Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Chałas Krystyna
(1)
Rojek-Adamek Paulina
(1)
Červinková Hana
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Animatorzy kultury
(1)
Dyskryminacja chorych i niepełnosprawnych
(1)
Liderzy lokalni
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Sztuka polska
(1)
Wartość
(1)
Wieś
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
Temat: miejsce
Dolnośląskie, województwo
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I; Badania jako narzędzie zmiany społecznej: aktywizacja młodzieży w społecznych działaniach na rzecz wyrównania szans osób niepełnosprawnych; Nie ma barier, są tylko opory; Niewidoczne bariery; Podróż edukacyjna; Każdy inny - wszyscy równi; Mieszkańcy Ząbkowic - z sobą czy obok siebie?; Dwie grupy a to samo miejsce. Warsztaty terapii zajęciowej jako etap przejściowy między szkołą a pracą; Jak przetarłem szlak; A ty, kim dla mnie mógłbyś być?; I co po liceum? Przepaść?; Szkolna integracja w powiecie jaworskim Część II; Sytuacja osób niepełnosprawnych w systemie edukacji: kapitał społeczny i działania na rzecz osób niepełnosprawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe i Konferencyjne)
1. Zawód, środowisko i kapitał w socjologii - krótkie wprowadzenie, 2 .Słowami Marii Gołaszewskiej - kim jest artysta?, 3. Profesjonalna kultura plastyczna Górnego Śląska i Zagłębia Dąbrowskiego - zarys tradycji, 4. Od sztalugi do mecenasa - artyści plastycy regionu w świetle badań empirycznych, 5. Przestrzeń społeczna i kulturowe zasoby, czyli kapitał społeczno-kulturowy. Ujęcie teoretyczne, 6 .O grupie i o zaufaniu, czyli kapitał społeczno-kulturowy śląskich twórców, 7 .Młodzi adepci sztuk plastycznych - społeczno-demograficzny portret uczniów i studentów szkół artystycznych Górnego Śląska i Zagłębia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Wybrane pedagogiczne inspiracje integralengo rozwoju człowieka 1. Integralny rozwój osoby w ujęciu Karola Wojtyły 2. Koncepcja integralna wychowania i rozwoju w ujęciu Stefana Kunowskiego 3. Środowisko wychowawcze a integralny rozwój osoby II. Fenomenologiczny opis wartości wiejskich 1. Pojęcie i rodzaje wartości wiejskich 2. Wartości wsi tradycyjnej i współczesnej 3. Analiza wybranych wartości wiejskich 3.1 Przyroda 3.2 Ziemia 3.3 Rodzinne gospodarstwo rolne 3.4 Rodzina wiejska 3.5 Gospodarstwo domowe 3.6 Praca na roli 3.7 Godność rolnika 3.8 Kultura ludowa 4. Współczesne zagrożenia wartości wiejskich III. Teoretyczne podstawy integralnego wychowania ku wartosciom wiejskim 1. Potrzeba wychowania ku wartościom wiejskim 2. Sytuacja wychowawcza i jej specyfika w szkole wiejskiej 3. Funckja wartości wiejskich w integralnym rozwoju wychowanka 4. Proces wychowania ku wartościom wiejskim 4.1 Wartości wiejskie w aspekcie celów wychowania 4.1.1 Godność rolnika 4.1.2 Rodzina wiejska 4.1.3 Ziemia 4.1.4 Praca na roli 4.1.5 Gospodarstwo rolne 4.1.6 Gospodarstwo domowe 4.1.7 Kultura ludowa 4.1.8 Przyroda 4.2 Wybrane elementy procesu wychowania ku wartościom wiejskim 4.2.1 Wychowanie ku zachowaniu, poszanowaniu, afirmacji i obrony godności rolnika 4.2.2 Wychowanie zorientowane na poszanowanie i budowanie rodziny wiejskiej 4.2.3 Wychowanie ku miłości ziemi 4.2.4 Wychowanie do pracy przez pracę na roli 4.2.5 Wychowanie zorientowane na rozwój gospodarstwa rolnego 4.2.6 Wychowanie zorientowane na poszanowanie i rozwój gospodarstwa domowego 4.2.7 Wychowanie zorientowane w strone kultury ludowej 4.2.8 Wychowanie zorientowane na poszanowanie i ochronę przyrody IV. Podmiotowe uwarunkowania szans wychowania ku wartościom wiejskim na podstawie opinii badanych podmiotów szkoły 1. Postrzeganie wsi jako źródła wartości przez badane podmioty edukacji. 2. Wieś jako szansa twórczego rozwoju w opinii badanych 3. Stosunek do wartości wiejskich po wejściu Polski do Unii Europejskiej 4. Przyszłość wsi a urzeczywistnianie wartości wiejskich w opinii badanych 5. Postrzeganie przez młodzież związku między wartościami wiejskimi a integralnym rozwojem człowieka 6. Wychowanie ku wartościom wiejskim w badanych szkołach 7. Wychowanie ku wartosciom wiejskim w rodzinie V. Dodatek: Zarys programów wychowania ku wartościom wiejskim 1. Ku mojej godności i godności rolnika 2. Wychowanie w rodzinie wiejskiej 3. Ziemia wartością "przypisaną" wsi i urzeczywistnianą przez wieś 4. W poszanowaniu pracy rolnika 5. Gospodarstwo rolne - warsztatem pracy rodziny wiejskiej 6. Gospodarstwo domowe - ogniskiem domowym 7. W stronę kultury ludowej 8. Przyroda źródłem życiodajnych sił
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej