Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(15)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(22)
Autor
Bereźnicki Franciszek
(2)
Bajerowski Tomasz
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Chojnacka Ewa
(1)
Dobrzańska Bożena M
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dębski Jerzy
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fertsch Marek
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Kołosowska Bożena
(1)
Levitt Raymond E
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Madurowicz Mikołaj
(1)
Malek William
(1)
Marfo-Yiadom Edward
(1)
Meyer Ron
(1)
Morgan Mark
(1)
Nowak Maciej J
(1)
Pajestka Józef
(1)
Parysek Jerzy J
(1)
Piasta Jacek
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Tokarski Andrzej
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Trzcińska Agata
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Urbański Maciej
(1)
Witkowska Dorota
(1)
Zając Czesław
(1)
de Wit Bob
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Zarządzanie
(5)
Planowanie przestrzenne
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Kadry
(3)
Motywacja
(3)
Przywództwo
(3)
Teoria dystrybucji
(3)
Decyzje
(2)
Gospodarka
(2)
Kariera
(2)
Kształcenie
(2)
Marketing
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Oceny szkolne
(2)
Organizacja
(2)
Planowanie
(2)
Planowanie gospodarcze
(2)
Praca
(2)
Programy nauczania -- podręcznik
(2)
Samokształcenie
(2)
Wartość
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Autorytet
(1)
Ceny
(1)
Ekonometria
(1)
Ekorozwój
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Jakość
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Mentoring
(1)
Metropolie (urban.)
(1)
Miasta
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Nowy produkt
(1)
Ocena pracowników
(1)
Oceny pracowników
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Polska
(1)
Popyt
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkcja
(1)
Produkcja -- a obrót towarowy
(1)
Promocja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo -- zaopatrzenie -- planowanie
(1)
Przestrzeń
(1)
Płaca
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Statystyka gospodarcza
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Teoria organizacji
(1)
Tożsamość społeczna
(1)
Urbanistyka
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Środki obrotowe
(1)
Temat: miejsce
Warszawa
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Pojecie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojecie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu w odniesieniu do realiów polskich organizacji; 14. Etyka coachingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zadania dydaktyki kształcenia ogólnego, 2. Wartości i cele kształcenia ogólnego, 2. Treści kształcenia ogólnego, 4. Proces kształcenia ogólnego, 5. Kształcenie wielostronne, 6.Proces samokształcenia, 7. Zasady kształcenia, 8. Metody kształcenia, 9. Formy organizacyjne kształcenia, 10. Środki dydaktyczne w kształceniu ogólnym, 11. Planowanie i organizacja pracy dydaktycznej, 12. Niepowodzenia w nauce szkolnej, 13. Sprawdzanie i ocenianie wyników procesu kształcenia, 14. Problemy dydaktyki kształcenia ogólnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dydaktyka kształcenia ogólnego / Franciszek Bereźnicki. - Wyd.2. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2007. - 493 s. : rys., tab. ; 25 cm.
1. Przedmiot i zadania dydaktyki kształcenia ogólnego, 2. Wartości i cele kształcenia ogólnego, 2. Treści kształcenia ogólnego, 4. Proces kształcenia ogólnego, 5. Kształcenie wielostronne, 6.Proces samokształcenia, 7. Zasady kształcenia, 8. Metody kształcenia, 9. Formy organizacyjne kształcenia, 10. Środki dydaktyczne w kształceniu ogólnym, 11. Planowanie i organizacja pracy dydaktycznej, 12. Niepowodzenia w nauce szkolnej, 13. Sprawdzanie i ocenianie wyników procesu kształcenia, 14. Problemy dydaktyki kształcenia ogólnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Teoretyczno-metodyczne podstwey gospodarki przestrzennej : 1.Zakres badawczy gospodarki przestrzennej, 2.Teorie lokalizacji działalności gospodarczej, 3.(Neo)marshallowskie okręgi przemysłowe i teoria polaryzacji, 4.Teoria ośrodków centralnych, 5.Teoria bazy ekonomicznej i struktury funkcjonalnej miast, 6.Teoria regionu ekonomicznego, 7.Metody analizy regionalnej. Cz.II Teoria systemów złożonych jako model "Lidera": 1.Teoria systemów złożonych a koncepcja gospodarki przestrzennej, 2.Stany systemów złożonych, 3.Teoria gospodarki przestrzennej a możliwości badawcze wynikające z modelu "lidera"
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne / red. Barbara Prandecka ; Nr 1)
1. Świadome kształtowanie procesów rozwoju: Paradygmat świadomego kształtowania procesów; Układy obejmowane świadomym kształtowaniem; Podstawowe typy podmiotów planujących; Tendencje globalizacji; 2. Racjonalność społęczno-gospodarcza: Główne obszary pojecia "racjonalności"; Problemy etyczne w ekonomii; Racjonalność strategiczna w kształtowaniu procesów społeczno-gospodarczych; 3. Cele i metody polityki rozwoju. Diagnoza retospektywna rozwoju Polski: Niektóre nauki historycznego doświadczenia; Cechy polskiego kryzysu 1980-1982 i jego aspekty międzynarodwe; 4. Cele i metody polityki rozwoju. Problemy i wybory dla przyszłości; 5. Inflacja i równowaga gospodarcza; 6. Społeczno-moralne czynniki postępu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w hotelarstwie / Jacek Piasta. - Warszawa : Jacek Piasta - Doradztwo, 2007. - 384 s. : rys. ; 24 cm.
Cz.I Wprowadzenie do marketingu: 1. Usługi hotelarskie -zarys historii, 2. Podstawowe pojęcia, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa hotelowego, 4. Badania i analiza rynku, 5. Planowanie działalności, 6. Strategie działań rynkowych. Cz.II Marketing: 7. Wprowadzenie, 8. Strategia marketingowa, 9. Marketing-mix, 10. Plan marketingowy, 11. E-marketing. Cz.III Ludzie: personel i klienci w marketingu: 12. Wprowadzenie, 13. Komunikacja. Cz.IV Inne zagadnienia istotne marketingowo: 14. Jakość, 15. Gościnność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Metodologia badań organizacyjnych II. Planowanie. Metody i techniki III. Organizowanie - istota i zakres IV. Organizowanie - wybrane metody i techniki V. Metody i techniki motywacji VI. Kontrola - metody i techniki w zarządzaniu VII. Audyt wewnętrzny jako nowoczesny instrument zarządzania i kontroli VIII. Efektywność zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Teoretyczne problemy badań nad tożsamością i przestrzenią: 1. Tożsamość w nauce współczesnej - wybrane perspektywy badawcze, 2. Problematyka badania przestrzeni, 3. Przestrzenny wymiar tożsamości. Cz.II Miasto jako przestrzeń tożsamości: 1. Badania przestrzeni miasta w geografii człowieka i dziedzinach pokrewnych, 2. Tożsamość w badaniach geografów miasta, 3. Identyfikacja miejskich jakości przestrzennych, Cz.III Przestrzeń tożsamości Warszawy: 1. Tożsamość Warszawy, 2. Ikonografia warszawskiej przestrzeni tożsamości, 3. Organizacja i nacechowanie przestrzeni tożsamości Warszawy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do planowanie marketingowego, 2. Analiza bieżącej sytuacji, 3. Zdobywanie wiedzy o rynkach i klientach, 4. Segmentacja wyboru rynku docelowego i pozycjonowanie, 5. Planowanie strategii działania, celów i narzędzi marketingu, 6. Planowanie strategii produktu i marki, 7. Planowanie strategii dystrybucji i logistyki, 8. Planowanie strategii cenowych, 9. Planowanie strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej, 10. Planowanie pomiaru wyników i kontroli wdrażania planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja zrównoważonego rozwoju, 2. Obszary przyrodniczo cenne, 3. Teoretyczne podstawy budowy strategii rozwoju, 4. Specyficzne elementy budowy strategii zrównoważonego rozwoju
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy wnioskowania statystycznego i analizy korelacji; 2. Wprowadzenie do modelowania ekonometrycznego; 3. Metoda najmniejszych kwadratów; 4. Weryfikacja modelu ekonometrycznego; 5. Niesferyczny czynnik zakłócający; 6. Wprowadzenie do analizy szeregów czasowych; 7. Prognozowanie; 8. Wielorównaniowe modele ekonometryczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Podstawy teoretyczne gospodarki przestrzennej : 1.Po jęcia podstawowe; 2.Klasyczne teorie gospodarki przestrzennej; 3.Współczesne paradygmaty gospodarki przestrzennej. Wybrane zagadnienia; 4.Prognozowanie układów przestrzennych. II. Zarządzanie przestrzenią : 5.Wybrane zagadnienia zarządzania przestrzenią
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1.: Wybory strategiczne przedsiębiorstw, Rozdział 2.: Podstawy metodyczne badania wyborów strategicznych przedsiębiorstw, Rozdział 3.: Podejście do zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem , Rozdział 4.: Otoczenie jako źródło problemów i presji na wybory strategiczne przedsiębiorstw, Rozdział 5.: Potencjał wewnętrzny przedsiębiorstwa w wyborach strategicznych, Rozdział 6.: Informacyjne uwarunkowania wyborów strategicznych, Rozdział 7.: Cele strategiczne działalności przedsiębiorstw , Rozdział 8.: Strategiczne kierunki rozwoju przedsiębiorstwa, Rozdział 9.: Strategiczne narzędzia konkurowania, Rozdział 10.: Modelowe podejście do wyborów strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Harmonogram zapotrzebowania materiałowego (harmonogram MRP), 2. Planowanie zapotrzebowania potencjału, 3. Planowanie zapotrzebowania dystrybucji, 4. Harmonogram główny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metropolia i obszar metropolitarny w Polsce; 2. Polityka przestrzenna w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem polityki przestrzennej prowadzonej w polskich obszarach metropolitarnych; 3. Polityka przestrzenna w miastach stanowiących centra polskich obszarów metropolitarnych; 4. Polityka przestrzenna w strefie zewnętrznej Szczecińskiego Obszaru metropolitarnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Rola promocji w marketingowym zarządzaniu przedsiębiorstwem: Funkcje promocji w działalności rynkowej przedsiębiorstwa; Narzędzia promocji; Reklama i jej cele; Rodzaje reklamy; Znaczenie marki w działalności promocyjnej; Komunikacja zintegrowana; 2. Oddziaływanie reklamy: Nośniki i środki reklamy; Planowanie mediów; Przekaz reklamowy; Perswazja w reklamie; Etyka w reklamie; Ograniczenia prawne reklamy; 3. Wizualne aspekty reklamy: Tożsamość przedsiębiorstwa; Liternictwo; Projektowanie graficzne; Wystawiennictwo; promocja w miejscu sprzedaży; 4. Zarządzanie reklamą: Struktura przemysłu reklamowego; Agencja reklamowa; Zarządzanie kampanią reklamową; Skuteczność i efektywność reklamy; Budżet reklamy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Dlaczego realizacja strategii jest tak trudna- i co można na to poradzić; 1. Imperatywy tworzenia strategii: Imperatyw koncepcji. Sprecyzowanie i przekazanie tożsamości, celu i zamiarów długoterminowych; Imperatyw wizji. Przekształcenie koncepcji w strategię, cele i parametry; Imperatyw natury. Dostosowanie strategii, kultury i struktury; 2. Imperatywy kierowania projektami: Imperatyw uruchomienia. Uruchomienie strategii przez kanał inwestycji projektowych; Imperatyw syntezy. Monitoring i dostosowanie prac projektowych; Imperatyw przejścia. Przeniesienie wyników projektów do głównej działalności; Wdrażanie strategii przez właściwe wykonanie właściwych rzeczy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Elementy składowe strategii finansowania działalności przedsiębiorstwa: Pojęcie strategii finansowania; Cele strategii finansowania; Zasady strategii finansowania; Metody finansowania; Determinanty strategii finansowania; Kryteria wyboru strategii finansowania. 2. Charakterystyka strategii finansowania działalności przedsiębiorstwa: Kryteria wyboru strategii finansowania; Rodzaje strategii finansowania; Analiza porównawcza charakterystycznych cech poszczególnych rodzajów strategii finansowania; Wskaźniki finansowe a strategia finansowania; Trudności w planowaniu strategii finansowania. 3. Planowanie strategii finansowania działalności przedsiębiorstwa: Planowanie finansowe - podstawowe zagadnienia; Model wewnętrznej stopy wzrostu - konserwatywna strategia finansowania; Model stopy wzrostu równoważnego - umiarkowana strategia finansowania; Sprawozdanie pro forma; Docelowa struktura kapitałowa. 4. Analiza strategii finansowania działalności wybranych przedsiębiorstw: Strategia finansowania działalności w spółce niegiełdowej (Druk-Intro SA); Strategie finansowania działalności w wybranych spółkach giełdowych (ComputerLand SA, Atlanta Poland SA); Sektorowa analiza wpływu zmian struktury kapitału na rentowność polskich przedsiębiorstw w latach 1998-2003.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Strategia: 1. Wprowadznie, Cz.II Proces tworzenia strategii: 2. Myślenie strategiczne, 3. Formowanie strategii, 4. Zmiana strategiczna, Cz.III Treść strategii: 5. Strategia na poziomie obszaru działalności, 6. Strategia na poziomie korporacji, 7. Strategia na poziomie sieci, Cz.IV Konstekst strategiczny: 8. Kontekst branżowy, 9. Kontekst organizacyjny, 10. Kontekst międzynarodowy. Cz.V Cel: 11. Cel istnienia organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej