Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Brock Timothy C
(1)
Green Melanie C
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Warecki Marek
(1)
Warecki Wojciech
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Perswazja
(2)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Perswzja
(1)
Psychologia
(1)
Reklama
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Czy skutek może być przyczyną? Przemiana myśli ( przez telewizję i dziennikarzy); Mass media w świecie; Jak mass media tworzą rzeczywistość?; Mass media - pytanie o wpływ; Ekspansja mediów; Aksjomaty medialnego świata; Manipulacja i mass media; Polityka i media. Część II: Jak oddzielić światło od cienia? Antymanipulator polityczny; Kto ulega perswazji?; Stereotypy, dziennikarze, politycy; Co wpływa na dziennikarzy?; Medialny terroryzm; Konsument wpływu; Lista Wildsteina - analiza na minus; Czwarta władza u łoża boleści - analiza na plus. Część III: Recepta na rzeczywistość - kreować czy opisywać? Rozmowa z Jackiem Żakowskim; Rozmowa z Rafałem Ziemkiewiczem; Rozmowa z Janem Pospieszalskim; Rozmowa z Kamilem Durczokiem; Rozmowa z Wojciechem Skowrońskim; Rozmowa z Antonim Dudkiem; Byłem "prześwietlany"... - krótki poradnik dla debiutantów. Zakończenie - teraz oni.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dziedziny perswazji: Wprowadzenie, 2. Mierzenie podstaw: Techniki pomiaru tego co nieobserwowalne, 3. Działanie na podstawie odczuć: Kiedy i w jaki sposób postawy kierują zachowaniem, 4. Działania i postawy: Teoria dysonansu poznawczego, 5. Myśleć czy nie myśleć: Badając dwie drogi perswazji, 6. Perswazyjność utworów narracyjnych, 7. Zasady wpływu interpersonalnego. 8. Wywieranie wpływu i perswazja w małych grupach, 9. Czy przekazy organizmu, przyjaciół, lekarza i mediów kształtują zachowania zdrowotne?, 10. Środki masowego przekazu i perswazja polityczna, 11. Zmienianie uprzedzeń: Wpływ perswazji na ukryte i jawne przejawy tendencyjności rasowej, 12. Psychologia reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej