Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
Branch
Czytelnia
(2)
Author
Kubinowski Dariusz
(1)
Leppert Roman
(1)
Melosik Zbyszko
(1)
Wojtasik Bożena
(1)
Year
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Aspiracje
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Młodzież
(1)
Pedagogika kultury
(1)
Polska
(1)
Wybór kierunku kształcenia
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Subject: time
1989-
(1)
4 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-89468-47-5
Cz. I teoretyczno - metodologiczne podstawy pedagogiki kultury jako współczesnej subdyscypliny humanistycznej. Cz. II W poszukiwaniu istoty człowieczeństwa i jego różnych przejawów w kulturze współczesnej: perspektywa antropologiczno- pedagogiczna., Cz. III Oblicza " swojskości/tutejszości" i "obcości/inności" w kontekście kształtowania się tożsamości kulturowej współczesnego człowieka: implikacje edukacyjne cz. IV Ponowoczesność , popkultura i cyberkultura jako wyzwania pedagogiki współczesnej;. Cz. V wartości humanistyczne i funkcje wychowawcze różnych dziedzin sztuki współczesnej;. Cz. VI W kierunku alternatywnych orientacji teorii i praktyki działalności kulturalnej i edykacyjnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89518-30-9
I: Młodzież i paradoksy kultury współczesnej. Młodzież a przemiany kultury współczesnej; Kampanie społeczne w mediach - doświadczenia polskie; Poznawanie rzeczywistości w przenikających się światach - realnym i wirtualnym; Dyplom akademicki i społeczne kariery kobiet. De(kon)strukcje przestrzeni emancypacji; Temporalne wzory organizacji życia młodzieży w szkole, czyli o poczuciu niedogodności w czasie; (Re)socjalizacja a edukacja w rodzinie o równoległych karierach rodziców (dual-career family); Młodzież, kapitał kulturowy i sukces życiowy, czyli o kilku paradoksach nierówności społecznej. II: (Re)konstrukcje tożsamości młodzieży współczesnej. Tożsamość młodzieży w społeczeństwie naśladowczym; O niezaspokojonym głodzie miejsca; Dylematy tożsamościowe młodzieży w sytuacji zmiany kulturowej; Zachowania ekshibicjonistyczno-narcystyczne młodzieży jako forma poszukiwania własnej podmiotowości; Blogowanie jako próba oswojenia niegościnnej przyszłości; Tożsamość jako obietnica. Zmaganie (coping) młodzieży z krytycznymi wydarzeniami życiowymi; Refleksywny akcjonizm - ku postradycyjnej konstrukcji tożsamości; Wschodnioniemiecka młodzież w czasach transformacji systemowej - doświadczenie "podwójnego rozczarowania". III: Edukacyjne wybory i perspektywy życiowe młodzieży. Edukacyjno-zawodowe wybory nastolatków w "społeczeństwie ryzyka"; Młodzież wobec edukacyjno-zawodowej przyszłości - kontekst transformacji kulturowych; Planowanie kariery przez młodych dorosłych w niejednoznacznej rzeczywistości; Edukacyjne kredencjały i sukces życiowy młodzieży współczesnej; Drugoroczność w europejskich systemach szkolnych - szansa czy zagrożenie?; Różnicowanie perspektyw edukacyjnych, czyli "cztery stopnie budowania przewagi". Zakres praktyk dyskryminacyjnych stosowanych względem studentów zaocznych gdańskiej politologii; Młody pracownik na nowym rynku pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Authority data
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again