Form of Work
Książki
(9)
Status
available
(7)
only on-site
(7)
Branch
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(7)
Author
Mazur Marek
(2)
Bralczyk Jerzy
(1)
Colović Ivan
(1)
Drzał-Sierocka Aleksandra
(1)
Godzic Wiesław
(1)
Jabłoński Andrzej W
(1)
Kula Henryk Mieczysła
(1)
Mojsiewicz Czesław
(1)
Petryńska Magdalena
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Żuk Piotr
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(8)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
Polityka
(7)
Propaganda
(5)
Marketing polityczny
(3)
Wybory
(3)
Środki masowego przekazu
(2)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Język polski
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Kraje dawnej Jugosławii
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Multimedia
(1)
Opinia publiczna
(1)
Propaganda wizualna
(1)
Socjotechnika
(1)
Władza
(1)
Świadomość narodowa
(1)
10 results Filter
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2356)
ISBN: 83-229-2179-9
Działania polityczne. Teoria i praktyka, Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego, Marketing polityczny w USA: koncepcja i zastosowanie w kampaniach prezydenckich, Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego, Wyborca na rynku politycznym, Strategie partii politycznych, Public relations w polityce, Promocja i reklama polityczna, Lobbing jako strategia promocji interesów grupowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-13755-X
Aspekty teoretyczne marketingu politycznego, Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich, Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku, Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce, Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14737-2
Aspekty teoretyczne marketingu politycznego, Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich, Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku, Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce, Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
(Konteksty Wizualności / red. nauk. Wiesław Godzic)
ISBN: 978-83-61408-60-4
1. Audiowizualność wczoraj i dzisiaj: Kino - świat w obiektywie kamery; Telewizja - najważniejsze medium XX wieku; Internet - społeczne metamedium; Prawne aspekty przekazu audiowizualnego; Dziennikarstwo i nowe media. 2. Medialne obrazy świata: Terroryzm i media - dwa spektakle; Dyskretny urok zakazanego. Tabu w mediach; Media i polityka. Demokracja czy mediokracja?; Prezenter, ekspert, celebrity; Antagoniści o obrońcy ładu społecznego; Rasizm o obcość w mediach; Moralizatorstwo czy transcendencja? Obraz religii i Kościoła w polskiej telewizji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7383-183-5
Demokracja spektaklu, czyli przymus przez uwodzenie Cz.I . Media i rynek, 1. Media drukowane: Wzlot i upadek opinii publicznej, 2. Media a kontrola społeczna w czasach " wolności rynkowej 3. Rynkowe środki przekazu - ekonomia polityczna, ideologia, dominacja. Subsydiowanie informacji jako forma jej kontroli na przykładzie public relations 4. Psychologiczne mechanizmy propagandy neoliberalnej 5. Media a Afera Rywina: perspektywa ekonomii politycznej komunikowania Cz. II. Ideologie medialne, 1. O badaniu i " kreowaniu" opinii publicznej 2. Media a tematyzacja świata 3. Ideologiczny wymiar przedstawień medialnych we współczesnej Polsce 4. Hedonizm a konserwatyzm: rozważania nad ideologią kultury masowej 5. Media a Islam 6. Orientalizm - reaktywacja 7. Językowa przemoc mediów Cz. III. Praktyka medialna. 1. Brukowce atakują 2. Język dążący do monopolu: Wprost od stycznia do marca 2005 3. Naród z panem i plebanem: myśl polityczna i społeczna Adama Michnika 4. Robotnicy i ich wrogowie 5. Społeczne oddziaływanie mediów: feministki na rozdrożu? 6. Internet w stosunkach między władzą a obywatelami 7. Czy media kłamią? 8. Wolna prasa w niewoli
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
O języku propagandy i polityki / Jerzy Bralczyk. - Warszawa : TRIO Wydawnictwo, 2007. - 350, [1] s. ; 21 cm.
ISBN: 978-83-7436-141-5
Cz.I O języku polskiej propagandy politycznej lat osiemdziesiątych: 1. Wprowadzenie, 2. Funkcje TP, 3. Funkcja informacyjna, 4. Funkcja rytualna, 5. Funkcja nakłaniająca, 6. Językowy kształt świata propagandy, 7.Pozajęzykowe aspekty modelu świata TP, Cz.II O języku polskiej polityki lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7052-579-2
Cz.I Serbski etnomit polityczny: Baśń; Czas; Natura; Granice; Europa; Wojownik; Panteon; Tożsamość; Bank; Krytyka. Cz.II Postaci i figury mocy - 32 studia przypadku: Duchowość; Polityka czasu; Tajemnica Bałkanów; Diabeł w Serbii; Zaczarowane lustro; Księga proroka; Serbska liryka; My?; Nienawiść; Geny plemienia; Relikwie; Gauss; "Combat"; Misato teatr; Tunel; Sozrecanje; New Age; "Inna serbska"; Góra Javor; Misja; "Pod dwoma jeleniami"; Święto książki; Ponury czas; Rozkosz; Wszyscy nad morze!; Fortepian; Gaudeamus; Zakład usługowy; Destylacja; Kucie; Kołdra; Moloch. Cz.III Czas tłumu: Piłka nożna, chuligani i wojna; Retoryka pokoju?; Wróżenie z dłoni serbskiej "garstki" Zamiast epilogu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7441-035-3
1. Czym jest propaganda - istota i właściwości, 2. Propaganda i inne dziedziny działalności politycznej i społecznej, 3. Podstawowe pojęcia teorii propagandy, 4. Elementy procesu propagandowego, 5. Uwarunkowania efektywności procesu propagandowego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87433-20-9
1.Zarys rozwoju środków i metod oddziaływania na opinię społeczną, 2.Społeczno-polityczna tło współczesnej propagandy, 3.Psychospołeczne i psychologiczne problemy propagandy, 4.Metody i środki propagandowe
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Authority data
Polityka - propaganda (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again