Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Łączek Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Poczucie własnej wartości
(2)
Kształcenie
(1)
Młodzież
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Sukces
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Uczniowie
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychopedagogiczne aspekty samooceny, 1.1 Rozumienie samooceny i pojęć pokrewnych, 1.2 Rodzaje i funkcje samooceny, 1.3 Rozwój samooceny, 1.4. Wpływ samooceny na zachowanie jednostki, 2. Rozwijanie i korygowanie samooceny w praktyce pedagogicznej, 2.1 Kształtowanie i korygowanie samooceny jako zadanie wychowawcze, 2.2 Terapia pedagogiczna, 2.3 Korygowanie samooceny w programach profilaktycznych, 2.4 Możliwości wykorzystania współczesnej psychoterapii w rozwijaniu i korygowaniu samooceny, 3. Problematyka i organizacja badań, 3.1 Cel,problemy i hipotezy robocze, 3.2 Metody,techniki i narzędzia badawcze, 3.3 Teren badań i osoby badane, 4. Opis terapii pedagogicznej zastosowanej w eksperymencie, 4.1 Pedagogika zabawy jako podstawa programu terapii pedagogicznej, 4.2 Podstawowe techniki korygowania samooceny zastosowane w terapii pedagogicznej, 4.3 Opis programu oraz spostrzeżenia z przebiegu terapii, 5. Skuteczność terapii samooceny w świetle przeprowadzonych badań, 5.1 ZAmiany samooceny ujawnione badaniem kwestionariuszem "jaki jesteś" P.Sears, 5.2 Zmiany samooceny uczniów w swietle badania dyferencjałem semantycznym, 5.3 Zmiany samooceny w świetle badania testem zdań niedokończonych, 5.4 Zmiana stosunku do siebie ujawniona skalą samoakceptacji E.M.Bergera, 5.5 Zmiany gotowości do zachowań asertywnych uczniów, 5.6 Zmiany stosunków społecznych w grupie, 5.7 Zmiany we wzajemnym postrzeganiu uczniów, 5.8 Zmiany wizji własnej przyszłości badanych uczniów, 5.9 Opinia uczniów o zajęciach, 5.10 Charakteryzstyka wybranych przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sukces życiowy w społeczeństwie konsumpcyjnym / red. nauk. Tomasz Łączek. - Warszawa : Difin SA, 2020. - 307 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
(Engram)
Wprowadzenie; Część I. Sukces w społeczeństwie konsumpcyjnym: Sukces życiowy na kanwie sukcesu edukacyjnego w socjologicznej koncepcji Geerta Hofstede; Rzetelność w ujęciu Bertranda Russella a sukces w społeczeństwie konsumpcyjnym; Idea sukcesu życiowego w kontekście granic społeczeństwa konsumpcyjnego; Sukces życiowy młodzieży w społeczeństwie konsumpcyjnym; Część II. Poczucie własnej wartości – wymiar aksjologiczny sukcesu dzieci w młodszym wieku szkolnym: Pedagogiczne uwarunkowania odniesienia życiowego sukcesu; Aksjologiczny wymiar sukcesu życiowego w opinii uczniów edukacji wczesnoszkolnej; Koncepcja Inteligencji Wielorakich, jako szansa na osiągnięcie sukcesu edukacyjnego przez ucznia; Poczucie własnej wartości jednostki w kontekście osiągania sukcesu życiowego; Kształtowanie poczucia własnej skuteczności jako przyczynek do sukcesu edukacyjnego i życiowego dzieci w młodszym wieku szkolnym; Część III. Sukces zawodowy jednostki: Uwarunkowania wyborów edukacyjno-zawodowych 15–16-latków – determinanty sukcesu; Sukces to nie przypadek. Projekty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego jako przykład wsparcia karierowego młodzieży i młodych dorosłych; Zawód jako kategoria poznawcza w perspektywie sukcesu zawodowego jednostki; Internet i jego zasoby w planowaniu sukcesu zawodowego – wyzwania edukacyjne w społeczeństwie konsumpcyjnym; Część IV. Znaczenie sukcesu wychowawczego w przestrzeni edukacyjnej: Sukces pedagogiki specjalnej na szczeblu szkoły średniej – z zapisków szkolnego subiekta; Znaczenie nauczycielskich kompetencji z zakresu wyrównywania szans edukacyjnych w procesie kreowania sukcesu szkolnego dziecka z rodziny ubogiej – raport z badań; Komercjalizacja efektów kształcenia jako droga do sukcesu zawodowego absolwentów uczelni wyższych (na przykładzie magisterskich prac wdrożeniowych w naukach społecznych i humanistycznych); Awans zawodowy jako element sukcesu w pracy nauczyciela; Przystosowanie do studiów sposobem dążenia do osiągnięcia sukcesu przez studentów PWSIiP w Łomży; Część V. Uwarunkowania sukcesu społecznego młodych polaków w różnych środowiskach: Sukces życiowy a świat wartości i marzeń w perspektywie oglądu pokolenia Zet; Wpływ oddziaływań reintegracyjnych i postpenitencjarnych na osiągnięcie sukcesu życiowego osób osadzonych w środowisku wolnościowym – odniesienie do wyników badań własnych; Program Rodzina 500+ a aspiracje życiowe Polaków; Resocjalizacja kobiet – poprawa kompetencji opiekuńczo-wychowawczych jako sukces społeczny; O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej