Form of Work
Książki
(10)
Status
only on-site
(9)
available
(5)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(9)
Author
Kurczewska Urszula
(2)
Mazur Marek
(2)
Bojko Joanna
(1)
Bolesta Krzysztof
(1)
Gasparski Wojciech
(1)
Jabłoński Andrzej W
(1)
Królak Sławomir
(1)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(1)
Schendelen Rinus
(1)
Scott John
(1)
Skawiński Filip
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Woszczyk Barbara
(1)
Year
2000 - 2009
(10)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Subject
Grupy nacisku
(7)
Polityka
(6)
Marketing polityczny
(3)
Unia Europejska
(3)
Wybory
(3)
Decyzje
(1)
Demokracja
(1)
Dyscyplina (socjol.)
(1)
Etyka biznesu
(1)
Integracja europejska
(1)
Komitet Regionów
(1)
Organizacje gospodarcze
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polska
(1)
Publicytyka polska
(1)
Władza
(1)
Władza państwowa
(1)
12 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-89437-00-7
1. Etyczne abecadło. 2. Etyczny wymiar lobbingu. 3. Czas na etykę biznesu. 4. Etyka zachowań społecznych. 5. Rak korupcji. 6. Etyczne decydowanie. 7. Polska, świat i etyka; Zamiast zakończenia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-235-0433-7
I. Referaty wygłoszone podczas konferencji. 1 Panel - Deficyt demokracji w Unii Europejskiej - uwarunkowania instytucjonalne i polityczne: Univeristy of Oxford; Ministerstwo Spraw Zagranicznych; Demos Europa. 2. Panel - Deficyt demokracji w Unii Europejskiej - oczekiwania społeczne: Instytut Spraw Publicznych; Parlament Europejski; Instytut Filozofii i Socjologii PAN. 3 Panel - Czy grupy interesów oraz inne formy zorganizowanego społeczeństwa obywatelskiego mogą mieć wpływ na ograniczenie deficytu demokracji w Unii Europejskiej?: Instytut Socjologii UW; Komisja Europejska; Wydział Nauk Ekonomicznych UW; PKPP "Lewiatan". BusinessEurope; NSZZ "solidarność" oraz ETUC. II. Rola grup interesów w przezwyciężaniu deficytu demokracji w Unii Europejskiej: Deficyt demokratyczny w UE i metody jego przezwyciężania; Konsolidacja demokracji w Europie Środkowej i Wschodniej po rozszerzeniu Unii Europejskiej; Czy grupy interesów oraz inne formy zorganizowanego społeczeństwa obywatelskiego mogą mieś wpływ na ograniczenie deficytu demokracji w UE? Dostrzegając quangos i nie wylewając dziecka z kąpielą; O lobbingu i demokracji w Radzie Europy; Ku skuteczniejszym regulacjom lobbingu na forum UE; Rola europejskich grup interesów ekonomicznych w kształtowaniu polityk sektorowych UE; Lobbing organizacji kobiecych w Unii Europejskiej; Specyfika rzecznictwa interesów we Francji; Miejsce lobbingu i grup interesu w systemie politycznym Włoch
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88594-57-5
Wprowadzenie: Dlaczego lobbing? I. Fenomen lobbingu w Unii Europejskiej: Proces europeizacji lobbingu; Lobbysta w krainie instytucji wspólnotowych; Procedury legislacyjne i kanały wpływu grup interesów; Lobbing w Parlamencie Europejskim- praktyczne wskazówki; Regulacje prawne i etyczne lobbingu w instytucjach UE. II. Europejskie grupy interesów: Europejskie organizacje zawodowe; Europejskie stowarzyszenia ekologiczne; Europejskie organizacje konsumenckie; Ugrupowania regionalne; Organizacje reprezentujące interesy społeczne; Agencje lobbingowe i firmy prawnicze. III. Polskie przedstawicielstwa w Brukseli: Polskie Biura Regionalne; Reprezentacje Polskich Organizacji Gospodarczych; Reprezentacja Polskich Organizacji Pozarządowych NGO's w Brukseli; Przedstawicielstwo Polskich Organizacji Rolniczych; Co przeszkadza w powstawaniu polskich przedstawicielstw w Brukseli?; W poszukiwaniu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Lobbing w Unii Europejskiej / Barbara Woszczyk. - Toruń : Dom Wydawniczy DUET, 2004. - 215 , [2] s. ; 21 cm.
ISBN: 83-89706-17-2
1.Istota, gezeza i specyfika lobbingu w Unii Europejskiej, 2.Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej, 3.Metody i techniki lobbingu w Unii Europejskiej, 4.Proces decyzyjny jako przedmiot lobbingu w Unii Europejskiej, 5.Perspektywy rozwoju lobbingu w Unii Europejskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89574-93-4
1.Europeizacja spraw publicznych, 2.Pole rozgrywek: proces decyzyjny Unii europejskiej, 3.Pociągając za sznurki Brukseli, 4.Zarządzanie areną Unii Europejskiej, 5.Zarządzanie sytuacją z perspektywy krajowej, 6.Zarządzanie działaniami lobbingowymi, 7.Ograniczenia w zarządzanie europejskimi sprawami publicznymi, 8.Lobbing a demokracja w Unii europejskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2356)
ISBN: 83-229-2179-9
Działania polityczne. Teoria i praktyka, Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego, Marketing polityczny w USA: koncepcja i zastosowanie w kampaniach prezydenckich, Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego, Wyborca na rynku politycznym, Strategie partii politycznych, Public relations w polityce, Promocja i reklama polityczna, Lobbing jako strategia promocji interesów grupowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-13755-X
Aspekty teoretyczne marketingu politycznego, Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich, Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku, Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce, Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14737-2
Aspekty teoretyczne marketingu politycznego, Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich, Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku, Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce, Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-89607-48-5
I. Regiony a Unia Europejska - wzajemne oddziaływania: W poszukiwaniu definicji regionu; Ogromne zróżnicowania w statusie polityczno - prawnym regionów; Wpływ integracji europejskiej na regiony na wielu płaszczyznach; Regionalizm i europeizacja regionów źródłami regionalizacji; Indywidualne i wspólne interesy regionalne. II. Reprezentacja interesów regionów za pośrednictwem rządów państw oraz za pomocą instrumentów prawa krajowego: Różnorodność sposobów reprezentacji interesów regionów przez rządy centralne w Radzie Unii Europejskiej i Radzie Europejskiej; Zdolność regionów do utrzymywania relacji poza granicami państwa. III. Pozycja regionów w prawie wspólnotowym i jej następstwa dla reprezentacji interesów regionów wobec głównych instytucji Unii Europejskiej: Region w prawie wspólnotowym: więcej ograniczeń niż możliwości; Usankcjonowane kontakty regionów z instytucjami Unii Europejskiej. IV. Komitet Regionów: oficjalny, lecz bardzo niedoskonały sposób reprezentacji interesów regionów w Unii Europejskiej: Powstanie Komitetu Regionów jako wynik kompromisu: zgoda na utworzenie za cenę ograniczenia reprezentatywności i kompetencji; Racjonalna strategia polityczna Komitetu Regionów. V. Lobbing i dialog w Unii Europejskiej: uzupełnienie niedoskonałości oficjalnych form reprezentacji interesów regionów: Bezpośredni lobbing regionów; Reprezentacja interesów regionalnych przez stowarzyszenia regionów: od lobbingu do dialogu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
Book
In basket
Władza / John Scott ; przeł. Sławomir Królak. - Warszawa : Sic! Wydawnictwo, 2006. - 218,[2] s. ; 19 cm.
(Key Concepts)
ISBN: 83-60457-07-7
1. Wzorce władzy; 2. Kierowanie i władza suwerenna; 3. Nacisk i kształtowanie polityki; 4. Ograniczenia i hegemonia; 5. Dyscyplina i władza epskpercka; 6. Protest i zbiorowa mobilizacja; 7. Władza międzyosobowa; 8. Koda
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Polityka - grupy nacisku (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again