Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(6)
Autor
Kożusznik Barbara
(3)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bojko Joanna
(1)
Bolesta Krzysztof
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Miluska Jolanta
(1)
Schendelen Rinus
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Sławiński Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Kadry
(6)
Organizacje
(3)
Zachowanie
(3)
Menedżerowie
(2)
Polityka
(2)
Praca
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Zarządzanie
(2)
Ceny
(1)
Cykl koniunkturalny
(1)
Decyzje
(1)
Grupy nacisku
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kursy walutowe
(1)
Marketing polityczny
(1)
Motywacja pracy
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pieniądz
(1)
Polityka społeczna
(1)
Procent
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Służba zdrowia
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Czynniki psychologiczne i społeczne. - Warszawa : Centralny Instytut Ochrony Pracy, 2000. - 164, [2] s. : tab. ; 24 cm.
(Nauka o pracy - bezpieczeństwo, higiena, ergonomia / red. nauk. Danuta Koradecka ; 5)
1. Społeczne środowisko pracy; 2. Psychologia organizacji i zarządzania- przywództwo, konflikty, negocjacje, motywacja do pracy, systemy zarządzania; 3. Stres psychospołeczny w pracy- pojęcie, źródła i konsekwencje, różnice indywidualne, prewencja; 4. Analiza środowiska pracy- zasady i metody; 5. Dobór i szkolenie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Europeizacja spraw publicznych, 2.Pole rozgrywek: proces decyzyjny Unii europejskiej, 3.Pociągając za sznurki Brukseli, 4.Zarządzanie areną Unii Europejskiej, 5.Zarządzanie sytuacją z perspektywy krajowej, 6.Zarządzanie działaniami lobbingowymi, 7.Ograniczenia w zarządzanie europejskimi sprawami publicznymi, 8.Lobbing a demokracja w Unii europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Kształtowanie opinii, postaw i zachowań ludzi; 3. Proces oddziaływania na ludzi; 4. Środki oddziaływania na myślenie, postawy i zachowania; 5. Co warunkuje skuteczność propagandy lub reklamy? ; 6. Marketing polityczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Problemy funkcjonowania instytucji społecznych, Problemy społeczne współczesnej szkoły w Polsce, Dysfunkcjonalność systemu ochrony zdrowia na przykładzie psychologicznej analizy lekarz-pacjent, Transformacja polskiego systemu penitencjarnego, Promocja wartości, Społeczny kontekst rozwoju i modyfikacji zachowań zdrowotnych, Psychospołeczne konsekwencje reklamy, Czy reklama jest źrodłem problemow społecznych? Agresja społeczna, Indywidualiz m i kolektywizm jako źródło agresji społecznej, Agresja i przemoc wśród młodzieży - próba analizy zjawiska, Agresywność grup subkulturowych, Bierność społeczna, Społeczna polityczna i ekonomiczna bierność zachowań, Psychospołeczne aspekty bezdomności, Uzależnienia - współczesna wersja "ucieczki od wolności", Starzenie się jako problem społeczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Humanistyczny kontekst pracy lekarza i pielęgniarki w zakładzie opieki zdrowotnej. 1. Psychologiczne koncepcje człowieka. Ewolucja koncepcji organizacji w kierunku organizacji usługowej.. 2. Etyczno-filozoficzne i psychologiczne aspekty pracy lekarza i pielęgniarki. Część II: Nowa strategia zarządzania zasobami ludzkimi w służbach publicznych, w szczególności w systemie opieki zdrowotnej. 3. Zarządzanie zakładami opieki zdrowotnej jako organizacją służb publicznych. 4. Zarządzenie zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej. Planowanie pracy i zarządzanie personelem. 5. Kierunki zmian w przewodzeniu ludźmi - propozycje dla zakładów opieki zdrowotnej. Część III: Instrumenty i aplikacyjne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej. 6. Rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy w zawodach medycznych. 7. Motywowanie do pracy w zespole pracowniczym w zakładach opieki zdrowotnej. Troska o utrzymanie kompetentnych pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynki finansowe / Andrzej Sławiński. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006. - 212, [1] s. : rys. ; 23 cm.
1.Rynki finansowe, 2.Ceny instrumentów finansowych, 3.ryzyko, 4.Instrumenty pochodne, 5.Zarządzanie portfelem papierów wartościowych, 6.Wahania koniunktury, 7.Polityka pieniężna, 8.Czynniki wpływające na stopy procentoiwe i kursy walut, 9.Psychologia rynków finansowych, 10.Kryzysy finansowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Uwarunkowania zachowań organizacyjnych: Zachowania jednostek w organizacji a współzależność potrzeb organizacji i potrzeb jednostki; Wyzwania wobec organizacji i zachowań organizacyjnych; Decydująca rola zasobów ludzkich we współczesnych organizacjach; Pozytywna wizja człowieka w organizacji- zarządzanie sobą. R.2 Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji: Modele uczestnictwa człowieka w organizacji- mechanizmy psychologiczne angażowania się człowieka w organizacji; Założenia dotyczące racjonalno -ekonomicznej natury człowieka; Założenia modelu człowieka społecznego; Samorealizacja człowieka w pracy; Kontrakt psychologiczny; Cele i oczekiwania pracowników; Czynniki motywujące człowieka do pracy; Uczestnictwo w organizacji a zaspokojenie potrzeb jednostki; Psychologiczna wartość pracy a wymiar pracy; Możliwość uzyskania poczucia podmiotowości w pracy. R.3 Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji: Wymagania organizacji wobec zasobów indywidualnych; Zasoby osobiste- klasyfikacja i właściwości; Idea Aktor - Kreator - Inspirator - Twoja wewnętrzna załoga; Rozwój zawodowy jako odpowiedź na zmienność organizacji. Diagnoza i pobudzenie; Procedury wspomagające rozwój i ułatwiające doskonalenie w organizacji. R.4 Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów: Podstawowe obszary badań. Definicje grupy; Badania Hawthorne; Spójność grupy; Wielkość grupy; Normy grupowe; Fazy rozwoju grupy; Problemy międzygrupowe w organizacji; Redukowanie negatywnych konsekwencji rywalizacji międzygrupowej. R.5 Zespoły w organizacji: Główne elementy zespołu pracowniczego; Zadania jako specyficzny rodzaj celu zespołowego; Tradycyjne oraz wyłaniające się rozumienie efektywności zespołu; Bariery efektywności zespołu; Efektywny zespół; Podmiotowość zespołu. R.6 Koncepcje efektywnego kierowania: Style kierowania Sytuacyjne koncepcje kierowania; Teoria dopasowanego przywódcy Fiedlera; Teoria sytuacyjnego kierowania Tannenbauma i Schmidta; Koncepcja sytuacyjna Vrooma; Sytuacyjna teoria przywództwa Herseya i Blancharda; Zachowanie przywódcy. Model I i Model II Argyrisa. R.7 Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi: Przywódca czy menedżer?; Definiowanie zarządzania i przywództwa; Relacja wpływu a relacja władzy; Przywódcy i zwolennicy a menedżerowie i podwładni; Zamierzona zmiana a produkcja; Produkcja i sprzedaż dóbr i/lub usług; Kim jest przywódca w odróżnieniu od Menedżera?; Przywództwo wobec problemu wspólnego dobra; Zrównoważony rozwój a problemy przywództwa w świecie władzy podzielonej; Procedury i płaszczyzny rozwiązywania problemów wspólnego dobra; Kierowanie partycypacyjne; Kierowanie przez delegowanie; Bariery podmiotowości i delegowania. Pojęcie deinfluentyzacji. R.8 Komunikowanie się w organizacji: Komunikacja interpersonalna; Komunikowanie się z innymi ludźmi; Rodzaje
komunikacji interpersonalnej w organizacji; Komunika cja na poziomie grupy; Obserwacja zachowań w czasie narad; Asertywność zachowania w czasie narady; Komini kacja publiczna; Znaczenie skutecznej autoprezentacji w pracy kierowniczej; Analiza treści wystąpienia; Ana liza formy występienia; Przygotowanie wystąpienia publicznego; Metody twórczego diagnozowania i rozwiązy wania problemów na formu publicznym; Wykorzystanie negocjacji jako jednego ze sposobów komunikowania się na arenach pyblicznych. R.9 Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany: Organizacja jako złożony system; Orgazniacja a otoczenia; Efektywność organizacyjna; Naturalny charakter zmienności organizacji; Zmiana a sytuacja innowacyjna; Etapy procesy przyswajania innowacji; Opór wobec innowacji; Indywidualny opór wobez zmian. R.10 Kultura organizacyjna: Pojęcie kultury organiza cyjnej; Klimat organizacyjny jako jeden ze wskaźników kultury organizacyjnej; Wymiary kultury organizacyjnej Kultura narodowa czy kultura różnorodności?; Zarządza nie przez cele; Benchmarking; Struktury sieciowe; Koła jakości; Organizacje i zespoły wirtualne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 269, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 315, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od klasycznej szkoły zarządzania do zarządzania zasobami pracy; Sprawowanie władzy w organizacji; Kierowanie pracownikami; System kadrowy w organizacji; Rozwój pracowników; Stosunki pracownicze w organizacji Grupy pracownicze. Kierowanie zespołami zadaniowymi; Procesy motywacyjne w kierowaniu ludźmi. Zjednywanie kierowanych dla realizacji zadań; Przywództwo i autorytet; Konflikty. Kierowanie konfliktami w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej