoskowy plac zabaw” 48. Zabawa „Park trampolin” 49. Zabawa „Moc mimiki” 50. Zabawa „Głoskowe wyspy” 51. Zabawa „Kisielowa koszykówka” 52. Zabawa „Lody dla ochłody” 53. Zabawa „Emotki” 54. Zabawa „Sensotaniec paluszków” 55. Zabawa „Worek z zabawkami” 56. Zabawa „Domek a la mandala” 57. Zabawa „Samoloty i latarki” 58. Zabawa „Zajączek, pajączek i kłopot na łące” 59. Zabawa „Sztorm na morzu” 60. Zabawa „Na walizkach”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Podziękowania. Przedmowa. Wstęp. Jak korzystać z tej książki. Część I. Dobra praktyka. 1. O czym należy pamiętać. 2. Praca na rzecz integracji. 3. Podejście obejmujące całą szkołę. 4. Zaczynamy od imion. 5. Czas na zastanowienie się. 6. Stosujcie proste rozwiązania. 7. Mówienie w sposób dosłowny. 8. Najważniejsza jest konsekwencja. 9. Uwaga! 10. Nie kruszcie kopii o drobiazgi. 11. Pomoce wizualne. 12. Zasoby ludzkie. 13. Współpraca z rodzicami. 14. To nic osobistego. Część II. Okres przejściowy i zmiana. 15. Dzielenie się informacjami. 16. Wizyty aklimatyzacyjne. 17. Zajęcia w czasie wizyt aklimatyzacyjnych. 18. Pierwsze dni. 19. Wzajemne poznawanie się. 20. Gdy nie wszystko idzie zgodnie z planem. 21. Przezorny zawsze ubezpieczony. 22. Karty informacyjne. 23. Wycieraczki i wyjścia. 24. Droga do szkoły i z powrotem. 25. Dalsza droga. Część III. Wspomaganie w zakresie lęku i zachowania. 26. Rozpoznawanie lęku. 27. Relaksowanie się. 28. Wyjaśnianie i rozumienie lęku. 29. Rozpraszanie rozproszonych. 30. Samopomoc. 31. Przejdźmy do ćwiczeń fizycznych. 32. Praca nad problemami - jeden na jeden z uczniem. 33. Uspokajająca lektura. 34. Radzenie sobie z błędami. 35. Dziewczęta. 36. Zestaw pomocy w sytuacjach lękowych. 37. Głos uczniów. Część IV. Zachowanie. 38. Praca detektywistyczna. 39. Agresja fizyczna. 40. Karać czy nie karać? 41. Relacja ze zdarzenia. 42. Lista kontrolna nieporządanych zachowań. 43. Karty "Czas rozmowy". 44. Przerwa. 45. Rozpoznawanie emocji. 46. Światła uliczne. 47. Barometr emocji. 48. Słoik uczuć. 49. Okna mozliwości. 50. Fobia szkolna. 51. Uciążliwe rozmowy. 52. Czy to jest autyzm? Część V. Rozwój umiejetności i relacji społecznych. 53. Trudności z rozumieniem interakcji społecznych. 54. Podtrzymywanie rozmowy. 55. Przemyśl to, co chcesz powiedzieć, zrób przerwę i powiedz tak, jak należy. 56. Znęcanie się versus żarty. 57. Wskazówki niewerbalne. 58. Radzenie sobie z prześladowcą i z ofiarą. 59. Naucz, przećwicz, powtórz. 60. System koleżeński. 61. Czekanie na swoją kolej. 62. Książeczki wspomagania społecznego. 63. Dzeń dobry, do widzenia i to, co pomiędzy. 64. Wsparcie rówieśników. 65. Plakaty uczniów. 66. Umiejętności życiowe. Część VI. Środowisko fizyczne i uwarunkowania sensoryczne. 67. Sala lekcyjna. 68. Wszystko na swoim miejscu. 69. Wizualne przypomnienia. 70. Potencjalne trudności na boisku. 71. Korytarze, stołówki i pracownie specjalistyczne. 72. Zmiana sali. 73. Bądźcie wrażliwi. 74. Przestrzeń przyjazna dla osób z autyzmem. 75. Rozsądne wsparcie. 76. Przygotowanie specjalistycznej bazy. Część VII. Program naczania, prace domowe i sprawdziany. 77. Postaw na prostotę. 78. Wykorzystanie szczególnych zainteresowań. 79. Różnicowanie treści. 80. Dostosowanie, konsekwencje społeczne, komunikacja. 81. Zastępstwo. 82. Przedmioty sprawiające trudność. 83. Wychowanie do życia w rodzinie. 84. Nagrywanie lekcji. 85. Zaangażujcie uczniów. 86. Zmaganie się z pracami domowymi. 87. Projekty i prace zaliczeniowe. 88. Powtórki. 89. Przygotowanie do egzaminów. 90. Możliwości. Część VIII. Nadzorowanie, monitorowanie i dokumentowanie. 91. Gromadzenie informacji. 92. Plan działań wspierających. 93. Lista kontrolna metod wspomagających. 94. Program zajęć rewalidacji indywidualnej. 95. Monitorowanie postępów. 96. Rejestr bieżący. 97. Omówienia doroczne i omówienia związane z okresem przejścia. 98. Listy i przypomnienia. 99. Procedury bezpieczeństwa. 100. Nauka przez ocenianie. Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Rozdział 1. Lepiej poznać i zrozumieć ADHD; Rozdział 2. Pomysły dla rodziców; Rozdział 3. Pomysły dla nauczyciela; Rozdział 4. Pomysły dla młodego człowieka; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Bezpieczeństwo, 2. Finanse. 3. Gospodarka, 4. Gospodarka komunalna, 5. Informatyka, 6. Komunikacja społeczne, 7. Kultura, 8. Mieszkalnictwo, 9. Organizacja pracy urzędu, 10. Oświata, 11. Polska i Unia, 12. Pomoc społeczna, 13. Turystyka, 14. Urząd - obywatel, 15. Zdrowie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Percepcja ciała; 2. Koordynacja dynamiczna i równowaga; 3. Sprawność manualna kończyn górnych; Aneks. Materiały do kopiowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
500+ po nowelizacji w pytaniach i odpowiedziach / Michał Bochenek. - Stan prawny na 1.07.2019 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2019. - 120 s. ; 21 cm.
(Biblioteka Pomocy Społecznej)
Zawiera: Wstęp; Część I. Świadczenia wychowawcze po nowelizacji: 1. Definicje i pojęcia ustawowe (1.1. Dziecko; 1.2. Instytucja zapewniająca całodobowe utrzymanie; 1.3. Organ właściwy); 2. Istota świadczenia wychowawczego i warunki niezbędne do przyznania 500+ ; 3. Zakres podmiotowy – osoby uprawnione; 4. Organy realizujące zadania w zakresie świadczenia wychowawczego; 5. Postępowanie w sprawach o świadczenie wychowawcze; 6. Rozstrzygnięcia organu w sprawach o świadczenia wychowawcze; 7. Okresy świadczeniowe i terminy wypłat; 8. Koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego; 9. Nienależnie pobrane świadczenie wychowawcze. Część II. Wzory pism: Wzór 1. Wniosek o przyznanie świadczenia wychowawczego; Wzór 2. Upoważnienie do prowadzenia postępowań w sprawach o świadczenia wychowawcze, a także do wydawania w tych sprawach decyzji; Wzór 3. Wezwanie do poprawienia lub uzupełnienia wniosku o świadczenie wychowawcze; Wzór 4. Postanowienie o odmowie wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie świadczenia wychowawczego; Wzór 5. Informacja o przyznaniu świadczenia wychowawczego; Wzór 6. Zawiadomienie o przekazaniu sprawy organowi właściwemu; Wzór 7. Decyzja o odmowie przyznania świadczenia wychowawczego; Wzór 8. Decyzja o zmianie decyzji w sprawie świadczenia wychowawczego; Wzór 9. Decyzja o uchyleniu decyzji w sprawie świadczenia wychowawczego; Wzór 10. Decyzja o odmowie umorzenia nienależnie pobranego świadczenia wychowawczego. Część III. Ustawa o zmianie ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz niektórych innych ustaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia / Uniwersytet Jagielloński)
Zawiera: Wstęp; Rozdział 1. Integracja sensoryczna: Wybór odpowiednich zajęć sensorycznych; Dwanaście oznak przeciążenia sensorycznego; Sport to nie wszystko! Pięćdziesiąt sposobów, by rozruszać dzieci; Nauka i zabawa na świeżym powietrzu; Bransoletka na spacer; Zabawa latem, zabawa zimą; Cały świat w domu; Stolik-piaskownica; Zabawy przy stoliku-piaskownicy; Trochę większy pająk; Tuzin pomysłów na zabawę z kartonem; Zabawy sensoryczne w łazience; Wszędzie pełno wody; Malowanie palcami; Dotykanie jedzenia; Zjedz mnie: przepisy na jadalną plastelinę; Patrz, jak się turlam!; Bujanie się i wirowanie; Czynności rozwijające motorykę dużą; Zabawy typu „Szymon mówi”; Zabawy kontaktowe przyjazne dzieciom; Czynności rozwijające motorykę małą; Kredki dla każdego; Kosz pełen zabawek; Ręcznie robione zabawki; Czy to szczotka do włosów?; Czynności rozwijające motorykę ust; Balonomania; Zabawy z bańkami; Podłoga jest za twarda! Widzenie a wzrok; Świat pod lupą; Spostrzeganie figury i tła; Pierwsza pomoc sensoryczna; Nauka samoregulacji; Radzenie sobie z nieprzyjemnymi dźwiękami; Słuchawki – zalety i wady; Chodzenie na palcach; Co tak fajnie pachnie? Czy czujesz to, co ja? To takie ciężkie! Człowiek hamburger; Ściskający szal; Kryjówka; Poduszki z fasolą; Przede wszystkim wygoda; Preferencje odzieżowe; Jeszcze kilka słów o ubraniach; Prześpij się z tym; Spanie w obcym miejscu; Działania profilaktyczne; Dieta sensoryczna dla dzieci z podwrażliwością; Jak odróżnić nagradzanie od zaspokajania potrzeb; Nauka przez dotyk; Głęboki nacisk podczas siedzenia w ławce; Zostań na swoim miejscu; Teraz możesz spacerować po klasie; Czynności samostymulujące w klasie; Cele sensoryczne a indywidualny program edukacyjny (IEP); Znów ten zapach szkoły; Zajęcia pozalekcyjne; Niebezpieczne, społecznie niewłaściwe czy tylko irytujące? Rozdział 2. Komunikacja i język: Dociekliwi pytają; Pytanie o odwrotność; Cztery ważne słowa: „Jestem tu dla ciebie”; Czy ono słyszy to, co ty? Po pierwsze i najważniejsze: zwróć jego uwagę; Między myślami; Przypominaj słowa, ucz języka; Zatrzymanie rozwoju mowy; Hierarchia praktycznych czynności, które pomagają dzieciom z autyzmem i zespołem Aspergera uczyć się mówienia; Więcej niż pojedyncze słowa; Nie zrażaj się chwilowymi zanikami mowy; Strategie wizualne; Przed skorzystaniem z harmonogramu; Kiedy używać harmonogramu graficznego? Czy pomoc wizualna nadal jest potrzebna? Dopasuj pomoc wizualną do stylu uczenia się dziecka; Jak używać harmonogramu graficznego? Ekspresywne czy receptywne? Technologia pomocnicza (AT) to więcej niż klawiatura; Wpływ środowiska na rozwój mowy; Odpowiednie środowisko językowe; Zasada dwóch minut; Dwusekundowa przerwa przed odpowiedzią; Podwieczorek: Nie chodzi tylko o jedzenie; Czas się pożegnać; Książki bez słów; Lektury dla dzieci myślących konkretnie; Opowiadania z powtarzającymi się frazami; Niech czytanie będzie zabawą; Wychowaj czytelnika: Co mogą zrobić rodzice; Mów to, co myślisz, myśl to, co mówisz; Jeśli podobał wam się film, przeczytajcie książkę; Uwaga na idiomy; Łowienie idiomów; Czasowniki frazowe; Homofony; Fiszki – zalety i wady; Nie tylko dla tygrysków: Zabawa na trampolinie; Wulgaryzmy; Prawie tak proste jak dwa razy dwa; Projektuj pracę dziecka; Zabawa z krzyżówkami; Kiedy niedostępność jest dobra; Pałeczka mówcy; Gra w obserwatora; Język w ruchu; W domowym kinie; Dzień i noc; Cele IEP związane z komunikacją; Zmniejsz tremę ucznia; Pomóż uczniom zrozumieć trudności językowe; Dlaczego mówimy; Zadawanie pytań i komentowanie; Komplementy; Cztery etapy komunikacji. Rozdział 3. Zachowanie: Mocne strony i słabości; Nie pytaj, dlaczego; Co się „chowa” w zachowaniu; Zachowanie a osobowość: Bierz pod uwagę jedno i drugie; Współpraca i dyscyplina; Nauka przez konsekwencje; „Jestem zły!”; Język znaków: Nie tylko dla baseballistów; Podkreślaj pozytywne zachowania; Skonstruuj barierę wizualną; Koncentracja w dwóch krokach; Strach przed łazienką = strach przed ciemnością; Opór/unikanie; Wrogość i agresja; Co robić w chwili załamania; Oby nie było gorzej: Jak uniknąć eskalacji kryzysu; Pomoc rówieśników i ostrzeżenia; Nauka elastyczności; Przyjemne sposoby na naukę elastycznego myślenia; Nie tylko przed lustrem: Pamiętniki i albumy z podróży; Jak pomóc dziecku, które się gryzie; Siedź na swoim miejscu; Sposoby na łagodną krytykę; Koniec dyskusji; Słyszę cię – koniec dyskusji; Systemy żetonowe; Umowy; Uważaj, jakie zachowanie wzmacniasz; Bliska pochwała; Sezonowe zainteresowania przez cały rok; Pukanie do drzwi; „Nie umiem” – kapsuła czasu; Akcja i reakcja; Poprawa własnego zachowania; Umożliwianie niewłaściwych zachowań; Tylko fakty! To był dobry dzień. Rozdział 4. Życie codzienne: Kwestie wyboru; Wygrana to nie wszystko; Jeszcze chwilę? Rozwój umiejętności przez zabawę; Nie krępuj się – rysuj na ścianie; Sposoby na zmniejszenie lęku separacyjnego; Jak przetrwać wizytę u fryzjera; Nie taki szampon straszny; Obcinanie paznokci; Zjedz chociaż trochę; Pomocne przystosowania żywieniowe; Wąskie preferencje żywieniowe; Kooperatywy spożywcze a specjalne diety; Jak skłonić dziecko do mycia zębów; Twój przyjaciel dentysta; Rany, zadrapania, siniaki; Wizyta w szpitalu; Sposoby na katar; Korzystanie z toalety; Korzystanie z toalet publicznych; Zapinanie ubrań; Wychodzenie z domu; Błyskotliwe riposty; Jedzenie w restauracji a autyzm; Przeprowadzka do nowego miejsca; Kiedy rodzic jest daleko; Próba stroju na ważną okazję; Przytulać czy nie przytulać; Wspólne zajęcia rodzeństwa; Czas dla rodzeństwa; Gazeta – okno na świat; Udane przyjęcie urodzinowe; Niekoniecznie tort; Niezwykłe prezenty dla niezwykłych dzieci; Przyjmowanie prezentów; Znaczenie ram; Autyzm a bezpieczeństwo; Bezpieczeństwo w ogrodzie; Bezpieczeństwo w domu dla kaskaderów i akrobatów; Kiedy dziecko nie śpi; Relaks przez oddychanie; Jak rozmawiać o śmierci z dzieckiem autystycznym; Zmieniaj tylko jedną rzecz naraz; Jak to przełknąć; Pomoc finansowa; Witaminy w aerozolu; Pozbądź się alergenów, zapobiegaj infekcjom uszu; Leki: Zachowaj ostrożność; Koło czytelników książek na temat autyzmu; Tak wiele książek, tak mało czasu; Robię to sam – okres przedszkolny; Umiem więcej – kiedy dziecko rośnie; Jestem bardzo samodzielny – starsze dziecko; Możesz zrobić to sam – niechęć do działania; Droga dziecka z autyzmem do dorosłości; Rozdział 5. Myślenie społeczne, życie w społeczności: Porównywanie społeczne; Dzielenie uwagi; Historyjki społeczne; Poproś o lekcję; Relacje ze światem zewnętrznym; Przyjaźnie z młodszymi dziećmi; Jak rozwijać umiejętność zabawy; Kontakty z rówieśnikami; Interakcje na placu zabaw; Pierwszy w kolejce – nie bez powodu; Tworzenie gry planszowej; Przystosowania gier planszowych; Zabawka idealna; Moje! Moje! Moje! Nauka współpracy przez zabawę; Nauka współpracy przez jedzenie; Teoria umysłu; Przyjmowanie cudzej perspektywy; Rozumienie emocji; Rozpoznawanie emocji; Intensywność emocji; Oddzielanie uczuć od działań; Czym jest uprzejmość; Kontrolowanie złości; Szukanie rozwiązań; Nie wypada; Potrzebuję przerwy; Gdy najtrudniej powiedzieć „przepraszam”; Czy to sprawiedliwe? Jak protestować; Przewidywanie; Proszenie o pomoc; Ucz szczerości, dając przykład; Każdy popełnia błędy; Kilka słów o „normalności”. Rozdział 6. Nauczyciele i uczniowie: To dobre dla wszystkich dzieci; Szanuj dziecko; Postaraj się mnie zrozumieć; Szukaj prawdziwej przyczyny; Nie ucz posłuszeństwa; Wyznaczony nauczyciel; Zajęcia w małej grupie; Wykorzystuj zainteresowania dziecka; Karta społeczna Shreka; Parawan pomaga w koncentracji; Miejsce do stania; Zmęczenie rąk; Rozgrzewka przed lekcją; Houston, nie mamy problemu ze zmianami; Most do zabawy w kółku; Udana zabawa w kółku – wskazówki; Grupy zabawy integracyjnej; Gotowe czy nie? Pierwszy dzień w przedszkolu? Zaplanuj go wcześniej; Początki i zakończenia; Rzeczy do zrobienia później; Czynniki kulturowe i społeczne; Partnerstwo; Wybór specjalisty; Wybór programu edukacyjnego; Testy umiejętności; Bezpieczeństwo w szkolnym autobusie; Trudności z przetwarzaniem informacji dźwiękowych; Alarm przeciwpożarowy; Jedna umiejętność naraz; Zmniejsz odblask papieru; Oczy szeroko otwarte; Plan uczestnictwa; Nauka koncentracji; Wskazówki czy podpowiedzi? Skuteczne podpowiadanie; Czy to okazja do nauki? Zaangażowanie; Zatrzymaj się i stwórz plan; Wybór kroju pisma; Jak było w szkole? Nowe tematy dla dziecka o wąskich zainteresowaniach; Rodzic, nauczyciel, klasa; Natura w klasie; Pokochaj swoją klasę; Usuń zbędne rzeczy; Ogranicz fluorescencyjne oświetlenie; Cała klasa; Niech gazetki ścienne coś znaczą; „Najpierw…, a potem…”, a nie „jeśli,…, to…”; Ucz płynności/precyzji; Widzenie czasu; Przystosowania i modyfikacje programu; Prace domowe; Odpowiednie cele IEP; Żargon IEP; Asystent edukacyjny; Pomoc dla zastępcy nauczyciela; Prawa nauczycieli a edukacja specjalna; Wykształcona kadra; Moc rówieśników; Terapia przez sztukę; Nauka rysunku dla miłośników zdjęć; Uczeń nauczycielem; Kolorowy spacer; W poszukiwaniu dźwięków; Tak/Nie – gra językowa; Kto to jest? Przypomnienia fotograficzne; Połącz ulubione zajęcie z mniej lubianym; Tworzenie pojęć; Idziemy na polowanie; Jak masz na imię? Lustereczko powiedz przecie; Ucz sukcesu; Czy odwiedzać dziecko w szkole? Zaprojektowane z myślą o dziecku z zespołem Aspergera; Kiedy, kiedy, kiedy? Trening czyni mistrza; Czym rysować; Łatwe przystosowania na lekcjach wychowania fizycznego; Niekoniecznie rowerek; Przyzwyczajanie do pracy w grupie; Sposoby na udaną adaptację; Kontrola perseweracji; Natura biegacza; Rozbrajanie; Nie pocieszaj; Nie pozwalaj na poniżanie; Idealne warunki do nauki; Zmniejsz odległość między szkołą a „prawdziwym życiem”; Wykorzystaj indywidualne zainteresowania do nauki matematyki; Kinestetyczne uczenie matematyki; Więcej matematycznych sztuczek; Kinestetyczne uczenie alfabetu; Sprawozdanie dla nauczyciela; Koniec wakacji: Jak wrócić do szkoły; Skuteczny rzecznik; Potrzebna mediacja! Zadawaj ważne pytania; Pozytywne partnerstwo; Przypisy; Indeks; O autorkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp. 1. Mamo, tato, ja się komunikuję ! 2. AAC - co to takiego? 3. Mity dotyczące AAC. 4. Słownik terminów AAC i prezentacja pierwszych pomocy. 5. Przegląd wybranych programów komunikacyjnych. 6. Pierwsze AAC-owe kroki dla rodzica. 7. Pierwsze AAC-owe kroki dla terapeuty. 8. Zabawy komunikacyjne. 9. Pomoce terapeutyczne, które możesz zrobić sam. 10. Komiks. 11. Koniec, a może początek. Bibliografia. O Autorce. Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jak się wcisnąć do zawodu. 2. Na czym polega robota. 3. Stan Kasy 4. Za co właściwie płacą 5. Jak się wybić i zrobić karierę 6. Czy trzeba się ześwinić 7. Kto straszy w newsroomie 8. Słowniczek
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik inwestora)
1. Istota i charakterystyka funduszu inwestycyjnego; 2. Rodzaje funduszy inwestycyjnych; 3. Korzyści z oszczędzania w funduszach inwestycyjnych; 4. Czynniki mające wpływ na wybór funduszu inwestycyjnego; 5. Wyjaśnienie zasad przystępowania do funduszu inwestycyjnego; 6. Zmiany, które mogą wystąpić w czasie funkcjonowania funduszy inwestycyjnych; 7. Możliwości inwestycyjne związane z dystrybucją w Polsce tytułów uczestnictwa funduszy zagranicznych; 8. Rola Komisji Nadzoru Finansowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Dziecko Sukcesu)
Dowiedz się, jak pomóc swojemu dziecku osiągnąć sukces i sprawić, aby było szczęśliwe! Jak sprawić, by twoje dziecko Szlo przez życie z podniesioną głową? By było człowiekiem aktywnym, przedsiębiorczym, uparcie dążącym do swojego celu? Możesz sprawić, że będzie wiedziało, czego chce, i uda mu się zrealizować wszystkie swoje plany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Dziecko Sukcesu)
Czym jest inteligencja językowa i jakie działania podjąć, by ja rozwijać u swojego malucha?; Jak rozwiniesz u dziecka inteligencję logiczno-matematyczną?; Jakie ćwiczenia i zabawy stosować, by rozwinąć inteligencję wizualno-przestrzenną, naukową i emocjonalna; Na czym polega kreatywność i jak wspierać twórcze myślenie u swojego dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ocena wstępna i resuscytacja; 2. Ocena powtórna; 3. Górne drogi oddechowe; 4. Urazy klatki piersiowej; 5. Wstrząs hipowolemiczny; 6. Urazy głowy; 7. Urazy szczękowo-twarzowe; 8. Kręgosłup i rdzeń kręgowy; 9. Jama brzuszna; 10. Drogi moczowe; 11. Urazy kończyn; 12. Urazy oka; 13. Problemy internistyczne; 14. Badanie radiologiczne; 15. Rola pielęgniarki w oddziale urazowym; 16. Systemy punktacji urazu; 17. Postępowanie ze zrozpaczonymi krewnymi pacjenta i przekazywanie złych wiadomości; 18. Urazy u kobiety ciężarnej; 19. Uraz u dziecka; 20. Uraz u osób w podeszłym wieku; 21. Opieka przedszpitalna; 22. Transport pacjenta; 23. Postępowanie w przypadku ciężkich oparzeń; 24. Incydenty chemiczne; 25. Uszkodzenia spowodowane podmuchem i postrzałem; 26. Uraz w środowisku nieprzyjaznym; 27. Uraz psychiczny; 28. Poważne wypadki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Istota, znaczenie i struktura procesu adaptacji nowego pracownika w organizacji. 2. Wielowymiarowość procesów adaptacyjnych. 3. Podstawowe czynniki kształtujące przebieg procesów adaptacyjnych. 4. Przebieg procesu adaptacji nowego pracownika w przedsiębiorstwie. 5. Raport z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Podstawowe wiadomości na temat ADHD 1. Określenie zespołu nadpobudliwości psychoruchowej 2. Szerzej o typowych objawach ADHD 3. Rozpowszechnienie i przyczyny ADHD 4. Rodzina dziecka z ADHD 5. CV osoby z ADHD 6. Powikłania zespołu nadpobudliwości psychoruchowej Część 2. Diagnoza, leczenie, zaburzenia współistniejące 7. Diagnoza 8. Rola specjalistów w pracy z dzieckiem z ADHD 9. Leczenie farmakologiczne 10. Leczenie dietetyczne 11. ADHD a choroba tikowa 12. Problemy z zachowaniem 13. Dlaczego nie odnoszą sukcesu, czyli o specyficznych trudnościach szkolnych Część 3. Praktyczne porady, czyli przepis na sukces 14. "Okulary", czyli specyficzne strategie ukierunkowane na radzenie sobie z objawami ADHD 15. Odrabianie lekcji 16. Inne typowe problemy związane z objawami ADHD 17. Wydawanie poleceń 18. Bardzo ważna jest samoocena 19. Praca na pozytywach: pochwały, nagrody, podkreślanie sukcesów, systemy żetonowe 20. Normy i zasady 21. Konsekwencje, czyli co robić, gdy dziecko łamie zasady 22. Obelgi, wyzwiska i inne słowa, które ranią 23. Wybuch, czyli jak poradzić sobie z nagłym pojawieniem się agresji impulsywnej 24. Nadpobudliwe dziecko w szkole 25. Wskazówki dla nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psyche/Soma)
Zawiera: Część I. Rozumienie ADHD 1. Co to jest zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi? 2. „Co właściwie jest nie tak z moim dzieckiem?”. Zaburzenia funkcji samokontroli. 3. Jak powstaje ADHD? 4. Czego można oczekiwać? Charakterystyka zaburzenia. 5. Sytuacja rodzinna dziecka z ADHD. Część II. Opanowanie sytuacji: jak osiągnąć sukces w roli skutecznego rodzica 6. Decyzje o diagnozie dziecka w kierunku ADHD. 7. Przygotowanie do diagnozy. 8. Reakcja na wiadomość o stwierdzeniu ADHD. 9. Czternaście podstawowych zasad wychowywania dziecka z ADHD. 10. Tylko dla rodziców. Jak zadbać o siebie. Część III. Życie z ADHD: metody skutecznego postępowania i radzenia sobie w domu i szkole 11. Osiem kroków w kierunku poprawy zachowania. 12. Postępowanie w domu. Sztuka rozwiązywania problemów. 13. Jak pomóc dziecku w rozwiązywaniu kłopotów w relacjach z rówieśnikami. 14. Przetrwać dojrzewanie. 15. Dobry start. Zarządzanie procesem edukacji dziecka. 16. Wspieranie procesy kształtowania w szkole i w domu. Sposób na sukces od zerówki do ostatniej klasówki. 17. Postawa dystansu wobec wyników w nauce. Część IV. Farmakoterapia 18. Rekomendowane leki z atestem. Środki psychostymulujące i niestymulujące. 19. Inne leki. Środki przeciwdepresyjne oraz obniżające ciśnienie. Instytucje wspierające rodziców; Zalecane lektury i materiały wideo; Bibliografia; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. ADHD: Wierzchołek góry lodowej: więcej problemów niż się spodziewaliśmy, 2. Zasada nr 1: Bądź pozytywny, 3. Zasada nr 2: bądż spokojny, 4. Zasada nr 3: Bądź zorganizowany oraz inne szkolne metody, 5. Zasada nr 4: Nie przestawaj, 6. Terapie farmakologiczne, 7. Rozdział dla dzieci, 8. Streszczenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. 1. Poznaj Agile. Czym jest Agile? Kto powinien przeczytać tę książkę? Cele do osiągnięcia. Wpakujemy Ci Agile do głowy wszelkimi możliwymi sposobami. Struktura książki. 2. Wartości Agile. Lider zespołu, architekt i kierownik projektu wchodzą do baru... Uniwersalne rozwiązania nie istnieją. Podejście zwinne nas uratuje! Prawda? Niespójna perspektywa. Manifest Agile pomaga zespołom zrozumieć cel stosowania poszczególnych technik. Jak zrozumieć słonia? Od czego zacząć wprowadzanie nowej metodyki? 3. Zasady Agile. Dwanaście zasad podejścia zwinnego. Klient ma zawsze rację, prawda? Dostarczanie projektu. Komunikacja i współpraca. Przebieg projektu - posuwanie się do przodu. Nieustanne ulepszanie projektów i zespołu. Projekt w podejściu zwinnym - łączenie wszystkich zasad. 4. Scrum i samoorganizujące się zespoły. Zasady podejścia Scrum. Akt I. Ja móc Scrum? W zespole stosującym podejście Scrum wszyscy są właścicielami projektu. Akt II. Aktualizacje stanu są dobre w sieciach społecznościowych! Codzienne spotkania są dla całego zespołu. Akt III. Sprintem prosto w mur. Sprinty, plany i retrospekcje. Akt IV. Pies goniący samochód. 5. Planowanie w Scrumie i wspólne zobowiązanie. Akt V. Nie do końca przygotowani na nieoczekiwane. Historie użytkowników, szybkość i ogólnie przyjęte praktyki w podejściu Scrum. Akt VI. Runda honorowa. Jeszcze o wartościach w Scrumie. 6. XP i otwartość na zmiany. Akt I. Nadgodziny. Podstawowe techniki XP. Akt II. Zmieniliśmy strategię, ale ciągle przegrywamy. Wartości XP pomagają zespołom zmienić nastawienie. Budowanie właściwego nastawienia zaczyna się od wartości XP. Akt III. Zmiana sytuacji. Zrozumienie zasad XP pomaga otworzyć się na zmiany. 7. Prostota i projektowanie przyrostowe w XP. Akt IV. Nadgodziny, część II - znów to samo. Kod i projekt. Decyzje związane z kodem i projektem podejmuj w ostatnim sensownym momencie. Projektowanie przyrostowe i holistyczne techniki XP. Akt V. Ostateczny wynik. 8. Lean, unikanie marnotrawstwa i spojrzenie na całość. Myślenie odchudzone. Akt I. I jeszcze jedna sprawa... Kreowanie herosów i myślenie magiczne. Eliminowanie marnotrawstwa. Lepsze zrozumienie produktu. Dostarczanie tak wcześnie, jak to możliwe. 9. Kanban, przepływ i nieustanne doskonalenie. Akt II. Ciągły wyścig. Zasady podejścia Kanban. Doskonalenie procesu za pomocą podejścia Kanban. Pomiar przepływu i zarządzanie nim. Zachowania emergentne w Kanbanie. 10. Coach metodyk zwinnych. Akt III. I jeszcze jedna sprawa (znów?)... Coachowie rozumieją, dlaczego ludzie nie zawsze chcą się zmieniać. Coachowie rozumieją proces uczenia się. Coach rozumie, dzięki czemu metodyka działa. Zasady coachingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej