Form of Work
Książki
(10)
Status
only on-site
(9)
available
(5)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(9)
Author
Jarczewski Wojciech
(2)
Mruk Henryk
(2)
Pilarczyk Bogna
(2)
Szulce Halina
(2)
Burk Wood Marian
(1)
Chądzyński Jacek
(1)
Dobrzańska Bożena M
(1)
Heffner Krystian
(1)
Lipa Michał
(1)
Nowakowska Aleksandra
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Przygodzki Zbigniew
(1)
Zook Chris
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(9)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Subject
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Inwestycje
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketinig
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polityka regionalna
(2)
Samorzą terytorialny
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Ceny
(1)
Demografia
(1)
Ekorozwój
(1)
Globalizacja
(1)
Kryzys
(1)
Miasta
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Rynek
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Wieś
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Subject: time
1989-
(1)
10 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1724-9
Wstęp, 1. Podstawowe pojęcia, 2. Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie, 3. Cele i opis przedsięwzięcia, 4. Opis produktu, 5. Analiza rynku, 6. Marketing, 7. Zarządzanie, 8. Analiza szans i zagrożeń, 9. Analiza finansowa, 10. Plan wykonawczy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 83-7246-817-6
Małe miasta - problemy badawcze i próby syntetycznych ujęć; Małe miasta w rozwoju obszarów wiejskich; Małe miasta w Polsce - wybrane aspekty współczesnej definicji; Małe miasta w teorii i praktyce zrównoważonego rozwoju; Najmniejsze miasta w Polsce (1989-2003); Małe miasta w Polsce - zmiany ludnościowe i funkcjonalne w drugiej połowie XX wieku; Możliwości aktywizacji gospodarczej małych miast w Polsce w warunkach rosnącej konkurencji międzynarodowej; Teoria i praktyka planowania strategicznego w małych miastach; Małe miasta a funkcje pozarolnicze na obszarach wiejskich województwa lubelskiego; Rola małych podmiotów gospodarczych w kształtowaniu struktury funkcjonalnej małych miast w regionie śląskim; Współpraca małego miasta i gmin wiejskich - przypadek Ziemi Żywieckiej; Zabudowa mieszkaniowa małych miast - przeszłość i teraźniejszość. Rodzaj i stan zasobów mieszkaniowych; Przemiany struktury przestrzennej małych miast w opinii młodych mieszkańców; Małe miasta w regionalnych układach osadniczych Polski; Zróżnicowanie warunków życia ludności w małych miastach Małopolski; Przeobrażenia w zakresie infrastruktury społecznej małych miast Pomorza środkowego; Charakterystyka transport zbiorowego w małych i średnich miastach Polski; Znaczenie małych miast w rozwoju regionu dolnego Śląska; Wiejska geneza wybranych miast środkowej Polski; Małe miasta Polsce - wybrane ośrodki i ich problemy rozwojowe; Inicjatywy przeciwdziałania bezrobociu w ramach budowy strategii rozwoju lokalnego Dębicy; Mała i średnia przedsiębiorczość szansą na aktywizację społeczności lokalnych w małych i średnich miastach Pomorza Środkowego; Kapitał zagraniczny w wybranych miastach aglomeracji wrocławskiej; Rewitalizacja małego miasta w świetle zasad zrównoważonego rozwoju na przykładzie Prudnika; Przemiany demograficzne i funkcjonalne małych miast górniczych na przykładzie Lędzin; Uwarunkowania rozwoju i struktura nowych inwestycji budowlanych na obszarze małego miasta aglomeracji łódzkiej - przykład Strykowa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7417-060-3
1.Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2.Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3.Instrumenty marketingu, 4.Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7417-252-3
1.Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2.Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3.Instrumenty marketingu, 4.Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1707-2
1. Wprowadzenie do planowanie marketingowego, 2. Analiza bieżącej sytuacji, 3. Zdobywanie wiedzy o rynkach i klientach, 4. Segmentacja wyboru rynku docelowego i pozycjonowanie, 5. Planowanie strategii działania, celów i narzędzi marketingu, 6. Planowanie strategii produktu i marki, 7. Planowanie strategii dystrybucji i logistyki, 8. Planowanie strategii cenowych, 9. Planowanie strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej, 10. Planowanie pomiaru wyników i kontroli wdrażania planu marketingowego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7431-146-5
1. Koncepcja zrównoważonego rozwoju, 2. Obszary przyrodniczo cenne, 3. Teoretyczne podstawy budowy strategii rozwoju, 4. Specyficzne elementy budowy strategii zrównoważonego rozwoju
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 504 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7526-224-7
1. Wprowadzenie. 2. Znaczenie postaw władz lokalnych w działaniach proinwestycyjnych gmin. 3. Proinwestycyjne planowanie strategiczne. 4. Przygotowywanie ofert inwestycyjnych. 5. Specjalne strefy ekonomiczne w gminach. 6. Promocja proinwestycyjna gmin. 7. Prowadzenie negocjacji oraz obsługa inwestorów. 8. Opieka poinwestycyjna. 9. Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 352/354 (1 egz.)
Book
In basket
Pozyskiwanie inwestorów do gmin / Wojciech Jarczewski. - Wyd. 2 Stan prawny na 30.04.2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2012. - 220, [4] s. : rys., tab. ; 21 cm.
ISBN: 978-83-264-0769-7
1. Wprowadzenie; 2. Znaczenie postaw władz lokalnych w działaniach proinwestycyjnych gmin; 3. Proinwestycyjne planowanie strategiczne; 4. Przygotowanie ofert inwestycyjnych; 5. Specjalne strefy ekonomiczne w gminach; 6. Promocja proinwestycyjna gmin; 7. Prowadzenie negocjacji oraz obsługa inwestorów; 8. Zakorzenienie firm i opieka proinwestycyjna; 9. Sukces polityki proinwestycyjnej Niepołomic- wnioski dla władz lokalnych; 10. Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 352/354 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-60089-71-2
1. Zewnętrzne uwarunkowania konkurencyjności regionów 2. Teoretyczne podstawy rozwoju regionalnego i lokalnego 3. Konkurencyjność regionów 4. Środowiska przedsiębiorczość 6. Podstawy polityki regionalnej 6. Planowanie strategiczne rozwoju regionalnego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7361-756-6
1. Kryzys wzrostu, 2. Wyobrażenie ideału, 3. Ocena ruchów ekspansywnych, 4. Planowanie ruchów ekspansywnych, 5. Wykonywanie ruchów ekspansywnych, 6. Transformacja poprzez ruchy ekspansywne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again