Form of Work
Książki
(13)
Status
only on-site
(11)
available
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(11)
Author
Kosakowski Czesław
(2)
Krause Amadeusz
(2)
Palak Zofia
(2)
Zawiślak Aleksandra
(2)
Baran Jolanta
(1)
Bujnowska Anna
(1)
Cierpiałowska Tamara
(1)
Draus Jan
(1)
Gajdzica Zenon
(1)
Karandashev Yuri
(1)
Klinik Anna
(1)
Kornaś Dorota
(1)
Lewicka Agnieszka
(1)
Myśliwczyk Iwona
(1)
Przybyliński Sławomir
(1)
Senko Tatiana
(1)
Terlecki Ryszard
(1)
Wyczesany Janina
(1)
Zaorska Marzenna
(1)
Żyta Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(9)
Country
Poland
(13)
Language
Polish
(13)
Subject
Pedagogika specjalna
(12)
Niepełnosprawni
(7)
Dziecko niepełnosprawne
(4)
Kształcenie integracyjne
(2)
Młodzież głucha
(2)
Młodzież niepełnosprawna umysłowo
(2)
Pedagogika
(2)
Rodzina
(2)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Głuchociemni
(1)
Głusi
(1)
Jakość życia
(1)
Język migowy
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Ludzie starzy
(1)
Młodzież niepełnosprawna
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Nieprzystosowanie społeczne
(1)
Oświata
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagika specjalna
(1)
Pedagodzy specjlani
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Pismo dla niewidomych
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Rodzice
(1)
Skala Postaw Rodzicielskich
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Subject: time
1801-
(1)
1901-
(1)
15 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-7318-634-4
1. Wiek XIX - początek cywilizacji przemysłowej 2. Systemy szkolne w XIX wieku 3. Rozwój nauk pedagogicznych w XIX wieku 4. Polska oświata pod zaborami 5. Polska myśl pedagogiczna w dobie rozbiorów 6. Wielka wojna i jej skutki 7. Świat między wojnami 8. Idee i wychowanie 9. Powojenne przyspieszenie 10. Opieka nad dzieckiem 11. Szkolnictwo 12. Szkolnictwo specjalne 13. Oświata dorosłych 14. Sport i rekreacja 15. Współczesne koncepcje pedagogiczne 16. Polska wobec wyzwań XX wieku
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-227-2583-3
Cz.I Jakość życia osób niepełnosprawnych: Jakość życia w niepełnosprawności; Postawy społeczne a poczucie jakości życia osób niepełnosprawnych; Szanse i zagrożenia edukacji integracyjnej w kontekście jakości życia osób z ograniczeniami sprawności (na podstawie opinii nauczycieli różnych typów szkół) Praca zawodowa - ważny wyznacznik jakości życia osób niepełnosprawnych (polityka Unii Europejskiej wobec zatrudnienia osób niepełnosprawnych); Problemy rodzin z dzieckiem niepełnosprawnym w kontekście jakości życia; Wyrównywanie startu życiowego osób niepełnosprawnych; Możliwości wyboru drogi życia przez osoby niepełnosprawne; Tendencje autodestrukcyjne - osobowość a nepełnosprawność; Następstwa globalnych i lokalnych przeobrażeń społecznych dla jakości życia osób niepełnosprawnych; Rola grup wsparcia w podwyższaniu jakości życia niewidomych i słabo widzących osób w starszym wieku; Korekta Dysfunkcjonalnych Schematów Zachowania (KDSZ) jako narzędzie rehabilitacji psychicznej; Sposoby komunikowania się z niesłyszącymi studentami w czasie egzaminów a jakość kształcenia; Społęczeństwo wobec autonomii osób niesłyszących; Osobowośc młodzieży z uszkodzonym słuchem i słyszącej w świetle Testu Wyborów Kolorów M. Lüschera (wybrane zagadnienia); Percepcja własnej sytuacji a poczucie jakości zycia osób z upośledzeniem umysłowym; Metody rehabilitacji seksualnej osób niepełnosprawnych; Wybrane aspekty poczycia jakości życia bezrobotnych osób niepełnosprawnych; Terapeutyczne walory rozmowy z ciężko chorym dzieckiem; Dobrostan psychiczny a dwa rodzaje inteligencji: emocjonalna i poznawcza; Czy wsparcie społeczne poprawia dobrostan nieśmiałych osób i pomaga w przezwyciężaniu niesmiałości?; Stygmatyzacja chorych psychicznie - kontekst edukacyjny; Psychoedukacja a jakość życia chorych z zaburzeniami psychicznymi; Poczucie jakości życia w okresie późnej dorosłości; Współczesna rzeczywistość a problemy i potrzeby osób w starszym wieku; Jakość życia osób niepełnosprawnych w województwie lubelskim - diagnoza sytuacji materialno-bytowej. Cz.II Jakość życia osób nieprzystosowanych społecznie: Poprawianie wizerunku siebie i wizji przyszłości w procesie skutecznej resocjalizacji; Zróżnicowane mikrosystemy wychowawcze a jakość oddziaływań resocjalizacyjnych i readaptacyjnych; Zatrudnianie skazanych w świetle nowych uregulowań prawnych; Środowiskowe uwarunkowania przestępczości nieletnich w okresie transformacji ustrojowej; Jakość życia rodzin pochodzenia a przeszłość i perspektywy dorastania dziewcząt objętych programem resocjalizacji; Obraz mężczyzny w percpecji dziewcząt resocjalizowanych; Rola i znaczenie rodziny w życiu kobiet popełniających przestępstwa; Zapobieganie przestępczości a jakośc życia w społęcznościach miejskich; Specyfika warunków życiowych ojców alimentatorów - podopiecznych kuratora sądowego; Resocjalizacja twórcza skazanych przez kulturę i sztukę - szansą na zmianę jakości ich życia (na przykładzie Zakładu Karnego we Włocławku); Jakość życia ludzi bezdomnych; Proces życiowego usamodzielniania bezdomnych kobiet (na przykładzie jakościowej analizy przypadków).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-89193-33-2
Cz. I. Istota komunikacji osób głuchoniemych: Specyfika komunikacji osób z równoczesnym uszkodzeniem słuchu i wzroku; Znaczenie w komunikacji interpersonalnej dla osób głuchoniewidomych; Rodzaje metod komunikacji osób głuchoniemych; Rozwój umiejętności komunikacyjnych u osób głuchoniewidomych od urodzenia lub wczesnego dzieciństwa. Cz. II. Metody komunikacji alternatywnej osób głuchoniemych: Metody komunikacji alternatywnej głuchoniewidomych w ujęciu historycznym; Diagnoza preferencji i możliwości komunikacyjnych głuchoniewidomego dziecka; Mowa ciała; System jednoznacznych symboli; Narządy artykulacyjne we wczesnym okresie rozwoju i ich rola w procesie komunikacji; Język migowy jako środek porozumiewania się z osobami głuchoniewidomymi zespołem Uchera; Daktylografia od ręki; Alfabet brajlowski; Jednoręczny i dwuręczny brajl do palców; Kreślenie na dłoni liter drukowanych; Alfabet punktowy do dłoni; Metoda Lorma; Metoda Tadoma; system Komunikacji Obrazkowej PCS; Totalna komunikacja; Dobór metody komunikacji dla małego całkowicie głuchoniewidomego dziecka; Komputer w procesie komunikacji osób głuchoniewidomych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Dyskursy pedagogiki specjalne / Uniwersytet Warmińsko-Mazurski ; 6)
ISBN: 978-83-7299-491-2
Cz. I Wybrane problemy pedagogiki specjalnej; Cz. II Diagnoza i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością; Cz. III Dziecko z niepełnosprawnością w różnych formach kształcenia; Cz. IV Pedagog specjalny - dylematy roli; Cz. V Wsparcie osób z niepełnosprawnością oraz ich rodzin; Cz. VI Osoba dorosła z niepełnosprawnością - wybrane problemy
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Dyskursy pedagogiki specjalne / Uniwersytet Warmińsko-Mazurski ; 5)
ISBN: 83-7299-442-0
1. Pomiędzy teoria a praktyką pedagogiczną - wielkość problemów: Otwartość pedagogiki specjalnej; Relacje teoria - praktyka w pedagogice specjalnej; Pomiędzy pedagogiką a pedagogiką - źródła i implikacje dystansu; Podmiotowość osób z niepełnosprawnością intelektualną w teorii i praktyce; Podmiotowość roli uczenia z lekką niepełnosprawnością intelektualną w teorii i praktyce edukacyjnej; nauczanie pisma Braille’a w Polsce i za granicą; Perspektywy rozwoju surdotyflopedagogiki w Polsce; Rekonstrukcja stanowisk wobec badania jakości życia jako przyczynek do wypracowania podejścia badawczego jakości życia osób niepełnosprawnych w pedagogice; teoretyczne dylematy dotyczące uwzględniania subiektywnych aspektów jakości życia osób z niepełnosprawnością intelektualna; Radość życia jako kategoria pedagogiczna (nie)obecna w teorii i praktyce pedagogiki specjalnej; Specyfika pedagogiki starości - implikacje dla teorii i praktyki pedagogicznej; Muzykoterapia - dysonans teoretyczno-praktyczny; Między teoria a praktyką wczesnej rehabilitacji dzieci z uszkodzonym narządem wzroku; Autorytety we wdrażaniu teorii do praktyki pedagogicznej; Jak rozmawiać z umierającym dzieckiem?; 2. Pedagog specjalny w nowych warunkach edukacyjnych: Rola nauczyciela w procesie rewalidacji dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach edukacyjnych; Kompetencje komunikacyjne nauczycieli szkół specjalnych; Jacy pedagodzy specjalni? Kompetencje pedagogów specjalnych; Teoria i praktyka edukacji - refleksje nad dialogiem; System preferencji komunikacyjnej NLP w kształceniu pedagogów specjalnych i logopedów; Kształcenie pedagogów specjalnych w kontekście reform bolońskich; Studenci o aksjologicznym aspekcie pracy nauczyciela; Przygotowanie pedagogów specjalnych do realizacji promocji zdrowia w szkole; Kompetencje surdopedagoga do pracy z dziećmi z wadą słuchu współwystępującą z innymi uszkodzeniami; Samokształcenie i doskonalenie zawodowe pedagogów specjalnych; 3. Osoby z niepełnosprawnością w kształceniu na poziomie wyższym: Sytuacja studentów niepełnosprawnych w polskich szkołach wyższych; Ludzie z niepełnosprawnością a uniwersytet - niektóre dylematy; Osoba niepełnosprawna w szkole wyższej - o postawach i problemach pracowników naukowo-dydaktycznych; Niepełnosprawni w kształceniu na poziomie wyższym - doświadczenia Uniwersytetu Zielonogórskiego; kompetencje językowe studentów niesłyszących a ich szanse edukacyjne; Moje doświadczenia jako osoby niepełnosprawnej na uczelni wyższej; 4. Osoby z niepełnosprawnością w społeczeństwie posttransformacyjnym: Edukacja niepełnosprawnych warunkiem wyrównania ich szans w zjednoczonej Europie; Wirtualny świat Internetu - nowa jakość życia niepełnosprawnych; Osoby niepełnosprawne w społeczeństwie posttransformacyjnym - szanse i zagrożenia; Wersje kobiecości - kontekst patriarchalny; Wizerunek niepełnosprawnej kobiety w świecie kultury ponowoczesnej; Pomiędzy rzeczywistością a możliwością - doświadczenia życiowe osoby z niepełnosprawnością intelektualną; Subkulturowe środowisko młodzieżowe - społeczne implikacje zjawiska; Społeczność osób stygmatyzowanych więzieniem w społeczeństwie posttransformacyjnym; Szanse i zagrożenia dla młodzieży niepełnosprawnej w społeczeństwie posttransformacyjnym; 5. Edukacja i rewalidacja osób z róznymi typami niepełnosprawności - problemy wspólne i swoiste: Pytanie o koncepcje kształcenia uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim; Z badań nad efektami kształcenia uczniów niepełnosprawnych intelektualnie; Funkcjonowanie szkolne uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w wybranych formach kształcenia na pierwszym etapie edukacji; Rodzina i szkoła w edukacji ucznia niepełnosprawnego w systemie integracyjnym; Wspieranie rodzeństwa osób z niepełnosprawnością - nowe tendencje w pedagogice specjalnej; Obraz osób z niepełnosprawnością umysłowa w percepcji jej pełnosprawnego rodzeństwa; Przemoc ze strony starszego rodzeństwa a poziom lęku i poczucia bezpieczeństwa u młodzieży z lekką niepełnosprawnością umysłowa; Nagrody i kary w procesie wspierania rozwoju uczniów z głębszym upośledzeniem umysłowym; Motywy wyboru wartości uczniów z niepełnosprawnością intelektualną; Rodzinne uwarunkowania zachowań agresywnych uczniów z lekka niepełnosprawnością intelektualną - implikacje dla teorii i praktyki pedagogicznej; Teoretyczne inspiracje pedagogicznej diagnozy dzieci z niepełnosprawnością umysłową; Wczesna diagnoza i stymulacja rozwoju wcześniaków - doświadczenia matek; Hipoterapia jako jedna z form wczesnej rehabilitacji dzieci niepełnosprawnych; Wybrane uwarunkowania relacji rówieśników w klasach integracyjnych; Stosunki rówieśnicze młodzieży z głębszą niepełnosprawnością intelektualną w perspektywie edukacyjnej; Czy integracja społeczna dzieci autystycznych jest możliwa? O jednej z dróg; Być sobą z autyzmem - nowe wyzwania dla andragogiki specjalnej; Aktywność zabawowa dzieci z autyzmem; Trajektoria cierpienia matki dziecka z autyzmem; czy niesłyszący są językowo kreatywni?; Wpływ antropologiczny koncepcji osoby niesłyszącej na postawy rodziców dzieci z wada słuchu; Kompetentna diagnoza edukacyjna jako wyznacznik oceny osiągnięć szkolnych ucznia z wada słuchu; Kryteria wartościowania stosowane przez młodzież z niepełnosprawnością ruchową i jej pełnosprawnych rówieśników; resocjalizacja osób z deficytami rozwojowymi w świetle literatury i obserwacji własnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych ; T. 15)
ISBN: 978-83-7308-492-6
1. Aktywizacja osób niepełnosprawnych w wybranych formach nauczania i wychowania: Czynniki warunkujące efektywność nauczania języka angielskiego wśród dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną; Metoda rytmiki Emila Jaques-Dalcroze'a w edukacji dziecka z niepełnosprawnością intelektualną- miedzy pedagogiką a sztuką; Ekologia w pedagogice specjalnej; 2. Terpaia niepełnosprawnych w ocenie naukowców i polityków: Terapia rodziców dziecka niepełnosprawnego dotkniętych syndromem burn-out; Role ta king w terapii i integracji społecznej dzieci niepełnosprawnych; Rola i zadania fizjoterapeuty w edukacji zdrowotnej osób z niepełnosprawnością; Integracja- wyznacznik socjalizacji dziecka z autyzmem w grupie przedszkolnej; Integracja- w dążeniu do modelu; 3. Dyskusje teoretyków i praktyków wokół kompetencji pedagogów specjalnych: Panel dyskusyjny pt. Kwalifikacje i kompetencje pedagogów specjalnych- model akademicki a oczekiwania praktyków; Główne problemy psychologicznego kształcenia pedagogów specjalnych- przyczynek do dyskusji panelowej pedagogów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61121-37-4
1. Zespół nadpobudliwości psychoruchowej ADHD; 2. Diagnoza i terapia dziecka z zespołem ADHD; 3. Sytuacja rodzinna i szkolna dziecka z ADHD; 4. Metodologia badań własnych; 5. Retrospekcja doświadczeń biograficznych rodziców; 6. Sytuacja rodzinna dziecka z zespołem ADHD; 7. Sytuacja rodzinna dziecka z zespołem ADHD
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-6443-55-1
Rozdział I Metodologia nauki. 1. Wiedza naukowa - prawdziwość, rodzaje i poziomy. 2. Anatomia postępowania celościowego. Rozdział II Zagadnienia ogólne. 1. Makiawelizm w bliskim związku interpersonalnym. 2. Modernizacja wykształcenia w Rosji. 3. Socjalizacja dzieci w komunikacji dydaktycznej. 4. Konceptualna analiza par archetypowych. 5. Żywy ruch jako rzeczywistość psychologiczna. Rozdział III Psychologia i pedagogika rozwojowa. 1. Metateoria rozwoju L. S. Wygotskiego: opis formalny. 2. Zmienianie się jako kategoria analizy rozwoju. 3. Psychologiczne środki konstruowania wydarzeń w narracji autobiograficznej. 4. Pytania i polecenia nauczycieli - "wskaźniki rzeczowe" działań dzieci w młodszym wieku szkolnym. 5. Kategoria autoanalizy w rosyjskojęzycznej tradycji psychologicznej. 6. Reprezentacja indywidualnego życia w świadomości człowieka. 7. Pozytywne i negatywne postawy w pracy z umierającymi. 8. Prawdziwe i fałszywe zachowanie w rozwoju psychicznym dzieci w wieku przedszkolnym. IV Psychologia i pedagogika społeczna. 1. O charakterze społecznym oraz społeczno-psychologicznym wypadku drogowego. 2. Bezpieczeństwo ruchu drogowego w Polsce - aspekty społeczne i ekonomiczne. 3. Stosunki narodoościowe na obszarach postradzieckich. 4. Restrukturyzacja przedsiębiorstwa oraz jej skutki psychologiczne. 5. Wsparcie społeczne a potrzeby indywidualne. 6. Negatywny stosunek do siebie jako czynnik strachu studentów przed egzaminami. 7. Samoocena a funkcjonowanie społeczne wychowanków domów dziecka. V. Psychologia i pedagogika rodziny. 1. Psychoterapia rodziny jako komponent pracy psychokorekcyjnej. 2. Poczucie dobrostanu matek po stracie dziecka. 3. Wpływ socjokulturowych wzorców atrakcyjności na konstruowanie obrazu partnera intymnego. 4. Wypalenie zawodowe kobiet a rodzina. 5. Umowne formy zachowań osobowościowych małżonków w rodzinie. 6. Wyobraźnia na temat rodzenia dzieci u dziewczynek w Rosji. 7. Zgodność ocenydziecka w wieku przedszkolnym z samooceną dorosłego. VI Metody diagnostyczne w pracy psychosocjalnej. 1. Metoda diagnozy zachowań osobowościowych. 2. Diagnoza umownych form zachowań osobowościowych małżonków. 3. Wymagania w stosunku do metod diagnostycznych w psychoterapii rodziny. 4. Styl życia kobiet w ciąży - narzędzia badań. 5. Komunikacja pomiędzy matką a synem - narzędzia badań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7850-290-6
1.W poszukiwaniu rozwiązań dla profilaktyki i wspierania rozwoju osób z niepełnosprawnością: Działania profilaktyczne wczesnej interwencji w kształtowaniu prawidłowych relacji społecznych dorosłych osób niepełnosprawnych; Drama jako rodzaj twórczej terapii pedagogicznej w rozwijaniu kompetencji językowej u dzieci z zespołem Aspergera; Próba wykorzystania programu TEACCH we wspomaganiu psychospołecznego rozwoju dziecka z autyzmem wczesnodziecięcym w wieku lat 5; Aktywność artystyczna a kształtowanie się samooceny osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną; Rozwojowe i edukacyjne uwarunkowania współpracy jako umiejętności składającej się na kompetencje społeczne niepełnosprawnych uczniów; Seksualność osób niepełnosprawnych intelektualnie- stereotypy i wyzwania; Autyzm a efekty rozwoju funkcji komunikacyjnych u dzieci objętych programem wieloprofilowego ich usprawniania; Wspomaganie zaburzonej zdolności komunikacyjnej dziecka metodą symultaniczno-sekwencyjną. Studium przypadku; 2. I cóż po pedagogu w tych czasach nieprzejrzystości i w kulturze drapieżności?: Czy nauczyciele szkół specjalnych i ogólnodostępnych identyfikują się z wykonywanym zawodem?; Kto profesjonalnie wspiera rozwój osób z niepełnosprawnością, czyli rzecz o pedagogach specjalnych w pierwszym dziesięcioleciu XXI w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; Nr 447)
ISBN: 83-7271-393-6
I. Niepełnosprawność człowieka a uwarunkowania postaw społecznych II. System kształcenia specjalnego na przykładzie kształcenia dzieci i młodzieży z lekkim upośledzeniem umysłowym III. Podstawy integracji dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami w rozwoju IV. Dziecko z lekkim upośledzeniem umysłowym w roli ucznia V. Diagnoza i terapia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych VI. O wychowaniu i kształceniu dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w szkole ogólnodostępnej VII. O aktywności ucznia niepełnosprawnego umysłowo w procesie kształcenia ogólnodostępnego VIII. Samoocena uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim IX. Rola nauczyciela w procesie rewalidacji dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach edukacyjnych X. Podręcznik w pracy nauczyciela z dzieckiem lekko upośledzonym umysłowo
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7587-189-0
1. Tożsamość pedagogiki specjalnej jako nauki , 2. Systematyka w pedagogice specjalnej, 3. Pedagogika specjalna w perspektywie historycznej, 4. Kształcenie specjalne, 5. Człowiek z niepełnosprawnością.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Wybrane zagadnienia z pedagogiki specjalnej / Aleksandra Zawiślak. - Wyd. 2. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2010. - 148 s. : schem.; tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7587-189-0
1. Tożsamość pedagogiki specjalnej jako nauki , 2. Systematyka w pedagogice specjalnej, 3. Pedagogika specjalna w perspektywie historycznej, 4. Kształcenie specjalne, 5. Człowiek z niepełnosprawnością.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Pedagogika specjalna - zagadnienia (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again