Form of Work
Książki
(11)
Status
only on-site
(7)
available
(6)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(8)
Author
Bednarczyk Henryk
(1)
Czerw-Bajer Monika
(1)
Duda Wioleta
(1)
Dziewulak Dobromir (1958- )
(1)
Figurski Janusz
(1)
Jeruszka Urszula
(1)
Kotlorz Dorota
(1)
Kucharski Tomasz
(1)
Kukla Daniel
(1)
Lichniak Irena
(1)
Pietrulewicz Bogusław
(1)
Rączaszek Andrzej
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sierkiewicz Elżbieta
(1)
Skłodowski Henryk
(1)
Szajek Stanisław (1916- )
(1)
Szumigraj Marcin
(1)
Wojtasik Bożena
(1)
Żurek Mirosław
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(4)
1970 - 1979
(1)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(11)
Subject
Poradnictwo zawodowe
(11)
Wybór zawodu
(4)
Doradcy zawodowi
(3)
Kariera
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Oświata
(2)
Rynek pracy
(2)
Szkolnictwo
(2)
Adopcja
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Mentoring
(1)
Nadzór pedagogiczny
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Obowiązek szkolny
(1)
Ochotnicze Hufce Pracy
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Polacy za granicą
(1)
Polityka społeczna
(1)
Pośrednictwo pracy
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkolnictwo średnie
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zawód
(1)
Subject: time
2001-0
(4)
1989-
(2)
Subject: place
Czechy
(1)
Finlandia
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Hiszpania
(1)
Irlandia
(1)
Litwa
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Portugalia
(1)
17 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-89518-70-5
Projekt studiów podyplomowych "Doradca - trener - konsultant. Całożyciowe poradnictwo zawodowe"; I - Codzienne doświadczenia doradców: Drogi życiowe doradców zawodu; Jakim jestem doradcą?; Znaczenie dokumentów aplikacyjnych (współ)tworzonych przez doradcę zawodowego na współczesnym rynku pracy; Ustawowe i rzeczywiste zadania doradcy zawodowego w powiatowym urzędzie pracy; Warsztat doradcy zawodowego w instytucjach użyteczności publicznej i firmach komercyjnych; Rola i zadania doradcy zawodowego w urzędzie pracy - teoria i praktyka; Czy coach jest doradcą? Czy doradca może być ciachem?; Kierowanie własnym rozwojem zawodowym w miejscu pracy - wybrane koncepcje wsparcia w poradnictwie zawodowym; Doradca w akademickiej codzienności, czyli założenia a rzeczywistość Akademickich Biur Karier; II - Rozwiązania metodyczne stosowane przez doradców: Metoda towarzyszenia jako forma pracy doradcy zawodu; rozwijanie umiejętności klienta w zakresie gospodarowania czasem jako jeden z obszarów pracy doradcy zawodu. Przykłady rozwiązań metodycznych; Zawody wybierane przez gimnazjalistów; Doświadczenia doradców karier w środowisku studentów i absolwentów uczelni medycznych; Usługi Towarzystwa Wiedzy Powszechnej na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu; III - Nowe wyzwania w pracy doradcy: Doradca wobec wyzwań współczesności; Udzielenie pomocy doradcy zawodowego jako sytuacja edukacyjna; Zmiany na rynku pracy i planowanie kariery zawodowej. Nowe wyzwania dla poradnictwa zawodowego; Coaching jako jedna ze współczesnych form poradnictwa; Coaching jako metoda pracy doradcy zawodowego; Poradnictwo zawodowe realizowane w ramach zajęć grupowych w zakładzie karnym. Projekt "WANT2LEARN - CHCĘ SIĘ UCZYĆ"; O możliwościach poradnictwa zawodowego w warunkach izolacji; Doradca rehabilitacyjny jako nowa profesja; IV - Poradnictwo w sieci: Znaczenie sieci kontaktów w sytuacji poradniczej; Proces formalizowania Dolnośląskiej Sieci Biur Karier; Poradnictwo zawodowe na odległość. Możliwości i ograniczenia; E-poradnictwo. Pomoc w sieci?; Poradnictwo on-line jako nowy obszar działalności (po)nowoczesnego doradcy; Typy doradców i rodzaje poradnictwa na wybranych portalach internetowych; Poradnictwo w prasie młodzieżowej; V - Doradca wobec wielokulturowości: Spotkanie z wielokulturowym doradcą zawodu; "Wędrowcy" - ponowocześni klienci Akademickiego Biura Karier; Refleksje nad praktyką poradniczą doradcy w Kanadzie i w Polsce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7322-476-9
Cz. I Podstawy teoretyczne przystosowania zawodowego i ich praktyczne wykorzystanie do tworzenia narzędzi badawczych oraz diagnozy. Cz. II Kwestionariusz do Badania Funkcjonowania Zawodowego Kadry Kierowniczej. Cz. III Kwestionariusz Samooceny Charakterologicznej. Cz. IV Kwestionariusz do Badania Orientacji Zawodowej. Cz. V Osobowościowe wyznaczniki efektywności poszukiwania pracy w regionie łódzkim (przegląd, analiza i ocena)
przydatności). Cz.VI Wnioski i rekomendacje
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-8124-551-7
Zawiera: O autorce. Wstęp. Rozdział 1. Coaching kariery – próba charakterystyki pojęcia: Czym jest coaching; Coach – człowiek, który pyta; Rodzaje coachingu; Specyfika coachingu kariery. Rozdział 2. Kariera zawodowa – centralne pojęcie coachingu kariery: Kilka uwag terminologicznych; Dawne a obecne podejście do zagadnień kariery zawodowej; Modele współczesnych karier; Kariera proteuszowa; Kariera bez granic; Kariera kalejdoskopowa; Kariery zawodowe w praktyce. Rozdział 3. Zatrudnialność (employability) oraz budowanie marki osobistej (personal branding) – ważne pojęcia współczesnego rynku pracy: Istota zatrudnialności (employability); Istota budowania marki osobistej (personal branding); Cechy silnej marki osobistej; Budowanie marki osobistej (personal branding) a budowanie marki pracodawcy (employer branding). Rozdział 4. Doradztwo (poradnictwo) zawodowe a coaching kariery: Doradztwo czy poradnictwo zawodowe?; Preorientacja, orientacja i reorientacja zawodowa; Praca z dziećmi i młodzieżą jako zadanie doradcy zawodowego; Budowanie zainteresowań w wieku przedszkolnym; Poradnictwo zawodowe w niższych klasach szkoły podstawowej; Poradnictwo zawodowe w wyższych klasach szkoły podstawowej; Poradnictwo zawodowe w szkołach ponadpodstawowych; Praca z osobami dorosłymi – w stronę coachingu kariery. Rozdział 5. Przedstawiciele różnych pokoleń jako klienci coacha kariery: Pięć pokoleń na współczesnym rynku pracy; Przynależność generacyjna jako czynnik różnicujący podejście do kariery zawodowej; Praca z klientami różnych pokoleń – niektóre wyzwania; Klienci pokolenia baby boomers (BB); Klienci pokolenia X; Klienci pokolenia Y; Klienci pokolenia Z (C). Rozdział 6. Elementy coachingu kariery w pracy HR-owców i menedżerów liniowych: Kształtowanie ścieżek kariery we współczesnych organizacjach; Wielokierunkowość rozwoju pracowników; Różnicowanie ścieżek kariery w organizacji; Rozmowa jako podstawa wspierania pracowników organizacji; Coachingowe podejście do zagadnień zarządzania talentami. Rozdział 7. Podstawowe narzędzia pracy coacha kariery: Pytania jako główne narzędzie coachingowe; Aktywne słuchanie; Model GROW; Koło życia. Rozdział 8. Praca z wybranymi grupami klientów: Coaching w Akademickich Biurach Karier (ABK); Coaching jako element programów outplacementowych; Kilka uwag terminologicznych; Wędka, ryba czy umiejętności wędkarza?; Etapy outplacementowego coachingu kariery; Praca z osobami niepełnosprawnymi; Aktywność zawodowa a rehabilitacja osób niepełnosprawnych; Rozwój osób niepełnosprawnych w środowisku zawodowym; Coachingowe formy wspierania osób niepełnosprawnych. Studia przypadków: Seria I: 1. Wybór kierunku studiów; 2. Długie dojrzewanie do samodzielności; 3. Kryzys wieku średniego (?); 4. Jak zmienić kierunek kariery?; 5. Dyrektor finansowy czy restaurator?; 6. Niechciana emerytura; Seria II: 1. Zbyszek; 2. Ryszard; 3. Hanna; 4. Beata; 5. Andrzej; 6. Krystyna. Załączniki: 1. Wieloaspektowa ocena preferencji zawodowych (WOPZ); 2. Kwestionariusz „Moja kariera”; 3. Biuro Karier Politechniki Warszawskiej. Regulamin uczestnictwa i prowadzenia sesji coachingowych. Bibliografia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-932280-0-3
1. Teoretyczno-metodyczne podstawy rozwoju i pracy zawodowej człowieka: Współczesność rozwoju zawodowego, pracy zawodowej i kariery zawodowej; Powstawanie nowych dziedzin wiedzy; Kryzys gospodarczy w krajach Unii Europejskiej a sytuacja na rynku pracy; Homo Faber w epoce globalizacji; Determinanty rozwoju kariery zawodowej w dobie organizacji wiedzy; 2. Edukacja w rozwoju zawodowym: Edukacja do zawodu(ów) na chaotycznym rynku pracy; Samokształcenie nauczycieli wobec wyzwań współczesności. Wybrane aspekty; Uczniowie szkół gimnazjalnych o współczesnym rynku pracy; Współpraca pomiędzy firmami uczniowskimi- wkład sieci do orientacji zawodowej; Młodzież szkolnictwa zawodowego o swoim przygotowaniu do wejścia na rynek pracy; Orientacja zawodowa dziś- wspomaganie młodzieży w procesie wyboru zawodu; Orientacja i poradnictwo zawodowe w rozwoju zawodowym człowieka; Kierunki zmian w kształceniu zawodowym i ustawicznym uwzględniające potrzeby rynku pracy; 3. Niektóre aspekty pracy człowieka: Praca fizyczna zintelektualizowana w gospodarce; Praca ważną dla pedagoga pracy kategorią naukową, poznawczą i badawczą; Praca poza granicami kraju jako składnik biografii zawodowych. Kazus Polek na niemieckim rynku pracy; Świat wartości i praca w świetle filozofii Stanisława L. Brzozowskiego; 4. Aktywność zawodowa pracowników: Formy wsparcia aktywności pracowniczej; Psychologiczny dyskurs sytuacyjnych kontekstów środowiska pracy; Aktywność pracowników ze względu na wartości ich stałych indywidualnych cech osobowości; Postawy pracowników wobec podnoszenia kwalifikacji; Postulowany profesjonalny model nowoczesnego menedżera; Szef jako zawód- wybrane zagadnienia. Refleksja nad pracą współczesnych kierowników; Prawno-organizacyjne aspekty podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-00047-3
Zawiera: Przedmowa; 1. Geneza i rozwój problematyki orientacji i poradnictwa zawodowego; 2. System orientacji i poradnictwa zawodowego; 3. Elementy realizacyjne systemu orientacji i poradnictwa zawodowego; 4. Zawodoznawstwo w procesie orientacji i poradnictwa zawodowego; 5. Etapy orientacji i poradnictwa zawodowego; 6. Formy, metody i środki stosowane w orientacji i poradnictwie zawodowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-554-3
1.Edukacja drogą wyrównywania szans życiowych osób niepełnosprawnych; 2. System poradnictwa zawodowego dla osób niepełnosprawnych; 3. Kariera i praca zawodowa osób niepełnosprawnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk ; T.128)
ISBN: 83-7204-416-3
Zawiera: I. Współczesne problemy doradztwa zawodowego: Nowe trendy w poradnictwie zawodowym; Modernizacja polskiego poradnictwa zawodowego; Rozterki i niepokoje polskiego doradcy w realiach ponowoczesnego świata; profesjonalne i nieprofesjonalne doradztwo zawodowe; Doradztwo zawodowe w warunkach dynamicznych zmian zawodów i specjalności; Najlepsze praktyki europejskie; Doradca zawodowy – wymagania kwalifikacyjne; Status doradcy zawodowego w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; Standardy usług rynku pracy. II. Metody, techniki, narzędzia doradztwa zawodowego: Wybrane metody i techniki stosowane przez doradcę zawodowego; Koncepcje wartości oraz modele życia związane w planowaniem kariery zawodowej; Znaczenie socjologicznych teorii wyboru zawodu w pracy doradcy zawodowego; Proces przystosowania zawodowego w kontekście koncepcji stałych indywidualnych cech osobowości; Studium przypadku w poradnictwie zawodowym; Bilanse kompetencyjne – nowa metoda poradnictwa zawodowego; Kształcenie doradców zawodowych na studiach podyplomowych; kształcenie doradców zawodowych na potrzeby XXI wieku. Doświadczenia Uniwersytetu Łódzkiego. III. Orientacja i poradnictwo zawodowe w szkole: Doradztwo zawodowe w systemach szkolnych Unii Europejskiej; Orientacja i poradnictwo zawodowe w nowym systemie edukacji; Praca doradcy zawodowego w placówkach oświatowych; Rola poradni psychologiczno-pedagogicznej w okresie transformacji doradztwa zawodowego; Szkolne Ośrodki Kariery – szansą dla młodzieży na lepszy start; Wewnątrzszkolny System Doradztwa Zawodowego w gimnazjum. IV. Wybrane instytucje rynku pracy: Program „Pierwsza Praca”; Poradnictwo zawodowe na Mazowszu; EURES – nowa możliwość na znalezienie pracy w Europie; Kluby pracy w Polsce; Doradztwo zawodowe w ochotniczych hufcach pracy (Mobilne Centa Informacji zawodowej); Doświadczenia i nowe zadania akademickich biur karier; Gminne Centra Informacji w społecznościach lokalnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach , ISSN 2083-8611 ; 115)
ISBN: 978-83-7875-020-8
Zawiera: Edukacja dla rynku pracy: Struktura wykształcenia bezrobotnych w województwie podlaskim na tle Polski; Prognozy zmian na rynku pracy a programy kształcenia na poziomie wyższym; Znaczenie doradztwa zawodowego dla jakości zasobów pracy w Polsce; Sytuacja młodzieży na rynku pracy w warunkach kryzysu - kontekst europejski; Edukacja jako priorytet polityki społecznej i najważniejszy czynnik rozwoju społecznego. Kształcenie zawodowe i specjalistyczne: oczekiwania pracodawców wobec absolwentów szkół ponadgimnazjalnych w regionie jeleniogórsko-legnickim - wyniki badań; Nadwyżka wykształcenia na polskim rynku pracy: młodzi w zawodach poniżej kwalifikacji; Lekarz oraz pielęgniarka i położna zawodami deficytowymi w ochronie zdrowia; Ustawiczne kształcenie i kapitał ludzki jako determinanty rozwoju zawodowego; Edukacja ponadgimnazjalna wobec wyzwań rynku pracy na przykładzie Dolnego Śląska; Kompetencje pracowników i ich rozwój na kieleckim rynku pracy w opinii pracodawców. Niepełnosprawni i wykluczeni na rynku pracy: Kwotowe systemy wspierania zatrudniania osób niepełnosprawnych na przykładzie Polski, Czech i Węgier; Dostęp do dzieci i młodzieży do edukacji w świetle statystyki; Diagnozowanie sytuacji osób wykluczonych z rynku pracy oraz uwarunkowania współpracy z pracownikiem socjalnym; Zróżnicowanie poziomu wykluczenia społecznego w Polsce według województw. Varia: Bariery udziały polskiego społeczeństwa w kształceniu ustawicznym; Działalność ochotniczych hufców pracy w opiniach wychowanków; Rola instytucji naukowo-badawczych we wspieraniu integracji poziomej rolników w Polsce na przykładzie grup producentów rolnych; Polityka penitencjarna w Polsce w świetle doświadczeń zagranicznych; Wyznaczanie wskaźnika kompetencji ogólnych pracowników przy wykorzystaniu teorii zbiorów rozmytych; Znaczenie edukacji w zakresie zrównoważonej konsumpcji energii; Wpływ wykształcenia na aktywność ekonomiczną i wynagrodzenia; Wpływ wykształcenia na aktywność ekonomiczną i wynagrodzenia - rys historyczny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7666-677-8 (oprawa twarda)
Zawiera: Część 1. Ustrój szkolny: Obowiązek szkolny w Unii Europejskiej; Przegląd ustrojów szkolnych w wybranych państwach; Szkolnictwo średnie w wybranych państwach Unii Europejskiej; Szkolnictwo wyższe w świetle raportów edukacyjnych; System szkolny Finlandii; System szkolny Irlandii. Część 2. Program nauczania: Kształcenie zawodowe w Polsce i wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej; Szkolna przedsiębiorczość w systemach oświatowych wybranych państw europejskich; Edukacja kulturalna w szkolnictwie wybranych państw europejskich; Kształcenie dzieci i młodzieży w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej; Wychowanie fizyczne w szkołach w wybranych państwach europejskich. Część 3. Uczniowie: Wspieranie uczniów uzdolnionych w szkolnictwie europejskim i USA; Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkolnictwie zawodowym w Polsce i wybranych państwach Unii Europejskiej; Zwalnianie uczniów z lekcji wychowania fizycznego w szkołach w Polsce i wybranych państwach europejskich; Dni wolne od zajęć szkolnych dla uczniów działających w sferze publicznej w wybranych państwach Unii Europejskiej; Ulgowe przejazdy dla uczniów i studentów w wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej. Część 4. Organizacja pracy szkoły: Kształcenie na odległość w wybranych państwach europejskich; wymiar czasu pracy nauczycieli w wybranych państwach Unii Europejskiej; nadzór pedagogiczny w systemach edukacyjnych w Polsce i wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej; Edukacja dwujęzyczna z językiem migowym dla uczniów głuchych w Polsce i wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej; Dostęp do podręczników dla dzieci niewidomych i słabowidzących w Polsce, Szwecji i Wielkiej Brytanii; Finansowanie zakupu podręczników szkolnych w wybranych państwach europejskich. Część 5. Uwarunkowania społeczno-ekonomiczne oświaty: Wybrane zagadnienia prawa adopcyjnego na Białorusi, Litwie i Ukrainie; Monitorowanie losów dziecka z użyciem baz danych w wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej; Monitorowanie przez polskie wyższe uczelnie karier zawodowych absolwentów; Instytucja rejestrowanego związku partnerskiego PACS we Francji; Zasady recenzowania wniosków o granty naukowe finansowane ze środków publicznych we Francji, w Niemczech i Wielkiej Brytanii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Poradnictwo kariery : systemy i sieci / Marcin Szumigraj. - Warszawa : Oficyna Wydaw. Łośgraf, 2011. - 236, [1] : rys., tab. ; 24 cm.
(Pedagogika wobec współczesności)
ISBN: 978-83-62726-16-5
1. Ekonomiczno-polityczne i kulturowe tło poradnictwa kariery w wymiarze globalnym; 2. Kontekst polityczny przemian w polskim poradnictwie kariery; 3. System poradnictwa kariery w resorcie pracy i polityki społecznej; 4. System poradnictwa kariery w oświacie i przyczyny jego dysfunkcjonalności; 5. System poradnictwa kariery w strukturach Ochotniczych Hufców Pracy; 6. Poradnictwo kariery w strukturach organizacyjnych zorientowanych na tworzenie sieci; 7. Poradnictwo biograficzne aktualną ideą poradnictwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61125-01-3
O projekcie "Eurodoradca- gwarantem świadomego planowania kariery zawodowej"; 1. Doradztwo zawodowe w teorii i praktyce: Pośrednictwo i doradztwo zawodowe w teorii i praktyce; Doradztwo zawodowe dla osób niepełnosprawnych; Determinanty rozwoju kapitału ludzkiego na polskim rynku pracy; Studia podyplomowe w kształceniu ustawicznym; Planowanie kariery przez młodzież; Decyzje zawodowe- teoretyczna i praktyczna wartość problemu; Metody badania i poprawy efektywności programów przeciwdziałania bezrobociu. Próba oceny marnotrawstwa środków publicznych przez zaniechanie szerszego stosowania TUS i MZDiN; Rola i zadania doradcy zawodowego w świetle badań; 2. Studia przypadków: Praca zawodowa w systemie wartości młodzieży; Potrzeby młodzieży w zakresie informacji zawodowej na przykładzie Szkolnego Ośrodka kariery Lubelskiego Centrum Edukacji Zawodowej; Podmiotowość nauczyciela a relacje z uczniami; Przygotowanie osób niepełnosprawnych do funkcjonowania na rynku pracy; Sytuacja osób niepełnosprawnych na rynku pracy na podstawie powiatu skarżyńskiego; Doradztwo zawodowe w Zakładzie Doskonalenia Zawodowego w Kielcach; Rola i zadania doradcy zawodowego w PUP w Płocku; Rola centrum doradztwa zawodowego i wspierania osób niepełnosprawnych intelektualnie w zatrudnianiu na otwartym rynku pracy; Rola i zadania doradcy zawodowego w łagodzeniu skutków bezrobocia kobiet- na podstawie programu "Schody do kariery II"; Aktywizacja zawodowa długotrwale bezrobotnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Turku współfinansowana ze Sroków Europejskiego Funduszu Społecznego; Poczucie koherencji u osób długotrwale bezrobotnych, tracących praca oraz pracujących, które nie doświadczyły zagrożenia bezrobociem; Szkolenia refinansowane przez Europejski Fundusz Społeczny w Zakładach Doskonalenia Zawodowego w Katowicach- projekt "Azymut Praca"; Metody badania i poprawy efektywności szkolenia zawodowego w ZDZ; Wykorzystanie środków z Europejskiego Funduszu Społecznego na lokalnym rynku pracy na przykładzie Powiatowego Urzędu Pracy w Turku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Authority data
Poradnictwo zawodowe - Polska (hasło przedmiotowe)
Authority data
Authority data
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again