Form of Work
Książki
(11)
Status
only on-site
(9)
available
(5)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(9)
Author
Kamińska Aleksandra
(4)
Oleśniewicz Piotr
(4)
Denek Kazimierz
(3)
Zenderowski Radosław
(2)
Brycka Elżbieta
(1)
Chymuk Mariia
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Guzik Paweł
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karpińska Anna
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Kogut Wiesława
(1)
Kojs Wojciech
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kozdrowicz Ewa
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Kwatera Anna
(1)
Levin Eyal
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Mańka Aleksander
(1)
Morańska Danuta
(1)
Muchacka Bożena
(1)
Nycz Edward
(1)
Okulicz-Kozaryn Katarzyna
(1)
Plieth-Kalinowska Izabela
(1)
Przecławska Anna
(1)
Pytel Sławomir
(1)
Remża Piotr
(1)
Stolińska-Pobralska Nella
(1)
Szewczyk Emilia
(1)
Tyszkiewicz Rafał
(1)
Urbańska Magda
(1)
Wiłkomirska Anna
(1)
Wojciechowska Katarzyna
(1)
Wrońska Marta
(1)
Łuszczuk Władysława
(1)
Śnieżyński Marian
(1)
Świerk Małgorzata
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(6)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(11)
Subject
Pedagogika
(9)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Nauczyciele
(4)
Nauczanie
(3)
Studenci
(3)
Pedagodzy
(2)
Prace dyplomowe
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Agresywność
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dziecko
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja medialna
(1)
Good Behavior Game
(1)
Gry i zabawy
(1)
Kara (psychol.)
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Ludzie starzy
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Metodologia
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Programy nauczania
(1)
Rodzice
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Uniwersytety trzeciego wieku
(1)
Wojsko
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Zawody medyczne
(1)
Śliwińska, Teresa
(1)
Subject: time
1901-
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
13 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-89501-49-X
Część I: Perspektywa teorii pedagogiki społecznej. 1. W sprawie kształcenia do profesji społecznych - kilka uwag zagajenia do dyskusji na temat modelu absolwenta pedagogiki społecznej. 2. Po co studiować pedagogikę społeczną? 3. Kariera pewnej XIX-wiecznej koncepcji. 4. Pedagog społeczny w warunkach wielokulturowości i potrzeby kreowania przestrzeni międzykulturowego dialogu. 5. Społeczne zadania pedagogów. 6. Dookreśla funkcji pedagoga w warunkach permanentnej transformacji. 7. Pedagog jako animator przeobrażeń społecznych. 8. Pedagog społeczny wobec bezdomnych. Część II: Perspektywa praktyki. 1. Instytucjonalne dzieci - wyzwanie dla pedagogów społecznych. 2. System S.Z.I. (selekcja, zdemaskowanie, iniekcja). 3. Pozytywna profilaktyka w wychowaniu. 4. Czerpanie ze źródeł. 5. Skuteczny pedagog w procesie pomagania. 6. Ważne pytania w pedagogice społecznej. 7. Z doświadczeń praktyka. 8. O studencie pedagogiki społecznej słów kilka. 9. Absolwent skrojony na miarę. 10. Byłam studentką pedagogiki. 11. Podróż z "Surmą". Część III: Perspektywa studentów. 1. Współczesny świat studenta. Poszukiwanie własnej drogi. 2. Wizja pedagoga XXI wieku. 3. Animator wobec wyzwań rzeczywistości. 4. Czy łatwo być pedagogiem? 5. Autorytet zaczyna od siebie. 6. Kim jestem? 7. Jaki powinien być pedagog społeczny? Część IV: Grupy dyskusyjne. 1. Organizacje pozarządowe - droga do społeczeństwa obywatelskiego. 2. Praca z dzieckiem i rodziną. 3. W kręgu kultury i animacji społeczno-kulturalnej. 4. Rekomendacje i propozycje zmian.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Edukacja Jutra)
ISBN: 978-83-61991-97-7
1. Polityka edukacyjna jutra: Wyzwania i zadania polskiej edukacji w latach 2012-2025; Kultura polityczna ludności determinantą modernizacji pragmatyki sytemu edukacyjnego; Kompetencje społeczne, kulturowe i emocjonalne w Krajowych Ramach Kwalifikacji- istota i efekty kształcenia; Edukacja formalna i nieformalna- pomiędzy symetrią a dominacją; 2. Jakość kształcenia w szkole wyższej: Ku poprawie jakości uniwersyteckiej edukacji; Aksjologiczne aspekty poprawy jakości studiów pedagogicznych; Kompetencje dydaktyczne nauczycieli akademickich a jakość kształcenia w perspektywie KRK; Aktywność i samodzielność studentów w ocenie uczestników procesu kształcenia- wyniki badań; 3. Jakość kształcenia i związane z nią przeszkody: Uczeń zdolny w aspekcie kapitału indywidualnego i społecznego; Uniwersytet dziecięcy w rozwoju kapitału ludzkiego i społecznego; Uczeń zdolny a szkolne i pozaszkolne przestrzenie edukacyjne; Batalia o poprawę jakości kształcenia; 4. Kreatywność i estetyka w edukacji jutra: Wychowanie do piekna- niedoceniony (zapomniany) obszar szkolnej edukacji; Kreatywność jako istotna kategoria aksjologiczna we współczesnej edukacji; Edukacja kreatywna jako wyzwanie dla współczesnej polskiej koncepcji edukacji; Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju; 5. Aksjologiczne i teologiczne problemy edukacji jutra: Odpowiedzialność i podmiotowość w procesie edukacyjnym współczesnej młodzieży- implikacje zmian kulturowych; Aktywność samowychowawcza kandydatów do zawodu nauczyciela; Fenomen zainteresowań studentów pedagogiki studiowaniem oraz przyszłą pracą zawodową.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografie Edukacja Jutra)
ISBN: 978-83-61991-90-8
Część I. Istota uniwersytetu, jego tożsamość i dziedzictwo w realiach współczesności Uniwersytet na wirażu ; Nowoczesność w edukacji - rzecz o mobilności naukowców Część II. Jakość i efekty kształcenia w szkolnictwie wyższym Nowelizacja prawa o szkolnictwie wyższym a przygotowanie studentów do zawodu nauczyciela w praktyce uczelni niepublicznej ; Współdziałanie dydaktyczne nauczycieli i studentów w kontroli i ocenie procesu kształcenia oraz jego niektóre uwarunkowania - wyniki badań Ewaluacja jakości kształcenia akademickiego ; Edukacja Jutra - Tradycja i nowoczesność we współczesnej organizacji systemu kształcenia Część III. Polityka edukacyjna O konieczności i kierunkach zmian polskiej edukacji - zarys problematyki Kulturowe i historyczne uwarunkowania modernizacji pragmatyki systemu Edukacyjnego;Przemiany społeczne a potrzeba doskonalenia reformy systemu edukacji Lokalna polityka oświatowa i jej uwarunkowania - doświadczenia opolskie; Obrona cywilna w społeczeństwie jutra Część IV. Aksjologiczne i teleologiczne problemy edukacji jutra Andrzej Ćwikliński ;Edukacyjne znaczenie doświadczeń egzystencjalnych dziecka ; Wartościowanie wyrażone w narracji dziecka ; Wprowadzenie dziecka w świat wartości w edukacji wczesnoszkolnej; Hierarchia wartości Schelera u studentów Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu Część V. Metodologiczne problemy badań edukacyjnych Wiązanie orientacji poznawczych i metodologicznych w pedagogicznych badaniach edukacyjnych ; Problem wyjaśniania w pedagogicznych badaniach ilościowych i jakościowych; Pedagogika z punktu widzenia paradygmatu deterministyczno-naukowego oraz paradygmatu systemowego ; Kryteria oceny jakości "badań w działaniu" jako metodologiczne wyzwanie dla pedagogiki ;Uniwersalistyczność oraz swoistość u podstaw metodologii pedagogiki pracy w koncepcji Tadeusza W. Nowackiego Część VI. Humanizm i jego przemiany Metaforyzowanie a rozumienie sensów i znaczeń w procesie edukacji kulturalnej ;Sukcesy i niepowodzenia uczniów w kształceniu muzycznym ; Edukacja literacka i jej pomiar - o "wyuczonej bezradności" polonistów ; Rola edukacji wczesnoszkolnej w przygotowaniu do uczestnictwa w kulturze Część VII. Tradycja i nowoczesność w edukacji i naukach o niej Tradycje szkoły jako element budowy społeczności lokalnej; Humanistyczne aspekty podroży i podrożnikow w oparciu o wybrane utwory Jarosława Iwaszkiewicza ; Rola kultury organizacyjnej w polskiej edukacji Część I. Istota uniwersytetu, jego tożsamość i dziedzictwo w realiach współczesności Kazimierz Denek Uniwersytet na wirażu; Nowoczesność w edukacji - rzecz o mobilności naukowców Część II. Jakość i efekty kształcenia w szkolnictwie wyższym Nowelizacja prawa o szkolnictwie wyższym a przygotowanie studentów do zawodu nauczyciela w praktyce uczelni niepublicznej ; Współdziałanie dydaktyczne nauczycieli i studentów w kontroli i ocenie procesukształcenia oraz jego niektóre uwarunkowania - wyniki badań; Ewaluacja jakości kształcenia akademickiego Część III. Polityka edukacyjna O konieczności i kierunkach zmian polskiej edukacji - zarys problematyki Kulturowe i historyczne uwarunkowania modernizacji pragmatyki systemu edukacyjnego ;Przemiany społeczne a potrzeba doskonalenia reformy systemu edukacji ;Lokalna polityka oświatowa i jej uwarunkowania - doświadczenia opolskie ; Obrona cywilna w społeczeństwie jutra Część IV. Aksjologiczne i teleologiczne problemy edukacji jutra Wokół humanistycznych aspektów edukacji; Iwona Samborska Edukacyjne znaczenie doświadczeń egzystencjalnych dziecka Wartościowanie wyrażone w narracji dziecka Wprowadzenie dziecka w świat wartości w edukacji wczesnoszkolnej Hierarchia wartości Schelera u studentów Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu Część V. Metodologiczne problemy badań edukacyjnych Stanisław Palka Wiązanie orientacji poznawczych i metodologicznych w pedagogicznych badaniachedukacyjnych Problem wyjaśniania w pedagogicznych badaniach ilościowych i jakościowych Pedagogika z punktu widzenia paradygmatu deterministyczno-naukowego oraz paradygmatu systemowego Kryteria oceny jakości "badań w działaniu" jako metodologiczne wyzwanie dla pedagogiki Uniwersalistyczność oraz swoistość u podstaw metodologii pedagogiki pracy w koncepcji Tadeusza W. Nowackiego Część VI. Humanizm i jego przemiany Metaforyzowanie a rozumienie sensow i znaczeń w procesie edukacji kulturalnej Sukcesy i niepowodzenia uczniow w kształceniu muzycznym Edukacja literacka i jej pomiar - o "wyuczonej bezradności" polonistow Rola edukacji wczesnoszkolnej w przygotowaniu do uczestnictwa w kulturze Część VII. Tradycja i nowoczesność w edukacji i naukach o niej Tradycje szkoły jako element budowy społeczności lokalnej Humanistyczne aspekty podroży i podrożnikow w oparciu o wybrane utwory Jarosława Iwaszkiewicza 1.Rola kultury organizacyjnej w polskiej edukacji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Edukacja Jutra)
ISBN: 978-83-61991-72-4
Przedmowa: O procesie kształcenia; Słowo wstępne: Literackie przystanki pod Giewontem; R.1 Nowa podstawa programowa i reforma programów nauczania: Edukacja polska wobec wyzwań i zadań do roku 2020; Przygotowanie kompetentnych nauczycieli do realizacji praktyk pedagogicznych w kontekście nowych podstaw programowych; Cele edukacji zdrowotnej w nowej podstawie programowej a kompetencje studentów wychowania fizycznego do ich realizacji; R.2 Uczniowie i nauczyciele w szkole jutra: Strategie kształtowania kompetencji komunikacyjnych w nowoczesnej szkole; Trudny dialog w przestrzeni; W stronę przywództwa w edukacji jutra; Sylwetka ucznia Xxi wieku w globalnej szkole; Charakterystyczne cechy osobowości współczesnego nauczyciela; Uczniowie i nauczyciele w szkole jutra (teoria i wyniki badań prowadzonych w dolnośląskich gimnazjach); Rozwój uczniów w kontekście przystosowania do procesu edukacyjnego; Możliwości kształtowania i rozwijania sfery emocjonalno-uczuciowej uczniów w kulturach szkolnych; Koncepcje efektywnego uczenia się wyzwaniem dla współczesnego nauczyciela; Współczesny nauczyciel i oczekiwania wobec niego; [Nie]możliwości edukacyjnego przywództwa w pracy nauczyciela; Znaczenie inteligencji emocjonalnej w adaptacji do zawodu nauczyciela; Nauczyciele w obliczu migracji zawodowych rodziców - refleksje wokół szkoleń; R.3 Wczesne rozpoznawanie uzdolnień dzieci. Wyrównywanie szans edukacji szkolnej. Niepowodzenia szkolne: Wczesne rozpoznawanie uzdolnień dzieci jako warunek ich własnego rozwoju; W poszukiwaniu przyczyn niskiej efektywności kształcenia wyższego; Szanse edukacyjne dzieci i młodzieży w zmieniającym się systemie oświatowym; Społeczno-wychowawczy wymiar niepowodzeń szkolnych jako problem edukacji jutra; Wyuczony optymizm atrybutem szkoły jutra; Uczeń zdolny w edukacji wczesnoszkolnej - rzeczywistość a projektowane zmiany; Optymalizacja szans rozwojowych uczniów w szkoła twórczych i aktywnych; Zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze na terenie powiatu kolbuszowskiego i ropczycko-sądziszowskiego; R.4 Możliwości i ograniczenia edukacji medialnej: Edukacja medialna potrzebą współczesności; Koncepcja kształcenia na odległość ADL (Advanced Distributed Learning) na bazie LMS ILIAS (Learning Management System ILIAS); Prognoza zastosowania e-learningu w procesie doskonalenia kadr organizacji wojskowej; Nabywanie wiedzy w kontekście doświadczeń związanych z kulturą elektroniczną; Kształtowanie gotowości do nauki czytania i pisania poprzez zabawowe formy wykorzystania komputera; R.5 Kwalifikowanie wiedzy uczniów i studentów oraz efektywność kształcenia: Pedagogika testów jako triumf encyklopedyzmu; W poszukiwaniu nowych wskaźników efektywności kształcenia; Aktywność studentów w procesie dydaktycznym a efektywność kształcenia; Efektywność kształcenia poprzez twórcze edukowanie; W poszukiwaniu twórczych metod dyskusji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7308-603-6
1. Nauczyciel obec reformy systemu eduakcji, 2. Refleksje na temat wizji przyszłej szkoły i potrzeby zmian koncepcji edukacji nauczycieli, 3. Poszukiwanie kanonu treści kształcenia nauczycieli, 4. Uczestnictwo w globalnej dyskusji - współczesne trendy standaryzacji kształcenia nauczycieli na świecie, 5. Sytuacja zdrowotna studentów w aspekcie zdrowia fizycznego a proces kształcenia, 6. Psychologiczne kompetencje w szkole, 7. Warunki skuteczności studiowania na studiach zaocznych w opinii studentów pedagogiki, 8. Rozwój szkolnictwa wyższego w Nowym Saczu w latach 1959-2002, 9. Z dziejów kształcenia nauczycielskiego w Nowym Sączu, 10. Wymogi kompetencyjne edukacji przyrodniczej na poziomie wczesnoszkolnym w opinii nauczycieli nauczania zintgrowanego, 11. Kształcenie pedagogiczne przez działalność praktyczną studentów, 12. Pedagogika zabawy w rozwoju kompetencji twórczych nauczycieli, 13. Znaczenie inteligencji emocjonalnej dla praktyki zawodowej nauczycieli, 14. Kształcenie umiejętności studentów z zakresu ratownictwa przedmedycznego na kierunku pedagogika, specjalność: wychowanie obronne i fizyczne, 15. Narzędzia TI i ich wykorzystanie w zawodzie nauczyciela, 16. Edukacja regionalna w kształceniu nauczycieli, 17. Regionalizm w systemie wychowawczym Szkoły Postawowej w Męcinie, 18. Zaintersowania badwcze studnetów Kolegium Akademii Pedagogicznej w Krakowie, Zamiejscowego Ośrodka Dydaktycznego w Nowym Sączu (na podstawie analizy tytułów prac magisterskich i licencjackich z lat 1984-2004)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Ekspertyzy, Rekomendacje, Raporty z badań / Instytut Spraw Publicznych)
ISBN: 83-89817-10-1
1.Opis projektu badań, 2.Prawne podstawy kształcenia nauczycieli w Polsce-standardy ksztaćłenia i wymagania kwalifikacyjne, 3.Europejskie systemy kształcenia nauczycieli - problemy, dyskusje i rozwiązania, 4.Baza kształcenia nauczycieli w polskich uczelniach państwowych, 5.System ksztaćłenia nauczycieli w uczelniach wyższych w opiniach ekspertów, 6.Ksztłacenie nauczycieli w wybranych uczelniach, 7.Jakość ksztaćłenia nauczycieli w opiniach praktyków, 8.Edukacja nauczycieli w Poslce-wnioski i rekomendacje
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7271-137-2
1.Założenia i zasady rekrutacji na studia pedagogiczne, 2.Motyty wyboru zawodu nauczycierlskiego, 3.Identyfikacja studentów i nauczycieli z zawodu pedagoga, 4.Rola i miejsce praktyk pedagogicznych w ksztaćłeniu nauczycieli, 5.Nauczyciel we współczesnej szkole
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, ISSN 1896-4591 ; Zeszyt 20/2019)
Zawiera: I.Teoretyczne podstawy problemów pedagogicznych - dyskusje i polemiki: Człowiek w zwierciadle przemian kultury - wyzwania dla ludzi zatrwożonych; Nauczyciel - system - badania naukowe; Praca domowa ucznia - konieczność versus zbędność; Kształtowanie tożsamość w epoce nowoczesnych technologii informacyjnych; Dydaktyka szkoły wyższej wobec zmiany cywilizacyjnej - nowa formuła wykładu; Kompetencje medialne wyznacznikiem konstruktywnego seniora w przestrzeni medialnej; Rola uniwersytetów trzeciego wieku w kształtowaniu jakości życia seniorów i zarządzaniu czasem; Jakość kształcenia w uczelni wojskowej - szanse i dylematy; Szkoła branżowa w opałach. Rzecz o kondycji szkolnictwa zawodowego w kontekście wyborów edukacyjnych młodzieży; Niepowodzenia szkolne z matematyki pedagogicznym wyzwaniem dla edukacji. II.Praktyczne zastosowanie efektów badań pedagogicznych: Agresja wśród uczniów edukacji wczesnoszkolnej w opinii nauczycieli i rodziców - problem czy syndrom czasu?; Profilaktyka systemowa zachowań ryzykownych młodzieży. Raport z badań efektywności programu profilaktycznego „Mówimy nie uzależnieniom”; Mediacje jako narzędzia rozwiązywania konfliktów szkolnych i rodzinnych z perspektywy młodzieży studenckiej; Good behawior game - alternatywa dla tradycyjnych metod zarządzania klasą. III.Współczesne problemy badań pedagogicznych w wymiarze międzynarodowym: Factors impacting the improvement of hermeneuatic competences during academic education preparing for social professions; The role of new media in medical students’ acquisition of cognitive and social skills. An introduction to some fundamental considerations; Expectations of parents towards school in the context of responsibility for the upbringing and eduactional achievements of the child; Evaluation of the eduaction-related achievements of primary school pupils - between supporting and exclusion; A kindergarten teacher in students’ creative motor expression development; Positive and negative parental attitudes facing of child’s distability; Two perspectives on modern art. Education - between marginalization and globalization; The role of shared historical memory in Israeli and Polish education systems. Issues and trends; Determinants and dilemmas impacting the cooperation of family and school in conveying community values from the perspective of the literary output of Teresa Śliwińska, a teacher from Poznań. Bibliogaphical research; In the circle of the social and pedagogical significance of folk tradition and culture. The cult of saint roch - a patron saint of plague victims.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87885-61-4
Cz.1 Logika (forma treści) : aby praca magisterska była treściwa i uporządkowana, Cz.2 Technika (forma tekstu) : aby praca była estetyczna, Cz.3 Obrona pracy magisterskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-8102-097-8
Zawiera: Cz. I. TREŚĆ - PODSTAWOWE WYMOGI FORMALNE: 1. Czym jest praca magisterska?; 2. Temat i tytuł pracy; 3. Struktura i plan pracy – podstawowe wymogi metodologiczne; 4. Zasady konstruowania „Wstępu"; 5. Zasady konstruowania „Zakończenia"; Układ rozdziału; 7. Styl pracy; Cz. II. ESTETYKA TEKSTU PRACY MAGISTERSKIEJ: 1. Układ pracy i tekstu; 2. Prezentacje graficzne; 3. Skróty i symbole; 4. Cytaty i sposoby cytowania; 5. Przypisy; 6. „Bibliografia”; 7. „Aneks” (Załączniki); 8. „Streszczenie”; 9. Korekta pracy. Cz. III. JAK SKUTECZNIE PISAĆ PRACĘ?: 1. Od czego zacząć?; 2. Jak dotrzeć do odpowiednich źródeł i opracowań?; 3. Co zrobić z zebranymi materiałami? Jak pisać?; Cz. IV. OBRONA PRACY MAGISTERSKIEJ: 1. Przed obroną pracy; 2. W czasie obrony pracy i po niej; Cz. V. PLAGIAT. ISTOTA - RODZAJE – SKUTKI: 1. Co to jest plagiat; 2. Co stanowi przedmiot ochrony ze strony prawa autorskiego; 3. Jakie są rodzaje plagiatu; 4. Jakie są konsekwencje popełnienia plagiatu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 4 (39)/2003)
1. Egzaminy zewnętrzne w polskim systemie oświaty, 2. Edukacja w Europie - standardy oceniania, 3. Jak badać jakość pracy szkoły?, 4. Istota i modele wychowania w świetle racjonalności adaptacyjnej i emancypacyjnej, 5. Tożsamość jednostki a nabywanie wyobrażeń o rolach społecznych, 6. Wykorzystanie aktywnych metod i technik nauczania we współczesnej dydaktyce, 7. Metoda projektów w edukacji wyższej. Podejmowanie odpowiedzialności za uczenie się, 8. Metody gier dydaktycznych a techniki darmowe, 9. Warunki skuteczności kar w wychowaniu, 10. Wybrane typologie postaw rodzicielskich na przykładzie zachowań bohaterów baśni, 11. Terapeutyczna funkcja książki w pedagogice specjalnej, 12. W poszukiwaniu złotego środka...Próby realizacji wychowania przez sztukę w galeriach sztuki współczesnej, 13. Działalność państwa w zakresie opieki nad dzieckiem opuszczonym w międzywojennej Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Authority data
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again