Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Czytelnia
(3)
Autor
Gajda Janusz
(1)
Kubinowski Dariusz
(1)
Szloska Franciszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Pedagogika kultury
(2)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Kultura
(1)
Metodologia
(1)
Pedagogika
(1)
Polska
(1)
Tożsamość
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy - red. nauk. Henryk Bednarczyk , 245)
ISBN: 978-83-7789-065-3
1. Tożsamość naukowa i dojrzałość metodologiczna: Uwagi o tożsamości; Nauka jedna- wielość dróg do jej uprawiania; Czy podejmowanie odkrywczych przełomowych badań jest wynikiem jedynie dojrzałości metodologicznej czy już dojrzałości badawczej? Na drodze do kształtowania tożsamości uczonego; Koncepcja badań pedagogicznych- specyfika i uwarunkowania realizacyjnej; Tożsamość osobowa uczonego; O drodze do naukowej tożsamości; Intuicja i introspekcja w poszukiwaniu własnej tożsamości naukowej; Dojrzałość osobowa badawcza oraz jego dojrzałość i gotowość badawcza w warunkach współczesności; Dojrzałość metodologiczna w warunkach transformacji; 2. Wybrane aspekty ogólnometodologiczne: Konceptualizacja mega problemu jako pierwszy etap procesu badawczego; O pożytku z badań w obszarze pracy socjalnej; O trudnej sztuce wyszukiwania owocnych tematów badań; Metodologiczne faux pas w badaniach naukowych- przypadek czy nonszalancja?; 3. Koncepcja badań własnych- ocena i uwarunkowania: Koncepcja pracy promocyjnej- rola promotora i doktoranta; Dobra koncepcja badań własnych- kryteria oceny oraz niezbędne narzędzia do jej przeprowadzania; Dojrzałość metodologiczna i osobista badacza jako podstawa trafnej koncepcji badań własnych; Dobra koncepcja badań własnych to efekt dojrzałości metodologicznej; Praca pedagoga w kontekście metod badawczych w psychologii i pedagogice.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-89468-47-5
Cz. I teoretyczno - metodologiczne podstawy pedagogiki kultury jako współczesnej subdyscypliny humanistycznej. Cz. II W poszukiwaniu istoty człowieczeństwa i jego różnych przejawów w kulturze współczesnej: perspektywa antropologiczno- pedagogiczna., Cz. III Oblicza " swojskości/tutejszości" i "obcości/inności" w kontekście kształtowania się tożsamości kulturowej współczesnego człowieka: implikacje edukacyjne cz. IV Ponowoczesność , popkultura i cyberkultura jako wyzwania pedagogiki współczesnej;. Cz. V wartości humanistyczne i funkcje wychowawcze różnych dziedzin sztuki współczesnej;. Cz. VI W kierunku alternatywnych orientacji teorii i praktyki działalności kulturalnej i edykacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7308-791-0
1. Pedagogika kultury jako wielki kierunek myśli pedagogicznej; 2. Założenia filozoficzne i metodologiczne pedagogiki kultury; 3. Czołowi przedstawiciele pedagogiki kultury w Polsce okresu dwudziestolecia międzywojennego; 4. Problematyka wychowania narodowego, państwowego i obywatelskiego; 5. Pedagogika kultury po drugiej wojnie światowej; 6. Pedagogika religijna, chrześcijańska i personalistyczna- bliska pedagogice kultury; 7. Kontrowersje i dylematy pedagogiki kultury i edukacji kulturowej w Polsce; Teksty: W. Dilthey, S. Essen; B. Nawroczyński, B. Suchodolski, K. Górski, B. Suchodolski; I. Wojnar
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Rekord wzorcowy
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej