Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Gorynia Marian
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Matuszak Marek
(1)
Mączyńska Elżbieta
(1)
Noga Adam
(1)
Sadowski Zdzisław
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Skowronek Czesław
(1)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(1)
Wawrzyniak Bogdan
(1)
Weresa Marzenna A
(1)
Witkowski Janusz
(1)
Wnorowski Henryk
(1)
Wziątek-Kubiak Anna
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Gospodarka
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(VII Kongres Ekonomistów Polskich ; Tom IV)
Słowo wstępne; Wstęp; Zarządzanie wiedzą warunkiem konkurencyjności firmy; Przedsiębiorczość a polityka makroekonomiczna; Przedsiębiorczość XXI wieku (Intelektualizacja przedsiębiorczości, intelektualizacja przedsiębiorstw); Szanse rozwojowe przedsiębiorstw; Nadzór korporacyjny w Polsce w kontekście światowych doświadczeń i wyzwań globalizacji; Efektywność polskich przedsiębiorstw i jej pomiar; Konkurencyjność gospodarki polskiej. Stan i perspektywy; Międzynarodowa konkurencyjność polskich przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych; Sposób kształtowania przewag konkurencyjnych; Systemy wynagradzania w motywowaniu menedżerów; Konkurencyjność polskiego sektora usług; Inwestowanie w kapitał ludzki a rozwój gospodarki; Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw; Pracownicy jako wartość firmy; Przyczyny rozwoju i upadku polskich przedsiębiorstw przemysłowych w okresie transformacji gospodarczej lat 1990-2000; Nowoczesne metody i techniki zarządzania w praktyce polskich przedsiębiorstw; Czynniki i bariery innowacyjności gospodarki. Wnioski dla Polski; Znaczenie marki produktu w kształtowaniu lojalności nabywców względem firmy; Strategiczne zachowania marketingowe przedsiębiorstw a mikroekonomiczny mechanizm rozwoju; Sytuacja ekonomiczna przedsiębiorstw, a ich możliwości rozwojowe; Wybrane elementy konkurencyjności przedsiębiorstw przemysłu spirytusowego; Przedsiębiorstwa i przedsiębiorczość w polskiej gospodarce; Jaka polityka proeksportowa dla Polski?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej